|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 09:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij snapt het niet waarschijnlijk. Bij een bekerfinale mogen Ajacieden altijd daarheen. Dat heeft te maken met het feit dat een bekerfinale op neutraal terrein gespeeld dient te worden. En overigens is Ajax de afgelopen jaren al vaker in de bekerfinale gekomen en zijn ze niet tegengehouden. De enige bekerfinale die toen voor problemen heeft gezorgd is de wedstrijd tegen die kakkerlakken geweest. Uiteindelijk is toen besloten die finale over 2 wedstrijden te spelen! okok. ik heb even opgezocht wanneer de laatste bekerfinale was voor ajax en dan niet tegen kakies. dat was een jaar later tegen twente. toen mochten we naar de kuip. ik dacht dat het veel later geleden was dat ajax in finale stond en dus ook nog voor de regeling dat we niet de klassieker mogen in de kuip.
maar jah supporters van kakies kunnen wel naar de kuip toe komen en dan mogen we daar ook niet heen. zij mogen er niet heen. maar jah wie houd hun tegen? een gezond verstand.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 09:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jij snapt het niet waarschijnlijk. Bij een bekerfinale mogen Ajacieden altijd daarheen. Dat heeft te maken met het feit dat een bekerfinale op neutraal terrein gespeeld dient te worden. En overigens is Ajax de afgelopen jaren al vaker in de bekerfinale gekomen en zijn ze niet tegengehouden. De enige bekerfinale die toen voor problemen heeft gezorgd is de wedstrijd tegen die kakkerlakken geweest. Uiteindelijk is toen besloten die finale over 2 wedstrijden te spelen! okok. ik heb even opgezocht wanneer de laatste bekerfinale was voor ajax en dan niet tegen kakies. dat was een jaar later tegen twente. toen mochten we naar de kuip. ik dacht dat het veel later geleden was dat ajax in finale stond en dus ook nog voor de regeling dat we niet de klassieker mogen in de kuip.
maar jah supporters van kakies kunnen wel naar de kuip toe komen en dan mogen we daar ook niet heen. zij mogen er niet heen. maar jah wie houd hun tegen? een gezond verstand.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 11:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] okok. ik heb even opgezocht wanneer de laatste bekerfinale was voor ajax en dan niet tegen kakies. dat was een jaar later tegen twente. toen mochten we naar de kuip. ik dacht dat het veel later geleden was dat ajax in finale stond en dus ook nog voor de regeling dat we niet de klassieker mogen in de kuip. maar jah supporters van kakies kunnen wel naar de kuip toe komen en dan mogen we daar ook niet heen. zij mogen er niet heen. maar jah wie houd hun tegen? een gezond verstand.. Ach, laat die kakkies lekker komen, wordt het nog gezellig rond het stadion! Kunnen ze eindelijk weer eens zien dat er feest gevierd wordt in de badkuip! Alleen jammer voor hun dat het elke keer de "Joden" zijn die daar feest vieren! ;-)
Overigens hebben de klassiekers niets te maken met de bekerfinale. Dit omdat de bekerfinale een neutraal terrein is!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heb jij die eerste gele kaart van Veltman gezien? Hij raakte eerst Beerens, maar vervolgens liep die weer in normale pass. Toen hij zag dat hij het niet meer ging halen tegenover Schöne liet hij zich alsnog vallen. Ik zou je aanraden deze beelden daarvan nogmaals te bekijken, want dat sloeg werkelijk nergens op. Overigens is de 2e gele kaart wel terecht, want vasthouden hoef je niet te doen! ik heb beide overtreding gezien. komt wel vaker voor dat de scheids een voordeelregel wil toepassen maar geen voordeel uitkomt en als nog fluit. ook komt het voor dat een scheids nadat een aanval is afgelopen alsnog een kaart trekt. overigens bracht schone hem ten val en ik dacht dat hij de kaart kreeg. toen de herhaling kwam zag ik het eerst niet maar bij de 2de wel. gewoon terecht.
