BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel. Ajax contracteert Zivkovic voor 3 jaar.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 maart 2014 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 09:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar dit is echt kolder van de bovenste plank. Wat moet je met een voetballer die niet kan voetballen en je als ajax zijnde toch vaak al 60% of meer balbezit hebt??
Je mist juist creativiteit op je middenvelder en absoluut geen breker.
Nee klopt jongen, we missen inderdaad helemaal geen breker. Volgens mij liggen we het afgelopen jaar continu onder druk, maar we missen inderdaad geen breker. Eentje die zijn body in de strijd gooit en laat weten dat er meer strijd geleverd moet worden. Nee joh, we zetten gewoon 1 jongleurs op het veld en gaan swingen! Pffffff
Eide
 Eide - zondag 23 maart 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Ajax heeft inderdaad geen breker nodig. Althans, niet als basisspeler. Enoh? Laat me niet lachen, wat een drama was die vent zeg. Situationeel een waardevolle speler maar ook alleen op bepaalde momenten in bepaalde wedstrijden. In een elftal dat het van voetballend vermogen moet hebben lever je met dat soort gasten veel te veel voetballend vermogen in.

Ajax mag wel wat meer spelers met body zoeken, dat zeker, maar voetballend vermogen moet altijd de onderliggende basis voor een Ajax speler zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 maart 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 21:06 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft inderdaad geen breker nodig. Althans, niet als basisspeler. Enoh? Laat me niet lachen, wat een drama was die vent zeg. Situationeel een waardevolle speler maar ook alleen op bepaalde momenten in bepaalde wedstrijden. In een elftal dat het van voetballend vermogen moet hebben lever je met dat soort gasten veel te veel voetballend vermogen in.

Ajax mag wel wat meer spelers met body zoeken, dat zeker, maar voetballend vermogen moet altijd de onderliggende basis voor een Ajax speler zijn.
Jij vind het een drama, ik vond het een nuttige speler. Dus niet gelijk zo neerbuigend doen!

O nee wacht, jullie hebben alle verstand en inzicht natuurlijk van onze club en wij zijn maar dombo's.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2014 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 23 maart 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 21:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij vind het een drama, ik vond het een nuttige speler. Dus niet gelijk zo neerbuigend doen!

O nee wacht, jullie hebben alle verstand en inzicht natuurlijk van onze club en wij zijn maar dombo's.
Dat zijn jou woorden, niet de mijne. En waarom jij nu het slachtofferhoekje op zoekt is mij een raadsel. Beetje flauw van je gap.

Ik doe toch niet neerbuigend over jou mening?

Enoh was en is gewoon gen goede voetballer. Toen niet en nu niet. Zo nu en dan nuttig als balafpakker maar verder volledig nutteloos.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2014 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 maart 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 21:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zijn jou woorden, niet de mijne. En waarom jij nu het slachtofferhoekje op zoekt is mij een raadsel. Beetje flauw van je gap.

Ik doe toch niet neerbuigend over jou mening?

