|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 17:07 schreef jonass het volgende:[..] Je gaat steeds meer op een nicht lijken zoals je reageert,je weet hier word je niet serieus genomen op ajax forum niet maar ook op feyenoord forum steken ze je de gek aan ,kom je aandacht te kort daar zijn gay sites voor ga maar ff zoeken vent. Volgens mij ben je jaloers, omdat ik meer verstand hebt van voetbal dan jij anders reageer je niet zo |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:
Bluffie je bent wel lenig doe ik en wil ik je niet nadoen. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 17:11 schreef de bluffer het volgende:[..] Volgens mij ben je jaloers, omdat ik meer verstand hebt van voetbal dan jij anders reageer je niet zo Je hebt geen verstand anders schrijf je niet zo en waar ik wel of geen verstand van heb daar weet jij niks van ventie,ga maar weer gauw in kassie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 17:18 schreef jonass het volgende:[..] Je hebt geen verstand anders schrijf je niet zo en waar ik wel of geen verstand van heb daar weet jij niks van ventie,ga maar weer gauw in kassie. Goed nederlands, ik schrijf niet op een Laptop en een PC, maar ik tik op een laptop en ik tik op een PC |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Mokhtar |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hey Uwe de bluffer is uit de kast is dit niet wat voor jou ,je mag hem gratis hebben. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 17:04 schreef de bluffer het volgende:En volgende week zondag weer om 16.30 uur in het Lampen stadion om de 3 punten op te halen Je word arrogant!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 17:24 schreef de bluffer het volgende:[..] Goed nederlands, ik schrijf niet op een Laptop en een PC, maar ik tik op een laptop en ik tik op een PC Dan ben je getikt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 17:04 schreef de bluffer het volgende:En volgende week zondag weer om 16.30 uur in het Lampen stadion om de 3 punten op te halen Wanneer is dat voor het laatst gelukt dan? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Dat weet kneusje niet maar zal hem helpen heeeeel wat jaren geleden zat zelfs nog een 10-0 tussen als ik me niet vergis . |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 22:06 schreef jonass het volgende:[..] Dat weet kneusje niet maar zal hem helpen heeeeel wat jaren geleden zat zelfs nog een 10-0 tussen als ik me niet vergis . Die 10-0 is nog niet zo lang geleden. Dat was nog onder Mario Been. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Klopt aart weet het weer maar goed henriette (bluffie) denkt dat ze 3 punten meenemen tja hij heeft verstand van voetbal zegt tie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moet ik nou weer alles gaan opsommen(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 07 april 2014 - 17:11 schreef de bluffer het volgende:[..] Volgens mij ben je jaloers, omdat ik meer verstand hebt van voetbal dan jij anders reageer je niet zo Tell it Bluffer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat mot ik nou met een twentepaard..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat moet je de Bluffer vragen.Die weet alles. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat is diegene die rond 2:55 in onderstaand filmpje de 1-3 maakt Remco..
http://youtu.be/4Rg2ht-ZKY0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ga samen met je bluffertje paardje rijden urkel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zeg Aartus je kan wel zeggen ga samen paardje rijden, maar wij hebben samen wel met onze Top club de CUP met de grote oren al jaren binnen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
SORRY Aartus moet natuurlijk Jonass zijn |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Blufkut je beantwoord de vragen niet je hebt toch zoveel verstand van voetbal beantwoord ze dan ook goed. En nu gauw weer terug in de kast . |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 15:14 schreef jonass het volgende:[..] Blufkut je beantwoord de vragen niet je hebt toch zoveel verstand van voetbal beantwoord ze dan ook goed. En nu gauw weer terug in de kast . Die staat al vanaf 1970 in de kast |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Hoop echt dat Ziyech komt
iyech is echt een lekkere voetballer Hoop dat hij naar Twente gaat fijne, technische en lekker lichtzinnige nonchalante voetballer. Wat een stylist! Mooi ook om naar te kijken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wel leuk, was een oefenwedstrijd toch?? Ergens achter in mei... We werden met een punt 0f 11 voorsprong op jullie 2e toch??
Of heb ik dat verkeerd???? Gewoon een gokje hoor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was dat vlak na deze pot??
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 14:46 schreef de bluffer het volgende:Zeg Aartus je kan wel zeggen ga samen paardje rijden, maar wij hebben samen wel met onze Top club de CUP met de grote oren al jaren binnen Wie Ik???????????Ik zeg niets!!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dan word t tijd dat je m eens afstoft. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja aart hoe komt die gek erbij om jou te beschuldigen tis niet normaal meer ;-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Waarom moet ik Jonass zijn?Mag ik niet gewoon Aartus blijven? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik heb t ook altijd gedaan bij De Bluffer. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Verdomme Aartus ik ben Jonass jij niet hoe komt die blufkut daar nou bij. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Tja hoe is het mogelijk jij het lieverdje van de twente topics. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik dacht dat De Bluffer onze vriend was.Nu is ie ineens Renato,s vriend. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hij haalt ons door elkaar. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja en wij zijn veel liever als Renato. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ????????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2014 door Aartus -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Mokhtar <3
Twente heeft de leukste ploeg en heeft lekkerder, frivolere en leukere voetballertjes dan Feyenoord. Mokhtar Ze gaan het net als voorgaande seizoenen lastig krijgen bij het fysieke NEC dat er vol opklapt in Nijmegen. Nec gaat puur op karakter met 3-0 winnen van Twente als Twente te nonchalant is. Ik hoop dat Twente 2e wordt, ze hebben lekkere voetballertjes waar ik erg van kan genieten en dat nonchalante maakt ze ook weer erg leuk. Denk wel dar Feyenoord op de lange adem net wat meer conditie en kracht heeft. Kijk alleen die Graziano en sterke Janmaat al. Feyenoord 2e denk ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Who the fuck is Matina.....???? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 09:49 schreef Uwe Warstein het volgende:Mokhtar <3 Twente heeft de leukste ploeg en heeft lekkerder, frivolere en leukere voetballertjes dan Feyenoord. Mokhtar Ze gaan het net als voorgaande seizoenen lastig krijgen bij het fysieke NEC dat er vol opklapt in Nijmegen. Nec gaat puur op karakter met 3-0 winnen van Twente als Twente te nonchalant is. Ik hoop dat Twente 2e wordt, ze hebben lekkere voetballertjes waar ik erg van kan genieten en dat nonchalante maakt ze ook weer erg leuk. Denk wel dar Feyenoord op de lange adem net wat meer conditie en kracht heeft. Kijk alleen die Graziano en sterke Janmaat al. Feyenoord 2e denk ik. Engnek !!!! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hij bedoelt Martina.
FC TWENTE: Marsman,Breukers,Martina, Bjelland (Bengtsson/73),Schilder, Ebecilio (Brama/76),Tadic,Gutiérrez, Promes,Börven,Mokhtar (Corona/82) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 09:49 schreef Uwe Warstein het volgende:Mokhtar <3 Twente heeft de leukste ploeg en heeft lekkerder, frivolere en leukere voetballertjes dan Feyenoord. Mokhtar Ze gaan het net als voorgaande seizoenen lastig krijgen bij het fysieke NEC dat er vol opklapt in Nijmegen. Nec gaat puur op karakter met 3-0 winnen van Twente als Twente te nonchalant is. Ik hoop dat Twente 2e wordt, ze hebben lekkere voetballertjes waar ik erg van kan genieten en dat nonchalante maakt ze ook weer erg leuk. Denk wel dar Feyenoord op de lange adem net wat meer conditie en kracht heeft. Kijk alleen die Graziano en sterke Janmaat al. Feyenoord 2e denk ik. Feijenoord moet nog uit naar PSV en AZ,vergeet dat niet he? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus