BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zondag 30 maart 2014, 14:30); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Aartus
 Aartus - zondag 30 maart 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 11:02 schreef jonass het volgende:

[..]

haha jongens ik heb echt geen idee wie er gaat winnen of gelijkspel hoop dat het een mooie wedstrijd word om na te kijken en natuurlijk ga ik voor twente maar als ajax wint slaap ik vannacht ook wel goed.
Dat hoop ik ook.Een mooie pot.Uiteraard ga ik ook voor Twente.
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 maart 2014 - 22:08 schreef Aartus het volgende:

[..]

Wie steekt er momenteel wel in topvorm Remco.Alle ploegen bovenin hebben een periode gehad waar ze punten hebben gemorst.Ajax moet zich niet nu al rijk rekenen.We zullen morgen zien.Ik verwacht een kraker,aan t eind zien we wel wie heeft gewonnen.Normaal met 7 punten voorsprong mag Ajax dit nooit meer weggeven,maar t is voetbal,je weet t maar nooit.Ik hoop dat we een heerlijke pot zien met alles erop en eraan.
Helemaal mee eens.. Zowel Ajax, Twente, Vitesse en Feyenoord spelen belabberd voetbal op dit moment. PSV heeft wel veel punten gepakt, maar speelt ook als een draak..

Het is niet best dit seizoen..

Uiteraard hoop ik dat Ajax wint vanmiddag, maar rijk rekenen doe ik in ieder geval al tijden niet meer..
Aartus
 Aartus - zondag 30 maart 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 11:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ajax wint....simpele...zo moeilijk is het toch niet, 2x Schone....1x Marsman
Hoezo Marsman?Speelt ie nu bij jullie?
Aartus
 Aartus - zondag 30 maart 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 11:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Grote bakkes ff dicht man. Al winnen jullie, dan nog staan we er goed voor. Jullie MOETEN winnen, weet je dat? Gelijkspel is voor ons genoeg.
Alvast gefeliciteerd voor als jullie winnen, maar dan nog is er een gat van 4 en winnen jullie niet alles daarna en wij alleen vtesse uit misschien niet. Succes!
Mochten jullie winnen dan trek de champagnefles maar vast los,alleen ik hoop niet dat dat gaat gebeuren.
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 12:53 schreef Aartus het volgende:

[..]

Mochten jullie winnen dan trek de champagnefles maar vast los,alleen ik hoop niet dat dat gaat gebeuren.
Ik hoop van wel:-) Maar heb er niet zo'n goed gevoel over..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 maart 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Ik weet niet Remco of jij Twente hebt zien spelen de afgelopen wedstrijden. Ik kijk nagenoeg alle wedstrijden die belangrijk zijn voor Ajax als uitslag. Ben altijd 'tijdelijk' supporter van de ploeg wat voor Ajax het voordeel is. OOk erg leuk om wedstrijden zo te benaderen. Twente speelt ook totaal niet overtuigend. Waar moet je je dan druk om maken. Ajax moet gewoon met druk en drive spelen. Dan is ook Twente prima te bespelen. Daarom zei ik ook: 2-0
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 12:53 schreef Aartus het volgende:

[..]

Weet je wat het is Aartus. Ik ben weleens benieuwd of de jongens van Twente die deze week beste een grote mond hadden over deze wedstrijd dit waar kunnen maken.. De laatste paar jaar blijft het in Nederland best vaak bij babbels en verder niets. Ik ben benieuwd of Twente verder is dan de rest daarin..

Laatste kans voor jullie. Het zal echt moeten, hoe zijn ze mentaal???
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 13:20 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik weet niet Remco of jij Twente hebt zien spelen de afgelopen wedstrijden. Ik kijk nagenoeg alle wedstrijden die belangrijk zijn voor Ajax als uitslag. Ben altijd 'tijdelijk' supporter van de ploeg wat voor Ajax het voordeel is. OOk erg leuk om wedstrijden zo te benaderen. Twente speelt ook totaal niet overtuigend. Waar moet je je dan druk om maken. Ajax moet gewoon met druk en drive spelen. Dan is ook Twente prima te bespelen. Daarom zei ik ook: 2-0
Als je had gelezen, dan zou je weten dat ik exact hetzelfde heb gepost..

Alleen is ook Ajax niet in vorm, en daarom denk ik dat we het heel lastig gaan krijgen.. Twee ploegen die niet goed draaien spelen om de titel..

Ik kijk overigens ook al het voetbal.. Maar dan ook echt vrijwel alles in Europa..
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 13:29   quote  deeplink  
Ajax trapt om 14:30 uur af tegen FC Twente. Stefano Denswil vervangt achterin de geblesseerde Niklas Moisander, Bojan begint in de spits. Bekijk hier de complete opstelling.
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Bojan, Kishna.
Wissels: Vermeer, Poulsen, Van der Hoorn, Duarte, Sigthórsson, De Sa, Riedewald.
Loetje
 Loetje - zondag 30 maart 2014 - 14:03   quote  deeplink  
Sterke opstelling. Toch zegt mijn gevoel dat we eraan gaan. Hoop dat ik er weer gigantisch naast zit
jonass
 jonass - zondag 30 maart 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 12:48 schreef Aartus het volgende:

[..]

Jonass...Een meeuw?Nenam je bent een beetje in de war geloof ik.
Hij heeft de verkeerde tabletten geslikt.
Loetje
 Loetje - zondag 30 maart 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 11:41 schreef Hasjkoph het volgende:
Zou leuk zijn voor mn verjaardag. Ik zeg 2-1.
Proficiat Hassie!
Aartus
 Aartus - zondag 30 maart 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het is Aartus. Ik ben weleens benieuwd of de jongens van Twente die deze week beste een grote mond hadden over deze wedstrijd dit waar kunnen maken.. De laatste paar jaar blijft het in Nederland best vaak bij babbels en verder niets. Ik ben benieuwd of Twente verder is dan de rest daarin..

Laatste kans voor jullie. Het zal echt moeten, hoe zijn ze mentaal???
Remco..Wat t mentale betrefd is Ajax verder.Ajax weet wat t is om de titel te spelen.In belangrijke wedstrijden staat Ajax er wel altijd,alleen ik hoop vanmiddag niet.Ik ga nu voor de TV.Iedereen een mooie pot toegewenst.Tot later.
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 14:13 schreef Aartus het volgende:

[..]

Remco..Wat t mentale betrefd is Ajax verder.Ajax weet wat t is om de titel te spelen.In belangrijke wedstrijden staat Ajax er wel altijd,alleen ik hoop vanmiddag niet.Ik ga nu voor de TV.Iedereen een mooie pot toegewenst.Tot later.
We gaan het wel meemaken.. Ik denk dat Twente vandaag wint..
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Succes ajacieden..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 14:57   quote  deeplink  
De eerste 25 minuten matig voetbal met veel balverlies.
Ajax kan de wedstrijd niet naar zich toe trekken.
Maar wel lekker sfeertje in De Arena.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 14:58   quote  deeplink  
Gelukkig, 1-0.
Loetje
 Loetje - zondag 30 maart 2014 - 15:00   quote  deeplink  
wat is het slecht tot noch toe. Weer een wedstrijd waarin we een genadeklap kunnen uitdelen
Loetje
 Loetje - zondag 30 maart 2014 - 15:01   quote  deeplink  
wat is het slecht tot noch toe. Weer een wedstrijd waarin we een genadeklap kunnen uitdelen
Loetje
 Loetje - zondag 30 maart 2014 - 15:01   quote  deeplink  
Sorry
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Beide ploegen spelen te nerveus. Ajax speelt al weken niet in zijn goede doen.
Ajax had nu al op 2-0 moeten staan, gezien de kans in de 40e minuut.
Kan veel beter.
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 15:21   quote  deeplink  
Ajax speelde het eerste kwartier matig, Twente ook, maar er was wel erg veel strijd, en ja kan ook niet verwachten na een paar slechte wedtrijden dat men nu ineens de sterren van de hemel speelt.

5 spelers spelen wel goed, Blind, Klaassen Kishna Bojan en Serrero. Zij halen echt een prima niveau, met name Bojan vind ik erg goed spelen, hij moet alleen die kans een keer langer meenemen en dan met links inschieten.

De gehele verdediging speelt zwak, aanvallend onmachtig en verdedigend veel in de problemen geweest de eerste helft.

Ajax twee grote kansen en een goal uit een spelhervatting, Twente 3 grote kansen..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Had al 2-2 ruststand kunnen / moeten zijn, gezien de kansen van de beide clubs.
Jammer dat het geen topwedstrijd is.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 maart 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Wat ik al zei; twee ploegen die niet overtuigend spelen. Dan krijg je zo'n wedstrijd. Waarbij Ajax zich niet direct zorgen hoeft te maken. Maar ze zullen wel scherper moeten zijn om de wedstrijd te winnen. Ajax heeft duidelijk meer kwaliteit nodig volgend seizoen. Anders blijf je waar je nu staat.
nora
 nora - zondag 30 maart 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Waardeloos weer een k.. wedstrijd een gestolen voorsprong ik hoop op een betere tweede helft
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 maart 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Ik geniet, lekker boeiend dat het spel niet sprankelend is. 1-0 voor!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 maart 2014 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 15:29 schreef nora het volgende:
Waardeloos weer een k.. wedstrijd een gestolen voorsprong ik hoop op een betere tweede helft
Zet gewoon die TV uit man, hoef je jezelf ook niet te ergeren.
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik geniet, lekker boeiend dat het spel niet sprankelend is. 1-0 voor!!!!
Helemaal mee eens..

Iedereen loopt de afgelopen weken te zeiken dat Ajax niet hard werkt en zwakjes is wat instelling betreft..