het komt ook wel eens voor bij voetbal dat de scheids een fout maakt. dat is ook niet iets nieuws daar moet je ook gewoon mee om kunnen gaan. iedereen heeft er wel eens last van. als je dat niet leuk vind dan zoek je toch een andere sport uit.
maar de scheids had een stempel op de wedstrijd gedrukt, daar wordt ik ook niet blij van. maar hij heeft niet heel raar gefloten ofzo |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 11:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik heb beide overtreding gezien. komt wel vaker voor dat de scheids een voordeelregel wil toepassen maar geen voordeel uitkomt en als nog fluit. ook komt het voor dat een scheids nadat een aanval is afgelopen alsnog een kaart trekt. overigens bracht schone hem ten val en ik dacht dat hij de kaart kreeg. toen de herhaling kwam zag ik het eerst niet maar bij de 2de wel. gewoon terecht. het komt ook wel eens voor bij voetbal dat de scheids een fout maakt. dat is ook niet iets nieuws daar moet je ook gewoon mee om kunnen gaan. iedereen heeft er wel eens last van. als je dat niet leuk vind dan zoek je toch een andere sport uit. maar de scheids had een stempel op de wedstrijd gedrukt, daar wordt ik ook niet blij van. maar hij heeft niet heel raar gefloten ofzo Ach, die hele scheids boeit me eigenlijk niets! We staan in de finale en dat vind ik het belangrijkste!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 10:12 schreef nora het volgende:[..] Mijn god krijgen we dat weer onze ballenpakker heeft een prima wedstrijd gespeeld en ze gaan hem weer zitten ophemelen, wacht maar als hij weer 80 ballen uit zijn handen laat vallen. van gaal zei voor de wedstrijd al dat vermeer de beste keeper is in zijn profielschets. van gaal zat op de tribune en vermeer keepte een goede wedstrijd. dan is 1+1=2 toch? van gaal heeft waarschijnlijk ook de statestieken gelezen van vermeer. vermeer heeft al 7 penaltys op rij gestopt in ajax shirt. een penalty killer naar een wk is altijd wel handig
overigens vind ik zelf dat hij daar niet thuis hoort. onrust krijg ik van vermeer als hij op doel staat.
niks op hemelen, van gaal was er bij en heeft het gezien lijkt mij |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 10:18 schreef nora het volgende:[..] Het gaat er om dat voetbal een contactsport is en dat zien ze in het buitenland wel maar in Nederland geven ze te gauw geel de eerste overtreding van Veltman stede geen reed voor als je voor alle te late pogingen van spelers die een andere speler niet eens raakt geel gaat geven heb je na 90 minuten of 8 tegen 8 of een dood saaie wedstrijd die kapot gefloten is. blijkbaar ken je het boekje niet. staat erin dat de speler enkel met de schouder de ander mag aanraken voordat hij de bal aanraakt. dat is de bekende schouderduw. raak je met een ander lichaamsdeel hem eerst en dan de bal dan is dat een overtreding. dus een handje op iemand schouder leggen mag niet.
daarnaast is hard inkomen zonder hem te raken ook een overtreding. daarnaast is gemeen spel zonder hem te raken ook een overtreding.
ik kwalificeer dit als gemeen spel want pootje lichten vind ik gemeen spel.
gele kaart is niet voor de overtreding maar voor de aanval situatie.
je krijgt direct rood als je een doorgebroken speler neerhaalt of zeer gemeen spel of te hard inkomt. en je krijgt direct rood als je een scoringskans ontneemt.
je krijgt geel als je een veel belovende aanval onderbreekt. daar plaats ik deze gele kaart.
