BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Romeo Castelen, tijd voor een terugkeer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
rcrd
 rcrd - maandag 31 maart 2014 - 02:01   quote  deeplink  
Valt me al meerdere weken in zeer positieve zin op.
Financieel haalbaar lijkt me en genoeg voetballend vermogen op dat eiland bij rkc. Wat vinden jullie?

Hoogtepuntje afgelopen 3 maanden: http://foxsports.nl/video/190042-91-doelpunt-romeo-castelen-go-ahead-eagles-rkc-waalwijk-2-2.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door rcrd --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 maart 2014 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 02:01 schreef rcrd het volgende:
Valt me al meerdere weken in zeer positieve zin op.
Financieel haalbaar lijkt me en genoeg voetballend vermogen op dat eiland bij rkc. Wat vinden jullie?

Hoogtepuntje afgelopen 3 maanden: http://foxsports.nl/video/190042-91-doelpunt-romeo-castelen-go-ahead-eagles-rkc-waalwijk-2-2.html
Serieus ??
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 maart 2014 - 07:03   quote  deeplink  
Oud Feyenoord. Welkom, gezellig met Regi, Gaston, Peter en Pierre
MMM
 MMM - maandag 31 maart 2014 - 08:28   quote  deeplink  
van Hanegem heeft het er ook over in zijn column. Moet je niet meer doen denk ik, gewoon een frisse en jonge rechtsbuiten daar neerzetten.
fey12
 fey12 - maandag 31 maart 2014 - 08:34   quote  deeplink  
Ik zou eerst maar eens focussen op een betere verdediging. Als je naar de statistieken krijgt scoren we het meest. Maar krijgen we er wel een flink stuk meer om ons oren, vooral tegen de kleintjes
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 maart 2014 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 08:34 schreef fey12 het volgende:
Ik zou eerst maar eens focussen op een betere verdediging. Als je naar de statistieken krijgt scoren we het meest. Maar krijgen we er wel een flink stuk meer om ons oren, vooral tegen de kleintjes
Eens!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 08:34 schreef fey12 het volgende:
Ik zou eerst maar eens focussen op een betere verdediging. Als je naar de statistieken krijgt scoren we het meest. Maar krijgen we er wel een flink stuk meer om ons oren, vooral tegen de kleintjes
Heb je wel een punt in maar als Pelle weggaat heb je scorend toch ook een probleem..
beuk
 beuk - maandag 31 maart 2014 - 10:23   quote  deeplink  
is afgelopen 3 wedstrijden niet gebleken
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 10:25   quote  deeplink  
niet de grootste tegenstanders..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 07:03 schreef Stylzz het volgende:
Oud Feyenoord. Welkom, gezellig met Regi, Gaston, Peter en Pierre
Niet direct zo lullig doen Stylzz. Ik heb er ook aan gedacht. Nog niet eens voor Feyenoord hoor, maar wel als ik namens Oranje denk. Ik zou een Castelen meenemen naar een wk. Stel dat je onder druk staat en niet anders kunt dan op de counter... (of als je voorstaat en niet anders wilt dan de counter): Castelen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 08:34 schreef fey12 het volgende:
Ik zou eerst maar eens focussen op een betere verdediging. Als je naar de statistieken krijgt scoren we het meest. Maar krijgen we er wel een flink stuk meer om ons oren, vooral tegen de kleintjes
Ligt dat aan de verdediging of ligt dat aan het middenveld?
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Niet direct zo lullig doen Stylzz. Ik heb er ook aan gedacht. Nog niet eens voor Feyenoord hoor, maar wel als ik namens Oranje denk. Ik zou een Castelen meenemen naar een wk. Stel dat je onder druk staat en niet anders kunt dan op de counter... (of als je voorstaat en niet anders wilt dan de counter): Castelen!
grapje?
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 maart 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Niet direct zo lullig doen Stylzz. Ik heb er ook aan gedacht. Nog niet eens voor Feyenoord hoor, maar wel als ik namens Oranje denk. Ik zou een Castelen meenemen naar een wk. Stel dat je onder druk staat en niet anders kunt dan op de counter... (of als je voorstaat en niet anders wilt dan de counter): Castelen!
Ja, maar jij vindt Mulder ook een goede keeper.
MMM
 MMM - maandag 31 maart 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:29 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Niet direct zo lullig doen Stylzz. Ik heb er ook aan gedacht. Nog niet eens voor Feyenoord hoor, maar wel als ik namens Oranje denk. Ik zou een Castelen meenemen naar een wk. Stel dat je onder druk staat en niet anders kunt dan op de counter... (of als je voorstaat en niet anders wilt dan de counter): Castelen!
Haha, Castelen naar het WK. Als je het toch over snelheid hebt kan je beter Lens gebruiken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 11:29   quote  deeplink  
Castelen: geen groei meer, blessuregevoelig.
Kuyt: onbetrouwbaar, voor max 7 ton salaris te overwegen.
Havenaar: niet uitsluiten, indien niets beter (=betaalbaar) op de markt.
Hupperts: interessant
Nick4F
 Nick4F - maandag 31 maart 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Ik vind het helemaal geen slecht idee van de kromme, tenminste: als Ruben vertrekt.
Romeo is minstens 2 jaar jonger dan Ruben, en hij zal geen Kuipvrees kennen. Transfervrij, kan hij mooi 2 jaar invullen, in afwachting van wat er doorkomt van Varkenoord. Hupperst heeft mij nog niet overtuigd. Ik vind het een beetje een keffertje: veel keffen - maar niet bijten.
dennie
 dennie - maandag 31 maart 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Castelen is 3 klasses beter dan Schaken hoor.. Als je voor volgend seizoen niks hebt en hij is transfervrij kan je hem zeker gebruiken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, maar jij vindt Mulder ook een goede keeper.
Goed genoeg... is net iets anders, maar ik bedoel het niet lullig. Maakt ook niet uit. Ik vind Castelen echt goed hoor, jij niet? hoe oud is hij? Jong bejaard denk ik? 31 of zo?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Haha, Castelen naar het WK. Als je het toch over snelheid hebt kan je beter Lens gebruiken.
Lens? Zwaar overschatte voetballer. Het is dat er nog geen spelers zijn die het anders kunnen doen. Bij Boëtius en Promes viel het op dat het nog te vroeg is... (oké is gebaseerd op slechts één wedstrijd, maar laten we eerlijk zijn: als oranje wat wil bereiken, waren ze beiden niet goed genoeg) en Depay doet het momenteel heel aardig, maar we zien alleen de momenten (samenvatting). Gisteren lieten ze nog mooi zien dat hij niet omschakelt, dus is het maar de vraag of hij goed genoeg is... Ik zou Castelen meenemen, als ik Van Gaal was, maar gelukkig ben ik hem niet.... nare man....
dennie
 dennie - maandag 31 maart 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 12:09 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Goed genoeg... is net iets anders, maar ik bedoel het niet lullig. Maakt ook niet uit. Ik vind Castelen echt goed hoor, jij niet? hoe oud is hij? Jong bejaard denk ik? 31 of zo?
30. Mulder prima keeper hoor sterk in 1 tegen 1 en heb em nog geen blunders zien maken dit seizoen, vind het een beetje onterecht dat mensen zo negatief over hem zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:40 schreef craven het volgende:

