|
|
de bluffer
|
|
|
Aankomende talenten van Fc. Twente E1 van hartelijk gefeliciteerd met dit kampioenschap ook natuurlijk de technische staf |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd technische staf!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Gefeliciteerd.En de terreinknecht ook gefeliciteerd. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
FC Twente A1 Roda JC A1 2-0
Scoreverloop:
23 Jonass 1-0
79 Aartus 2-0
Opstelling FC Twente: Spenkelink, J. van der Lely, Soumaoro, De Jong, De Wit (37 Schwering), Van der Heyden, Swieter, Pinto (80 Schmidt), Grbovic, Jonass, Aartus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
GVAV-Rapiditas D1 FC Twente D1T 1-4
Scoreverloop:
18 Scholten 0-1
20 Marck 0-2
41 Everink 0-3
51 GVAV-Rapiditas 1-3
54 Van Leer 1-4
Jongens van de D1 ook. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nou..Vooruit..Voor de Feijenoorders onder ons..Jongens ook gefeliciteerd!!! Willem II/RKC A1 Feyenoord A1 1-2 Scoreverloop: 45 0-1 Renato Bos 67 0-2 Tomson. 89 1-2 Eigen Doel De Bluffer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 17:16 schreef Aartus het volgende:Nou..Vooruit..Voor de Feijenoorders onder ons..Jongens ook gefeliciteerd!!! Willem II/RKC A1 Feyenoord A1 1-2 Scoreverloop: 45 0-1 Renato Bos 67 0-2 Tomson. 89 1-2 Eigen Doel De Bluffer. Grappig Aart, ze scoren allemaal op de leeftijd, dat jij dat wist? :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
GVD, vergeet ze gewoon te feliciteren, gefeliciteerd! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja ..Je mag 3 dispensatiespelers opstellen per team.We zijn t nog niet verleerd. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 20:22 schreef Aartus het volgende:[..] Ja ..Je mag 3 dispensatiespelers opstellen per team.We zijn t nog niet verleerd. We? Je staat er toch helemaal niet bij.. :)
Minuten, leeftijd?? :)) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Tuurlijk wel...Scroll maar naar boven.Wij hebben gewonnen met 2-0..Nu scoor ik eens een keer en dan zie je het niet. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 17:12 schreef Aartus het volgende:FC Twente A1 Roda JC A1 2-0 Scoreverloop: 23 Jonass 1-0 79 Aartus 2-0 Opstelling FC Twente: Spenkelink, J. van der Lely, Soumaoro, De Jong, De Wit (37 Schwering), Van der Heyden, Swieter, Pinto (80 Schmidt), Grbovic, Jonass, Aartus Kijk hier !!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ik deed ook mee uit tegen Feijenoord.Renato gaf me toen een beuk,dat was einde wedstrijd.Renato moest er ook af trouwens met rood. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dan klopt het niet, jij bent geen 79.. Maar Renato, Tomson en blufferd, zijn wel 45,67 en 89 hehe |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Oh heb trouwens ff antwoord gegeven op je vraag Aart, na drie maanden wachten! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 24 maart 2014 - 20:40 schreef hoogvliet010 het volgende:Dan klopt het niet, jij bent geen 79.. Maar Renato, Tomson en blufferd, zijn wel 45,67 en 89 hehe Foutje Hoogfliet Renato is 83 |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hahaha, ik weet wel dat die nog niet zo is... maar weet wel dat die een ouwe kop heeft! :) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:29 schreef hoogvliet010 het volgende:[..] Hahaha, ik weet wel dat die nog niet zo is... maar weet wel dat die een ouwe kop heeft! :) Komt van de appelsap. Is ook niet meer wat t geweest is. Zit tegenwoordig allemaal chemische troep in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ja stelletje rukkerts.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hij ouwe roetpoeper gaan we katten d;-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens, wat een hufters!
Hoe is het vriend! :) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hahahaha twee ouwe zakken bij elkaar hahahahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hahaha, maar ik zie er wel een stuk beter uit dan RB! :)))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 maart 2014 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja geloof ik direkt RB heeft bijna geen tanden meer over zijn vrouw kouwd hem alles voor anders krijgt die jongen niks binnen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Het is wel een beste kerel hoor, je moet em alleen niet zien hahahaha |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik heb al met hem gesproken ,en heb gelukkig geen beeld telefoon maar hij klonk prettig maar als ik jou zo hoor wil ik ook geen video bellen meer hebben . |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kan je wel doen, dat is leuk! Alleen Renato niet bellen! :)) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik ga plat hoogie en RB werkt tot laterzzzz |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Godver de godver de godver d:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Renato jonge laat onze lieve heer wilders dit niet horen,ga je gelijk met alle marrokaantjes het land uit. En trouwens hoogie en ik spreken toch goede dingen over jou. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass