BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Oranje in Brazilie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
dennie
 dennie - zaterdag 22 maart 2014 - 12:15   quote  deeplink  
Laten we het voorbeeld van Hansie Hansie volgen en onze favo opstelling erbij zetten.

Selectie:
Doelmannen: Tim Krul, Maarten Stekelenburg, Jasper Cilessen
Centrale verdedigers: Douglas, Virgil van Dijk, Ron Vlaar, Terence Kongolo, Stefan de Vrij
Rechtsbacks: Gregory van der Wiel, Darryl Janmaat
Linksbacks: Jetro Willems, Daley Blind, (Urby Emanuelson)
Controlerende middenvelders: Leroy Fer, Nigel de Jong, Jonathan de Guzman, (Marco van Ginkel)
Spelverdelers: Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder
Buitenspelers: Ibrahim Afellay, Jermain Lens, Arjen Robben, Jean-Paul Boetius (Depay)
Aanvallers: Robin van Persie, Klaas Jan Huntelaar

(Tussen haakjes eventuale andere opties)

Basis:

Stekelenburg
Janmaat - Van Dijk - Douglas/Kongolo - Willems
De Jong - Fer
Robben - Van Persie - Boetius
Huntelaar

Uitleg: Ik denk dat het voor dit Oranje heel belangrijk is om meer kracht en conditie in het elftal te krijgen, vandaar voor sommigen misschien opvallende keuzes als Douglas, Willems, de Jong en Fer. Spelers als Boetius, Willems en Kongolo zijn toch spelers met potentie die zich mogelijk kunnen aanpassen aan het niveau in Brazilie. Willems is in potentie natuurlijk een veel betere back voor oranje dan Blind, veel dynamischer en fysiek veel sterker. Het concept is om een sterk blok te creëren met fysieke spelers met daarvoor creativiteit. Ook een Afellay kan je altijd meenemen, een jongen met veel talent die toch het hele jaar met Barcelona gaat mee trainen. Wie weet is hij in vorm en heb je er nog wat aan op het WK. Verder doet het natuurlijk altijd pijn om spelers als Sneijder of VdV op de bank te zetten, uiteindelijk zul je op basis van vorm moeten kiezen tussen VdV, Sneijder, RvP en Huntelaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door dennie --
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 12:15 schreef dennie het volgende:
Laten we het voorbeeld van Hansie Hansie volgen en onze favo opstelling erbij zetten.

Selectie:
Doelmannen: Tim Krul, Maarten Stekelenburg, Jasper Cilessen
Centrale verdedigers: Douglas, Virgil van Dijk, Ron Vlaar, Terence Kongolo, Stefan de Vrij
Rechtsbacks: Gregory van der Wiel, Darryl Janmaat
Linksbacks: Jetro Willems, Daley Blind, (Urby Emanuelson)
Controlerende middenvelders: Leroy Fer, Nigel de Jong, Jonathan de Guzman, (Marco van Ginkel)
Spelverdelers: Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder
Buitenspelers: Ibrahim Afellay, Jermain Lens, Arjen Robben, Jean-Paul Boetius (Depay)
Aanvallers: Robin van Persie, Klaas Jan Huntelaar

(Tussen haakjes eventuale andere opties)

Basis:

Stekelenburg
Janmaat - Van Dijk - Douglas/Kongolo - Willems
De Jong - Fer
Robben - Van Persie - Boetius
Huntelaar

Uitleg: Ik denk dat het voor dit Oranje heel belangrijk is om meer kracht en conditie in het elftal te krijgen, vandaar voor sommigen misschien opvallende keuzes als Douglas, Willems, de Jong en Fer. Spelers als Boetius, Willems en Kongolo zijn toch spelers met potentie die zich mogelijk kunnen aanpassen aan het niveau in Brazilie. Willems is in potentie natuurlijk een veel betere back voor oranje dan Blind, veel dynamischer en fysiek veel sterker. Het concept is om een sterk blok te creëren met fysieke spelers met daarvoor creativiteit. Ook een Afellay kan je altijd meenemen, een jongen met veel talent die toch het hele jaar met Barcelona gaat mee trainen. Wie weet is hij in vorm en heb je er nog wat aan op het WK. Verder doet het natuurlijk altijd pijn om spelers als Sneijder of VdV op de bank te zetten, uiteindelijk zul je op basis van vorm moeten kiezen tussen VdV, Sneijder, RvP en Huntelaar.
Stekelenburg is gepasseerd bij de nummer laatst in Engeland.. Van Dijk doet het goed in een competitie die nog minder is dan de Jupiler League..
Willems is gewoon een hele slechte voetballer, aan de bal leuk maar verdedigen kan die helemaal niet. Douglas bakt er in het buitenland ook helemaal niets van.

Het klinkt misschien raar, maar ik zou een Kishna van Ajax zeker meenemen, die jongen heeft iets onvoorspelbaar terwijl het merendeel van de aanvallers die mee is juist heel voorspelbaar zijn..
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 14:39   quote  deeplink  
Ik vind dat je al je beste spelers moet opstellen daar waar het kan..

Cilissen
vd Wiel Veltman Vlaar van Aanholt

de Jong Blind

Robben Sneijder Van Persie

Huntelaar
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 14:40   quote  deeplink  
Als vd Vaart en Sneijder niet renderen kan je van Persie op 10 zetten en Narsingh op rechts, Robben link..
dennie
 dennie - zaterdag 22 maart 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Stekelenburg is gepasseerd bij de nummer laatst in Engeland.. Van Dijk doet het goed in een competitie die nog minder is dan de Jupiler League..
Willems is gewoon een hele slechte voetballer, aan de bal leuk maar verdedigen kan die helemaal niet. Douglas bakt er in het buitenland ook helemaal niets van.

Het klinkt misschien raar, maar ik zou een Kishna van Ajax zeker meenemen, die jongen heeft iets onvoorspelbaar terwijl het merendeel van de aanvallers die mee is juist heel voorspelbaar zijn..
Je hebt gelijk over Stekelenburg maar hij is wel de gene die een WK finale heeft meegemaakt. Hoe de communicatie daar is weet ik niet, maar bij het Nederlands elftal heeft hij het altijd erg goed gedaan.

Over van Dijk heb je ook een punt, maar hij heeft ook gespeeld in de CL en deed het daar ook erg goed. Niet voor niets zijn er geruchten dat de Engelse top interesse in hem heeft, verdient zeker een kans.

Willems is verdedigend vrij matig, maar voetballend zeker niet. Opbouwend sterk maar vaak wat nonchalant.

Douglas is de laatste tijd juist in vorm in een competitie die wel veel sterker is dan de onze, zie de laatste berichten op headliner. Zoals ik al zei iemand met fysiek, een beest met wat uitstraling wat we ook wel nodig hebben.

Sowieso ben ik het in grote lijnen wel met je eens, maar je moet wat proberen, zoveel keuze heb je ook niet natuurlijk. Dit zijn in ieder geval fysieke jongens die wat uitstralen en erin knallen en ik denk dat dit toch een groot verschil kan zijn tov jongens als Clasie, de Vrij etc waarmee je de oorlog sowieso niet wint.
dennie
 dennie - zaterdag 22 maart 2014 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 14:39 schreef remco k het volgende:
Ik vind dat je al je beste spelers moet opstellen daar waar het kan..

Cilissen
vd Wiel Veltman Vlaar van Aanholt

de Jong Blind

Robben Sneijder Van Persie

Huntelaar
Het probleem van jou opstelling is vind ik dat van de 6 verdedigend ingestelde spelers 4 'jochies' tussen zitten, daar word de tegenstander niet bang van. Van Persie op links lijkt me ook niet echt functioneel dan kan je denk ik nog beter Sneijder daar zetten met van Persie achter de spits, al zie ik liever wat meer snelheid op de flanken.
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 15:20 schreef dennie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk over Stekelenburg maar hij is wel de gene die een WK finale heeft meegemaakt. Hoe de communicatie daar is weet ik niet, maar bij het Nederlands elftal heeft hij het altijd erg goed gedaan.

Over van Dijk heb je ook een punt, maar hij heeft ook gespeeld in de CL en deed het daar ook erg goed. Niet voor niets zijn er geruchten dat de Engelse top interesse in hem heeft, verdient zeker een kans.

Willems is verdedigend vrij matig, maar voetballend zeker niet. Opbouwend sterk maar vaak wat nonchalant.

Douglas is de laatste tijd juist in vorm in een competitie die wel veel sterker is dan de onze, zie de laatste berichten op headliner. Zoals ik al zei iemand met fysiek, een beest met wat uitstraling wat we ook wel nodig hebben.

Sowieso ben ik het in grote lijnen wel met je eens, maar je moet wat proberen, zoveel keuze heb je ook niet natuurlijk. Dit zijn in ieder geval fysieke jongens die wat uitstralen en erin knallen en ik denk dat dit toch een groot verschil kan zijn tov jongens als Clasie, de Vrij etc waarmee je de oorlog sowieso niet wint.
Douglas in vorm?? Hij speelt niet eens..
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3620718/2014/03/22/Ik-kan-een-meerwaarde-zijn-in-Oranje.dhtml

Cilissen Blind en Veltman weten wat grote wedstrijden zijn. Die speelden dit seizoen nog CL..

van Persie heeft voorheen ook veel vanaf de zijkanten of 10 gespeeld..

Ik denk dat je met Huntelaar moet zorgen voor goede vleugels, Robben en Depay zou kunnen, maar ook Narsingh vanaf rechts, en Robben vanaf links, van Persie erachter..
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 15:26 schreef dennie het volgende:

[..]

Het probleem van jou opstelling is vind ik dat van de 6 verdedigend ingestelde spelers 4 'jochies' tussen zitten, daar word de tegenstander niet bang van. Van Persie op links lijkt me ook niet echt functioneel dan kan je denk ik nog beter Sneijder daar zetten met van Persie achter de spits, al zie ik liever wat meer snelheid op de flanken.
Volgens mij speelt vd Wiel in de basis bij PSG en heeft die ook een WK finale gespeeld. de Jong is gewoon een geweldenaar bij Milan, en Vlaar doet het erg goed bij Aston VIlla..

Ik vind het daarnaast niet zo heel erg dat sommige jongens onervaren zijn.. Met al die ervaren spelers is het namelijk de laatste keer ook niet gelukt op het EK..
dennie
 dennie - zaterdag 22 maart 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 18:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij speelt vd Wiel in de basis bij PSG en heeft die ook een WK finale gespeeld. de Jong is gewoon een geweldenaar bij Milan, en Vlaar doet het erg goed bij Aston VIlla..

Ik vind het daarnaast niet zo heel erg dat sommige jongens onervaren zijn.. Met al die ervaren spelers is het namelijk de laatste keer ook niet gelukt op het EK..
Ik zeg toch ook 4 vd 6. Vlaar en De Jong ben ik het mee eens. Vd Wiel daarentegen heb ik altijd de indruk over dat hij bang is vies te worden, geen fan van. Al ben ik ook niet overtuigd van Janmaat, vd Wiel zou net zo goed kunnen spelen dat maakt me weinig uit.

En ik vind het ook niet erg als ze onervaren zijn, maar ik vind wel dat we meer fysiek nodig hebben op de posities achterin om het gebrek aan kwaliteit te compenseren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door dennie --
dennie
 dennie - zaterdag 22 maart 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Douglas in vorm?? Hij speelt niet eens..
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3620718/2014/03/22/Ik-kan-een-meerwaarde-zijn-in-Oranje.dhtml

Cilissen Blind en Veltman weten wat grote wedstrijden zijn. Die speelden dit seizoen nog CL..

van Persie heeft voorheen ook veel vanaf de zijkanten of 10 gespeeld..

Ik denk dat je met Huntelaar moet zorgen voor goede vleugels, Robben en Depay zou kunnen, maar ook Narsingh vanaf rechts, en Robben vanaf links, van Persie erachter..
Douglas: 'Ik ben er trots op een Nederlander te zijn'

"DOULGAS IS DE LAATSTE WEKEN IN VORM BIJ DINAMO MOSKOU" en hoopt zich in de kijker te hebben gespeeld bij bondscoach Louis van Gaal. De geboren Braziliaan is het Nederlands elftal nog niet vergeten.

Ik hoop op een kans
"Ik ben er trots op een Nederlander te zijn. Ik droom nog steeds van het Nederlands elftal. Dat de bondscoach me in mijn tijd bij FC Twente niet heeft opgeroepen, daar kan ik begrip voor opbrengen. Ik zat niet goed in mijn vel en speelde niet zoals ik kan spelen."

"Nu is het natuurlijk een ander verhaal. Ik ben gretig, speel in een grote competitie, met en tegen grote voetballers. Ik hoop op een kans. Ik heb er altijd al van gedroomd om het WK met Oranje in mijn geboorteland te spelen. We hebben nog even, daar houd ik me aan vast", aldus Douglas tegenover het Algemeen Dagblad.
_______________________________________________________________________________________

Dus ja als het waar is wat je zegt word ik gewoon verkeerd geïnformeerd door die k sites. Hunter inderdaad het beste met vleugelspitsen, maar dat geld in principe ook wel voor v Persie als hij in de spits speelt.

remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 18:40 schreef dennie het volgende:

[..]

Douglas: 'Ik ben er trots op een Nederlander te zijn'

"DOULGAS IS DE LAATSTE WEKEN IN VORM BIJ DINAMO MOSKOU" en hoopt zich in de kijker te hebben gespeeld bij bondscoach Louis van Gaal. De geboren Braziliaan is het Nederlands elftal nog niet vergeten.

Ik hoop op een kans
"Ik ben er trots op een Nederlander te zijn. Ik droom nog steeds van het Nederlands elftal. Dat de bondscoach me in mijn tijd bij FC Twente niet heeft opgeroepen, daar kan ik begrip voor opbrengen. Ik zat niet goed in mijn vel en speelde niet zoals ik kan spelen."

"Nu is het natuurlijk een ander verhaal. Ik ben gretig, speel in een grote competitie, met en tegen grote voetballers. Ik hoop op een kans. Ik heb er altijd al van gedroomd om het WK met Oranje in mijn geboorteland te spelen. We hebben nog even, daar houd ik me aan vast", aldus Douglas tegenover het Algemeen Dagblad.
_______________________________________________________________________________________

Dus ja als het waar is wat je zegt word ik gewoon verkeerd geïnformeerd door die k sites. Hunter inderdaad het beste met vleugelspitsen, maar dat geld in principe ook wel voor v Persie als hij in de spits speelt.
Het Ad zal het wel juist hebben mag ik hopen..
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 18:36 schreef dennie het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook 4 vd 6. Vlaar en De Jong ben ik het mee eens. Vd Wiel daarentegen heb ik altijd de indruk over dat hij bang is vies te worden, geen fan van. Al ben ik ook niet overtuigd van Janmaat, vd Wiel zou net zo goed kunnen spelen dat maakt me weinig uit.

En ik vind het ook niet erg als ze onervaren zijn, maar ik vind wel dat we meer fysiek nodig hebben op de posities achterin om het gebrek aan kwaliteit te compenseren.
ik denk dat vd Wiel momenteel bij de 3 beste rechtsbacks van de wereld hoort.

En fysiek.. Tsjaa, ik denk niet dat het uitmaakt wat je er neer gooit, fysiek zullen ze nooit meekunnen met de andere top landen..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 24 maart 2014 - 20:44   quote  deeplink  
Kansloos!

Slotje! :)
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 maart 2014 - 01:16   quote  deeplink  
Kansloos topic, kansloos om poulefase door te komen.
Dat ik het met hoogvliet eens ben is eigenlijk ook nog kansloos :-)
tomson
 tomson - dinsdag 25 maart 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Haha ! Zelfs wij zijn het nooit met hoogie eens ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2014 door tomson --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 25 maart 2014 - 15:26   quote  deeplink  
Hahaha, kan toch nooit wat worden man! :)
remco k
 remco k - dinsdag 25 maart 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 01:16 schreef Peterhs het volgende:
Kansloos topic, kansloos om poulefase door te komen.
Dat ik het met hoogvliet eens ben is eigenlijk ook nog kansloos :-)
Dus omdat jij dat vind mag een ander er niet over discussiëren??
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 maart 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus omdat jij dat vind mag een ander er niet over discussiëren??
Dat jij er nog serieus op ingaat is nog heel veel meer kanslozer haha
remco k
 remco k - dinsdag 25 maart 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Ach ja.. Heb het over voetbal..
dennie
 dennie - dinsdag 25 maart 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:18 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat jij er nog serieus op ingaat is nog heel veel meer kanslozer haha
Haha ja grappig man. Dit forum is er om onderwerpen te discussiëren toch? Of kom je hier om uit je neus te vreten.. over kansloos gesproken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2014 door dennie --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 25 maart 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Zijn er hier mensen dan die denken dat we een ronde verder komen? Lijkt me niet!
Kansloos topic!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 25 maart 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:40 schreef hoogvliet010 het volgende:
Zijn er hier mensen dan die denken dat we een ronde verder komen? Lijkt me niet!
Kansloos topic!
hoop doet leven!
ik onderschat van Gaal tenminste niet... :)
dennie
 dennie - dinsdag 25 maart 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Kansloos topic!
Daar gaat dit topic toch niet over?

Daarbij, waarom niet. Chili is inderdaad erg sterk, maar Colombia eindigde boven hun in de kwalificatie, en we deden niks voor hun onder. Mensen zijn vaak vrij beperkt en kortzichtig in hun conclusies..

Neemt niet weg dat het moeilijk zal worden, maar kansloos? Zwaar overdreven.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 maart 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:21 schreef dennie het volgende:

[..]

Haha ja grappig man. Dit forum is er om onderwerpen te discussiëren toch? Of kom je hier om uit je neus te vreten.. over kansloos gesproken.
Over kansloos gesproken...
Je hebt ongeveer 70% 010 bij je spelers staan.
Het is Nederlands elftal waar de beste spelers horen te staan...
Als je dan toch discussie wil kan je hem krijgen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 maart 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Met de spelers waar van Gaal op het moment steeds op de proppen komt zijn we volledig kansloos ja. Maar dat zullen we vanzelf zien.
dennie
 dennie - dinsdag 25 maart 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:52 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Het is Nederlands elftal waar de beste spelers horen te staan...
Als je dan toch discussie wil kan je hem krijgen.
Nou nou ik word al bang.

Je begint in ieder geval al erg sterk, liefst 4 spelers van Feyenoord in de selectie, evenveel als van Gaal er gemiddeld selecteerde. Daarbij komen 8 vd 11 spelers in de basis van buiten de Eredivisie. Maar je hebt gelijk, wat Robben, van Persie en Huntelaar daar nou in de basis doen? pure middelmaat...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 25 maart 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:50 schreef dennie het volgende:

[..]

Daar gaat dit topic toch niet over?

Daarbij, waarom niet. Chili is inderdaad erg sterk, maar Colombia eindigde boven hun in de kwalificatie, en we deden niks voor hun onder. Mensen zijn vaak vrij beperkt en kortzichtig in hun conclusies..

Neemt niet weg dat het moeilijk zal worden, maar kansloos? Zwaar overdreven.
Droom lekker verder, en laat mij lekker beperkt en kortzichtig zijn!
dennie
 dennie - dinsdag 25 maart 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 22:41 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Droom lekker verder, en laat mij lekker beperkt en kortzichtig zijn!
Wat loop je nou slap te lullen kerel? Chili heeft in de kwalificatie 9 wedstrijden gewonnen en 6 verloren, met als doelcijfers 29 voor om 25 tegen. Is dat zou indrukwekkend? :S
remco k
 remco k - woensdag 26 maart 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Kansloos topic!
Ik denk van wel..
tomson
 tomson - woensdag 26 maart 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Goed topic dus !
tomson
 tomson - woensdag 26 maart 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 21:52 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Beetje calimero dit.
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 maart 2014 - 22:46 schreef tomson het volgende:

[..]

Beetje calimero dit.
Het is toch op zijn minst raar te noemen dat het merendeel van de spelers die nog in de eredivisie spelen die hij opnoemt bij de club wegkomen die dit seizoen keihard door de mand valt en 4e of zelfs 5e dreigen te worden.. Die jongens zijn dus blijkbaar gewoon nog lang niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie, laat staan voor het WK..
dennie
 dennie - donderdag 27 maart 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Hoezo. Boetius was na de winterstop in topvorm, meest effectieve speler na de winterstop. Als je iemand van de Eredivisie in de basis kan zetten is hij het wel, al kan daar ook een Lens of een Depay spelen. Kongolo daarnaast ben ik een fan van, een jongen met zowel verdedigende als voetballende kwaliteiten, meer dan de Vrij en Indi. Janmaat zoals ik al zei kan je ook vervangen door vd Wiel. Dus op zijn minst raar te noemen? Vind ik niet nee..