[..]

grapje?
Nee, Iemand oppert wat, en het wordt direct met een lullige opmerking neergesabeld. Maar om jouw gemoed wat te temperen: ik heb niets tegen Stylzz, integendeel respect, maar ik vond dit nou juist iets waarover de meningen zullen verschillen (=topic-waardig), dus flauw om het direct de grond in te trappen...
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 maart 2014 - 12:27   quote  deeplink  
Romeo Castelen (Paramaribo, Suriname, 3 mei 1983
Wordt dus 31.
Ruben Schaken (Amsterdam, 3 april 1982)
Is dus net 32.

Lood <--> oud ijzer
daan limbos
 daan limbos - maandag 31 maart 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Haal van la Parra en Hupperts en laat ze het samen uitvechten. Verder zou ik er alles aan doen om Pelle te behouden. Alle goede voetballers zijn moeilijke jongens. Mochten we inderdaad tweede worden kun je hem gewoon niet missen. Tenzij je zoals schijnbaar onze directie, geen enkel belang hecht aan de resultaten van je eerste elftal en de gemoedstoestand van je supporters.
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 12:15 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee, Iemand oppert wat, en het wordt direct met een lullige opmerking neergesabeld. Maar om jouw gemoed wat te temperen: ik heb niets tegen Stylzz, integendeel respect, maar ik vond dit nou juist iets waarover de meningen zullen verschillen (=topic-waardig), dus flauw om het direct de grond in te trappen...
gaat mij erom om Castelen mee yte nemen op het WK, onzin lijkt mij...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 12:36 schreef daan limbos het volgende:
Haal van la Parra en Hupperts en laat ze het samen uitvechten. Verder zou ik er alles aan doen om Pelle te behouden. Alle goede voetballers zijn moeilijke jongens. Mochten we inderdaad tweede worden kun je hem gewoon niet missen. Tenzij je zoals schijnbaar onze directie, geen enkel belang hecht aan de resultaten van je eerste elftal en de gemoedstoestand van je supporters.
Maar ja zou pelle willen blijven..(?)
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Nee
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 12:48   quote  deeplink  
Dat bedoel ik..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 12:38 schreef craven het volgende:

[..]

gaat mij erom om Castelen mee yte nemen op het WK, onzin lijkt mij...
Zie zou jij meenemen dan? (Naast Boëtius natuurlijk, haha)
Sorry, ik bedoel Wie. Wie zou jij meenemen dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 31 maart 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 12:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar ja zou pelle willen blijven..(?)
Heeft hij wat te willen dan? Hij heeft toch een contract? Als hij weg wil, moet hij hem (laten) afkopen, toch?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 maart 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb je wel een punt in maar als Pelle weggaat heb je scorend toch ook een probleem..
Huh? Nu 6 wedstrijden zonder Pelle 1 gelijk en 5 gewonnen
In totaal een doelpuntje of 12.
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Huh? Nu 6 wedstrijden zonder Pelle 1 gelijk en 5 gewonnen
In totaal een doelpuntje of 12.
wel in verhouding van tegenstander kijken, al vindt ik het idd wel goed om te zien dat andere nu veel scoren, dat betekend een diverse speelstijl
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 31 maart 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Huh? Nu 6 wedstrijden zonder Pelle 1 gelijk en 5 gewonnen
In totaal een doelpuntje of 12.
In de wedstrijden zonder Pellè:
tegen Hoek (beker, thuis): 3 goals voor, 0 tegen. --> tel ik niet mee, want is beker tegen een amateurploeg.
tegen Cambuur (uit): 2 goals voor, 0 tegen.
tegen AZ (thuis): 2 goals voor, 2 tegen.
tegen Groningen (uit): 2 goals voor, 0 tegen.
tegen Heerenveen (thuis): 2 goals voor, 0 tegen.
tegen Go Ahead (thuis): 5 goals voor, 0 tegen.

Dat maakt (zonder de wedstrijd tegen Hoek): 5 wedstrijden gespeeld, 13 punten, 13 goals voor, 2 tegen. Dat zijn toch behoorlijke cijfers. En in wedstrijden zonder Pellè wordt er dus minimaal 2 keer gescoord door onze ploeg. Dus hoezo is er dan een scorend probleem? Je hebt dus helemaal gelijk dat je dit zo neerzet, want de feiten weerleggen dit gewoon. Wat mij betreft heeft de ploeg aangetoond het ook zonder hem te kunnen. Niks om ons zorgen over te maken dus. De anderen staan op, het gaat gewoon goed komen. De ploeg vangt dit op door als collectief beter te presteren. En er is dus wel degelijk een plan B. Alleen zo jammer dat Pellè geschorst moet zijn voordat men dit daadwerkelijk uitvoert...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 31 maart 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:25 schreef craven het volgende:

[..]

