|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Kutzooi,mis volgens mij best een leuke wedstrijd... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik ga vliegen.... Spreek jullie later wel weeer |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Echt een bekerpot. Gebeurd van alles. Ajax speelt niet slecht maar het mooie is er bij beiden wel van af. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Aparte wissel, zal al wel gericht zijn op de wedstrijd van zondag tegen Twente. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Lekkere redding van Vermeer weer hoor. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Die Veltman werd gewoon gespaard voor de wedstrijd tegen FC Twente, zondag. Dit in verband met DE KAMPIOEN. Wat een redding zeg, die Vermeer. Klasse. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ben niet echt een fan van Vermeer (wat mij betreft erg onrustig), maar eerlijk is eerlijk: een klein standbeeld is wel op zijn plaats. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:11 schreef nieuwe ajax het volgende:Die Veltman werd gewoon gespaard voor de wedstrijd tegen FC Twente, zondag. Dit in verband met DE KAMPIOEN. Wat een redding zeg, die Vermeer. Klasse. Ja ik denk dat ze hem bewust 2x geel eruit lieten gaan. Omg wat een lozer ben je ook. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:12 schreef pth het volgende:Ben niet echt een fan van Vermeer (wat mij betreft erg onrustig), maar eerlijk is eerlijk: een klein standbeeld is wel op zijn plaats. Deze wedstrijd toont voor Vermeer precies aan waar altijd zijn sterkste punt lag en dat zijn zijn reflexen. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Vermeer heeft heel veel bijgeleerd, sinds hij reserve is, denk ik. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Je snapt er echt niks van hé |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Sinds wanneer kijk jij naar Ajax ??? Ongelofelijk..... |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik geloof dat jullie het niet snappen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Dit is nu weer echt zo'n wissel waarvan ik denk tjongejongejonge .... dapper hoor, zeer volgens de Ajax filosofie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door pth -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Waar is jodocus kwak nu gebleven met zijn oneliners eigenlijk? Nu staan ze voor en hoor je hem niet meer. Successupporter... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
type stumper noemen wij dat.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:17 schreef Peterhs het volgende:Waar is jodocus kwak nu gebleven met zijn oneliners eigenlijk? Nu staan ze voor en hoor je hem niet meer. Successupporter... Volgens mij is dat juist het tegenovergestelde van successupporter haha |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Dit is toch echt armoede. Want een wanvertoning!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door Peter1956 -- |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Of niet. Als het goed is hoor je ze niet, gaat het minder, komen ze zeiken. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De voorkeur van die lamlul die commentaar geeft is in ieder geval wel duidelijk. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja stel je voor zeg. 1,5 uur werken na een week rust is wel bijzonder vermoeiend...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Laat Ajax eerst maar eens zijn 5 slechtste spelers verkopen. Wie ? Welke ? Dat laat ik aan jullie over. Jullie weten het toch zo goed ?????????? Als Van Rijn en De Jong er maar bij zitten bij die 5 spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door nieuwe ajax -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Successupporters zijn mensen die alleen komen wanneer het goed gaat? Niet voor niets heet het 'succes' en niet 'pech'. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:22 schreef nieuwe ajax het volgende:Laat Ajax eerst maar eens zijn 5 slechtste spelers verkopen. Wie ? Welke ? Dat laat ik aan jullie over. Jullie weten het toch zo goed ?????????? Als Van Rijn en De Jong er maar bij zitten bij die 5 spelers. Kunnen we jou transfervrij laten vertrekken naar 010? Daar hebben ze lompe idioten genoeg zitten, zou je prima bij passen. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Zo wil,je toch niet winnen! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:23 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Successupporters zijn mensen die alleen komen wanneer het goed gaat? Niet voor niets heet het 'succes' en niet 'pech'. Tja, misschien wel, maar is ook maar hoe de bril past ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Jij wil zeggen dat AZ ons zoek speelt ofzo? Sorry hoor, net alsof AZ de winst verdient... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zou wat zijn. PEC in Europa. Ooit eerder voorgekomen? |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Deze groep spelers is niet op niveau des Ajax. Kunnen we daar over eens zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sigthorson trouwens echt verschrikkelijk zwak.. 85 minuten gespeeld en niet 1 doelpoging.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gister zeiden ze van niet.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Geweldig voor PEC, de Europa in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Spelen anders vandaag een hele puike wedstrijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Moet Ajax ook nog kampioen worden.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Ajax speelt niet meer zoals de eerste helft maar daar is de wedstrijd ook naar. AZ moet komen maar kan het niet. Ik vind Ajax het tot dusver heel slim en professioneel spelen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:22 schreef nieuwe ajax het volgende:Laat Ajax eerst maar eens zijn 5 slechtste spelers verkopen. Wie ? Welke ? Dat laat ik aan jullie over. Jullie weten het toch zo goed ?????????? Als Van Rijn en De Jong er maar bij zitten bij die 5 spelers. ...En jij weet toch altijd zo goed welke 2 spelers ajax moet huren/kopen..... Schei nou een keer uit met dit soort loze kreten.
Als we straks En kampioen zijn En de beker hebben, weet jij nog steeds niet welke 5 spelers ajax moet verkopen en welke 2 spelers ajax mnoet kopen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:25 schreef Peterhs het volgende:[..] Jij wil zeggen dat AZ ons zoek speelt ofzo? Sorry hoor, net alsof AZ de winst verdient... Heeft er niets mee te maken lijkt toch helemaal nergens op van ajaxkant |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:25 schreef Peterhs het volgende:[..] Jij wil zeggen dat AZ ons zoek speelt ofzo? Sorry hoor, net alsof AZ de winst verdient... Ik vind Ajax prima spelen.. Iedereen vergeet even dat je met 10 man speelt, je hele plan is dan overboord, je kan dan niet heel mooi combinatiespel verwachten.. Ajax werkt heele rg hard, veel strijd en passie en fysiek sterker vandaag dan Az dat toch als fysiek sterk bekend staat in de Eredivisie.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:27 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] ...En jij weet toch altijd zo goed welke 2 spelers ajax moet huren/kopen..... Schei nou een keer uit met dit soort loze kreten. Als we straks En kampioen zijn En de beker hebben, weet jij nog steeds niet welke 5 spelers ajax moet verkopen en welke 2 spelers ajax mnoet kopen! :-D |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Heeft er alles mee te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:22 schreef nieuwe ajax het volgende:Laat Ajax eerst maar eens zijn 5 slechtste spelers verkopen. Wie ? Welke ? Dat laat ik aan jullie over. Jullie weten het toch zo goed ?????????? Als Van Rijn en De Jong er maar bij zitten bij die 5 spelers. Whahahaha, laat de grote meneer aan ons over.. praat jij nu maar eens een keer inhoudelijk over wie wat waar hoe of wat in plaats van dat gelul in de ruimte.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Laatste 5 minuten zijn niet best, Ajax loopt achteruit, en dat is echt stom, heel erg slecht omgaan met de bal als we die hebben.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vermeer klasse gekeept, op zijn onrust na gewoon goed! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Onze supporters de hele wedstrijd boven de az fans uit. Ook dat is klasse!!!! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Hoop dat Vermeer dankzij deze wedstrijd een toptransfer kan maken. je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Hij heeft het verdiend de afgelopen jaren! Helaas voor hem voorbij gestreefd, maar ik gun hem alles. |
|
|
|