BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ziyech en Van La Parra in belangstelling Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 19 maart 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Jongens, kijk eens naar het niveau in onze competitie. Bij ons kan je gewoon punten verspelen in 11 van de 28 wedstrijden en dan nog een voorsprong hebben van 7 punten. In het buitenland kan dat vrijwel nergens. De Turkse competitie is toch veel sterker dan onze competitie. Kijk naar de prestaties in Europees verband en de spelers die er daar rondlopen. En Kuyt houdt zich daar prima staande. Waarom denken er zoveel hier dan dat Kuyt het niet meer zou kunnen in de eredivisie. Het spijt me te moeten zeggen, maar we zijn in vergelijking met de rest toch een behoorlijke mickey mouse competitie, waar spelers die echt door het vuur gaan voor een overwinning al gauw uit de band springen volgens de normen hier. Moet je kijken wat er op andere velden allemaal gebeurd. Met het tempo van de eredivisie kan Kuyt nog makkelijk 2 jaar mee en kan hij genoeg doelpunten scoren.

Het niveau van onze competitie is trouwens ook een reden waarom ik een gok met Guidetti eventueel zou willen nemen. Of hij wel of niet zijn oude niveau haalt? Dat weet je niet, maar evengoed is er de kans dat hij nu op zijn oude niveau zit, maar krijgt hij bij Stoke weinig kansen en is de competitie te goed om zo even je stempel te drukken. In de eredvisie zal Guidetti heus wel 15-20 goals maken. Kijk naar andere spitsen hier. Higdon: 12 goals (en dat is toch echt geen goede spits), Castaignos: 14 goals (ook nou niet bepaald een topspits). Dat kan Guidetti ook wel hoor. Bovendien zweept hij de ploeg op en krijgen wel elk seizoen wel een stuk of 6 strafschoppen, waarbij hij ze er wel allemaal inschiet. En vermoedelijk is hij, in tegenstelling tot Pellè, geen 7 wedstrijden geschorst per jaar. Volgens mij is Guidetti de gok wel waard.

Wat mij betreft dus proberen (bij een verkoop van Pellè en evt andere spelers) Guidetti, Kuyt en Ziyech proberen te halen. Dat Ziyech talent heeft, ziet iedereen. Van la Parra kan dan bij Heerenveen blijven. Komen Guidetti en Kuyt niet, dan kan je van la Parra overwegen, maar alleen tegen een laag salaris, want volgens mij is het meer een type Cabral dan een Schaken die de voorzet geeft. Van la Parra wat mij betreft niet echt hard nodig.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 maart 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Ik vind die ziyech niks beter dan wat we zelf in huis hebben. Laat ze zich maar focussen op een goede spits en een goede rechts back.
MMM
 MMM - woensdag 19 maart 2014 - 23:07   quote  deeplink  
Ziyech > Immers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 19 maart 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 22:45 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind die ziyech niks beter dan wat we zelf in huis hebben. Laat ze zich maar focussen op een goede spits en een goede rechts back.
Voorlopig zijn Pellè en Janmaat nog niet vetrokken. Dus het eerst dienen er wat mij betreft een creatieve middenvelder + buitenspeler te komen. Wat dat betreft zit Feyenoord, mits de geruchten kloppen, met Ziyech en Van la Parra wel in de goede richting.
dr love
 dr love - donderdag 20 maart 2014 - 00:47   quote  deeplink  
Goeie zet direct ruilen met Clasie en verhoek, vormer moet blijven onterecht gepasseerd door die koeieneuker.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 maart 2014 - 03:00   quote  deeplink  
Okay tof man..
van geil
 van geil - donderdag 20 maart 2014 - 04:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 23:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voorlopig zijn Pellè en Janmaat nog niet vetrokken. Dus het eerst dienen er wat mij betreft een creatieve middenvelder + buitenspeler te komen. Wat dat betreft zit Feyenoord, mits de geruchten kloppen, met Ziyech en Van la Parra wel in de goede richting.
lijkt mij ook ja.
moa
 moa - donderdag 20 maart 2014 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 maart 2014 - 21:29 schreef ViezeFurr het volgende:
Kuyt mag komen als hij voor een paar ton wil voetballen, 1-jarig contract met 1-zijdige optie tot verlengen. Te Vrede kan dan rustig wedstrijden op gaan bouwen, Kuyt kan rustig afbouwen. Vind het niet zo'n slecht idee.

