|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
en wie scoort er.......precies Siggi |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
door velen ( ook door mij) vaak afgeschreven. Hahahahahaha.....wel mooi dit! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
En toen scoorde die klaas gwn hahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goh, ik dacht die misr hem...Maar lekker Kolbein! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 15:32 schreef NatjosFC het volgende:Zo zeg, Serero wordt wel echt gemist want die Duarte vind ik echt ruk... Hoop dat Kishna gauw komt voor Siggie... Sigthorsson club topscoorder haha |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Boilesen moet nu toch wel weten dat atsu voor zn linker gaat ofnie dramaaaa |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Wie zei ook alweer dat siggie scoort vandaag 2 ging scoren?
Overigens vind ik het niet goed om enkel siggie de schuld te geven dat ajax ruk speelt.
Dat het beter gaat als hij eruit zal gaan. vind ik overdreven. Gewoon de combi van een aantal spelers vind ik niet bij elkaar passen.
Net zo goed dat maher niet past op het middenveld van psv terwijl die jongen wel goed kan voetballen |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik zou Duarte eraf halen. Andersen erin ofzo. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ja dat wel ja, maar kan me nog een paar kansen van hem herinneren... NEC uit bijvoorbeeld...
Maar ja, hij staat er in de grote wedstrijden! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Nee Kisnha voor duarte en schone terug op het middenveld. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad maar kun je hem het kwalijk nemen? Erg weinig ritme veel blessures |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
vittes is de kluts kwijt na de goal van ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Of Siggie eruit en Kishna erin + Andersen voor Duarte. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Wat eeen passs van bojan zeg |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Volgens mij moet de boer weer een leuke speech hebben gegeven in de rust?
Waarom zijn daar geen beelden van? Leuk voor Fox. Voor Coaches is het goed want dan weet je waar het aan ligt. Aan de plannen van de coach of aan de uitvoering van de spelers. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wat ik reeds schreef in de 1ste helft, Vitesse heeft heel veel kracht reeds verbruikt. Dus is het logisch dat Ajax meer kansen zal krijgen in de 2e helft..... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 15:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Volgens mij moet de boer weer een leuke speech hebben gegeven in de rust? Waarom zijn daar geen beelden van? Leuk voor Fox. Voor Coaches is het goed want dan weet je waar het aan ligt. Aan de plannen van de coach of aan de uitvoering van de spelers. Dan ligt je tactiek op straat... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Gaat een Andersen het nu laten zien dan? Schone mag er van mij ook wel uit hoor |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 15:47 schreef Bobby1972 het volgende:Wat ik reeds schreef in de 1ste helft, Vitesse heeft heel veel kracht reeds verbruikt. Dus is het logisch dat Ajax meer kansen zal krijgen in de 2e helft..... Inderdaad beetje net als Ajax die normaal ook de wedstrijden in de eerste helft had moeten beslissen. Pec Cambuur enz.. Vitesse kansen zat gehad eerste helft nu redelijk gelijkwaardig |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Poulsen voegt geeb moer toe man ouwe man |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
De boer weer hoor.... Wat heb die toch met poulsen... :/ |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Vind overgens dat de boer zich keer op keer tegen spreekt over kishna.. eigenlijk basis maar toch gebruikt hij hem weinig en speelt in mijn inziens veel te veel op save voetbal.. ik hou er igf nie van |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Kishna gaat een rol spelen bij de 1-2 heb zon gevoel |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kishna..niet dus!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ik bedoelde dat ze hem erin moeten brengen, want dat is niet gedaan... Poulsen heeft ie liever. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Poehee Kishna mag nog 3 minuten meespelen... Tenminste verslaggever zei dat ie erin zou komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
hahaha en wederom van die vreemde wissels... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vitesse in de eerste helft veel beter.
Ajax in de tweede helft beter dan Vitesse, ik denk dat Vitesse te veel krachten heeft gekost.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Boilesen is niet 100% fit en daar zijn ze voorzichtig mee, dat is toch logisch??
de Sa was gokken op snelheid, Kishna was wat laat.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben je nou echt zo blind?? Je weet toch dat de Boer voorzichtig is met Boilesen na zijn blessures.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bojan voor mij vandaag de beste man bij Ajax..
Ik vond Boilesen vandaag de slechtste.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit is gewoon een fijne uitslag jongens, zondag staan we op het leidse te springen, als we weten te winnen van ado... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Dit is gewoon een fijne uitslag jongens, zondag staan we op het leidse te springen, als we weten te winnen van ado... En dan wachten tot 18:30 ofzo totdat Feyenoord klaar is.. Eerder ben je geen kampioen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:22 schreef remco k het volgende:[..] Ben je nou echt zo blind?? Je weet toch dat de Boer voorzichtig is met Boilesen na zijn blessures.. Ja dus ??? En dan ga je poulsen erin gooien ??? Kom op man.. totaal geen toegevoegde waarde aan dit ajax.. kortom volgende week nog geen kampioen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:23 schreef remco k het volgende:Bojan voor mij vandaag de beste man bij Ajax.. Ik vond Boilesen vandaag de slechtste.. eerste mee eens,maar klaassen was vandaag imo echt de minste..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:27 schreef nummer10 het volgende:[..] Ja dus ??? En dan ga je poulsen erin gooien ??? Kom op man.. totaal geen toegevoegde waarde aan dit ajax.. kortom volgende week nog geen kampioen.. poulsen is een held! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:27 schreef nummer10 het volgende:[..] Ja dus ??? En dan ga je poulsen erin gooien ??? Kom op man.. totaal geen toegevoegde waarde aan dit ajax.. kortom volgende week nog geen kampioen.. Misschien speelt Riedewald wel. Ligeon iig erin. Hopelijk Serero terug. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Dit is gewoon een fijne uitslag jongens, zondag staan we op het leidse te springen, als we weten te winnen van ado... hahahah als we winnen zijn we kampioen yelelellelell |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] En dan wachten tot 18:30 ofzo totdat Feyenoord klaar is.. Eerder ben je geen kampioen.. jawel hoor |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] En dan wachten tot 18:30 ofzo totdat Feyenoord klaar is.. Eerder ben je geen kampioen.. Ja naja, die maandag is al vrij gepland hoor 😜 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Als we winnen ja....die ado kutjes spelen opeens goed man! Kaartennaaiers zijn het opeens |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Als we winnen ja....die ado kutjes spelen opeens goed man! Kaartennaaiers zijn het opeens laatste wedstrid kampioen worden is ook gaaf!!!!!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Als we winnen ja....die ado kutjes spelen opeens goed man! Kaartennaaiers zijn het opeens Maar dan nog geen uitreiking... Blijf je 6 voor met nog 2 wedstrijden tegaan.. dus enkel en op doelsaldo ? Dus dan nog een week later... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Speelde inderdaad niet best.. Erg ongelukkig. |
|
|
|