|
|
RenatoBos
|
|
|
0-5..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 april 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat brengt geluk, hoop ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Houden zo.. Piet begint ook al op een pruim te gelijken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en z'n buurvrouw krijgt de benen niet meer bij elkaar zo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Piet zijn smaak kennende pas jij al in 1 been, niet gek dus..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
1-2 heracles moeten jullie gewoon kunnen winnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: komt omdat Renato zijn hand er nog in zit . |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: nou kun je nagaan ik breng rust hier |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Tis wel een doodse topic hier allemaal aan de zuip op de overwinning. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Niet overdrijven zo slecht zijn ze nu ook weer niet. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ze zijn beter dan Twente maar het zijn ook gewoon surrogaat moffen dus afslachten en af serveren |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:03 schreef hotjumper het volgende:[..] Ze zijn beter dan Twente maar het zijn ook gewoon surrogaat moffen dus afslachten en af serveren Ja jij hebt er verstand van daarom staat twente tijdelijk op 5 en heracles op 10 goed van jou zekers door geleerd . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:05 schreef jonass het volgende:[..] Ja jij hebt er verstand van daarom staat twente tijdelijk op 5 en heracles op 10 goed van jou zekers door geleerd . Noem t maar tijdelijk. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja Stylzz wij eindigen op 3 mei op de tweede plaats . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Lekker belangrijk welke mof boven welke kut boer staat |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Slap antwoord heb je woorden gebrek,of wil je me uit de tent lokken voor ban want dat is maten naaien dat weet je toch wel he wat dat is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Luister muts van mij mag je uit de kast komen zo vaak je wilt maar in mijn optiek is fc Twente gewoon een intense kut club die zonder de munten van die mafkut met dat toupetje nooit wat gepresteerd had. Het is niks, het was niks en het zal nooit wat worden dus verdrink jezelf lekker in de Dinkel.
Hör mal Kumpel, deine Meinung ist mir scheißegal, ihr wunschdeutschen habt überhaupt keine Fußball Geschichte, also verpiss dich
I don't give a rats ass about you wannabe krauts, so piss off.
Samengevat, ik schijt op Twente en op heracles |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:24 schreef hotjumper het volgende:Luister muts van mij mag je uit de kast komen zo vaak je wilt maar in mijn optiek is fc Twente gewoon een intense kut club die zonder de munten van die mafkut met dat toupetje nooit wat gepresteerd had. Het is niks, het was niks en het zal nooit wat worden dus verdrink jezelf lekker in de Dinkel. Hör mal Kumpel, deine Meinung ist mir scheißegal, ihr wunschdeutschen habt überhaupt keine Fußball Geschichte, also verpiss dich I don't give a rats ass about you wannabe krauts, so piss off. Samengevat, ik schijt op Twente en op heracles duits heb je lekker op vertaal translator gedaan knap van je net als engels en wat je van twente vind zal me de reet roesten. en stront ik heb een hele berg voor je zeg maar wanneer ik het je zal brengen. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja en daar zeg ik niks verkeerd over omdat ik zelf in rotterdam heb gewoond je bent gewoon een agressief jongetje en dat doet mij niks helemaal niks . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat van die stront daar twijfel ik niet aan, ik wist alleen niet dat ze het zo hoog opstapelde dat het bij een toetsen bord kan komen. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:38 schreef hotjumper het volgende:Dat van die stront daar twijfel ik niet aan, ik wist alleen niet dat ze het zo hoog opstapelde dat het bij een toetsen bord kan komen. breng het je graag met aanhang wagen je bent goeie vent je krijgt het gratis van me |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:38 schreef hotjumper het volgende:Dat van die stront daar twijfel ik niet aan, ik wist alleen niet dat ze het zo hoog opstapelde dat het bij een toetsen bord kan komen. tis een goeie maar het is hoger dan het toetsenbord kun je nagaan waar je onder komt te liggen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 22:41 schreef jonass het volgende:[..] breng het je graag met aanhang wagen je bent goeie vent je krijgt het gratis van me Dat merk ik elke keer als je hier post... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Dus je komt elke keer als ik hier ben lucht te kort d:-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Gelukkig zit er gorilla glas op m'n Ipad, maar jij bent verder echt een wandelende reclame voor de positieve kanten van analfabetisme. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belangrijke weken. Eerst van Heracles en RKC winnen, daarna is nog ver weg. Dus eerst de focus op komende week.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 maart 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2014 - 23:01 schreef hotjumper het volgende:Gelukkig zit er gorilla glas op m'n Ipad, maar jij bent verder echt een wandelende reclame voor de positieve kanten van analfabetisme. Jaaaa ik stop ff met jou vind je zielig ga ff ergens heen waar het gezellig is en waar geen mongolen zijn . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk topic. Waar zijn de andere hoeruh? |
|
|
|