wel in verhouding van tegenstander kijken, al vindt ik het idd wel goed om te zien dat andere nu veel scoren, dat betekend een diverse speelstijl
Cambuur uit is gewoon lastig. Daar hebben veel ploegen moeite. Feyenoord heeft ook vaak moeite uit bij Groningen. AZ en Heerenveen waren thuis, maar dat zijn ploegen die toch redelijk sterk zijn en waar je het nooit tegen cadeau krijgt. Zaten gewoon lastige wedstrijden tussen hoor. En zeker als er woensdag bij Heracles gewonnen wordt, kun je niet zeggen dat het alleen makkelijke wedstrijden waren. Tuurlijk kan je Pellè missen als je absolute topwedstrijden speelt, maar dit was beslist ook niet het makkelijkste programma. Dan had je meer thuiswedstrijden met ploegen zoals Go Ahead moeten hebben...
MMM
 MMM - maandag 31 maart 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 12:12 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Lens? Zwaar overschatte voetballer. Het is dat er nog geen spelers zijn die het anders kunnen doen. Bij Boëtius en Promes viel het op dat het nog te vroeg is... (oké is gebaseerd op slechts één wedstrijd, maar laten we eerlijk zijn: als oranje wat wil bereiken, waren ze beiden niet goed genoeg) en Depay doet het momenteel heel aardig, maar we zien alleen de momenten (samenvatting). Gisteren lieten ze nog mooi zien dat hij niet omschakelt, dus is het maar de vraag of hij goed genoeg is... Ik zou Castelen meenemen, als ik Van Gaal was, maar gelukkig ben ik hem niet.... nare man....
Lens is 10 keer beter dan Castelen.
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:01 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zie zou jij meenemen dan? (Naast Boëtius natuurlijk, haha)
Sorry, ik bedoel Wie. Wie zou jij meenemen dan?
Lens, depay, Boetius,Robben,Narsingh keuze genoeg aan snelle spelers
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:37 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Cambuur uit is gewoon lastig. Daar hebben veel ploegen moeite. Feyenoord heeft ook vaak moeite uit bij Groningen. AZ en Heerenveen waren thuis, maar dat zijn ploegen die toch redelijk sterk zijn en waar je het nooit tegen cadeau krijgt. Zaten gewoon lastige wedstrijden tussen hoor. En zeker als er woensdag bij Heracles gewonnen wordt, kun je niet zeggen dat het alleen makkelijke wedstrijden waren. Tuurlijk kan je Pellè missen als je absolute topwedstrijden speelt, maar dit was beslist ook niet het makkelijkste programma. Dan had je meer thuiswedstrijden met ploegen zoals Go Ahead moeten hebben...
Zo is alles lastig ;), maar laten we niet bagatelliseren wat Pelle gedaan/gescoord heeft voor Feyenoord...Wat ik al eerder zei is het een voordeel dat er anders gespeeld wordt, maar ik kan me wel wat moeilijkere tegenstanders ook voorstellen toch?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 31 maart 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Maar wanneer Schaken weg wil en de jongere opties niet haalbaar zijn, vind ik Castelen nog wel een goede optie, hoor. Ik bedoel, we zitten nu met Armenteros en Verhoek op de bank. Dan schat ik Castelen toch nog wel iets beter in eigenlijk. Prima alternatief voor op de bank. Bovendien komen de voorzetten van Schaken tegenwoordig ook nauwelijks meer aan. De meeste gaan in de handen van de doelman, over iedereen heen of over de achterlijn.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 31 maart 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:52 schreef craven het volgende:

[..]

Zo is alles lastig ;), maar laten we niet bagatelliseren wat Pelle gedaan/gescoord heeft voor Feyenoord...Wat ik al eerder zei is het een voordeel dat er anders gespeeld wordt, maar ik kan me wel wat moeilijkere tegenstanders ook voorstellen toch?
Tuurlijk, maar daarom heb ik in een ander topic ook aangegeven dat we zo moeten blijven spelen, maar dan met Pellè in de spits. Dus niet weer alleen lange ballen en voorzetten, maar blijven voetballen. En af en toe kun je dan een voorzet of lange bal geven. Maar niet alleen maar zoals voorheen. Dat de rest scoort moet je zien te behouden. Dat maakt je als team zoveel sterker. Dat kan ook net dat verschil zijn tussen de 1e en 2e plek...
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:54 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar daarom heb ik in een ander topic ook aangegeven dat we zo moeten blijven spelen, maar dan met Pellè in de spits. Dus niet weer alleen lange ballen en voorzetten, maar blijven voetballen. En af en toe kun je dan een voorzet of lange bal geven. Maar niet alleen maar zoals voorheen. Dat de rest scoort moet je zien te behouden. Dat maakt je als team zoveel sterker. Dat kan ook net dat verschil zijn tussen de 1e en 2e plek...
Dat ben ik helemaal met je eens!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Huh? Nu 6 wedstrijden zonder Pelle 1 gelijk en 5 gewonnen
In totaal een doelpuntje of 12.
Eens ook zeer verrassend maar ik zie Te Vrede niet dat aantal van Pelle er in schieten, niemand in onze selectie eerlijk gezegd..dus wie moet dat gaan doen straks. Het is zeker een verademing om te zien dat er meerdere zijn die kunnen scoren. Maar wil ze het ook maar zien doen tegen 'grotere' tegenstanders..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:54 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar daarom heb ik in een ander topic ook aangegeven dat we zo moeten blijven spelen, maar dan met Pellè in de spits. Dus niet weer alleen lange ballen en voorzetten, maar blijven voetballen. En af en toe kun je dan een voorzet of lange bal geven. Maar niet alleen maar zoals voorheen. Dat de rest scoort moet je zien te behouden. Dat maakt je als team zoveel sterker. Dat kan ook net dat verschil zijn tussen de 1e en 2e plek...
+1
de bluffer
 de bluffer - maandag 31 maart 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Als je zo wilt blijven spelen wordt het uit tegen PSV & AZ wel heel erg moeilijk
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 13:54 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar daarom heb ik in een ander topic ook aangegeven dat we zo moeten blijven spelen, maar dan met Pellè in de spits. Dus niet weer alleen lange ballen en voorzetten, maar blijven voetballen. En af en toe kun je dan een voorzet of lange bal geven. Maar niet alleen maar zoals voorheen. Dat de rest scoort moet je zien te behouden. Dat maakt je als team zoveel sterker. Dat kan ook net dat verschil zijn tussen de 1e en 2e plek...
Typisch anders dat plan B -dus zonder Pelle- ook geen windeieren legt, ook qua spel. Te Vrede trekt en sleurt ook, onopvallend. Dat geeft ook openingen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 31 maart 2014 - 17:43   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat als ze dit systeem spelen mét Pelle
sportverteller
 sportverteller - maandag 31 maart 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 17:43 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het gaat als ze dit systeem spelen mét Pelle
Wie zegt dat Pelle in de basis staat als zijn schorsing voorbij is en Feyenoord ook de vierde wedstrijd op rij gewonnen heeft?
sevillana
 sevillana - maandag 31 maart 2014 - 19:07   quote  deeplink  
nee, niet doen, te blessuregevoelig (jammer genoeg voor hem)
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 18:43 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Wie zegt dat Pelle in de basis staat als zijn schorsing voorbij is en Feyenoord ook de vierde wedstrijd op rij gewonnen heeft?
Wat denk je zelf ? De laatste wedstrijden moeten het prijskaartje om zijn nek gaan bepalen. Reken maar uit wie er in de spits staat tegen RKC.
Nick4F
 Nick4F - maandag 31 maart 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Kom op nou. Pelle is met afstand de beste spits in de eredivisie. Die staat toch helemaal niet ter discussie?
van geil
 van geil - maandag 31 maart 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 12:27 schreef Stylzz het volgende:
Romeo Castelen (Paramaribo, Suriname, 3 mei 1983
Wordt dus 31.
Ruben Schaken (Amsterdam, 3 april 1982)
Is dus net 32.

Lood <--> oud ijzer
mee eens.
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 19:42 schreef van geil het volgende:

[..]

mee eens.
Ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Romeo Castelen, tijd voor een terugkeer?









0.0067000