|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft overeenstemming bereikt met FC Groningen en Richairo Zivkovic over zijn overgang naar Ajax. De aanvaller tekent een contract dat ingaat op 1 juli 2014 en een looptijd heeft van drie seizoenen, tot en met 30 juni 2017. Zivkovic werd op 5 september 1996 geboren in Assen. Hij speelt vanaf zijn elfde in de jeugdopleiding van FC Groningen. De spits debuteerde daar op 2 december 2012 in het eerste elftal.
Ajax.nl |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Richairo Zivkovic tekende maandag een driejarig contract bij Ajax. Per 1 juli van deze zomer mag de 17-jarige aanvaller zich officieel Ajacied noemen. ,,Ajax is de beste club van Nederland, vandaar deze stap", aldus de kersverse aanwinst. Zivkovic maakt het seizoen af bij FC Groningen en kan zich vervolgens helemaal richten op Ajax. ,,Ajax is een fantastische club, met een fantastisch stadion, vertelde hij aan de rand van de grasmat van de ArenA. ,,Van kleins af aan ben ik al Ajax-fan. Het is een club met een ongelofelijke historie en fantastische supporters. Ook al ben ik pas 17, ik hoop dat ik er zo snel mogelijk sta komend seizoen.
Frank de Boer leidde de jeugdinternational samen met directeur voetbalzaken Marc Overmars rond in de Amsterdam ArenA. Daarna zette de in Assen geboren voetballer in bijzijn van familie zijn handtekening onder het driejarig contract en kreeg hij uit handen van De Boer zijn eerste Ajax-shirt. Een rugnummer stond er nog niet op. ,,Ik hoop op nummer 30 of op nummer 9, aldus Zivkovic, die s ochtends nog gewoon naar school was gegaan. ,,30 omdat ik daarmee mijn entree in het profvoetbal heb gemaakt, 9 omdat dat het nummer van de eerste spits is.
Of Zivkovic, die zijn naam dankt aan zijn Servische moeder, volgend seizoen meteen de eerste keuze wordt in de punt van de aanval, durft hij nog niet te zeggen. ,,Ik heb goede concurrenten hier bij Ajax, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben iemand die zich snel aanpast. Ik hoop zo veel mogelijk te spelen.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Welkom bij Ajax.. Ik ben blij met je en hoop dat je de belofte kan waarmaken..
Succes.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Mag jij alleen reageren hier rem? Of is het gewoon een supersaai topic...
Welkom zivco, maak er 30 per seizoen en je bent gelukkig en wij ook! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 18:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Mag jij alleen reageren hier rem? Of is het gewoon een supersaai topic... Welkom zivco, maak er 30 per seizoen en je bent gelukkig en wij ook! Whahaha, kerel ik heb hem net pas aangemaakt..
Maar inderdaad. Laat hem er maar 30 inschieten per jaar.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik ben heel benieuwd. Het is wel een voetballer waar ik van kan genieten. Groot, snel, heeft een actie en durft die te maken. Kijken of hij z'n talent ook kan laten uitbloeien bij AJax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Al heeft hij maar de kwaliteit die zijn illustere voorganger in zijn dikke teen had uit de Balkan, dan gaan we heel veel plezier aan hem beleven. |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik geloof in deze jongen (hebben jullie trouwens zijn doelpunt tegen ado gezien)ik denk dat hij wel 25 doelpunten gaat maken.nu eerst wat van de spelers die vertrekken de jong gaat weg sigg gaat ook weg denk bojan hoeven we niet meer tehuren.vermeer wilt niet nog een seizoen op de bank gaat denk ik ook weg.groningen mag een speler van ajax huren van mij mag serero aan groningen verhuurd worden hoesen mag in griekenland blijven nu de spelers die ajax moeten aantrekken op het middenveld ziyech halen van heerenveen of mane van red bull salzburg en dan nu een rechtsbuiten ibarra van vitesse snel goeie voorzet. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ze mogen van mij idd best ff shoppen in Salzburg, maar ik ben bang dat ze niet te betalen zijn ;-) Stofzuigers genoeg daar. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik denk dat ze met hem een goede keus hebben gemaakt. Ajax is echter geen Groningen. Ajax zal ook een aantal oudere ervaren spelers erbij moeten halen. Ik hoop dat Ajax vooral adequaat en op tijd is voor de benodigde spelers. Marc zal toch wel geleerd hebben van zijn fouten dit seizoen? Hij is toch geen geestelijke dwerg?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Anders wordt het niet meer Marc netto, maar Marc duurkoop! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 20:39 schreef Bobby1972 het volgende:Ik denk dat ze met hem een goede keus hebben gemaakt. Ajax is echter geen Groningen. Ajax zal ook een aantal oudere ervaren spelers erbij moeten halen. Ik hoop dat Ajax vooral adequaat en op tijd is voor de benodigde spelers. Marc zal toch wel geleerd hebben van zijn fouten dit seizoen? Hij is toch geen geestelijke dwerg? Ik zie die fouten niet dit seizoen.. De selectie kan heel goed voetballen en als er blessures zijn hebben we goede vervangers.. En natuurlijk is het voetbal erg vaak niet goed dit seizoen.. Maar ze hebben bewezen wel goed te kunnen ballen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Richairo Zivkovic geeft in De Telegraaf aan dat een gesprek met Ajax-trainer Frank de Boer hem uiteindelijk overtuigde dat Ajax de juiste stap was. De aanvaller sprak twee weken geleden met zijn nieuwe trainer.
'Hij vertelde me dat hij me graag wilde hebben en mij als een versterking zag. Voor mij was het heel belangrijk om eerst met de trainer te praten, voordat ik een beslissing zou nemen. Hij gaf daarbij aan hoe hij is als trainer en wat hij van zijn spelers verlangt', vertelt Zivkovic, die ook uitkijkt naar de samenwerking met een andere grote naam: Dennis Bergkamp. 'Een fantastische trainer voor mij. Hij is één van de beste spitsen die Nederland ooit heeft gehad.'
De manier waarop de transfer uiteindelijk definitief werd en de wijze waarop Zivkovic met zijn familie naar Amsterdam werd gehaald, daar is hij heel blij mee. Hij werd met zijn familie in twee Mercedes-busjes naar Amsterdam gereden. 'Ajax is niet niks, hè. Dat is allemaal goed geregeld. Het is mooi dat ze het allemaal zo voor mij en mijn familie hebben geregeld. Het is toch een blijk van waardering.'
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/77733/zivkovic-na-gesprek-met-de-boer-overtuigd.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 maart 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toont volgens mij ook aan dat de Boer nog blijft.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 21:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie die fouten niet dit seizoen.. De selectie kan heel goed voetballen en als er blessures zijn hebben we goede vervangers.. En natuurlijk is het voetbal erg vaak niet goed dit seizoen.. Maar ze hebben bewezen wel goed te kunnen ballen.. Met wat voor 'Ajax' bril kijk jij naar de wedstrijden. Die paar wedstrijden dat Ajax goed heeft gespeeld zijn schaars. Het gaat om regelmaat. Dit jaar is Ajax heel erg wisselvallig kwa resultaten. Wanneer we kampioen worden worden we dat met de minste punten ooit.
Dan mag je wel stellen dat je t.o.v. een jaar geleden er behoorlijk op achteruit bent gegaan. En natuurlijk zijn daar redenen voor. Niks gaat vanzelf. Ajax heeft gewoon niet snel en ook niet adequaat ingekocht. Gebrek aan kwaliteit is duidelijk waarneembaar.
Goede vervangers? Juist in de breedte is het contrast met vaste spelers te groot. Sorry Remco wat je zegt is volledig onrealistisch!! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Fijn voor hem, dat hij bij Ajax komt en dat hij nog beter kan gaan worden. Mijn vraag nu is : welke speler is ( op huurbasis ????? ) 2 klasse beter dan Poulsen, die Ajax strikt nodig zou moeten hebben, voor een betere balans in de basisopstelling ? Het ziet er naar uit dat Poulsen Ajax gaat / wild verlaten. Dus daarom deze vraag, eigenlijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 21:45 schreef nieuwe ajax het volgende:Fijn voor hem, dat hij bij Ajax komt en dat hij nog beter kan gaan worden. Mijn vraag nu is : welke speler is ( op huurbasis ????? ) 2 klasse beter dan Poulsen, die Ajax strikt nodig zou moeten hebben, voor een betere balans in de basisopstelling ? Het ziet er naar uit dat Poulsen Ajax gaat / wild verlaten. Dus daarom deze vraag, eigenlijk. Blind staat op die positie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 21:25 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Met wat voor 'Ajax' bril kijk jij naar de wedstrijden. Die paar wedstrijden dat Ajax goed heeft gespeeld zijn schaars. Het gaat om regelmaat. Dit jaar is Ajax heel erg wisselvallig kwa resultaten. Wanneer we kampioen worden worden we dat met de minste punten ooit. Dan mag je wel stellen dat je t.o.v. een jaar geleden er behoorlijk op achteruit bent gegaan. En natuurlijk zijn daar redenen voor. Niks gaat vanzelf. Ajax heeft gewoon niet snel en ook niet adequaat ingekocht. Gebrek aan kwaliteit is duidelijk waarneembaar. Goede vervangers? Juist in de breedte is het contrast met vaste spelers te groot. Sorry Remco wat je zegt is volledig onrealistisch!! Het gaat mij niet om die wedstrijden van dit seizoen, het gaat om de kwaliteiten die er zijn bij de spelers en de potentie die deze jongens hebben. En in mijn optiek zit er nog heel veel rek in, is er nu een goede spits bijgekocht, zal er in de voorhoede nog wel wat verder door geselecteerd worden. En dus denk ik dat we er komend seizoen flink op vooruit gaan..
