BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Romeo Castelen, tijd voor een terugkeer?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 31 maart 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 18:43 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Wie zegt dat Pelle in de basis staat als zijn schorsing voorbij is en Feyenoord ook de vierde wedstrijd op rij gewonnen heeft?
Die staat niet ter discussie bij Ronald Koeman ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 maart 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Pelle de beste speler...
Zonder Pelle het beste team.
Els
 Els - maandag 31 maart 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Of zoals HJ zegt, misschien moeten ze met Pelle ook eens zo spelen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 maart 2014 - 22:14   quote  deeplink  
Dus ballen tonen en niet jezelf laten overvleugelen door degenemet de grootste bek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 maart 2014 - 22:16   quote  deeplink  
Misschien Els maar in 2 schorsings periodes loopt het beter zonder Pellè dan met Pellè..
Het is allemaal erg ongunstig voor Feyenoord maar ik zou hem na
zijn schorsing nog 1 wedstrijd op de bank houden.
Els
 Els - maandag 31 maart 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Ik denk dat het komt omdat de spelers gemakzuchtig zijn. Als ze even geen oplossing weten, dan schoppen ze de bal naar Pelle, en die moet zich dan maar zien te redden. Je ziet het soms ook in de absolute stompzinnige manier van elkaar aanspelen. Ze weten er niks mee en dan schoppen ze de bal naar iemand die in een dubbele dekking staat. En niet helpen natuurlijk.
Nu Pelle er niet is, is de noodoplossing er niet. En dus moeten ze er zelf uit zien te komen. En dat lijkt nog te lukken ook.
Ik hoop dat ze er iets van geleerd hebben en tot een goed inzicht zijn gekomen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Tijd dat spelers of Koeman zich uitspreken over oorzaak 3 overwinningen zonder Pelle.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 maart 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 22:34 schreef Els het volgende:
Ik denk dat het komt omdat de spelers gemakzuchtig zijn. Als ze even geen oplossing weten, dan schoppen ze de bal naar Pelle, en die moet zich dan maar zien te redden. Je ziet het soms ook in de absolute stompzinnige manier van elkaar aanspelen. Ze weten er niks mee en dan schoppen ze de bal naar iemand die in een dubbele dekking staat. En niet helpen natuurlijk.
Nu Pelle er niet is, is de noodoplossing er niet. En dus moeten ze er zelf uit zien te komen. En dat lijkt nog te lukken ook.
Ik hoop dat ze er iets van geleerd hebben en tot een goed inzicht zijn gekomen.
Ik ben het met je eens en vind dat ze dit proces van mij mogen doorzetten..
Pellè heeft geen positieve invloed op die jongens en laten nu zien
dat ze hem totaal niet nodig hebben...Niemand is groter dan de club
Els
 Els - maandag 31 maart 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 22:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens en vind dat ze dit proces van mij mogen doorzetten..
Pellè heeft geen positieve invloed op die jongens en laten nu zien
dat ze hem totaal niet nodig hebben...Niemand is groter dan de club
Misschien moeten ze allemaal hun ego's, schroom en afkeer van elkaar maar opzij zetten en zorgen dat Feyenoord op een enigzins respectabele plaats eindigt.
Joosti 1908
 Joosti 1908 - maandag 31 maart 2014 - 23:05   quote  deeplink  
Haha riep ik ook al goede flank speler en niet te duur.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 april 2014 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 22:57 schreef Els het volgende:

[..]

Misschien moeten ze allemaal hun ego's, schroom en afkeer van elkaar maar opzij zetten en zorgen dat Feyenoord op een enigzins respectabele plaats eindigt.
Zoiets van meer of minder Els haha
Els
 Els - dinsdag 01 april 2014 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 06:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zoiets van meer of minder Els haha
Zoiets ja.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 01 april 2014 - 10:03   quote  deeplink  
Nu gewoon hetzelfde blijven spelen, maar dan met Pellè. En inderdaad niet gemakzuchtig maar de bal naar voren roeien richting Pellè. Qua resultaten zou ik ook zeggen dat je Pellè best nog even op de bank kunt houden zondag. We hebben echter ook nog schulden. En Pellè op de bank houden doet zijn waarde dalen. Kampioen worden we toch niet meer. We gaan voor plek 2 en dat kan met Pellè prima. Zeker in een uitwedstrijd bij PSV denk ik dat hij toch wel nuttig kan zijn, hoor. En dan is een wedstrijdje ritme opdoen in de Kuipt tegen RKC niet verkeerd. Lekker laten spelen, maar dan wel blijven voetballen en niet alles aan Pellè overlaten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 april 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Dat houd in dat Pellè moet integreren in het elftal ,en dingen zal moeten accepteren..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 01 april 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 10:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat houd in dat Pellè moet integreren in het elftal ,en dingen zal moeten accepteren..
Jep, maar niemand is groter dan het team- en clubbelang. Hij zal moeten accepteren dat niet elke bal naar hem gaat. Hij zal iets rustiger moeten worden, hoewel zijn spirit, op een goede manier, ook heel nuttig kan zijn. Maar wanneer hij speelt en de ballen die Te Vrede krijgt ook krijgt, denk ik dat we gewoon een elftal hebben met een scorende spits en dat de rest ook scoort. Op zo'n manier groeit het elftal en kunnen er volgend jaar hele mooie dingen gebeuren. Hoewel Pellè dan waarschijnlijk weg is. Maar met een andere spits kan dit ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 april 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Zo is het wel zo ongeveer denk..
tomson
 tomson - dinsdag 01 april 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 10:23 schreef Leon FR1908 het volgende:
Dat houd in dat Pellè moet integreren in het elftal ,en dingen zal moeten accepteren..
Intregeren.... dat is niet dat woord wat juist de mensen voor wie het noodzakelijk is er grotendeels heel veel moeite mee hebben ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 01 april 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 april 2014 - 13:21 schreef tomson het volgende:

[..]

Intregeren.... dat is niet dat woord wat juist de mensen voor wie het noodzakelijk is er grotendeels heel veel moeite mee hebben ?
Zal wel ergens in het midden zitten maat hahaha
Niet koud,niet warm
Geen water ,geen vuur
Niet zwart ,niet wit maar een grijs gebied?
tomson
 tomson - dinsdag 01 april 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Niet minder, wel meer..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 april 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Castelen kan oude club niet pijn doen bij bijzonder weerzien

600x400-castelenvilhena.jpg

Romeo Castelen kon zijn oude club Feyenoord zondagmiddag geen pijn doen. Met RKC Waalwijk vecht de aanvaller tegen degradatie en in De Kuip kon hij in ieder geval niet stunten. De Brabanders gingen met 2-0 ten onder bij de rentree van spits Graziano Pellè.

Voor Castelen was het een bijzonder weerzien. Het is een heel andere ervaring om tegen Feyenoord te spelen. Je speelt in een fantastisch stadion met een prachtig publiek. Het is gewoon een fantastische club. Ik ben trots dan ik hier drie jaar heb mogen spelen', vertelt hij tegenover RTV Rijnmond.

Willem van Hanegem zou de 30-jarige voetballer graag bij Feyenoord zien. Zelf is Castelen wat bescheidener over zijn toekomst. Ik ben heel ambitieus en eindelijk weer fit. De clubs moeten weer in je geloven na mijn lange blessureleed. RKC heeft me de kans gegeven, waardoor ik er nu heel anders opsta. Ik ga in de zomer rustig bekijken wat er gaat gebeuren.
Bron:Rijnmond
tomson
 tomson - zondag 06 april 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Onzichtbaar. Het is dat ik wist dat hij er liep.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 april 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Castelen: 'Voor Rutten ben ik altijd bereikbaar'

600x400-castelenvilhena.jpg

Romeo Castelen voelt zich gevleid door de woorden van clubicoon Willem van Hanegem dat hij de nieuwe rechtsbuiten van Feyenoord zou mogen worden. In Voetbal International blikt de aanvaller van RKC terug en vooruit. "Terugkeren bij Feyenoord zou mooi zijn."

"Of Fred Rutten al gebeld heeft?", stelt Castelen lachend de vraag die hij de afgelopen tijd nogal eens hoorde langskomen. "Nee, nog niet. Maar voor hem ben ik altijd bereikbaar." Het kwam voor velen als een verrassing toen Willem van Hanegem een maand geleden een lans brak voor Castelen. Ook voor de speler zelf. "Mooi dat zon man zegt dat ik niet zou misstaan bij Feyenoord." Dat hij verrast was, wil niet zeggen dat de RKCer lichtzinnig denkt over een stap naar een grotere club. "Ik heb serieus de drive en de ambitie terug te keren in de top."