Nu werken ze eens keihard, staan ze voor in een extreem belangrijke wedstrijd, en loopt men nog te zeiken..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Toch zit ik met een dubbele vraag :

1 Is dit een nu matige wedstrijd, van beide clubs ?

2 Of hebben wij een matige voetbalcompetitie in ons land ?
Oceanu
 Oceanu - zondag 30 maart 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Je moet blijven klagen, anders wordt het nooit beter. .

Dat sommigen daar hun beroep van maken, is weer een ander verhaal.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Oké.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 30 maart 2014 - 15:48   quote  deeplink  
niks aan de hand...
jodocus
 jodocus - zondag 30 maart 2014 - 15:49   quote  deeplink  
appeltje eitje
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Weer 3 punten erbij.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 15:51   quote  deeplink  
Yes, 3-0.
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 15:52   quote  deeplink  
Wat speelt Bojan een geweldige wedstrijd.. Ook van Rhijn speelt de tweede helft echt geweldig...
Loetje
 Loetje - zondag 30 maart 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 15:52 schreef remco k het volgende:
Wat speelt Bojan een geweldige wedstrijd.. Ook van Rhijn speelt de tweede helft echt geweldig...
wat dacht je van Serero?
nummer10
 nummer10 - zondag 30 maart 2014 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 15:52 schreef remco k het volgende:
Eens... Bojan eindelijk vertrouwen en zijn possitie.. en zie resultaat.. vrhijn laatste weken zowieso alweer goed opdreef en eindelijk terug.. maar EINDELIJK een keer ajax zoals ik het wil zien
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 maart 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Lekkere middelvinger voor sommige zeikerds. De belangrijkste wedstrijd sinds weken, samen met de halve finale van de beker. Vind je het gek dat er dan spanning op staat. Nu 3-0 voor!! Zijn jullie nog aan het zeiken.
Loetje
 Loetje - zondag 30 maart 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Is er iemand die mij kan helpen...?
Ajax wint recent van SC Heerenveen en AZ thuis. Vervolgens Feyenoord uit. Grote en zware wedstrijden. Cambuur en NAC kunnen ze echt niks en nu winnen ze weer van AZ en Twente. Vrij goede wedstrijden. Hoe kan dit? Dit is toch niet alleen motivatie?
Overigens wil dat zeggen dat we tegen RKC weer punten morsen ;)
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Geweldig de strijd die Ajax erin legt... Echt heel knap na al het negatieve gezeik de afgelopen maanden..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Blijft lekker sfeertje in De Arena.
Fijn voor Bojan, dat hij goed speelt.
remco k
 remco k - zondag 30 maart 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 15:56 schreef Loetje het volgende:
Ajax wint recent van SC Heerenveen en AZ thuis. Vervolgens Feyenoord uit. Grote en zware wedstrijden. Cambuur en NAC kunnen ze echt niks en nu winnen ze weer van AZ en Twente. Vrij goede wedstrijden. Hoe kan dit? Dit is toch niet alleen motivatie?
Het seizoen is lang en zwaar, Ajax is de kampioen van de laatste 3 jaar. Ik denk dat men zich wat wil sparen in die kleinere wedstrijden en er dan wat onderschatting in sluipt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 maart 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 15:56 schreef Loetje het volgende:
Je geeft het antwoord al Loetje! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 30 maart 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Het seizoen is lang en zwaar, Ajax is de kampioen van de laatste 3 jaar. Ik denk dat men zich wat wil sparen in die kleinere wedstrijden en er dan wat onderschatting in sluipt..
Kan ik iets van snappen. Maar kijk, het loopt niet omdat het allemaal wat laconiek is... Dan besef je in zo'n wedstrijd 10 minuten voor tijd toch wel dat je dan moet gaan aanzetten.... Zelfs dat gebeurde niet!
Loetje
 Loetje - zondag 30 maart 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Nou Feyenoord komt in ieder geval niet veel dichtbij op doelsaldo
Oceanu
 Oceanu - zondag 30 maart 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Tegen Feyenoord, AZ, Twente, Heerenveen krijgt Ajax ook veel meer ruimte om te voetballen. Dit zijn geen ploegen die zich echt helemaal ingraven zoals de kleine clubs dat wel doen.
nummer10
 nummer10 - zondag 30 maart 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Denk indd puur motivatie.. wat ik zelf een kwalijke zaak vind.. maar goed nu van rkc winnen.. en we zijn er.. en dan kampioen worden bij heracles thuis... Beloof jullie da ik er zal zitten in men ajax shirt tussen de heracles supporters.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 30 maart 2014 - 16:06   quote  deeplink  
Goed gespeeld, Bojan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 maart 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:
Denk indd puur motivatie.. wat ik zelf een kwalijke zaak vind.. maar goed nu van rkc winnen.. en we zijn er.. en dan kampioen worden bij heracles thuis... Beloof jullie da ik er zal zitten in men ajax shirt tussen de heracles supporters.
Heracles???? Als we zo doorgaan is ADO thuis als kampioenswedstrijd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (zondag 30 maart 2014, 14:30); 3 - 0

0.0052008