|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 16:27 schreef nummer10 het volgende:[..] Ja dus ??? En dan ga je poulsen erin gooien ??? Kom op man.. totaal geen toegevoegde waarde aan dit ajax.. kortom volgende week nog geen kampioen.. O want Feyenoord wint wel even van PSV???
Natuurlijk zet je dan Poulsen in het elftal, aangezien Schone en Poulsen de twee CVM's waren aan het begin van dit seizoen, en pas later bleek dat Blind CVM beter kon uitvoeren.. Dus echt volkomen logisch dat je dan Poulsen in brengt..
En daarnaast deed Poulsen het ook gewoon prima.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vond dit overigens een echte topper.. We zeiken weleens in Nederland over de strijdlust en meer van dat soort dingen.. Maar ik heb echt een leuek wedstrijd gezien.. Ajax werd in de eerste helft overlopen door Vitesse, we mochten van geluk spreken dat we niet op een grotere achterstand stonden met de rust..
Na de rust vind ik dat Ajax de betere ploeg was, ik denk dat dit kwam omdat Vitesse veel van de kracht in de eerste helft verspeeld heeft, wat ze deden is ook heel moeilijk vol te houden, en als Ajax dan kort na rust de gelijkmaker maakt is het alleen maar moeilijker voor Vitesse..
Ik vond Bojan vandaag weer goed spelen nadat hij ook tegen Twente erg goed was.. Ik hoop dan ook dat ie blijft. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Het blijft toch erg jammer, dat Ajax het niet kon afmaken om met 3 punten naar Amsterdam terug te keren. De 2e helft lied zien dat het wel kon, maar dat het niet gedaan werd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja, waarom niet? Geen respect voor zulke kutclubs! Die clubs die hun eigen verkopen en vervolgens geleid worden vanuit Londen! En tja......degene die schrijft mag een topicnaam bedenken! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die is keihard weggerent. Werd hem te warm onder de voeten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 12:09 schreef Peterhs het volgende:[..] Die is met zijn start tussen zijn benen vertrokken en schuift hiervan de schuld in de schoenen van mensen die alleen maar reageren op dom gezever van een ander forum lid. Eens en niets aan toe te voegen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 12:53 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja. Pietje is daardoor ook weg. Nu moet ik er wel bij zeggen dat Pietje dit eerder heeft gedaan en ook weer terug is gekomen. Dus op hoop van zege. Een hoop leg je in de wc-pot! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 12:31 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Wil wel wat zeggen als je iemand als Eide wegkrijgt. Heel zonde en een waar gemis voor dit forum, want hij voegt inhoudelijk een hoop toe hier. Ach tja...........blijkbaar zag hij het zelf anders! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 13:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] uberhaupt dat hier over zou moeten gaan. Maar in het cafe daar word van alles gesproken. Oke dat vind ik goed. Maar het is triest dat mensen vertrekken als ze een onplezierige gesprek hebben gehad. Dat het onderwerp dan wilders is, is nog erger. Als je een onplezierige gesprek hebt gehad over ajax en dat je dan vertrekt. Dat is ook triest maar als het dan over wilders gaat terwijl dit toch een ajax forum is dan is dat zeer triest. Jullie begrijpen er blijkbaar geen zak van, maar ja je kwam toch nooit in het Cafe! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 13:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Als dat je weerhoud om er iets van te zeggen vind ik dat triest. Soms is het beter om je mond te houden. Maar moet je altijd je mond maar houden omdat je geen gezeik wil? Je moet mensen in hun waarde laten ook al zint je mening van de ander niet. Ik weet niet hoe het gegaan is, kan daar niks over zeggen. Maar als mensen hun mond houden omdat ze geen gezeik willen. Ik begrijp dat je geen gezeik wil dat wil ik ook niet. dat wil niemand. maar dat het gezeik oplevert dat mensen hun mond houden en vertrekken dat vind ik triest. Ik hou nooit mijn mond, en zal dat ook nooit doen! Je kan het krijgen zoals je het hebben wilt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
GEWELDIG GEWOON!!! Zondag 20 april dubbel feest vieren in dat grafstadion van onze grootste rivaal! Ten eerste om het LANDSKAMPIOENSCHAP en ten tweede om de winst van de KNVB-BEKER!!! Ken gewoon niet beter!! Dus na die wedstrijd gewoon de schaal en de beker tegelijk uitreiken! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Feyenoord wint niet van psv |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Mijn reactie was eigenlijk voordat ik had gelezen dat de KNVB plannen heeft opgevat om de wedstrijd van Ajax te verschuiven. Want dan moesten ze dus 4 uur wachten voordat duidelijk was dat Ajax kampioen was geworden. Was wel leuk geweest, een beker en schaal tegelijk ontvangen in het huis van je grootste aartsrivaal! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ga janken in een hoekie man! Als iemand niet tegen de waarheid kan en gelijk wegloopt ben je voor mij geen knip waard. Als je vervolgens jezelf ook nog beter voordat dan een ander omdat je schijbaar denkt dat je hoger bent opgeleid dan ben je helemaal een triest geval! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Je bent er ook echt trots op he? |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 18:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ga janken in een hoekie man! Als iemand niet tegen de waarheid kan en gelijk wegloopt ben je voor mij geen knip waard. Als je vervolgens jezelf ook nog beter voordat dan een ander omdat je schijbaar denkt dat je hoger bent opgeleid dan ben je helemaal een triest geval! Blablabla |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 18:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ga janken in een hoekie man! Als iemand niet tegen de waarheid kan en gelijk wegloopt ben je voor mij geen knip waard. Als je vervolgens jezelf ook nog beter voordat dan een ander omdat je schijbaar denkt dat je hoger bent opgeleid dan ben je helemaal een triest geval! Je bent een hele vent hoor! Dat is wat je wilt horen toch? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inhoudsloos! Maar dat was al duidelijk! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Goedzo jochie, je begint het te begrijpen! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Ik pas me aan aan jouw niveau |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Aan je ego ligt het niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Goedzo jochie, maar dat niveau ligt toch wat hoger dan blablabla! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: En jochie? Ik vermoed dat ik je vader had kunnen zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Dat denk jij stumperd |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Stoer jochie! Maar mijn vader is een piskut dus kan ik me niet voorstellen dat jij me vader zou kunnen zijn! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, mag je even los van je vrouwtje! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hoe kan jij überhaupt een mening hebben over iets wat je niet hebt meegemaakt? Je leest iets terug en denkt de wijsheid te hebben om te weten wat er daadwerkelijk gaande is! En dat noemt mij dan een stumperd! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 12:55 schreef nummer10 het volgende:Dus omdat er een paar rechtseballen tussen zitten ga je weg ?? Kan je net zo goed een kogel door je kop heen schieten, die lui heb je nu 1 maal op de wereld.. Moet jouw mening dan de mijne zijn? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Compliment ouwe, je weet toch! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 18:26 schreef Ajax Warrior het volgende:Hoe kan jij überhaupt een mening hebben over iets wat je niet hebt meegemaakt? Je leest iets terug en denkt de wijsheid te hebben om te weten wat er daadwerkelijk gaande is! En dat noemt mij dan een stumperd! Ach jongetje....... |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Ja, ik hoorde van je moeder dat je na sesamstraat nog even naar buiten mocht, dus ik heb aan mn vrouwtje gevraagd of ik ook nog even weg mocht!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door Inglourious bastard -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 12:53 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja. Pietje is daardoor ook weg. Nu moet ik er wel bij zeggen dat Pietje dit eerder heeft gedaan en ook weer terug is gekomen. Dus op hoop van zege. Het vertrek van Eide heeft pertinent niet alleen te maken met het politieke debat in het CAFE. Dus allemaal niet slap lullen als je de inhoud van de gesprekken niet kent. Enkel Pietje is alleen vertrokken om hetgeen gebeurd is in het CAFE! Daarmee is eens te meer aangetoond dat mensen enkel roepen wat ze lezen en vervolgens hun oordeel klaar hebben! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 18:44 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Ja, ik hoorde van je moeder dat je na sesamstraat nog even naar buiten mocht, dus ik heb aan mn vrouwtje gevraagd of ik ook nog even weg mocht! Knap dat je dat van me moeder weet, het enige nadeel is dat ik mijn moeder al 3 jaar niet meer spreek! Overigens wel zielig als jij je vrouwtje moet vragen of je nog even naar buiten mag!
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 18:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Knap dat je dat van me moeder weet, het enige nadeel is dat ik mijn moeder al 3 jaar niet meer spreek! Overigens wel zielig als jij je vrouwtje moet vragen of je nog even naar buiten mag! In een goede relaties besprwek je dingen die niet goed voor je gezondheid zijn. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 18:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Knap dat je dat van me moeder weet, het enige nadeel is dat ik mijn moeder al 3 jaar niet meer spreek! Overigens wel zielig als jij je vrouwtje moet vragen of je nog even naar buiten mag! Ik had hier iets op kunnen zeggen, maar ik heb besloten me niet tot jouw niveau te verlagen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 18:54 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Ik had hier iets op kunnen zeggen, maar ik heb besloten me niet tot jouw niveau te verlagen. Zeg het maar hoor, ben benieuwd wat voor reactie je kan geven! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Nee sorry gozer, ik heb nog wel een beetje fatsoen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou nou, jammer dan! Bent dus niet veel anders als anderen! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: En daar ben ik trots op! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou succes met je trots! Jammer dat je niet de gave hebt om te zeggen wat je letterlijk denkt. Hebben we er jammer genoeg teveel van in Nederland! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Ik heb niet de ambitie mensen te beschadigen. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 19:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nou succes met je trots! Jammer dat je niet de gave hebt om te zeggen wat je letterlijk denkt. Hebben we er jammer genoeg teveel van in Nederland! Ik heb gelukkig wel een persoonlijke mening. En heel eerlijk? Als ik niet een paar biertjes teveel op had, zou ik je genegeerd hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 19:06 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Ik heb gelukkig wel een persoonlijke mening. En heel eerlijk? Als ik niet een paar biertjes teveel op had, zou ik je genegeerd hebben. Waarom ??.....beetje rellen moet kunnen....toch ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha......ouwe hooligan!! |
|
|
|