Tot die top rekent Castelen Feyenoord zonder meer. "Een grotere club dan Feyenoord is er niet in Nederland. Onlangs speelden we met RKC in De Kuip. Heel gek, toen merkte ik weer wat een gigantische club Feyenoord is."

Tussen 2004 en 2007 was Stadion Feijenoord al de thuishaven van de inmiddels 30-jarige rechtsbuiten. Daarna vertrok hij naar Hamburger SV, maar door een reeks zware blessures raakte de carrière van Castelen in het slop. Dit seizoen is hij weer helemaal fit en valt hij in positieve zin op bij het zwoegende RKC Waalwijk. "Die wedstrijd tegen Feyenoord, gekoppeld aan de woorden van Willem zijn voor mij stimulans om terug te keren in de top."
Bron:Clubwatcher
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 april 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Die zal wel komen ipv iets goed.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 april 2014 - 15:07   quote  deeplink  
En dan keer op keer geblesseerd.
MMM
 MMM - woensdag 30 april 2014 - 18:30   quote  deeplink  
Niet halen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 30 april 2014 - 18:49   quote  deeplink  
Zou niet verkeerd zijn. In tegenstelling tot ene Dirk Kuyt die steeds riep dat ie bij Feyenoord wil terug keren, nu wil ie weer niet terug naar de kuip.
Lekker opzouten met die duracell dan ...
tomson
 tomson - woensdag 30 april 2014 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 18:49 schreef lijdensweg het volgende:
Zou niet verkeerd zijn. In tegenstelling tot ene Dirk Kuyt die steeds riep dat ie bij Feyenoord wil terug keren, nu wil ie weer niet terug naar de kuip.
Lekker opzouten met die duracell dan ...
Wat Dirk betreft helemaal eens. Maar Castelen is toch geen optie meer voor ons ? Leeftijd, blessuregevoeligheid en uiteindelijk rendement zijn wat mij betreft allemaal no go's...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 april 2014 - 23:25   quote  deeplink  
Ik heb hem in de Kuip zien spelen tegen met RKC en werd het me duidelijk die niet te willen..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 01 mei 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 april 2014 - 23:25 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb hem in de Kuip zien spelen tegen met RKC en werd het me duidelijk die niet te willen..
We doen niet mee in een veteranen compititie
ar
 ar - donderdag 01 mei 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Dit gaat weer nergens over.Castelen..hou op zeg.
moa
 moa - donderdag 01 mei 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Castelen hebben we niet nodig, te oud, Kostic, Hupperts en Beerens zijn jongere en betere alternatieven voor die positie. Liefst halen we alleen spelers die we nog kunnen verkopen na enkele seizoenen, we kunnen de inkomsten goed gebruiken en moeten niet meer investeren in veteranen als Castelen of Kuyt. Alleen spelers scouten die (in potentie) mee kunnen op internationaal niveau.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 mei 2014 - 21:57   quote  deeplink  
Helemaal mee eens..
van geil
 van geil - donderdag 01 mei 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Gaat hij terug naar Suriname.?
zouden meer mensen moeten doen.
;)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 mei 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 22:37 schreef van geil het volgende:
Gaat hij terug naar Suriname.?
zouden meer mensen moeten doen.
;)
Nee juist hier naar toe.
Effe die pvv-ers frustreren.
van geil
 van geil - donderdag 01 mei 2014 - 22:41   quote  deeplink  
oh, oke.
van geil
 van geil - donderdag 01 mei 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 21:57 schreef RenatoBos het volgende:
Helemaal mee eens..
.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 mei 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 22:37 schreef van geil het volgende:
Gaat hij terug naar Suriname.?
zouden meer mensen moeten doen.
;)
Inderdaad alle Marokkanen terug naar Suriname..d:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 mei 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - donderdag 01 mei 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 mei 2014 - 22:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Inderdaad alle Marokkanen terug naar Suriname..d:-)
sstttt,Henk laat nu zijn Volkskrant van schrik vallen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 mei 2014 - 22:52   quote  deeplink  
Kan het effe kalmer hier?
Ik laat van schrik mijn Volkskrant vallen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 mei 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Sorry Henk..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Romeo Castelen, tijd voor een terugkeer?









0.0081861