En keihard door de mand vallen... pff. Ze hebben het gewoon zelf verpest niet voor niets in zo ongeveer 23 vd 28 wedstrijden op voorsprong gekomen. Ik denk dat ieder weldenkend persoon het met me eens is dat Feyenoord kwalitatief betere spelers heeft dan bijvoorbeeld Ajax, wat natuurlijk een wonder is dat ze bovenaan staan. Het is toch gewoon algemeen bekend dat de meest getalenteerde Nederlandse spelers bij Feyenoord rondlopen? Niet voor niets is Feyenoord bij v Gaal ook bijna altijd hofleverancier?

'Nog lang niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie' Pfff nee Ajax is toch echt een paar maatjes te groot voor Feyenoord inderdaad...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door dennie --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 maart 2014 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is toch op zijn minst raar te noemen dat het merendeel van de spelers die nog in de eredivisie spelen die hij opnoemt bij de club wegkomen die dit seizoen keihard door de mand valt en 4e of zelfs 5e dreigen te worden.. Die jongens zijn dus blijkbaar gewoon nog lang niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie, laat staan voor het WK..
Krijgt een likdoorn..
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 12:13 schreef dennie het volgende:
Hoezo. Boetius was na de winterstop in topvorm, meest effectieve speler na de winterstop. Als je iemand van de Eredivisie in de basis kan zetten is hij het wel, al kan daar ook een Lens of een Depay spelen. Kongolo daarnaast ben ik een fan van, een jongen met zowel verdedigende als voetballende kwaliteiten, meer dan de Vrij en Indi. Janmaat zoals ik al zei kan je ook vervangen door vd Wiel. Dus op zijn minst raar te noemen? Vind ik niet nee..

En keihard door de mand vallen... pff. Ze hebben het gewoon zelf verpest niet voor niets in zo ongeveer 23 vd 28 wedstrijden op voorsprong gekomen. Ik denk dat ieder weldenkend persoon het met me eens is dat Feyenoord kwalitatief betere spelers heeft dan bijvoorbeeld Ajax, wat natuurlijk een wonder is dat ze bovenaan staan. Het is toch gewoon algemeen bekend dat de meest getalenteerde Nederlandse spelers bij Feyenoord rondlopen? Niet voor niets is Feyenoord bij v Gaal ook bijna altijd hofleverancier?

'Nog lang niet goed genoeg voor de top van de Eredivisie' Pfff nee Ajax is toch echt een paar maatjes te groot voor ons inderdaad...
Kwalitatief betere spelers dan ajax? Enkelaten en alleen de spits en rechtbacm zijn beter dan die van ajax. Voor de rest heeft ajax op iedere positie een betere speler.

Boetius het meest effectief? Hoeveel goals en assists dan in 2014??
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 13:49   quote  deeplink  
En 4 om 4 ajacieden en Feyenoord spelers de afgelopen keer.
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Klaassen blind Veltman en kishna zijn in potentie echt een stuk beter dan Vilhena Boetius Clasie en indy. Momenteel is indy nog wel beter dan Veltman. Maar in potentie is Veltman beter
dennie
 dennie - donderdag 27 maart 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Sowieso een gemiddelde van een goal of assist per wedstrijd in de laatste 10 wedstrijden, zie bij Ajax niemand dat halen.

Enkel de spits en de rechtsback beter? Hahahahahaha ik ga je steeds meer serieus nemen.
dennie
 dennie - donderdag 27 maart 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:53 schreef remco k het volgende:
Klaassen blind Veltman en kishna zijn in potentie echt een stuk beter dan Vilhena Boetius Clasie en indy. Momenteel is indy nog wel beter dan Veltman. Maar in potentie is Veltman beter
Hoe weet je dat alemaal dan ? Ben je scout in het dagenlijks leven man? Blind zit sowieso al bijna aan zijn top, Klaassen zie ik niet meer talent hebben dan Vilhena. Veltman en Kishna zijn grote talenten ja, maar dat geld ook voor Boetius en Vilhena is pas 18 jaar, kan nog heel veel groeien 4 jaar jonger dan o.a Veltman.
dennie
 dennie - donderdag 27 maart 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:53 schreef remco k het volgende:
Net zei je nog dat alleen de spits en de rb beter waren, of is Denswil wel beter dan Indi..
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:53 schreef dennie het volgende:
Sowieso een gemiddelde van een goal of assist per wedstrijd in de laatste 10 wedstrijden, zie bij Ajax niemand dat halen.