en even voor de duidelijkheid een argument dat in het buitenland anders is is geen argument.Als de scheids in de buitenland enkel alleen een string aan heeft omdat het zo warm is en beter kunnen fluiten dan wil je toch ook niet dat ze een string hier aan hebben |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 11:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach, laat die kakkies lekker komen, wordt het nog gezellig rond het stadion! Kunnen ze eindelijk weer eens zien dat er feest gevierd wordt in de badkuip! Alleen jammer voor hun dat het elke keer de "Joden" zijn die daar feest vieren! ;-) Overigens hebben de klassiekers niets te maken met de bekerfinale. Dit omdat de bekerfinale een neutraal terrein is! dat weet ik, dat geld voor elke finale. voor de jc schaal trouwens ook en ook voor de andere suppercup |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 22:17 schreef Peterhs het volgende:Waar is jodocus kwak nu gebleven met zijn oneliners eigenlijk? Nu staan ze voor en hoor je hem niet meer. Successupporter... sorry hoor , maar ik zeg onverdiend gewonnen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En ik zeg, LEKKER BOEIEND!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Aanstaande weekend is tegen Twente. Dan gaan we het zien. Ik weet niet of je de andere wedstrijden bekijkt. De wedstrijden van Twente zijn net zo matig als die van Ajax. Twente is niet ineens de betere ploeg. Dat Psv de laatste wedstrijden gewonnen heeft en veel met 1 doelpunt verschil is ook geen garantie tot succes.
Natuurlijk moet het volgend jaar beter. Maar dit Ajax is in Nederland goed genoeg om kampioen te worden. En ook dat is wat waard. Los van het matige spel. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Mannen vermeer blijft ondanks gisteren een matige keeper...niet meer en niet minder. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 11:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach, laat die kakkies lekker komen, wordt het nog gezellig rond het stadion! Kunnen ze eindelijk weer eens zien dat er feest gevierd wordt in de badkuip! Alleen jammer voor hun dat het elke keer de "Joden" zijn die daar feest vieren! ;-) Overigens hebben de klassiekers niets te maken met de bekerfinale. Dit omdat de bekerfinale een neutraal terrein is! Aboutaleb joduuuuh komen der aan, joduuuuh komen der aan...;) |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: nou t oog wil ook wat , waar is dat flitsende ajax gebleven kwaliteit is onvoldoende |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 16:10 schreef jodocus het volgende:[..] nou t oog wil ook wat , waar is dat flitsende ajax gebleven kwaliteit is onvoldoende Ga lekker blik op de weg kijken pikkie als je flitsen wil zien. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 16:00 schreef verbrande harry het volgende:Mannen vermeer blijft ondanks gisteren een matige keeper...niet meer en niet minder. Niet mee eens man, matig ben je als je mulder heet ofzo... Vermeer is gewoon een hele goede keeper |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 10:08 schreef nora het volgende:[..] welke 4 100% kansen heb jij dan wel gezien ? 2 goede reddingen dat is het voor de rest weinig kansen gezien van AZ . Ik heb de penalty en nog 1 goed schot gezien die hij goed pakte, maar ook dat is geen 100% kans.. De enige 100% kans die AZ heeft gehad was de penalty..
Dat doet niets af aan de prestatie van Vermeer, want die was gewoon goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 10:12 schreef nora het volgende:[..] Mijn god krijgen we dat weer onze ballenpakker heeft een prima wedstrijd gespeeld en ze gaan hem weer zitten ophemelen, wacht maar als hij weer 80 ballen uit zijn handen laat vallen. Je hebt het over overdrijven om vervolgens zelf het over 80 ballen laten vallen te hebben.. Raar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 maart 2014 - 23:22 schreef nummer10 het volgende:[..] Vaak is het moeilijker voetballen tegen 10 man.. ajax was gewoon pover zoals de boer zei.. jij vind dat ze goed waren.. nahja toch maar is een nieuwe bril kopen Vind je het goed dat ik zelf bepaal wat ik ervan vind?? En wat R. de Boer ervan vind zegt me niet zo veel.. Is namelijk gewoon een mening net zoals die van jou of mij niets meer dan een mening is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 00:17 schreef nummer10 het volgende:[..] van mij had cill er ook nooit ingehoeven hoor mjah.. had ff dip maar komt hard terug Speelt 1 goede wedstrijd, heb je hem ook bij Jong AJax gezien?? En daar ook zijn fouten gezien??
