|
|
Loetje
|
|
|
Zojuist belde Peet (bekend als Nenam_tiL) zijn vrouwtje me op met de mededeling dat Peet is opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft een flinke longontsteking te pakken en moet wel even blijven.
Direct na het telefoontje van zijn lieve vrouwtje heb ik hem gebeld... Hij klonk heel nuchter en zoals altijd zo droog als iets. Zijn grapjes blijft hij maken dus dat zit nog wel redelijk goed.
Desalniettemin is het zeer vervelend voor hem.
Peetje, Beterschap!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 16:29 schreef Loetje het volgende:Zojuist belde Peet (bekend als Nenam_tiL) zijn vrouwtje me op met de mededeling dat Peet is opgenomen in het ziekenhuis. Hij heeft een flinke longontsteking te pakken en moet wel even blijven. Direct na het telefoontje van zijn lieve vrouwtje heb ik hem gebeld... Hij klonk heel nuchter en zoals altijd zo droog als iets. Zijn grapjes blijft hij maken dus dat zit nog wel redelijk goed. Desalniettemin is het zeer vervelend voor hem. Peetje, Beterschap!!! Jezus... Peter... wat heb je nu gedaan, man!! Van harte beterschap, vriend. Enne... stoppen met roken dan maar?? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Beterschap en dat hij maar snel weer zijn berichten mag komen posten!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Beterschap! Tijd voor wifi in het ziekenhuis... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Beterschap Peet, hopen dat je er snel bovenop bent. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ouwe reus! wat maak je me nou dan????biertje???????? succes man en blijf van die zustertjes af....komt goed met je man |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Wifi masters is bellen.. maatje van me haha..
Nee kerel van harte beterschap en hoop je snel weer te kunnen irriteren ;)) maar word eerst maar is goed beter !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hai jongens ik neem morgen de laptop mee naar Peter ze hebben wifi in het ziekenhuis. Groetjes Ria |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey Nenam pik.. Kut dat je zo ziek bent..
Hoop echt dat je er snel weer bovenop komt.. Je hebt veel voor anderen klaar gestaan de laatste jaren, erg vervelend dat je nu zelf zo ziek bent..
Succes kerel.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Peet. Van harte beterschap kerel. Ik had eerder vandaag nog een bericht gestuurd naar Warrior of je op vakantie was of weer eens een ban had opgelopen, maar dit had ik niet verwacht. Word snel beter ouwe reller! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 18:32 schreef Nenam_tiL het volgende:Hai jongens ik neem morgen de laptop mee naar Peter ze hebben wifi in het ziekenhuis. Groetjes Ria Goed geregeld Ria! Voor de rest natuurlijk ook sterkte voor jou en beterschap voor Peet! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Hey grote vriend ik wist het al van jou maar toch bij deze van harte beterschap en zie je gauw weer hier ,want zonder jou is het hier kut op headliner . |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 - 21:22 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Goed geregeld Ria! Voor de rest natuurlijk ook sterkte voor jou en beterschap voor Peet! Thanks komt goed |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Vriend! Sterkte man! Wat een kutzooi dit. Ik bid dat je snel weer terug thuis komt, waar je hoort samen met je familie. Sterkte man! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bedankt Ajacieden.....
Ze proppen me helemaal vol met pretnison en andere shit zooi zit aan de muur gekluisterd door de extra zuurstof....ik heb een longontsteking en er is een ontsteking bij gekomen.
Ik zie wel waar het schip strand.....ik hoop snel weer naar huis te gaan, maar die illusie zal ik mezelf sparen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 18:59 schreef Nenam_tiL het volgende:Bedankt Ajacieden..... Ze proppen me helemaal vol met pretnison en andere shit zooi zit aan de muur gekluisterd door de extra zuurstof....ik heb een longontsteking en er is een ontsteking bij gekomen. Ik zie wel waar het schip strand.....ik hoop snel weer naar huis te gaan, maar die illusie zal ik mezelf sparen Moet ik nog wat gaatjes prikken ouwe? ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 18:59 schreef Nenam_tiL het volgende:Bedankt Ajacieden..... Ze proppen me helemaal vol met pretnison en andere shit zooi zit aan de muur gekluisterd door de extra zuurstof....ik heb een longontsteking en er is een ontsteking bij gekomen. Ik zie wel waar het schip strand.....ik hoop snel weer naar huis te gaan, maar die illusie zal ik mezelf sparen Hey Gozer, da's mooi klote dat er een ontsteking bij is gekomen. Toch nogmaals beterschap en sterkte gewenst. Maar we houden je plaats vrij in het forum!!
En Ria, ook jij nogmaals sterkte!!
En tot je weer terug bent, vermaken we ons ook wel met Ria op het forum hoor ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 22:44 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hey Gozer, da's mooi klote dat er een ontsteking bij is gekomen. Toch nogmaals beterschap en sterkte gewenst. Maar we houden je plaats vrij in het forum!! En Ria, ook jij nogmaals sterkte!! En tot je weer terug bent, vermaken we ons ook wel met Ria op het forum hoor ;-) Ria sterkte wensen? Die vrouw maakt er 1 en al party van thuis! Eindelijk die man even een week opgedonderd! |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op zondag 23 maart 2014 - 22:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ria sterkte wensen? Die vrouw maakt er 1 en al party van thuis! Eindelijk die man even een week opgedonderd! Haha in je dromen is echt stil hier bahbah |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Geniet er nu gewoon eens van Ria. Straks wens je weer dat hij 3 dagen weg is! ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Geniet er nu gewoon eens van Ria. Straks wens je weer dat hij 3 dagen weg is! ;-) Hehehe, dat weet ik wel zeker, zeker als wij de 4e titel op rij vieren ;-) |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Geniet er nu gewoon eens van Ria. Straks wens je weer dat hij 3 dagen weg is! ;-) Haha komt goed hoor |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Ja ja weet het nu wel haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jullie kunnen nog makkelijk 2e worden, als jullie zelf ook alles winnen verder..... en wij dan natuurlijk ook ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 16:28 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jullie kunnen nog makkelijk 2e worden, als jullie zelf ook alles winnen verder..... en wij dan natuurlijk ook ;-) Ronald als FC Twente alles zou winnen kan feyenoord nooit geen tweede worden ook al winnen ze alles,wij kunnen wel eerste worden maar die kans is heel klein . |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 16:37 schreef jonass het volgende:[..] Ronald als FC Twente alles zou winnen kan feyenoord nooit geen tweede worden ook al winnen ze alles,wij kunnen wel eerste worden maar die kans is heel klein . In principe, kan de hele top vijf nog op zijn kop komen te staan als jullie van ons zouden winnen. Ik zelf beschouw de wedstrijd tegen jullie als meest cruciaal |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Gewoon de tegen de top 5 minimaal gelijk spelen. De rest winnen en het is appeltje eitje. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 16:28 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jullie kunnen nog makkelijk 2e worden, als jullie zelf ook alles winnen verder..... en wij dan natuurlijk ook ;-) Gaan we ook doen hoor;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Te beginnen (oh nee, dat is pas op 13 april) met een overwinning bij psv uit! Mijn zege hebben jullie vast;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 maart 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ria nu ga je al net zo raar praten als peet,wij worden eerste of tweede dus de derde plek mogen jullie hebben d;-) |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 20:14 schreef jonass het volgende:[..] Ria nu ga je al net zo raar praten als peet,wij worden eerste of tweede dus de derde plek mogen jullie hebben d;-) Dacht het niet he en je weet toch ik ben een rare haha |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zo heb kruikenzeiker stad weer verlaten en zit nu weer in Drunen.....Hawkeye Ria houd me in de gaten...pffff.....piletje zus pilletje zo en ik moet puffen, ben niet eens zwanger ;-)
Beetje duf nog maar over een dag of 2 weer de oude .....hoop ik |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Misschien blijft ze pillen in je drank stoppen, dan blijf je de rest van de tijd rustig :-P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:52 schreef Peterhs het volgende:Misschien blijft ze pillen in je drank stoppen, dan blijf je de rest van de tijd rustig :-P Hahahaha.....mij hou je misschien een tijdje rustig.....daarna gaat de beer weer los |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:57 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahaha.....mij hou je misschien een tijdje rustig.....daarna gaat de beer weer los Nee hoor gewoon nog meer pillen erin flikkeren :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Welkom thuis ouwe! En beterschap de komende dagen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fijn dat je weer te paard bent kerel.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Zo heb kruikenzeiker stad weer verlaten en zit nu weer in Drunen.....Hawkeye Ria houd me in de gaten...pffff.....piletje zus pilletje zo en ik moet puffen, ben niet eens zwanger ;-) Beetje duf nog maar over een dag of 2 weer de oude .....hoop ik Top ouwe!!! Biertje!!!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Zo heb kruikenzeiker stad weer verlaten en zit nu weer in Drunen.....Hawkeye Ria houd me in de gaten...pffff.....piletje zus pilletje zo en ik moet puffen, ben niet eens zwanger ;-) Beetje duf nog maar over een dag of 2 weer de oude .....hoop ik Welkom thuis gap!! nu ff lekker aansterken.... Laat je nog maar ff een paar dagen verwennen door Ria. over een paar dagen gaat die bal pas weer rollen en dan heeft ze niet zo veel zin meer om dat te doen als haar cluppie weer punten verspeelt ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Zo heb kruikenzeiker stad weer verlaten en zit nu weer in Drunen.....Hawkeye Ria houd me in de gaten...pffff.....piletje zus pilletje zo en ik moet puffen, ben niet eens zwanger ;-) Beetje duf nog maar over een dag of 2 weer de oude .....hoop ik Hey ouwe ben je weer thuis kerel super man knunnen we we zeiken met elkaar en trouwens duf ben je altijd al geweest hahaha. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Gaat de ouwe knar ineens afkortingen van de jeugd van tegenwoordig gebruiken? O jee, waar gaat dit heen :-p |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:36 schreef Peterhs het volgende:[..] Gaat de ouwe knar ineens afkortingen van de jeugd van tegenwoordig gebruiken? O jee, waar gaat dit heen :-p zo oud ben ik niet... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Komt omdat je een hoop vergeet en niet reageert op pb en dat doen oude mensen ze zijn vergeetachtig . En dan krijg je dat de mensen je een oude man vinden . |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 22:04 schreef jonass het volgende:[..] Komt omdat je een hoop vergeet en niet reageert op pb en dat doen oude mensen ze zijn vergeetachtig . En dan krijg je dat de mensen je een oude man vinden . ja dat klopt dan weer wel |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja met dit antwoord kom je wel makkelijk weg he ,althans dat denk je maar ik geef niet op je zit fout ,en daar wil ik een antwoord op. Normaal zou ik dit hier niet neer zetten maar op Fc Twente topic kom je alleen maar om te bannen verder niet dus doe ik het hier maar want op PB reageer je ook niet . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fijn dat je weer thuis bent. Val je van de week wel een keer lastig aan de telefoon! Goed naar je zorgzame vrouwtje luisteren hé! |
|
|
|