|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee Mulder blijft thuis staat op de Feyenoord site vandaag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Krijg nou tieten..was natuurlijk Eagles uit (2-2) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het lukt allemaal prima zonder als je het niet erg vindt.. ;) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Heb je het dan niet gelezen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moeilijk veld moeilijke mensen 0 _1 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Eten dan!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 12:08 schreef Milo het volgende:0-2 helaas neemt lexie Feijenoord weer bij de hand.....Hij moet wel gaan kappen anders ga ik lexie nog een held noemen?! Je lust gewoon geen konijn met pruimen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga morgenavond kijken of Kreeft en oesters en buurvrouw ook werken |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: bluffie weten ze hier dat je uit de achterhoek komt enne twente wint bijna altijd van nac dus deze vlieger gaat niet op . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 17:32 schreef de bluffer het volgende:Met de Topper binnenkort tegen PSV uit staan volgens mij een paar spelers op scherp met 4 gele kaarten op zak dus zal ik uit naar Heracles Almelo een kaart pakken, en dan kunen we naar RKC thuis op volle sterkte naar PSV gaan RKC is een luizenploeg. Weten wat dichttimmeren ios. Effe niet onderschatten, forumcabaretier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doet dat nou niet Piet, das de goden verzoeken..
PRUIMEN EN KONIJN!!!!(en dan de buurvrouw).. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Een enorme paardenlul zal ook wel een dito ster hebben hè ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zal kijken of ik konijn kan eten en de pruim komt later hahaha mooie zwarte pr......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk lijdensweg is helemaal uitgewoond, die kan zijn drang niet eens meer onderdrukken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 april 2014 - 20:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tuurlijk lijdensweg is helemaal uitgewoond, die kan zijn drang niet eens meer onderdrukken.. Stuur 'm maar naar Wim2. Nieuwe ervaring voor 'm. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bin there done that zou L zeggen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belangrijke wedstrijd vanavond.
Come on Feyenoord!!!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Niet onderschatten. Heracles kijkt niet meer naar beneden, maar naar boven (europees voetbal). Zij hebben niets te verliezen en zullen er vol op kletsen. Feyenoord moet gewoon zijn ding doen, oftewel ze moeten er gewoon staan, maar laat dat nou net het gevaar zijn. Heracles is er op gebrand, reken erop. Feyenoord moet vijf keer vlammen. Tweede plek zou zo goed zijn voor onze club: D'r op en d'r over! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als onze jongens het belang van de komende vijf wedstrijden in hun hoofd hebben, zal er van onderschatting geen sprake zijn. Juist daarom denk ik dat deze wedstrijd (en de komende) zo verschrikkelijk belangrijk is (zijn). De spelers moeten oppassen dat ze niet met hun hoofd al bij pisvee zijn. Ze moeten gefocust zijn op die tweede stek. Minder is slecht. Als ze zich dat bewust zijn en daarnaar toe leven, kan er wel eens wat moois ontstaan. Dan zie ik ze vanavond ruim winnen (0 - 5 zou zomaar kunnen), maar o wee als ze te slap beginnen..... dan gaan we de boot in en is het seizoen toch nog mislukt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Oisvee is net zo goed of slecht als Heracles, als je de gewonnen wedstrijden ziet , moet ik niet steeds denken van nou nou wat goed |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hahaha, Piet! Ik wil dat ook graag denken, maar als ik eerlijk ben, schat ik pisvee net wat hoger in dan zeraklit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja alleen op individuele klasse maar als team heb ik bij psv grote vraagtekens. Heracles en dat kut kunstgras vind ik moeilijker |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik hoop dat R K bij een goeie voorsprong aan de kaarten ga denken vooral Immers (4X geel) op tijd wisselen tot Vanavond in het Polman |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kratje pils erop zetten dat Lexie geel pakt vanavond? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Als hij geen geel pakt zal ik het heel dom vinden, beter nu dan volgende week thuis tegen RKC, of dat R K hem vroeg tijdig wisseld |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En jij mooi mee proviteren |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2014 - 16:42 schreef de bluffer het volgende:[..] Als hij geen geel pakt zal ik het heel dom vinden, beter nu dan volgende week thuis tegen RKC, of dat R K hem vroeg tijdig wisseld En 12 minuten hiervoor moest Lexie nog op tijd gewisseld worden. .(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Karlijn Bernosterþ @Karlijn_B ·
De opstellingen van beide elftallen #HerFey
|
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
weet iemand een goede livestream? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Heb er zin an! Feyenoord moet wel waken voor gemakzucht. Ze gaan deze wedstrijd er echt niet uitkomen net als afgelopen zondag. Ik denk een 1-2! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: zo is dat, en t kan me niet schelen hoe. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Begin is niet lekker.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker Erwin.
Kijk je mee Arie? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is toch echt niet normaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 april 2014 door van geil -- |
|
|
|