|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu lul je weer anders he d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Feijenoord verliest niet meer.....mag niet van mij....ohw kut ben Ajacied......whahahahahahahahahaha
Lampekappen >>>>>> gadverdamme Tukkers >>>>>> gadverdamme Fietstassen >>>>>> godverdomme opbokken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij bent gewoon voor Feyenoord d:-))))))) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Krijg allebeide hierboven de pleurus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ga je mij krabben dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Erg jammer dit om je kameraad zo af te vallen.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Oke dan omdat je er om vraagt . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sluit me juist aan.. ach ja |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay gelukkig maar dan..d:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Heerlijk dat mensen gelukkig zijn ,sluit me erbij aan. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: We zijn eigenlijk allemaal geluksvogels. Gelukkig wel. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: We kunnen nog tweede worden dan zijn we heeeeel gelukkig toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Durf het bijna niet te zeggen maar zag in mijn glazenbol dat cambuur ging winnen,sorry waarde vriend ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alsof ik die bol van jouw nog serieus neem d:-))) Das al vaker gebleken toch.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Klopt helemaal maar toch.......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Neem nou van mij aan, wij gaan het ajaks nog moeilijk maken. Wij winnen dik en zei verliezen in Almelo. Na volgende weekend nog maar drie punten verschil en een nagenoeg gelijk doelsaldo d:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Neem nou van mij aan, wij gaan het ajaks nog moeilijk maken. Wij winnen dik en zei verliezen in Almelo. Na volgende weekend nog maar drie punten verschil en een nagenoeg gelijk doelsaldo d:-) Oke ff serieus nu kijk alles is nog mogelijk en het zou kunnen wat je zegt ,maar heracles is de laatste tijd wel heel erg slecht en daar zie ik normaal gesproken ajax niet verliezen ,maar het kan. Ik ga er van uit dat jullie thuis tegen cambuur winnen maar cambuur is een raar ploegje doet het goed. Laatste wedstrijd naar az en dat hebben jullie nog niet zomaar gewonnen,maar goed als het jullie lukt ben ik de eerste die je feliciteerd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Neem nou van mij aan, wij gaan het ajaks nog moeilijk maken. Wij winnen dik en zei verliezen in Almelo. Na volgende weekend nog maar drie punten verschil en een nagenoeg gelijk doelsaldo d:-) Nee man....we zijn kampioen....was 6 maanden geleden al bekend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 18:58 schreef jonass het volgende:[..] Oke ff serieus nu kijk alles is nog mogelijk en het zou kunnen wat je zegt ,maar heracles is de laatste tijd wel heel erg slecht en daar zie ik normaal gesproken ajax niet verliezen ,maar het kan. Ik ga er van uit dat jullie thuis tegen cambuur winnen maar cambuur is een raar ploegje doet het goed. Laatste wedstrijd naar az en dat hebben jullie nog niet zomaar gewonnen,maar goed als het jullie lukt ben ik de eerste die je feliciteerd. Cambuur speelt nergens meer voor en wij realiseren ons echt wel dat winst op Cambuur de bekroning op Koeman zijn werk zal zijn. Ik reken op een uitzinnig publiek in een reeds uitverkochte Kuip. Dit gaat niet meer fout Jona.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe.....scherp ouwe |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Neem nou van mij aan, wij gaan het ajaks nog moeilijk maken. Wij winnen dik en zei verliezen in Almelo. Na volgende weekend nog maar drie punten verschil en een nagenoeg gelijk doelsaldo d:-) Verliezen in Almelo.Tegen calimero verliest ajax never en nooit niet. Ik hoop dat die Almeloers degraderen. Wij houden in Enschede niet zo van Almeloers. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 16 april 2014 - 18:58 schreef jonass het volgende:[..] Oke ff serieus nu kijk alles is nog mogelijk en het zou kunnen wat je zegt ,maar heracles is de laatste tijd wel heel erg slecht en daar zie ik normaal gesproken ajax niet verliezen ,maar het kan. Ik ga er van uit dat jullie thuis tegen cambuur winnen maar cambuur is een raar ploegje doet het goed. Laatste wedstrijd naar az en dat hebben jullie nog niet zomaar gewonnen,maar goed als het jullie lukt ben ik de eerste die je feliciteerd. We worden gewoon nog tweede. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Die zeemeeuw is ook net een ekster houd alles in de gaten ;-)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 20:58 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Feijenoord verliest niet meer.....mag niet van mij....ohw kut ben Ajacied......whahahahahahahahahaha Lampekappen >>>>>> gadverdamme Tukkers >>>>>> gadverdamme Fietstassen >>>>>> godverdomme opbokken Neuzen gadverdamme.... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Zekers weten dat we tweede worden opbokken met die kakkies. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey verslik jij je eens in een Bratwurst.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hahahaha mit curry bitte |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Smakelijk..
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zat net op de bank met snijboontjes en een slavink...
en dan zie je dit... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Smakelijke voortzetting.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Begin nu toch echt te kwijlen hier RB tering ga zo ff naar cafetaria....... |
|
|
|