Verder mag van la Parra lekker in Heerenveen blijven, wilde ook zo graag naar Frankrijk voor een appel en een ei. Ziyech is een directe versterking, altijd doen.
NEIN NEIN NEIN!

Waarom eindigt elke transfer discussie hier met met die bejaarde rotte vissenkop? Kuyt bedankt voor de mooie jaren, maar je bent nu echt veel te oud om nog terug te keren.
moa
 moa - donderdag 20 maart 2014 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 22:45 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind die ziyech niks beter dan wat we zelf in huis hebben. Laat ze zich maar focussen op een goede spits en een goede rechts back.
Vind die Ziyech wel een hele goede hoor, al begint het onderhand wel wat lastig te worden om hem objectief te bekijken nu hij zo gehypet wordt. Ziyech is waarschijnlijk een directe versterking en anders een uitstekende versterking in de breedte, Bakkal zal wel snel afscheid nemen, Singh en Mokotjo zijn al weg, m.a.w. we kunnen er best een middenvelder bij gebruiken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 maart 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 07:20 schreef moa het volgende:

[..]

NEIN NEIN NEIN!

Waarom eindigt elke transfer discussie hier met met die bejaarde rotte vissenkop? Kuyt bedankt voor de mooie jaren, maar je bent nu echt veel te oud om nog terug te keren.
Iets meer respect is ook niet verkeerd hoor.
Milo
 Milo - donderdag 20 maart 2014 - 14:51   quote  deeplink  
KUYT///HELD!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 20 maart 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Je kunt ook overdrijven hoor.... geintje, KUYT///HELD!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 maart 2014 - 23:33   quote  deeplink  
+1
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 maart 2014 - 23:46   quote  deeplink  
Heerenveen in gesprek met Feyenoord-target Van la Parra

600x400-laparrahee.jpg

Een vertrek van Rajiv van la Parra bij sc Heerenveen is nog geen uitgemaakte zaak. De aanvaller staat nadrukkelijk in de belangstelling van Feyenoord, maar de Friezen hopen hem te behouden. Heerenveen houdt zich vooralsnog rustig op de transfermarkt.

In gesprek met het Friesch Dagblad laat technisch directeur Hans Vonk weten waarom dat zo is. "We zijn rustig aan het bouwen voor volgend seizoen. We moeten nu eerst de spelers van wie de contracten aflopen, onder wie Zomer, Kruiswijk en Kum duidelijkheid geven of ze wel op niet kunnen blijven. Maar ook met een speler als Rajiv van La Parra zijn we in gesprek."

Vonk heeft ook de hoop op een langer verblijf van Hakim Ziyech nog niet opgegeven. Het grote talent wordt gevolgd door Ajaks, PSV en Manchester United en weigerde onlangs nog een aanbieding van Heerenveen. "We willen hem graag langer houden en zijn vanaf augustus vorig jaar met hem in gesprek. Het is jammer dat we er niet uit zijn gekomen, maar Ziyech speelt nog een jaar bij ons. Het is wel wenselijk om te voorkomen dat hij dan gratis de deur uitloopt."
Bron:Soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 maart 2014 door RenatoBos --
moa
 moa - zaterdag 22 maart 2014 - 11:11   quote  deeplink  
Tja, als hij en Feyenoord willen kan Boerenveen hoog en laag springen maar dan gaat hij gewoon.
ar
 ar - zaterdag 22 maart 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Ik denk dat Rajiv bij ons beter wordt.Hij is snel,sterk technisch en gratis.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 maart 2014 - 03:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 22:45 schreef hotjumper het volgende:
Ik vind die ziyech niks beter dan wat we zelf in huis hebben. Laat ze zich maar focussen op een goede spits en een goede rechts back.
Dan heb je geen verstand van voetbal ... Ziyech is zeker wel beter dan Clasie, Immers, Vilhena en Vormer ! Wel een andere type, die we zeker goed kunnen gebruiken bij Feyenoord.

Maar we hebben zeker een goeie spits nodig mits Pellé vertrekt ...
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 maart 2014 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 03:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan heb je geen verstand van voetbal ... Ziyech is zeker wel beter dan Clasie, Immers, Vilhena en Vormer ! Wel een andere type, die we zeker goed kunnen gebruiken bij Feyenoord.

