|
|
de bluffer
|
|
|
Ja zo praat PSV Vitesse en FEYENOORD ook |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Oh ja.Wanneer hebben ze dat gezegd dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan nog.. Volgens mij opent de heer Bluffer hier meer topics dan in het feyenoord deel..
Ik wist ook oprecht niet eens dat ie voor Feyenoord was, dacht echt dat ie voor Twente was zo veel zit ie hier.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Een obsessie, dat is het ! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 31 maart 2014 - 19:03 schreef remco k het volgende:En dan nog.. Volgens mij opent de heer Bluffer hier meer topics dan in het feyenoord deel.. Ik wist ook oprecht niet eens dat ie voor Feyenoord was, dacht echt dat ie voor Twente was zo veel zit ie hier.. Bluffer heeft hier ook een felicitatie topic. Hij voelt zich hier thuis. Ach best wel lachen met de bluffer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dus een Feyenoord fan, die voor Ajax is en een obsessie voor Twente heeft..
Das op z'n minste apart...:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ik heb het idee dat hij het zelf niet weet ,komt uit de achterhoek he. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dan moet je wel er voor gaan zie vanavond 1-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat speelde Feyenoord goed he.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar de punten tellen we staan er nu 4 voor op drie clubs met ook nog een goed doelsaldo op naar de wedstrijd tegen RKC weer 3 punten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bij jullie was toch ook niet elke wedstrijd een galavoorstelling toch ? Maakt geen zak uit in deze. Gaat om de ranglijst. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2014 - 10:42 schreef tomson het volgende:[..] Bij jullie was toch ook niet elke wedstrijd een galavoorstelling toch ? Maakt geen zak uit in deze. Gaat om de ranglijst. en wij hebben nu de tweede plaats bijna binnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 03 april 2014 - 10:42 schreef tomson het volgende:[..] Bij jullie was toch ook niet elke wedstrijd een galavoorstelling toch ? Maakt geen zak uit in deze. Gaat om de ranglijst. Niet alles wat ik post is om dat als waarheid aan te geven. Bepaalde mensen verdienen het om soms op een wat andere manier benaderd te worden..
helaas reageert dan de verkeerde persoon erop..:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 02 april 2014 - 22:31 schreef de bluffer het volgende:[..] Maar de punten tellen we staan er nu 4 voor op drie clubs met ook nog een goed doelsaldo op naar de wedstrijd tegen RKC weer 3 punten Tweede of vierde maakt geen bal uit.Alleen de eerste plaats telt.In de voorronde champioenslegeau liggen de Nederlandse ploegen er toch al uit.Feijenoord,Twente,PSV is momenteel allemaal bagger.Ik zei al in de winterstop Ajax maakt de meest stabiele indruk en word kampioen.Bluffer heeft zo,n 12 wedstrijden zich zelf wijs gemaakt dat feijenoord de titel wel eens kon pakken.Ik zal je vast de eindstand geven.1 Ajax 2 feijenoord 3 PSV 4 FC Twente 5 Vitesse.Fc Twente heeft de tweede plek ook niet verdiend en dus lig ik er ook niet wakker van. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jansen gaat nog altijd voor de tweede plaats heeft hij gezegd ik ben benieuwd wat hij zegt als hij derde wordt en geen tweede? Wij staan nog altijd tweede |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 21:20 schreef de bluffer het volgende:Jansen gaat nog altijd voor de tweede plaats heeft hij gezegd ik ben benieuwd wat hij zegt als hij derde wordt en geen tweede? Wij staan nog altijd tweede Jij was toch voor Ajax vandaag? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja ik was vandaag voor 020 we zijn twee punten in gelopen en 2 & 3 punten uitgelopen op de geelzwarten & de gloeilampen helaas op de Tukkers 4 punten gebleven, maar dat blijf zo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 21:32 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja ik was vandaag voor 020 we zijn twee punten in gelopen en 2 & 3 punten uitgelopen op de geelzwarten & de gloeilampen helaas op de Tukkers 4 punten gebleven, maar dat blijf zo Maar je was voor Ajax.. Een supporter dus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik was voor een gelijkspelletje. Ben op mijn wenken bediend :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We kunnen wel stellen dat de strijd om second best tussen Twente en Feyenoord gaat. Gaat lekker spannend worden iig. Twente het voordeel van een makkelijker progamma, wij van de buffer ( geen bluffer !) van 4 punten. May the luckiest man win ! :p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: waarom moet hij ophouden dan ? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 22:52 schreef tomson het volgende:We kunnen wel stellen dat de strijd om second best tussen Twente en Feyenoord gaat. Gaat lekker spannend worden iig. Twente het voordeel van een makkelijker progamma, wij van de buffer ( geen bluffer !) van 4 punten. May the luckiest man win ! :p Ben het helemaal met je eens tomson moge de beste winnen maar kan met feyenoord of twente leven . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij probeert de bluffer in een slecht daglicht te stellen.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hij heeft groot gelijk het is een etter dat jong |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De nou eens normaal man, je begrijpt hem gewoon verkeerd.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik begrijp hem heel goed en jou ook ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar dan snap ik niet dat jij hem een etter noemt..(?) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Een goedzak zoals ik ben houd niet van ettertjes dat weet je dus vraag niet zo dom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Je hebt het hier wel over 45 jaar ervaring in het topvoebal. Dat besef je wel hoop ik ? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 21:20 schreef de bluffer het volgende:Jansen gaat nog altijd voor de tweede plaats heeft hij gezegd ik ben benieuwd wat hij zegt als hij derde wordt en geen tweede? Wij staan nog altijd tweede Dan zegt ie..Doelstelling gehaald.Dat zeggen alle trainers zonder ballen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 22:52 schreef tomson het volgende:We kunnen wel stellen dat de strijd om second best tussen Twente en Feyenoord gaat. Gaat lekker spannend worden iig. Twente het voordeel van een makkelijker progamma, wij van de buffer ( geen bluffer !) van 4 punten. May the luckiest man win ! :p Ik zal er blij mee zijn als FC Twente het zou halen,maar ze hebben er na de winterstop zo,n zooitje van gemaakt,dat ze het eigenlijk niet verdienen.En ik geloof niet dat Twente nog 4 punten inloopt in 3 wedstrijden. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik begrijp m helemaal niet.Alleen dat de Bluffer voor Ajax is.Dat heb ik dan weer wel begrepen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja pukkel gezicht.... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hier heb je je stomme hobbelpaard ook weer terug vind hem niks aan.
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 21:32 schreef de bluffer het volgende:[..] Ja ik was vandaag voor 020 we zijn twee punten in gelopen en 2 & 3 punten uitgelopen op de geelzwarten & de gloeilampen helaas op de Tukkers 4 punten gebleven, maar dat blijf zo 2 punten op de geel zwarten?Niet waar!!!Jullie zijn 3 punten uitgelopen op NAC. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Je mag een gegeven paard nooit in de bek kijken. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: De Bluffer en Renato zijn twee handen op 1 buik,daar kom je niet tussen. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Aan het gas met die twee. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Wel als die bek van een zeemeeuw is. |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Hopelijk haalt Twente EL, vind met name Mokhtar een heerlijk voetballertje. Lekker technisch, frivool en verfijnd. Lekkere voetballer! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wij hebben heel veel verstand van voetbal |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Echte FEYENOORD Mensen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gisteren weer één van de 48.000 in het stadion bij de dik verdiende 3 punten |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
En volgende week zondag weer om 16.30 uur in het Lampen stadion om de 3 punten op te halen |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Je gaat steeds meer op een nicht lijken zoals je reageert,je weet hier word je niet serieus genomen op ajax forum niet maar ook op feyenoord forum steken ze je de gek aan ,kom je aandacht te kort daar zijn gay sites voor ga maar ff zoeken vent. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Aartus jij mag a.s. zaterdag alleen de vlaai op eten de punten gaan mee terug naar Kerkrade |
|
|
|