Enkel de spits en de rechtsback beter? Hahahahahaha ik ga je steeds meer serieus nemen.
Cilissen beter dan mulder. Veltman beter dan de Vrij. Moisander beter dan mathijssen. Boliesel beter dan indy. Blind veel beter dan Clasie. Klaassen beter dan Vilhena. Serero beter dan immers. Kishna veel beter dan Boetius. En schone beter dan schaken.

En dan hebben we nog spelers als fisscher en bojan erbij die beter zijn dan de bank bij jullie.
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:57 schreef dennie het volgende:

[..]

Net zei je nog dat alleen de spits en de rb beter waren, of is Denswil wel beter dan Indi..
Zie hierboven.
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:55 schreef dennie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat alemaal dan ? Ben je scout in het dagenlijks leven man? Blind zit sowieso al bijna aan zijn top, Klaassen zie ik niet meer talent hebben dan Vilhena. Veltman en Kishna zijn grote talenten ja, maar dat geld ook voor Boetius en Vilhena is pas 18 jaar, kan nog heel veel groeien 4 jaar jonger dan o.a Veltman.
Omdat ik voetbal kijk. En ja kijk ook alles vanfeyenoord. Bij ons zou Vilhena niet eens spelen
dennie
 dennie - donderdag 27 maart 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Cilissen beter dan mulder. Veltman beter dan de Vrij. Moisander beter dan mathijssen. Boliesel beter dan indy. Blind veel beter dan Clasie. Klaassen beter dan Vilhena. Serero beter dan immers. Kishna veel beter dan Boetius. En schone beter dan schaken.

En dan hebben we nog spelers als fisscher en bojan erbij die beter zijn dan de bank bij jullie.
Maar goed dat is jou mening.

Ik vind De Vrij beter dan Veltman (v. Gaal ook ;)) Indi beter dan Moisander (Mathijssen?? is geeneens basis..) Kishna veel beter dan Boetius, man die kerel heeft net 3 wedstrijden gespeeld. Dit is toch geen objectieve mening?? Zo kunnen we wel ja nee spelletjes blijven spelen.. Blind veel beter dan Clasie, pff.. ik ben geen grote Clasie fan maar qua niveau zijn hun gelijkwaardig en als ik moest kiezen toch liever Clasie. Klaassen laat ook weinig zien na zijn periode waar hij even in vorm was. Immers heeft veel meer waarde dan Serrero. Schone beter dan Schaken is neit moelijk, Schaken is drama. Fisscher en Bojan hebben samen ook 3 goals gemaakt dit seizoen geloof ik? Nou nou geweldig allemaal.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 maart 2014 - 14:41   quote  deeplink  
Zomaar even mijn mening..

Eens met dennie..
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 14:09 schreef dennie het volgende:

[..]

Maar goed dat is jou mening.

Ik vind De Vrij beter dan Veltman (v. Gaal ook ;)) Indi beter dan Moisander (Mathijssen?? is geeneens basis..) Kishna veel beter dan Boetius, man die kerel heeft net 3 wedstrijden gespeeld. Dit is toch geen objectieve mening?? Zo kunnen we wel ja nee spelletjes blijven spelen.. Blind veel beter dan Clasie, pff.. ik ben geen grote Clasie fan maar qua niveau zijn hun gelijkwaardig en als ik moest kiezen toch liever Clasie. Klaassen laat ook weinig zien na zijn periode waar hij even in vorm was. Immers heeft veel meer waarde dan Serrero. Schone beter dan Schaken is neit moelijk, Schaken is drama. Fisscher en Bojan hebben samen ook 3 goals gemaakt dit seizoen geloof ik? Nou nou geweldig allemaal.
de Vrij niet eens meer geselecteerd. Veltman wel.. Indy speelt bij jullie niet eens in het centrum toch. En Moisander is nu zeker nog beter dan Kongolo, Denswill heeft gelijkwaardige potentie..

Maar goed. De prestaties van beide elftallen dit seizoen zeggen wel voldoende denk ik..

En inderdaad, bij Ajax zijn er ook nog eens een groot aantal spelers uit vorm..
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 14:41 schreef RenatoBos het volgende:
Zomaar even mijn mening..

Eens met dennie..
Waarom worden jullie dan geen kampioen..
dennie
 dennie - donderdag 27 maart 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

de Vrij niet eens meer geselecteerd. Veltman wel.. Indy speelt bij jullie niet eens in het centrum toch. En Moisander is nu zeker nog beter dan Kongolo, Denswill heeft gelijkwaardige potentie..

Maar goed. De prestaties van beide elftallen dit seizoen zeggen wel voldoende denk ik..

En inderdaad, bij Ajax zijn er ook nog eens een groot aantal spelers uit vorm..
De prestaties zeggen voor mij inderdaad genoeg. Feyenoord is kwalitatief de sterkste ploeg van Nederland, wat blijkt uit het feit dat we van de 28 wedstrijden ongeveer 22 (!) keer op voorsprong zijn gekomen, wat aangeeft dat we tegenstanders domineren, maar mentaal de zwakste. De organisatie stort in op het moment dat ze voorkomen, heel bizar allemaal.

De ranglijst geeft ook dit aan. Feyenoord heeft in de laatste 10 minuten minstens 15 punten verspeeld en Ajax minstens 15 punten gewonnen, op de meest ongelooflijke manieren. Het is inderdaad een wonder dat Ajax bovenaan staat met zo'n dramatische selectie. Waar jij aan doet is pure scorebordjournalistiek. Dat doe ik nu ook, maar het geeft wel de verhoudingen op het veld weer. Ajax heeft gewoon heel veel geluk gehad en Feyenoord heeft heel veel verneukt, ze hadden makkelijk op de eerste plek moeten staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 maart 2014 door dennie --
remco k
 remco k - donderdag 27 maart 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 16:59 schreef dennie het volgende:

[..]

De prestaties zeggen voor mij inderdaad genoeg. Feyenoord is kwalitatief de sterkste ploeg van Nederland, wat blijkt uit het feit dat we van de 28 wedstrijden ongeveer 22 (!) keer op voorsprong zijn gekomen, wat aangeeft dat we tegenstanders domineren, maar mentaal de zwakste. De organisatie stort in op het moment dat ze voorkomen, heel bizar allemaal.

De ranglijst geeft ook dit aan. Feyenoord heeft in de laatste 10 minuten minstens 15 punten verspeeld en Ajax minstens 15 punten gewonnen, op de meest ongelooflijke manieren. Het is inderdaad een wonder dat Ajax bovenaan staat met zo'n dramatische selectie. Waar jij aan doet is pure scorebordjournalistiek. Dat doe ik nu ook, maar het geeft wel de verhoudingen op het veld weer. Ajax heeft gewoon heel veel geluk gehad en Feyenoord heeft heel veel verneukt, ze hadden makkelijk op de eerste plek moeten staan.
Ach ja zo kun je wel even door gaan.. Feyenoord krijgt statistisch de meeste penalty's van de gehele eredivisie mee, dat is ook al tijden zo en echt een groot aantal daarvan zijn niet terecht.. Vind je het gek dat je dan op voorsprong komt.. Daarnaast een groot aantal goals gemaakt door jullie dus wel goede spits, wat door de rest van het voltallige elftal weer volledig verneukt wordt.

Maar wat is belangrijker, kwaliteit of mentaliteit?? Ik denk het laatste..

Ik vind overigens dat Feyenoord een prima selectie heeft, maar Ajax echt een stuk beter en breder...

Ajax heeft trouwens ook een flink aantal wedstrijden meer dan afgelopen seizoenen punten weggeven na op voorsprong te hebben gestaan..

Pretaties en kwaliteit wordt overigens gemeten over 90 minuten en blessure tijd, niet over een periode van 30 minuten..

8 punten voorsprong, + 13 doelsaldo. En 3 gewonnen klassiekers door Ajax leren mij toch echt dat Ajax op dit moment veruit de betere ploeg heeft dan Feyenoord.. En dan is Ajax op dit moment ook nog eens volledig uit vorm en hebben we een aantal zeer belangrijke spelers uit vorm en geblesseerd..

Daarnaast helpt het structureel mislopen van Europees voetbal en dus het uitblijven van zware internationale wedstrijden niet echt mee in de ontwikkeling van de spelers.. Het mislopen van dat Europese voetbal komt trouwens ook door een gebrek aan kwaliteit binnen de selectie van Feyenoord..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 maart 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom worden jullie dan geen kampioen..
Hoezo niet..?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Oranje in Brazilie

0.0076608