|
|
Ronald 1960
|
|
|
Onze vaste westrijdtoppicmaker laat helaas verstek gaan, dus dan maar even zo.
Op weg naar onze *** was dit de belagrijkste wedstrijd waar alles vanaf hing, maar deze werd in een schitterende ambiance door ons met 3-1 gewonnen. Het was niet altijd even goed maar de 2e seizoenshelft raakten we in een flow. Wordt dit de wedstrijd van het jaar voor ons met de 4e titel op rij, of gooien de tukkers alsnog roet in ons eten en wordt de kloof terug gebracht naar 4 punten en wordt het alsnog een hele lastige klus om die 4e op rij te pakken....???
Ik zelf denk toch dat we weer met 3-1 gaan winnen. Omdat we over het algemeen de westrijden waar het om gaat er toch wel steeds staan, althans op nationaal niveau.
Kom maar op met jullie ideeën/reacties en voorspellingen.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 maart 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vind Twente voetballend wel sterk. Ben benieuwd hoe Ajax uit die bekerwedstrijd is gekomen! Een zege is voor mij de titel. Een gelijkspel betekent dat Ajax uit in Arnhem toch wel moet winnen. Bij puntverlies zal de concurrentie ook weer in een kampioenschap gaan geloven.
1-1. En vrees erger |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 00:01 schreef Ronald 1960 het volgende:Onze vaste westrijdtoppicmaker laat helaas verstek gaan, dus dan maar even zo. Op weg naar onze *** was dit de belagrijkste wedstrijd waar alles vanaf hing, maar deze werd in een schitterende ambiance door ons met 3-1 gewonnen. Het was niet altijd even goed maar de 2e seizoenshelft raakten we in een flow. Wordt dit de wedstrijd van het jaar voor ons met de 4e titel op rij, of gooien de tukkers alsnog roet in ons eten en wordt de kloof terug gebracht naar 4 punten en wordt het alsnog een hele lastige klus om die 4e op rij te pakken....??? Ik zelf denk toch dat we weer met 3-1 gaan winnen. Omdat we over het algemeen de westrijden waar het om gaat er toch wel steeds staan, althans op nationaal niveau. Kom maar op met jullie ideeën/reacties en voorspellingen....... Simpele overwinning van ajax. Tadic uit de wedstrijd halen, dus over hem heen gaan, en je bent klaar. Daarom is het zo lekker dat Boilessen er weer bij is. Dus op Tadic nu op tien speelt, als rechtsbuiten of als linksbuiten hij komt steeds een speler(Boilessen, Van Rhijn en Blind) tegen die er voor kunnen zorgen dat hij achter hen aan rent. Komt ook nog eens bij dat Tadic bijna altijd slecht speelt in de Arena. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 01:51 schreef Loetje het volgende:Vind Twente voetballend wel sterk. Ben benieuwd hoe Ajax uit die bekerwedstrijd is gekomen! Een zege is voor mij de titel. Een gelijkspel betekent dat Ajax uit in Arnhem toch wel moet winnen. Bij puntverlies zal de concurrentie ook weer in een kampioenschap gaan geloven. 1-1. En vrees erger Waar heb jij de laatste maanden naar gekeken vraag ik mij af als je twente sterk vind spelen? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 07:20 schreef Brandje het volgende:[..] Waar heb jij de laatste maanden naar gekeken vraag ik mij af als je twente sterk vind spelen? Sterker dan ajax de laatste weken ;) maar op 1 of andere manier heb ik hier wel weer een goed gevoel over.. puur en alleen omdat ajax het tegen grotere tegenstanders vaak wel kan opbrengen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ajax kan lekker gaan counteren met Kishna en Schöne, hopelijk Bojan in de spits. dan zie ik het wel goed komen, gewoon meerdere deel van de wedstrijd de bal en toeslaan op het moment dat Twente druk gaat zetten... deze gaan we winnen jongens, komt goed:) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik ga nu maar geen voorspellingen doen. Morgen rond 16:18 post ik wel wat ik d3nk vanaf het leidse. Proost |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Twente speelt gewoon belabberd voetbal op het moment en is een aantal keren door het oog van de naald gekropen..
Overigens zegt dat helemaal niets net zoals het niets zegt dat Ajax niet in topvorm steekt..
Volgens mij is Ajax trouwens de laatste twee maanden uitgelopen op Twente, dus het presteerd gewoon beter... Maar ook dat zegt niks.. Een topper is altijd een wedstrijd op zich, dat hebben we afgelopen zondag in Spanje wel gezien..Iedereen wist een zekere overwinning van Real te voorspellen, maar Barca was gewoon beter en won terecht..
Ajax moet gewoon winnen, hoe dat gebeurt doet me nu even niet zo veel, het is namelijk wel heel erg naief om nu ineens wereldvoetbal te verwachten.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Als er maar geknokt wordt! Gelijkspel is eigenlijk genoeg. Dus de rollen zijn omgedraaid nu... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Als het er op aankomt staan die jochies er wel, vanavond in de Ziggodome al vast de overwinning vieren met onze nabestaande van volksheld en top Ajacied Andre.
Poost op de vierde titel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Moisander definitief niet tegen Twente.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Van Der Hoorn vervangt hem in de selectie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Yep, ik verwacht Denswill in de basis met Veltman.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daley Blind met de band.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Twente mist overigens beide backs.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Vitesse gelijkgespeeld !! Morgen winnen van Twente en die Van Oostveen kan die schaal alvast wel neerzetten in de Arena. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 13:33 schreef remco k het volgende:Twente speelt gewoon belabberd voetbal op het moment en is een aantal keren door het oog van de naald gekropen.. Overigens zegt dat helemaal niets net zoals het niets zegt dat Ajax niet in topvorm steekt.. Volgens mij is Ajax trouwens de laatste twee maanden uitgelopen op Twente, dus het presteerd gewoon beter... Maar ook dat zegt niks.. Een topper is altijd een wedstrijd op zich, dat hebben we afgelopen zondag in Spanje wel gezien..Iedereen wist een zekere overwinning van Real te voorspellen, maar Barca was gewoon beter en won terecht.. Ajax moet gewoon winnen, hoe dat gebeurt doet me nu even niet zo veel, het is namelijk wel heel erg naief om nu ineens wereldvoetbal te verwachten.. Wie steekt er momenteel wel in topvorm Remco.Alle ploegen bovenin hebben een periode gehad waar ze punten hebben gemorst.Ajax moet zich niet nu al rijk rekenen.We zullen morgen zien.Ik verwacht een kraker,aan t eind zien we wel wie heeft gewonnen.Normaal met 7 punten voorsprong mag Ajax dit nooit meer weggeven,maar t is voetbal,je weet t maar nooit.Ik hoop dat we een heerlijke pot zien met alles erop en eraan. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nou zo sterk zijn die ook niet.Verdedigend is er nog wel t een of ander te verbeteren,daarom zal Twente moeten aanvallen,gaan we teruglopen,dan gaat t mis. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 13:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik ga nu maar geen voorspellingen doen. Morgen rond 16:18 post ik wel wat ik d3nk vanaf het leidse. Proost Ik durf t ook niet te voorspellen.Winnen jullie,ben ik de eerste die jullie feliciteerd,maar ik geloof in een stunt van FC twente,of is t misschien meer hoop? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 07:20 schreef Brandje het volgende:[..] Waar heb jij de laatste maanden naar gekeken vraag ik mij af als je twente sterk vind spelen? De laatste wedstrijden speelde FC Twente idd niet sterk,maar Ajax vond ik nou ook niet bepaald super. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 22:15 schreef Aartus het volgende:[..] De laatste wedstrijden speelde FC Twente idd niet sterk,maar Ajax vond ik nou ook niet bepaald super. 3-0 Aart....2x Schone....1x Marsman |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 - 22:11 schreef Aartus het volgende:[..] Nou zo sterk zijn die ook niet.Verdedigend is er nog wel t een of ander te verbeteren,daarom zal Twente moeten aanvallen,gaan we teruglopen,dan gaat t mis. Wie gaan er als back speler van volgens mij zijn zowel Koppers als Rosales er niet bij. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat lijkt mij wel. Misschien wel goed om echte mandekker erbij te hebben. Opbouwens kan het lastiger worden want Denswil moet niet in het middenveld gaan komen. Sober spelen dus. Bal afpakken en inleveren |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Godverdomme, ben nu al aan de schijt!! KOM OP AJAX!! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Goedemorgen allemaal,
Vandaag op naar de 1-0 ( of meer ) overwinning. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Gek genoeg voel ik bijna geen spanning. Ik vertrouw erop dat het goed gaat komen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 08:20 schreef Brandje het volgende:[..] Gek genoeg voel ik bijna geen spanning. Ik vertrouw erop dat het goed gaat komen Leefde meer naar de bekerwedstrijd toe omdat we een weekend niet gevoetbald . Winst vandaag komt het kampioenschap wel heel dichtbij. 3-1 |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
3-1 over en uit. TITEL;-) binnen |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: kssssst.....kutmeeuw |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ik laat m'n katten op hem los ;-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: haha jongens ik heb echt geen idee wie er gaat winnen of gelijkspel hoop dat het een mooie wedstrijd word om na te kijken en natuurlijk ga ik voor twente maar als ajax wint slaap ik vannacht ook wel goed. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wel die grote bruin/zwarte dan.....doei wallevis |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 11:02 schreef jonass het volgende:[..] haha jongens ik heb echt geen idee wie er gaat winnen of gelijkspel hoop dat het een mooie wedstrijd word om na te kijken en natuurlijk ga ik voor twente maar als ajax wint slaap ik vannacht ook wel goed. Ajax wint....simpele...zo moeilijk is het toch niet, 2x Schone....1x Marsman |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 11:04 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ajax wint....simpele...zo moeilijk is het toch niet, 2x Schone....1x Marsman o ga je alweer zo varkenskop nou dan gaan jullie vanmiddag grote klop krijgen let op mijn woorden wij gaan winnen ,zal je wel doosje zakdoekjes opsturen jankerd. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 11:06 schreef jonass het volgende:[..] o ga je alweer zo varkenskop nou dan gaan jullie vanmiddag grote klop krijgen let op mijn woorden wij gaan winnen ,zal je wel doosje zakdoekjes opsturen jankerd. Grote bakkes ff dicht man. Al winnen jullie, dan nog staan we er goed voor. Jullie MOETEN winnen, weet je dat? Gelijkspel is voor ons genoeg. Alvast gefeliciteerd voor als jullie winnen, maar dan nog is er een gat van 4 en winnen jullie niet alles daarna en wij alleen vtesse uit misschien niet. Succes! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 11:06 schreef jonass het volgende:[..] o ga je alweer zo varkenskop nou dan gaan jullie vanmiddag grote klop krijgen let op mijn woorden wij gaan winnen ,zal je wel doosje zakdoekjes opsturen jankerd. Ik ben van de pillen af.....nu nog van jou en ik ben weer helemaal de ouwe |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 11:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ben van de pillen af.....nu nog van jou en ik ben weer helemaal de ouwe Dat doet zeer ,kom me niet voor de auto ik rem niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat 45 karretje van je ???.....die pissen wij altijd omver ouwe, zijn toch 5 punten |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 11:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Grote bakkes ff dicht man. Al winnen jullie, dan nog staan we er goed voor. Jullie MOETEN winnen, weet je dat? Gelijkspel is voor ons genoeg. Alvast gefeliciteerd voor als jullie winnen, maar dan nog is er een gat van 4 en winnen jullie niet alles daarna en wij alleen vtesse uit misschien niet. Succes! Ik hou mijn zoals jij zegt bakkes voor niemand dus ook niet voor jou,niemand kan een serieuse voorspelling doen hoe het de komende weken afloopt alleen als ajax vanmiddag wint is kampioenschap wel zeker en dan feliciteer ik mijn ajax vrienden . |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 11:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat 45 karretje van je ???.....die pissen wij altijd omver ouwe, zijn toch 5 punten ik kom van achteren snugger. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zou leuk zijn voor mn verjaardag. Ik zeg 2-1. |
|
|
|