In een groeiproces kan je niet alleen maar vooruit gaan, en als je in het jaar dat je een stapje terug moet doen kampioen kan worden, om vervolgens door te groeien, dan doe je het gewoon heel erg goed..
Maar laten we eens kijken naar de vervangers met de selectie zoals die is..
Cilissen. In Vermeer een meer dan goede vervanger. van Rhijn, Ligeon wordt door sommigen al in de basis gewenst, prima dus. Veltman, vd Hoorn als talentvolle aankoop daarachter, ook Denswill kan hier spelen, ook goed dus. Moisander, Denswill wordt door veel mensen gezien als een speler met meet talent dan Veltman, ook prima dus. Boilesen, hierachter Riedewald en Blind, komend seizoen ook Dijks hierbij, echt meer dan prima. Blind, Poulsen daar nu achter, is geen geweldenaar maar wel erg belangrijk geweest, komend seizoen komen daar jongens als Bazoer Sporkslede, vd Boomen en Lobotka bij om uit te vechten wie de nummer 2 wordt, ook meer dan prima dus. Klaasen, de Jong kan hier goed spelen. Duarte is gekocht als vervanger voor de Jong komend seizoen, een prima vervanger denk ik. Serrero, had ik persoonlijk al meer van verwacht, Duarte is een optie i.p.v. Serrero, komend seizoen verwacht ik een Andersen daarbij die het ze serieus moeilijk gaat maken. Ook Schone kan hier spelen. Keskin komt er ook aan komend seizoen. Fischer, Kishna, de Sa, de Jong, Sigthorson, Schone Bojan en tot aan de winterstop Hoessen. Persoonlijk vind ik dat echt meer dan voldoende voor de aanvallende posities..Komend seizoen maken Meleg Becker en Zivkovic ook deel uit van de eerste selectie verwacht ik..
Sorry, maar ik vind dit echt een erg goede selectie.. En nee het heeft als team dit seizoen niet heel erg vaak erg goed gespeeld, maar ik denk echt dat dit door gebrek aan vorm komt en niet door gebrek aan kwaliteit.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] Het gaat mij niet om die wedstrijden van dit seizoen, het gaat om de kwaliteiten die er zijn bij de spelers en de potentie die deze jongens hebben. En in mijn optiek zit er nog heel veel rek in, is er nu een goede spits bijgekocht, zal er in de voorhoede nog wel wat verder door geselecteerd worden. En dus denk ik dat we er komend seizoen flink op vooruit gaan.. In een groeiproces kan je niet alleen maar vooruit gaan, en als je in het jaar dat je een stapje terug moet doen kampioen kan worden, om vervolgens door te groeien, dan doe je het gewoon heel erg goed.. Maar laten we eens kijken naar de vervangers met de selectie zoals die is.. Cilissen. In Vermeer een meer dan goede vervanger. van Rhijn, Ligeon wordt door sommigen al in de basis gewenst, prima dus. Veltman, vd Hoorn als talentvolle aankoop daarachter, ook Denswill kan hier spelen, ook goed dus. Moisander, Denswill wordt door veel mensen gezien als een speler met meet talent dan Veltman, ook prima dus. Boilesen, hierachter Riedewald en Blind, komend seizoen ook Dijks hierbij, echt meer dan prima. Blind, Poulsen daar nu achter, is geen geweldenaar maar wel erg belangrijk geweest, komend seizoen komen daar jongens als Bazoer Sporkslede, vd Boomen en Lobotka bij om uit te vechten wie de nummer 2 wordt, ook meer dan prima dus. Klaasen, de Jong kan hier goed spelen. Duarte is gekocht als vervanger voor de Jong komend seizoen, een prima vervanger denk ik. Serrero, had ik persoonlijk al meer van verwacht, Duarte is een optie i.p.v. Serrero, komend seizoen verwacht ik een Andersen daarbij die het ze serieus moeilijk gaat maken. Ook Schone kan hier spelen. Keskin komt er ook aan komend seizoen. Fischer, Kishna, de Sa, de Jong, Sigthorson, Schone Bojan en tot aan de winterstop Hoessen. Persoonlijk vind ik dat echt meer dan voldoende voor de aanvallende posities..Komend seizoen maken Meleg Becker en Zivkovic ook deel uit van de eerste selectie verwacht ik.. Sorry, maar ik vind dit echt een erg goede selectie.. En nee het heeft als team dit seizoen niet heel erg vaak erg goed gespeeld, maar ik denk echt dat dit door gebrek aan vorm komt en niet door gebrek aan kwaliteit.. Één opmerking: Van de Boomen na dit seizoen weg. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Mist Ajax niet een type speler zoals Schweinsteiger en Jaap Stam, om weer een Europese topclub te worden en vooral dat ook voortaan te blijven ? Fysiek komt Ajax nog erg veel te kort, lijkt mij.
Een club zoals Bayern Munchen, Dortmunt, Man.United, PSG en Benfica zijn na mijn mening wel minimaal 35% fysiek sterker dan ons Ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 22:50 schreef nieuwe ajax het volgende:Mist Ajax niet een type speler zoals Schweinsteiger en Jaap Stam, om weer een Europese topclub te worden en vooral dat ook voortaan te blijven ? Fysiek komt Ajax nog erg veel te kort, lijkt mij. Een club zoals Bayern Munchen, Dortmunt, Man.United, PSG en Benfica zijn na mijn mening wel minimaal 35% fysiek sterker dan ons Ajax. Waar de hell haal je dat random percentage vandaan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Welkom. Speler met potentie. Zal alleen tijd nodig hebben. Zoveel zware wedstrijden in een seizoen kan hij nog onmogelijk aan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahahahaha. Toch moet ik hem gelijk geven en er 50% van maken. Elk duel wat we in Europa aangaan liggen onze spelers op de grond ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 22:55 schreef Loetje het volgende:[..] Hahahahaha. Toch moet ik hem gelijk geven en er 50% van maken. Elk duel wat we in Europa aangaan liggen onze spelers op de grond ;) Komt ook omdat onze speelstijl daar niet voor is. Vond het ook zo jammer dat Anita weg ging. Die was klein, maar wel een vechtertje en kon je toch niet zomaar opzij zetten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 22:57 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Komt ook omdat onze speelstijl daar niet voor is. Vond het ook zo jammer dat Anita weg ging. Die was klein, maar wel een vechtertje en kon je toch niet zomaar opzij zetten. Klopt. Had ook nooit naar Newcastle moeten gaan. 90% van de Premier League clubs slaat het middenveld over |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 00:48 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Had ook nooit naar Newcastle moeten gaan. 90% van de Premier League clubs slaat het middenveld over 87% |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 20:29 schreef Peterhs het volgende:Ze mogen van mij idd best ff shoppen in Salzburg, maar ik ben bang dat ze niet te betalen zijn ;-) Stofzuigers genoeg daar. Mane 12 miljoen vraagprijs las ik pas die speelde echt goed.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
On. Fischer Zivcovic Kishna klinkt goed! Welkom bij Ajax en maak het waar dit kon wel eens een hele grote worden! Succes! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ok, lees het net ja, jammer want vond hem het redelijk doen de laatste periode bij Jong Ajax.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 08:23 schreef remco k het volgende:[..] Ok, lees het net ja, jammer want vond hem het redelijk doen de laatste periode bij Jong Ajax.. En over Lobotka is nog geen duidelijkheid! Dus ook die is nog niet zeker. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 - 22:57 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Komt ook omdat onze speelstijl daar niet voor is. Vond het ook zo jammer dat Anita weg ging. Die was klein, maar wel een vechtertje en kon je toch niet zomaar opzij zetten. Overigens mis je Enoh ook wel een beetje. Die speler had ook pit, helaas een passing van lik me vestje maar dat had je met een beetje oefening wel kunnen wegwerken. Nu mis je zo'n speler op het middenveld! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 12:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Overigens mis je Enoh ook wel een beetje. Die speler had ook pit, helaas een passing van lik me vestje maar dat had je met een beetje oefening wel kunnen wegwerken. Nu mis je zo'n speler op het middenveld! Ik was altijd wel gecharmeerd van hem als speler.. Ik vond zelfs zijn passing niet zo heel slecht, zat alleen wel wat risico in.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Enoh is wel een held ja haha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Atuba....god wat mis ik die 😂 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Enoh indd.. zoon bal afpakker waar je 2x langs moet mis ik echt wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Speelde goed, had er wel 1 meer moeten maken.. |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ja hij speelde zeker goed hat id meer moeten scoren heb gisteren van die jongen genoten hij gaat het bij ajax maken |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wat moet je met (type) Enoh als je vaak al 60% of meer balbezit hebt vraag ik mij dan af. Dan kan je naar mijn mening, want de Boer stelt Serero toch altijd op, Serero op CVM zetten en Blind een linie doorschuiven. Het gebrek aan creativiteit op het middenveld kan ons op gaan breken echter speel je nog tegen Twente, die moeten, dus dan krijg je zelf ook wat meer ruimte om te voetballen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 12:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Overigens mis je Enoh ook wel een beetje. Die speler had ook pit, helaas een passing van lik me vestje maar dat had je met een beetje oefening wel kunnen wegwerken. Nu mis je zo'n speler op het middenveld! Sorry maar dit is echt kolder van de bovenste plank. Wat moet je met een voetballer die niet kan voetballen en je als ajax zijnde toch vaak al 60% of meer balbezit hebt?? Je mist juist creativiteit op je middenvelder en absoluut geen breker. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 19 maart 2014 - 15:25 schreef remco k het volgende:[..] Ik was altijd wel gecharmeerd van hem als speler.. Ik vond zelfs zijn passing niet zo heel slecht, zat alleen wel wat risico in.. Ik vond het een verschrikking om naar te kijken. Ja leuk zo'n goede inzet maar als ik naar werkers wil kijken dan ga ik wel naar de kuip. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 09:09 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vond het een verschrikking om naar te kijken. Ja leuk zo'n goede inzet maar als ik naar werkers wil kijken dan ga ik wel naar de kuip. Dat klopt ook wel. Ik wil zelf ook liever meer echte voetballers zien.. Zeker met ons balbezit is het wel lekker dat je jongens hebt die de bal creatief ergens kwijt kunnen i.p.v. altijd de standaard oplossingen..
Daarom opperde ik hier laatst ook al het idee om Blind door te schuiven naast Klaassen.. Ik denk ook echt dat dit een verstandige keuze zou zijn.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En wie cvm dan ? Duarte maybe ? Vind hem toch beetje type davids |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee dat kan die niet denk ik..
Ik denk dat Bazoer volgend seizoen her en der zijn opwachting wel gaat maken.. Misschien Maduro huren voor een jaar..
Ik denk trouwens niet dat de Boer dit gaat doen hoor.. Aanvallend lopen er best wat interessante opties.. Andersen, Duarte, Keskin en uiteraard ook Serrero kan daar spelen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Nahja weet nie of duarte het kan.. zou het wel eens willen zien.. anita kon het ook.. terwijl ik in duarte eerlijk gezegt meer potentie zie.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ik ben zeker blij dat Zivkovic de komende drie jaar bij Ajax speelt. Hij kan een hele grote worden, denk ik. Verder denk ik ook, dat De Boer bij Ajax blijft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:Nahja weet nie of duarte het kan.. zou het wel eens willen zien.. anita kon het ook.. terwijl ik in duarte eerlijk gezegt meer potentie zie.. Anita en Duarte vergelijken.. Dat gaat al nergens over.. Compleet verschillend ingestelde spelers.. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ben benieuwd welke één of twee hele goede aankopen Ajax nu gaat doen. Het heeft bewezen dat de huidige selectie toch iets te zwak is, na mijn mening.
Of twee hele goede spelers huren, wat zou dan betekenen voor Ajax. Een type en niveau als Lithmanen mist Ajax toch wel, vindt ik persoonlijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 17:01 schreef nieuwe ajax het volgende:Ben benieuwd welke één of twee hele goede aankopen Ajax nu gaat doen. Het heeft bewezen dat de huidige selectie toch iets te zwak is, na mijn mening. Of twee hele goede spelers huren, wat zou dan betekenen voor Ajax. Een type en niveau als Lithmanen mist Ajax toch wel, vindt ik persoonlijk. En wederom dezelfde vraag die je waarschijnlijk niet gaat beantwoorden..
Kom nu eens met concrete namen uit de top van Europa welke bij Ajax willen spelen?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 18:00 schreef remco k het volgende:[..] En wederom dezelfde vraag die je waarschijnlijk niet gaat beantwoorden.. Kom nu eens met concrete namen uit de top van Europa welke bij Ajax willen spelen?? Ik snap die hele kerel niet. |
|
|
|