Enoh was en is gewoon gen goede voetballer. Toen niet en nu niet. Zo nu en dan nuttig als balafpakker maar verder volledig nutteloos.
Dat laatste is jouw mening en niet die van mij. Ik vind hem wel een nuttige speler, alleen slecht in de passing. En niet neerbuigend over mijn mening, lees je reactie dan nog maar even terug!
Eide
 Eide - zondag 23 maart 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 21:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat laatste is jouw mening en niet die van mij. Ik vind hem wel een nuttige speler, alleen slecht in de passing. En niet neerbuigend over mijn mening, lees je reactie dan nog maar even terug!
Dan vat je em anders op dan dat ik ermee bedoeld heb. Dat heb je wel eens met internet waar je alleen tekst hebt. Jij kent mij toch wel beter dan dat ondertussen mag ik hopen.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 maart 2014 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Anita en Duarte vergelijken.. Dat gaat al nergens over.. Compleet verschillend ingestelde spelers..
Ik vergelijk ze niet.. of staat er dat ik ze op elkaar vind lijken ? Enige wat ik zeg is als anita het kon waarom dan duarte niet
nummer10
 nummer10 - zondag 23 maart 2014 - 23:11   quote  deeplink  
Uuuh jongens. We hebben zeker wel een speler nodig die de beuk erin kan gooien.. daarbij snap ik niet dat we neer buigend doen naar enoh.. voorbeeld prof wn nooit zeuren.. passing slecht ? Viel nog wel mee en maakte veel nuttige overtredingen en kon als geen ander iemand uit het spel halen en deed veel vies werk voor de verdediging.. en als we dan toch over slechte voetballers gaan hebben zie ik toch liever enoh dan poulsen die totaal 0,0 toevoegd.. passing maybe nog wel slechter dan enoh en veel te traag..
Bronnie
 Bronnie - maandag 24 maart 2014 - 02:19   quote  deeplink  
Ik volg Gravenberch al een tijdje en volgens mij is er geen speler zo sterk in de eredivisie als hij. Hij was eigenlijk spits maar miste daarvoor het scorende vermogen, maar als aanvallende middenvelder kan hij wel een gat breken in de verdediging van de tegenpartij. Hij is snel, balvast en heeft een koeman-achtig schot met een drang naar de 16. Snapte gewoon niet dat je zo'n jongen met zoveel talent gaat om lopen bouwen tot verdediger terwijl dat juist z'n enige mindere punt is. Zoveel sterke middenvelders hebben we volgens mij niet echt. Hij heeft overigens nog anderhalf jaar een contract bij Ajax.
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 maart 2014 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 21:06 schreef Eide het volgende:

Ben ik het niet mee eens. We zitten allemaal te zeiken de laatste tijd dat ze erbij lopen als een stel mietjs. Verliezen alle duels en worden opzij gezet als verdorde grassprietjes.
In de tijd van Davids en Seedorf gebeurde dat niet hoor. Met name Davids beukte erin, won de bal regelmatig en zorgde hierdoor dat we weer opnieuw konden aanvallen.
Dan maar zeggen dat we geen beuker nodig hebben... Wedstrijd Salsburg alweer vergeten? 1 of 2 van zulke spelers met die instelling en de inzet word in ieder geval getoont waardoor de rest ook wil vechten voor iedere bal.
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 maart 2014 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 23:11 schreef nummer10 het volgende:
Uuuh jongens. We hebben zeker wel een speler nodig die de beuk erin kan gooien.. daarbij snap ik niet dat we neer buigend doen naar enoh.. voorbeeld prof wn nooit zeuren.. passing slecht ? Viel nog wel mee en maakte veel nuttige overtredingen en kon als geen ander iemand uit het spel halen en deed veel vies werk voor de verdediging.. en als we dan toch over slechte voetballers gaan hebben zie ik toch liever enoh dan poulsen die totaal 0,0 toevoegd.. passing maybe nog wel slechter dan enoh en veel te traag..
Ben het zowaar met je eens haha.
Idd geen super voetballer en of hij erin moet ten koste van een ander is we een apart puntje, maar zo eentje is altijd handig om erbij te hebben,
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 maart 2014 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 02:19 schreef Bronnie het volgende:
Ik volg Gravenberch al een tijdje en volgens mij is er geen speler zo sterk in de eredivisie als hij. Hij was eigenlijk spits maar miste daarvoor het scorende vermogen, maar als aanvallende middenvelder kan hij wel een gat breken in de verdediging van de tegenpartij. Hij is snel, balvast en heeft een koeman-achtig schot met een drang naar de 16. Snapte gewoon niet dat je zo'n jongen met zoveel talent gaat om lopen bouwen tot verdediger terwijl dat juist z'n enige mindere punt is. Zoveel sterke middenvelders hebben we volgens mij niet echt. Hij heeft overigens nog anderhalf jaar een contract bij Ajax.
Omdat ze daar alles beter weten dan iedereen. Hoe noemen we dan ook alweer?
O ja Amsterdamse bluf euhh domheid.
We moeten mietjes kweken geen beesten...
remco k
 remco k - maandag 24 maart 2014 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 maart 2014 - 02:19 schreef Bronnie het volgende:
Nou ik heb die jongen ook gevolgd, zowel in de A1 als daarna bij Jong Ajax en nu bij NEC.. En die kan er echt helemaal niets van.. Ook in Engeland als spits volledig door het ijs gezakt..

Daarnaast ook te log voor een Ajax speler..
nora
 nora - maandag 24 maart 2014 - 09:37   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij het waar maakt maar hij is pas 18 jaar en als hij de spits van Ajax moet worden dan vrees ik weer voor Ajax volgend jaar geen een topclub in Europa zijn afhankelijk van een spits van 18 jaar.En nogmaals in zie daar prachtige beschrijving van onze zg goede selectie, maar ik heb er helaas weinig vertrouwen in dat wij eindelijk is een Ajax gaan zien die aanzien krijgt, die zowel technisch als fysiek meekan met de top 3 in de Eredivisie en de subtop van Europa.Ook dit seizoen zo weinig goede wedstrijden gezien in een hoog tempo alles gaat dit seizoen in een schuiftempo breed en terug en 80% van dit seizoen is in een veteranen tempo, en als die zg goede selectie van ons echt goed wil worden dan zal het tempo omhoog moeten meer vooruit voetballen en er zal fysiek versterking moeten komen anders voorspel ik weer zo,n seizoen als dit ondanks dat we waarschijnlijk weer kampioen worden me regelmatig weer irriteer aan het spel van Ajax.Ik heb gisteren de Klassieker van Spanje gekeken mijn god wat kan voetbal dan toch geweldig zijn wat een techniek wat een passie en wat een tempo o wat verlang ik naar zo,n Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 27 maart 2014 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat kan die niet denk ik..

Ik denk dat Bazoer volgend seizoen her en der zijn opwachting wel gaat maken.. Misschien Maduro huren voor een jaar..

Ik denk trouwens niet dat de Boer dit gaat doen hoor.. Aanvallend lopen er best wat interessante opties.. Andersen, Duarte, Keskin en uiteraard ook Serrero kan daar spelen..
fuck Maduro, geef mij dan maar jongelingen. Maar Zivko, ik heb het gevoel dat hij het wel gaat maken bij Ajax
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 27 maart 2014 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 19:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik snap die hele kerel niet.
Who the fuck is dat dan?
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 20:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Who the fuck is dat dan?
Welke van de 1500 namen wil je weten??
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 27 maart 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Whahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 28 maart 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke van de 1500 namen wil je weten??
Is niet dezelfde denk ik.
Heeft daarvoor niet de typische kenmerken.
remco k
 remco k - vrijdag 28 maart 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 - 15:02 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Is niet dezelfde denk ik.
Heeft daarvoor niet de typische kenmerken.
Jawel, heeft ie ook al toegegeven..
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 28 maart 2014 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Jawel, heeft ie ook al toegegeven..
Ik denk dat dat unintentional was. (Heb dat ook gelezen)
Die andere had tenminste nog enigszins dingen waarvan je wat begreep.
Deze kerel is totaal anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 maart 2014 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - vrijdag 28 maart 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 maart 2014 - 19:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat dat unintentional was. (Heb dat ook gelezen)
Die andere had tenminste nog enigszins dingen waarvan je wat begreep.
Deze kerel is totaal anders.
Volgens mij niet.. Maar evengoed een mafkees..:-)
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 28 maart 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Is gewoon IAm...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel. Ajax contracteert Zivkovic voor 3 jaar.

0.0061528