Ik ben een fan van Vermeer, maar echt volkomen terecht dat Cilissen de kans heeft gekregen, en die heeft ie met beide handen gepakt.. Vanaf dat hij er stond hebben we heel erg veel minder tegengoals gekregen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 07:12 schreef Loetje het volgende:[..] Schei toch uit man. 2 rode kaarten die je makkelijk had kunnen wegwuiven. Heeft de hele pot verziekt. In Engeland was voor geen van de 4 overtredingen die tot de rode kaart volgende gefloten... |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote: ga jij maar met je pikkie spelen |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
het is gewoon een feit , er moet een kwaliteitsinjectie komen , want wat zijn we europees niks toch ? ja hier in nederland tegen de lamme en de blinde gaat t nog wel , al is het soms niet om aan te zien , dat is mijn mening en daar zult u t mee moeten doen |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:36 schreef jodocus het volgende:het is gewoon een feit , er moet een kwaliteitsinjectie komen , want wat zijn we europees niks toch ? ja hier in nederland tegen de lamme en de blinde gaat t nog wel , al is het soms niet om aan te zien , dat is mijn mening en daar zult u t mee moeten doen Misschien moet je een bak verse sinasappelsap gaan drinken met nieuwe ajax. Dan kunnen jullie het er samen over hebben. Misschien bloeit er dan nog iets moois op tussen jullie. Dan hebben jullie tenminste geen tijd meer om met al die bullshit dit forum te vervuilen! |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:59 schreef Peterhs het volgende:[..] Misschien moet je een bak verse sinasappelsap gaan drinken met nieuwe ajax. Dan kunnen jullie het er samen over hebben. Misschien bloeit er dan nog iets moois op tussen jullie. Dan hebben jullie tenminste geen tijd meer om met al die bullshit dit forum te vervuilen! ik lust geen sinsappelsap |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
de waarheid is hard schijnbaar |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Gedaan...en nu? Moest nog aan je denken toen ik kwam jodocus....kwak! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:59 schreef Peterhs het volgende:[..] Misschien moet je een bak verse sinasappelsap gaan drinken met nieuwe ajax. Dan kunnen jullie het er samen over hebben. Misschien bloeit er dan nog iets moois op tussen jullie. Dan hebben jullie tenminste geen tijd meer om met al die bullshit dit forum te vervuilen! + 1 en een dik verdiende! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 16:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Niet mee eens man, matig ben je als je mulder heet ofzo... Vermeer is gewoon een hele goede keeper Nee sorry man deze keeper vind ik heel onzeker in bijna alles en hij straalt echt niks uit... |
|
|
|
|
sjarrel
|
|
|
Ik denk dat kenneth de wedstrijd van ze leven heeft gekeept,Wetende dat hij die nodig had om een degelijke club te vinden voor volgend jaar.Als hij niet was gewisseld door FDB.Hadden wij niet bovenaan gestaan nu. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 10:08 schreef nora het volgende:[..] welke 4 100% kansen heb jij dan wel gezien ? 2 goede reddingen dat is het voor de rest weinig kansen gezien van AZ . Penal, schot korte hoek die vermeer perfect pakt.. de daarop volgende hoekschop.. en welke heb je van ajax gezien ? Alleen blind 1x ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 11:27 schreef Enigma het volgende:Was wéér abominabel slecht voetbal van Ajax. Wie anders beweert snapt gewoon niet wat voetbal inhoudt. Blind bewijst te meer geen killersinstinct te hebben anders was de perfecte steekbal van schone tot goal gepromoveerd. Voor de rest was blind gisteren gewoonweg zwak. Door hem veel uitbraken langs rechts van az gister, kun je wel of niet leuk vinden is gewoon de waarheid. Jammer want hij is juist zo goed bezig de laatste maanden. Maar hopen dat hij tegen Twente scherper is. De Sa is een oempaloempa op kicksen en mag nooit in de basis staan. Wat? Is totaal Ajax onwaardig. Praat ik niet eens over nepovertreding. Rhijn... Wtf heeft die gast? Is niks meer van over! Ligt dat aan hem of de staf die hem opdrachten laat uitvoeren die hij niet kan? Werd overal voorbij gelopen. Serero is de Tweeling oempaloempa van sa, gaat niks vanuit. Veltman moet gauw weer naar jong Ajax terug. Moisander niet de helft van wat hij was. Waren maar twee die het wel begrepen, Vermeer en goddank op het eind poulsen. Dat gezeik over een goede ingreep van hem word ik zo moe van. Ajax kon geen bal vasthouden. Klaassen verspeelde dom de bal, rhijn kan tegenstander uit tegenstroom niet bijhouden, werd onterecht voor buitenspel afgevlagd. Maakte niet uit want Vermeer stond er goed bij. Poulern komt erin en de bal werd vastgehouden niet mooi maar effectief en dat moest op dat moment. Toen az dacht dat er nog iets kon boorde hij dat keihard de grond in, niet gemeen en gevaarlijk maar wel duidelijk. Toen was het gedaan. Beste wissel vd boer in weken! Dit Ajax is doelloos, besluiteloos en speelt niet vooruit. Dat kan hier maar tegen een PSV nu of Twente kost het je de kop. En terecht want ik schaam me voor het spel van Ajax sinds februari. Het is huilen met de pet op. Als er niet goed wordt bijgekocht gaat Ajax rampjaren tegemoet. En de titel moet ik nog maar zien zo. Wat een mazzel dat de rest zo inefficiënt was en is. En rot op over tegenstanders die zich ingraven. Dan moet je gewoon drie keer sneller en slimmer zijn. Ronduit zwakste seizoen onder de boer, klaar. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:11 schreef remco k het volgende:[..] Speelt 1 goede wedstrijd, heb je hem ook bij Jong AJax gezien?? En daar ook zijn fouten gezien?? Ik ben een fan van Vermeer, maar echt volkomen terecht dat Cilissen de kans heeft gekregen, en die heeft ie met beide handen gepakt.. Vanaf dat hij er stond hebben we heel erg veel minder tegengoals gekregen.. Klopt ! Maar welke cruciale reddingen heeft cill gemaakt dit seizoen dan ? Vermeer stak indd in een mindere periode, zoals het hele elftal.. maar zoals bijna iedereen hier doet en hem daarop af te rekenen.. vind ik tever gaan.. 3x kampioen met hem onder lat en verschillende belangrijke wedstrijden voor ons gewonnen zoals nu ook AZ.. dit moet cill nog maar zien te overtreffen.. en dat heeft hij tot dus ver niet gedaan.. cill word echt wel een topper en zo bedoel ik het ook niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 12:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Klopt ! Maar welke cruciale reddingen heeft cill gemaakt dit seizoen dan ? Vermeer stak indd in een mindere periode, zoals het hele elftal.. maar zoals bijna iedereen hier doet en hem daarop af te rekenen.. vind ik tever gaan.. 3x kampioen met hem onder lat en verschillende belangrijke wedstrijden voor ons gewonnen zoals nu ook AZ.. dit moet cill nog maar zien te overtreffen.. en dat heeft hij tot dus ver niet gedaan.. cill word echt wel een topper en zo bedoel ik het ook niet.. Cilissen is positioneel zo veel beter dan Vermeer, daardoor lijkt het bij Vermeer vaak spectaculair..
Ik weet trouwens niet tegen wie uit mijn hoofd, maar ook Cilissen heeft dit seizoen een paar belangrijke reddingen gehad op een 2-1 voorsprong in de laatste fase van een wedstrijd.. Ook dat is punten pakken.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 12:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Klopt ! Maar welke cruciale reddingen heeft cill gemaakt dit seizoen dan ? Vermeer stak indd in een mindere periode, zoals het hele elftal.. maar zoals bijna iedereen hier doet en hem daarop af te rekenen.. vind ik tever gaan.. 3x kampioen met hem onder lat en verschillende belangrijke wedstrijden voor ons gewonnen zoals nu ook AZ.. dit moet cill nog maar zien te overtreffen.. en dat heeft hij tot dus ver niet gedaan.. cill word echt wel een topper en zo bedoel ik het ook niet.. Mee eens! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 13:29 schreef remco k het volgende:[..] Cilissen is positioneel zo veel beter dan Vermeer, daardoor lijkt het bij Vermeer vaak spectaculair.. Ik weet trouwens niet tegen wie uit mijn hoofd, maar ook Cilissen heeft dit seizoen een paar belangrijke reddingen gehad op een 2-1 voorsprong in de laatste fase van een wedstrijd.. Ook dat is punten pakken.. 1e zin weggelaten, ook mee eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben fan van beide spelers... Vond de wissel wel terecht, het koste simpelweg te veel punten..
Maar Vermeer is heel belangrijk geweest in de 3 titels, net als de Jong en die verdienen beiden ook meer krediet dan ze krijgen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 13:35 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben fan van beide spelers... Vond de wissel wel terecht, het koste simpelweg te veel punten.. Maar Vermeer is heel belangrijk geweest in de 3 titels, net als de Jong en die verdienen beiden ook meer krediet dan ze krijgen.. Nu wel volledig mee eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind dat in Nederland zoiezo erg raar.... Kijk eens hoe er over heel veel helden uit het verleden wordt gepraat en geschreven.. In dat opzicht mogen we echt een voorbeeld nemen aan eigenlijk alle landen om ons heen.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 12:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] blijkbaar ken je het boekje niet. staat erin dat de speler enkel met de schouder de ander mag aanraken voordat hij de bal aanraakt. dat is de bekende schouderduw. raak je met een ander lichaamsdeel hem eerst en dan de bal dan is dat een overtreding. dus een handje op iemand schouder leggen mag niet. daarnaast is hard inkomen zonder hem te raken ook een overtreding. daarnaast is gemeen spel zonder hem te raken ook een overtreding. ik kwalificeer dit als gemeen spel want pootje lichten vind ik gemeen spel. gele kaart is niet voor de overtreding maar voor de aanval situatie. je krijgt direct rood als je een doorgebroken speler neerhaalt of zeer gemeen spel of te hard inkomt. en je krijgt direct rood als je een scoringskans ontneemt. je krijgt geel als je een veel belovende aanval onderbreekt. daar plaats ik deze gele kaart. en even voor de duidelijkheid een argument dat in het buitenland anders is is geen argument.Als de scheids in de buitenland enkel alleen een string aan heeft omdat het zo warm is en beter kunnen fluiten dan wil je toch ook niet dat ze een string hier aan hebben Dat heeft niks met het boekje te maken natuurlijk fluit die volgens het boekje, maar dat zijn ook niet de beste scheidsrechters die zo fluiten goede scheidsrechters voelen de wedstrijd aan en hebben ook begrip voor emotie en sommige overtredingen moet je niet direct met geel bestraffen en als jij dat niet begrijpt dan is dat jou probleem blijf lekker kijken met je boekie in je hand naar een doos saaie wedstrijd omdat de scheidsrechter hem heeft dood gefloten. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb de penalty en nog 1 goed schot gezien die hij goed pakte, maar ook dat is geen 100% kans.. De enige 100% kans die AZ heeft gehad was de penalty.. Dat doet niets af aan de prestatie van Vermeer, want die was gewoon goed.. Zeker hij heeft een bere wedstrijd gekeept en ik was blij met hem. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:08 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt het over overdrijven om vervolgens zelf het over 80 ballen laten vallen te hebben.. Raar Oke boosheid |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 12:03 schreef nummer10 het volgende:[..] Penal, schot korte hoek die vermeer perfect pakt.. de daarop volgende hoekschop.. en welke heb je van ajax gezien ? Alleen blind 1x ? Je vind gewoon een hoekschop in de lucht pakken al geweldig van Vermeer dat zegt al genoeg lijkt mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 12:03 schreef nummer10 het volgende:[..] Penal, schot korte hoek die vermeer perfect pakt.. de daarop volgende hoekschop.. en welke heb je van ajax gezien ? Alleen blind 1x ? Dat zijn er geen 4, dat zijn er 3 waarvan er 2 helemaal geen 100% kansen zijn, 1 is een corner die iedere keeper pakt en die bal vlak onder hem was een geweldige reactie, maar alles behalve een 100% kans..
De rest van je post doet er helemaal niet toe in deze discussie en is zoals zo vaak weer onzinnig van je om te posten.. |
|
|
|