|
|
Bobby1972
|
|
|
Is wel het mooiste om thuis kampioen te worden! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Diep respect voor ricardo !! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Klopt bobby.. maar dan moet je et uitstellen toch of heb ik da nu fout ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Klopt je hebt gelijk !! Dat mag natuurlijk ook.. ook daar ben ik van de partij als het goed is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 15:59 schreef Loetje het volgende:[..] Kan ik iets van snappen. Maar kijk, het loopt niet omdat het allemaal wat laconiek is... Dan besef je in zo'n wedstrijd 10 minuten voor tijd toch wel dat je dan moet gaan aanzetten.... Zelfs dat gebeurde niet! Ik denk dat het niet met willen en hard werken te maken heeft gehad, dat heeft men echt wel gedaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:Denk indd puur motivatie.. wat ik zelf een kwalijke zaak vind.. maar goed nu van rkc winnen.. en we zijn er.. en dan kampioen worden bij heracles thuis... Beloof jullie da ik er zal zitten in men ajax shirt tussen de heracles supporters. Heracles uit.. Niet thuis.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax maakt vandaag in het aanvallen de juiste keuzes.. van Rhijn die door blijft lopen bij de goal van Bojan..
Van Rhijn die overzicht houd bij de goal van Schone..
Ik vind het gezien het gebrek aan vorm bij Ajax echt een hele goede wedstrijd van Ajax.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Voor hem is dat thuis ;) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
lekkere overwinning jongens.
Jong Ajax met 7-1 achter :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben voor Ajax.. Dus spelen we uit.. Dat hij voor Heracles is kan ik niets aan doen toch:-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben voor Ajax.. Dus spelen we uit.. Dat hij voor Heracles is kan ik niets aan doen toch:-) Nee. Hij misschien ook niet hahaha. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Goede 2e helft, maar was geen topper. Woensdag, tegen RKC. 0-1 winnen daar is misschien al genoeg om daar de kampioen denkelijk binnen te halen. Anders een weekje later. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Jongens.Ik baal als een stekker als Twente fan. Ik wil jullie hierbij toch feliciteren met de overwinning. De titel is binnen voor jullie. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dus niet he?Gelukkig is voetbal niet te voorspellen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 15:32 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens.. Iedereen loopt de afgelopen weken te zeiken dat Ajax niet hard werkt en zwakjes is wat instelling betreft.. Nu werken ze eens keihard, staan ze voor in een extreem belangrijke wedstrijd, en loopt men nog te zeiken.. Ik ben t met je eens.Beide ploegen speelden niet goed,maar er was wel degelijk strijd. Altijd dat gezeik dat nederlandse ploegen geen strijd kunnen leveren;.Ook Twente leverde strijd,dus ik neem ze niets kwalijk.Ajax was effectiever. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 16:39 schreef Aartus het volgende:Jongens.Ik baal als een stekker als Twente fan. Ik wil jullie hierbij toch feliciteren met de overwinning. De titel is binnen voor jullie. Je bent een goede vent...
Maar de titel is er nog steeds niet.. Nu is Feyenoord de voornaamste achtervolger..
Ik denk dat Ajax vandaag effectiever was, beter waren we namelijk niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 16:31 schreef nieuwe ajax het volgende:Goede 2e helft, maar was geen topper. Woensdag, tegen RKC. 0-1 winnen daar is misschien al genoeg om daar de kampioen denkelijk binnen te halen. Anders een weekje later. Was juist een topper die je in Nederland niet snel ziet..
Spel golfde op en neer, veel strijd veel passie. En een winnaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens Ajax weer de nul gehouden..
Erg goed.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Op basis van effectiviteit heeft Ajax het goed gedaan. Wat ik voor de wedstrijd reeds zei; Twente overtuigt ook niet. Daarom kwam de overwinning ook niet geheel onverwachts. Ajax is duidelijk en overtuigend de beste in Nederland. En kampioen worden voor de 4e keer is ook nu nooit een vanzelfsprekendheid geweest. Ook al is het spel net als in de rest van ons land er niet aantrekkelijker op geworden. Ajax is uiteindelijk verdiend kampioen.
Ik zie Ajax niet weer dezelfde uitspraken doen t.a.v. de verwachting dat ze willen overwinteren in de CL. Wanneer je voor het volgend seizoen beter en aantrekkelijker voetbal wil laten zien zul je het anders moeten doen dan dit jaar. Zul je na mijn mening een kwalitatief betere selectie moeten hebben dan dit jaar. Dat betekent dat je afscheid moet nemen van de spelers die te weinig gebracht hebben en deze vervangen door kwalitatief betere spelers. Alleen dan kun je het de volgende keer beter doen. En dat is Ajax wel verschuldigd naar haar supporters! |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Ja, Ajax had wel de nul gehouden, maar de hele verdediging was niet van optimale klasse. Alleen de 2e helft was goed om te zien, daar de 1e helft wel slordiger was. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 15:27 schreef nieuwe ajax het volgende:Had al 2-2 ruststand kunnen / moeten zijn, gezien de kansen van de beide clubs. Jammer dat het geen topwedstrijd is. Krijg de pleuris stakker! Godsamme he, ga je club steunen ipv te zeiken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 19:09 schreef Bobby1972 het volgende:Op basis van effectiviteit heeft Ajax het goed gedaan. Wat ik voor de wedstrijd reeds zei; Twente overtuigt ook niet. Daarom kwam de overwinning ook niet geheel onverwachts. Ajax is duidelijk en overtuigend de beste in Nederland. En kampioen worden voor de 4e keer is ook nu nooit een vanzelfsprekendheid geweest. Ook al is het spel net als in de rest van ons land er niet aantrekkelijker op geworden. Ajax is uiteindelijk verdiend kampioen. Ik zie Ajax niet weer dezelfde uitspraken doen t.a.v. de verwachting dat ze willen overwinteren in de CL. Wanneer je voor het volgend seizoen beter en aantrekkelijker voetbal wil laten zien zul je het anders moeten doen dan dit jaar. Zul je na mijn mening een kwalitatief betere selectie moeten hebben dan dit jaar. Dat betekent dat je afscheid moet nemen van de spelers die te weinig gebracht hebben en deze vervangen door kwalitatief betere spelers. Alleen dan kun je het de volgende keer beter doen. En dat is Ajax wel verschuldigd naar haar supporters! Ik zou niet weten waarom ze die uitspraak nu niet zullen doen. Ajax heeft het op een haar na gemist.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 19:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Krijg de pleuris stakker! Godsamme he, ga je club steunen ipv te zeiken +33!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik zie Ajax niet zo snel weer de opmerking maken; overwinteren in de CL. We gaan het zien Remco? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hnie, hn, hn, hnie (geldt eigenlijk voor meerdere clubs) ;-)
Wsb, wsb
Wzk, wzk |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Mannen die eerste helft.... je had zo maar achter kunnen staan met de rust. in de 2 de helft maakte ajax pas et verschil en daarom vind ik de winst toch terecht. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ajax moet uit bij heracles... En daar ben ik met mijn client |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben voor Ajax.. Dus spelen we uit.. Dat hij voor Heracles is kan ik niets aan doen toch:-) Is voor mij ook uit.. voor mijn client is het thuis.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja ..Je hebt weer gelijk. Ouwe voetbalkenner. Bij deze gefeliciteerd Nenam. Als wij tweede worden hebben we t goed gedaan met dit jonge team. In ieder geval moeten wij bij de eerste 4 eindigen. Woensdag tegen Ado maar zien of ze deze tik hebben verwerkt. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 18:21 schreef remco k het volgende:[..] Je bent een goede vent... Maar de titel is er nog steeds niet.. Nu is Feyenoord de voornaamste achtervolger.. Ik denk dat Ajax vandaag effectiever was, beter waren we namelijk niet.. Remco.Dit geeft Ajax nooit meer uit handen. Zelfs al spelen ze de laatste wedstrijden met 9 man. Over 2 weken zijn jullie kampioen. Voor de vierde keer op rij.Een topprestatie van Frank de Boer. Dat mag ook wel eens gezegd worden. En komt FC Twente bij de eerste 4 met dit nog vrij jonge team,ook dat vind ik een topprestatie. Woensdag tegen ADO moet FC Twente laten zien of ze deze tik verwerkt hebben. Een tweede plek is ook nog mogelijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 18:23 schreef remco k het volgende:[..] Was juist een topper die je in Nederland niet snel ziet.. Spel golfde op en neer, veel strijd veel passie. En een winnaar.. Vond ik ook.In Nederland zeiken we altijd over strijd en passie. Vanmiddag heb ik strijd en passie gezien. Ondanks dat FC Twente heeft verloren heb ik me niet verveeld. Het was een lekkere pot met arbiter VInk die een topper nu wel een keer goed aanvoelde.Ook hij verdiend een compliment. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen werk maar wel met een klant naar de voetbal?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wel eens van vrijwilligerswerk gehoord? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vrijwillegerswerk die geld uitgeven om met een klant naar de voetbal te gaan..
Het is trouwens een vraag he, geen conclusie.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 09:27 schreef remco k het volgende:[..] Vrijwillegerswerk die geld uitgeven om met een klant naar de voetbal te gaan.. Het is trouwens een vraag he, geen conclusie.. Ik neem je ook niets kwalijk, maar het gebeurt wel vaker dat mensen (uit de gezondheidszorg)met clienten naar het stadion gaan. een buurvrouw van ons doet precies het zelfde. Voor zover mij bekend betalen de clienten hun eigen toegangsbewijs. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 09:27 schreef remco k het volgende:[..] Vrijwillegerswerk die geld uitgeven om met een klant naar de voetbal te gaan.. Het is trouwens een vraag he, geen conclusie.. Vrijwillig indd.. ik betaal niks word allemaal gedaan door zijn zorginstelling. Zelfs mijn broodje hamburger ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 09:35 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik neem je ook niets kwalijk, maar het gebeurt wel vaker dat mensen (uit de gezondheidszorg)met clienten naar het stadion gaan. een buurvrouw van ons doet precies het zelfde. Voor zover mij bekend betalen de clienten hun eigen toegangsbewijs. Mij client een jongen van 26 met het verstandelijke vermogen van 4 heeft 2 seizoenskaarten 1 voor hem en de begeleider.. ik dus.. en begeleid hem 1 op 1 en alles bezine drinken etc etc word allemaal netjes vergoed, kost me dus niks alleen wat tijd.. mooie is wel dat we naast q zitten en ze daar weten dat ik ajacied ben.. maar nooit gezeik omdat q en fside prima met elkaar door 1 deur kunnen, veel worden zelfs onderling uitgenodigd bij elkaar in de vakken en kennen elkaar al jaren lang, ook zijn ze van plan samen 1 grote tifo tehouden omdat er onder de fanatieke bij heracles het gevoel leeft dat we beiden 2 goden clubs zijn.. maar anyway remco.. geen werk dus en geen kosten ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 11:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Mij client een jongen van 26 met het verstandelijke vermogen van 4 heeft 2 seizoenskaarten 1 voor hem en de begeleider.. ik dus.. en begeleid hem 1 op 1 en alles bezine drinken etc etc word allemaal netjes vergoed, kost me dus niks alleen wat tijd.. mooie is wel dat we naast q zitten en ze daar weten dat ik ajacied ben.. maar nooit gezeik omdat q en fside prima met elkaar door 1 deur kunnen, veel worden zelfs onderling uitgenodigd bij elkaar in de vakken en kennen elkaar al jaren lang, ook zijn ze van plan samen 1 grote tifo tehouden omdat er onder de fanatieke bij heracles het gevoel leeft dat we beiden 2 goden clubs zijn.. maar anyway remco.. geen werk dus en geen kosten ;) Dat is dan helemaal mooi geregeld. Maar wat ik het allerbelangrijkste vind in jouw situatie, is dat je zulk dankbaar werk verricht voor je medemens die het niet alleen kan/mag. En dan maakt het niet uit voor welke club je bent, maar de blijdschap van die jongen is dan even het belangrijkste!
Mooi werk man!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Thanks ! Ondanks dat sommigen nu denken omdat je dit doet dat je dan voor heracles bent ;) maar zit er niet voor mezelf maar voor hem en dat vergeten ze |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 12:49 schreef nummer10 het volgende:Thanks ! Ondanks dat sommigen nu denken omdat je dit doet dat je dan voor heracles bent ;) maar zit er niet voor mezelf maar voor hem en dat vergeten ze Zoals al gezegd: goede zaak dat je dit doet. Zouden meer mensen moeten doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 12:49 schreef nummer10 het volgende:Thanks ! Ondanks dat sommigen nu denken omdat je dit doet dat je dan voor heracles bent ;) maar zit er niet voor mezelf maar voor hem en dat vergeten ze Je leest niet jij zegt Heracles thuis.. Dat zegt iemand die voor Heracles is..
Je moet mensen geen woorden in de mond leggen, en niet de boel verdraaien..
Prima wat je daar doet overigens.. Zou alleen niet weten wat iemand hier vergeet.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 11:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Mij client een jongen van 26 met het verstandelijke vermogen van 4 heeft 2 seizoenskaarten 1 voor hem en de begeleider.. ik dus.. en begeleid hem 1 op 1 en alles bezine drinken etc etc word allemaal netjes vergoed, kost me dus niks alleen wat tijd.. mooie is wel dat we naast q zitten en ze daar weten dat ik ajacied ben.. maar nooit gezeik omdat q en fside prima met elkaar door 1 deur kunnen, veel worden zelfs onderling uitgenodigd bij elkaar in de vakken en kennen elkaar al jaren lang, ook zijn ze van plan samen 1 grote tifo tehouden omdat er onder de fanatieke bij heracles het gevoel leeft dat we beiden 2 goden clubs zijn.. maar anyway remco.. geen werk dus en geen kosten ;) We zijn t niet vaak eens,maar dat je dit doet kan ik alleen maar respect voor opbrengen.Dan ben je geen beroerde kerel. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:Denk indd puur motivatie.. wat ik zelf een kwalijke zaak vind.. maar goed nu van rkc winnen.. en we zijn er.. en dan kampioen worden bij heracles thuis... Beloof jullie da ik er zal zitten in men ajax shirt tussen de heracles supporters. Remco wat snap jij hier niet aan ? Worden wij dan geen kampioen bij heracles thuis ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 18:17 schreef Aartus het volgende:[..] We zijn t niet vaak eens,maar dat je dit doet kan ik alleen maar respect voor opbrengen.Dan ben je geen beroerde kerel. (Y) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 20:46 schreef nummer10 het volgende:[..] Remco wat snap jij hier niet aan ? Worden wij dan geen kampioen bij heracles thuis ? Nee want wij zijn Ajax en worden kampioen bij Heracles uit.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Tis maar hoe je et wil lezen maar goed.. gaat weer nergens over.. doe maar ADO dan |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vitesse uit lijkt mij ook wel wat ;-) Koop/huur-club vitesse tegen ons 'ben zunig' ajax.... Moet feyenoord woensdag wel punten verspelen en wij winnen van RKC natuurlijk.
Trouwens ook wel een keer leuk voor de supporters die elke uitwestrijd meereizen met onze club ;-) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Feynoord heeft heracles uit.. zal ook hier bij zijn met mijn client.. dus zal wel voor 1 keer flink tekeer gaan op de tribune.. 1 nadeel feyenoord komt niet, maar helaas weten groepen van +- 200 supporters altijd erin tekomen en te ouwehoeren.. scheelt dat ze nie echt welkom zijn |
|
|
|