Maar we hebben zeker een goeie spits nodig mits Pellé vertrekt ...
Heerenveen is zo'n beetje zijn top wel of een ander clubje waar iederéén in zijn dienst speelt. Tegen NEC maakte die er ook niet veel van
piet de paler
 piet de paler - zondag 23 maart 2014 - 09:38   quote  deeplink  
Als ze beide bij Heerenveen willen blijven laat ze daar dan gelukkig zijn met 20000 fans ,dan geven ze zelf aan geen stapje hoger te willen om daarna het echte werk in het buitenland aan te kunnen daaaaaaaaag kwik en kwak
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 maart 2014 - 20:46   quote  deeplink  
23 Maart 2014 om 20:31

Fred Rutten heeft zaterdagavond de wedstrijd tussen sc Heerenveen en NEC bezocht (2-2). De nieuwe trainer van Feyenoord is bezig met zijn lijstje voor mogelijke versterkingen komend seizoen. Rajiv van la Parra en Hakim Ziyech werden al genoemd, maar tot nu toe is er geen bod uitgebracht.

Bij Feyenoord lijkt het erop dat komende zomer in navolging van huidige coach Ronald Koeman een aantal spelers zullen vertrekken. Topscorer Graziano Pellè werd al vaker in gebracht met een transfer vanwege zijn schorsing, maar ook rechtsback Daryl Janmaat en vleugelaanvaller Jean-Paul Boëtius staan naar het schijnt in de belangstelling van buitenlandse clubs.

Fred Rutten is daarom waarschijnlijk al bezig om eventuele vervangers te bekijken. Of hij in Friesland speciaal voor Van la Parra en Ziyech kwam, is niet duidelijk. De voormalig oefenmeester van Twente en PSV kreeg geen hele leuke wedstrijd voorgeschoten, maar zag aan het einde hoe NEC tot ieders verbazing in blessuretijd nog een punt pakte

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/242043/Aankomend_Feyenoord-trainer_aandachtig_toeschouwer_bij_Heerenveen_-_NEC?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2woiYRjXV
moa
 moa - zondag 23 maart 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 09:38 schreef piet de paler het volgende:
Als ze beide bij Heerenveen willen blijven laat ze daar dan gelukkig zijn met 20000 fans ,dan geven ze zelf aan geen stapje hoger te willen om daarna het echte werk in het buitenland aan te kunnen daaaaaaaaag kwik en kwak
Eerst maar eens afwachten wat Parra en Ziyech zelf willen, persoonlijk denk ik dat elke speler die bij Heerenveen zit wel naar Feyenoord zou willen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 maart 2014 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 21:09 schreef moa het volgende:

[..]

Eerst maar eens afwachten wat Parra en Ziyech zelf willen, persoonlijk denk ik dat elke speler die bij Heerenveen zit wel naar Feyenoord zou willen.
Een jaar of 10 geleden wel
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 maart 2014 - 06:48   quote  deeplink  
Nog wel, alleen nu voor meer salaris
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 maart 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 21:09 schreef moa het volgende:

[..]

Eerst maar eens afwachten wat Parra en Ziyech zelf willen, persoonlijk denk ik dat elke speler die bij Heerenveen zit wel naar Feyenoord zou willen.
Afwachten? Waarom? Als ze niet weten dat Feyenoord hun wil, zullen ze misschien eieren voor hun geld kiezen en bijtekenen, terwijl ze dat misschien juist niet doen als ze wel een contract van Feyenoord voorgeschoteld krijgen.
Milo
 Milo - maandag 24 maart 2014 - 13:52   quote  deeplink  
ziyech niet halen we hebben voldoende rondlopen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 maart 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Nu ja, maar over 4 maanden?
hotjumper
 hotjumper - maandag 24 maart 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 14:04 schreef Stylzz het volgende:
Nu ja, maar over 4 maanden?
Eerlijk gezegd verwacht ik niet veel van het transfer window qua vertrekkende spelers. onze spelers worden pas interessant als er bijna geen contract meer op zit. Ik denk dat veel clubs hun belangstelling laten doorschemeren aan de betreffende zaakwaarnemers om vervolgens een jaartje te wachten en ze dan voor een appel en een ei op te halen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 maart 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 13:52 schreef Milo het volgende:
ziyech niet halen we hebben voldoende rondlopen!
Wie dan?
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 maart 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 14:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd verwacht ik niet veel van het transfer window qua vertrekkende spelers. onze spelers worden pas interessant als er bijna geen contract meer op zit. Ik denk dat veel clubs hun belangstelling laten doorschemeren aan de betreffende zaakwaarnemers om vervolgens een jaartje te wachten en ze dan voor een appel en een ei op te halen.
Bij een paar, bij sommigen willen ze dat risico misschien dit keer niet lopen.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 24 maart 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 07:20 schreef moa het volgende:

[..]

NEIN NEIN NEIN!

Waarom eindigt elke transfer discussie hier met met die bejaarde rotte vissenkop? Kuyt bedankt voor de mooie jaren, maar je bent nu echt veel te oud om nog terug te keren.
helemaal mee eens,deze speler heeft zijn beste tijd al gehad.
En toen die wel kon komen koos hij weer voor het turksegeld dus wegblijven met die vissekop
de bluffer
 de bluffer - maandag 24 maart 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 00:47 schreef dr love het volgende:
Goeie zet direct ruilen met Clasie en verhoek, vormer moet blijven onterecht gepasseerd door die koeieneuker.
Wie is die koeenneuker
de bluffer
 de bluffer - maandag 24 maart 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 03:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan heb je geen verstand van voetbal ... Ziyech is zeker wel beter dan Clasie, Immers, Vilhena en Vormer ! Wel een andere type, die we zeker goed kunnen gebruiken bij Feyenoord.

Maar we hebben zeker een goeie spits nodig mits Pellé vertrekt ...
Wat denk je van een spits als Michael Higdon van Nec
hij staat wel op 13 doelpunten, zeer goed voor een speler die
met zijn club op de voorlaatste plaats staat
Stylzz
 Stylzz - maandag 24 maart 2014 - 15:21   quote  deeplink  
Blok beton is dat. Kopsterk. ?Maar voor de rest vrij beperkt.
de bluffer
 de bluffer - maandag 24 maart 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 15:21 schreef Stylzz het volgende:
Blok beton is dat. Kopsterk. ?Maar voor de rest vrij beperkt.
Past precies in de KUIP en in het elftal
wordt dan veel beter
kopsterk klopt precies ik zal hem halen, mits er niets anders te koop is of te huren
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 maart 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Kan niet voetballen.
Milo
 Milo - maandag 24 maart 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 14:36 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wie dan?
vilhena, vormer, clasie, boetius..........
de bluffer
 de bluffer - maandag 24 maart 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 15:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Kan niet voetballen.
Maar hij STAAT nu wel op 13 DOELPUNTEN knap voor een spits die voetbalt bij een club die 17e staat
Milo
 Milo - maandag 24 maart 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 15:47 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Past precies in de KUIP en in het elftal
wordt dan veel beter
kopsterk klopt precies ik zal hem halen, mits er niets anders te koop is of te huren
hij rendeert daar omdat er om gevraagd wordt. bij feijenoord wordt er meer verlangd
de bluffer
 de bluffer - maandag 24 maart 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 15:59 schreef Milo het volgende:

[..]

vilhena, vormer, clasie, boetius..........
Daar krijgt hij dan de ballen van en maakt hij de DOELPUNTEN
de bluffer
 de bluffer - maandag 24 maart 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 15:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Kan niet voetballen.
Flemings speelde ook bij NEC hij werd nog topscorer van Nederland dat jaar
middelmatige voetballer vonden ze hem toen hij kwam
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 maart 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 16:09 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Flemings speelde ook bij NEC hij werd nog topscorer van Nederland dat jaar
middelmatige voetballer vonden ze hem toen hij kwam
Die kon ook niet voetballen. Dat bleek wel toen hij een stapje hoger probeerde..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 maart 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 16:03 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Maar hij STAAT nu wel op 13 DOELPUNTEN knap voor een spits die voetbalt bij een club die 17e staat
Das niet gek, maar daarom is het nog geen speler voor Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 maart 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Veldwijk bij Excelsior...21 goals achter z'n naam dit seizoen.
Weet iemand meer over hem?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 24 maart 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Sterke spits. Niet zo bewegelijk. Geen diepgang. Tomasson wilde hem naar Roda halen. Verder te weinig gezien.
ar
 ar - maandag 24 maart 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Als het maar geen Havenaar wordt....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 maart 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Ik vrees het ar..
sevillana
 sevillana - donderdag 27 maart 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Ik heb nog steeds belangstelling in Chantal Janzen, .. maar of het ooit rond komt? ;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 maart 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Dat heb ik nou met Jennifer Hoffman

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door Stylzz --
tomson
 tomson - donderdag 27 maart 2014 - 20:40   quote  deeplink  
Is dat 1 van die brutale meiden ?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 maart 2014 - 20:58   quote  deeplink  
de78lv.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ziyech en Van La Parra in belangstelling Feyenoord









0.0063290