BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 6 april 2014, 14:30); 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - maandag 07 april 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Volgens mij missen wij iets, en heeft Eide daar iets mee te maken ? jammer ik hoop dat hij snel terug is.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 april 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lezen kreng, lezen! ;-)
ja meester, ja meester....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:31 schreef nora het volgende:
Volgens mij missen wij iets, en heeft Eide daar iets mee te maken ? jammer ik hoop dat hij snel terug is.
Ik mis niets en Eide op dit moment ook niet hoor! Geniet van andere dingen in het leven!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:32 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ja meester, ja meester....
Hehehehehehe en nu dat zweepie nog! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als je eerst iets roept in een discussie en een andere mening niet respecteert, daarna een groep mensen op een forum beledigd en daarna kneiterhard wegrent en niet meer terugkeert ben je in mijn ogen gewoon een mietje! Overigens geldt dat maar voor 1 persoon, aangezien de ander hele andere beweegredenen had om tijdelijk niet op het forum te verschijnen! En of ik het jammer vind wat die dag heeft plaatsgevonden? Nee totaal niet! Heb ik er spijt van? Nee ook totaal niet!

En in een discussie je mond houden omdat je denkt dat het geen zin heeft om je eigen mening te ventileren toont nou niet echt ballen! Als je namelijk stellig overtuigd ben van je eigen mening, zou je die altijd willen ventileren! Maar ja, das dan weer mijn mening!
Tuurlijk wil je je eigen mening ventileren daarom zit je ook op een forum.
Als je dat niet wilt dan is een plek op een forum niet geschikt.

Maar het leven draait niet om stoer of heldaftig of dat je elke dag ballen moet tonen.
Toegeven dat een ander gelijk heeft dan toon je ook geen ballen he;)?
Of zeg je dan wel dat je overtuigd ben?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar het leven draait niet om stoer of heldaftig of dat je elke dag ballen moet tonen.
Kijk en dat is het verschil! Als later blijkt dat ik ongelijk heb geef ik dat altijd toe! Helaas durft niet iedereen dat! Maar wanneer je in een discussie zit of je een eigen mening hebt moet je die ventileren en zeker niet je mond houden! Achteraf kan je het altijd mis hebben en dan moet je diezelfde vent wezen als in de discussie en inderdaad ballen hebben om te zeggen dat je er naast zat! Maar hoeveel mensen durven dat nu werkelijk?
joduh
 joduh - maandag 07 april 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:31 schreef nora het volgende:
Moet je hem ff opzoeken op forum van groen links of van de eo!;-)
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 07 april 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik zit niet op een voetbalforum om mijn mening over wilders te ventileren hoor.
Heeft niks met gebrek aan ballen of met gelijk te maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:49 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Ik zit niet op een voetbalforum om mijn mening over wilders te ventileren hoor.
Heeft niks met gebrek aan ballen of met gelijk te maken.
De discussie over Wilders vond plaats in het CAFE! Het CAFE is een apart topic op het forum waar over andere dingen dan Ajax met elkaar gesproken mag worden. Dit met toestemming van de moderator omdat er toentertijd een wildgroei aan offtopic berichten was door de topics heen! Of wist je dat niet?
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 07 april 2014 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De discussie over Wilders vond plaats in het CAFE! Het CAFE is een apart topic op het forum waar over andere dingen dan Ajax met elkaar gesproken mag worden. Dit met toestemming van de moderator omdat er toentertijd een wildgroei aan offtopic berichten was door de topics heen! Of wist je dat niet?
Dus was ik in het cafe om over wilders te discussieren?
Nee, nogmaals ik kom hier voor het voetbalforum en jullie hele discussie en geouwehoer daar, zal me aan mn reet oxideren.
Dat jij je aangevallen voelt op het moment dat ik aangeef het zonde te vinden dat Eide weg is, zal me ook een biet zijn.
Ik kom hier niet voor jou, niet voor kontkruip peter, maar voor de mensen waarvan ik vind, dat je er mee kan discussieren.
Waar jij je agressiviteit hegens mij vandaan haalt is me een raadsel, want ondanks dat je hier het dominante nannetje uithangt, is dit nog altijd een open forum, waar ook ik mag komen.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 07 april 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Ik stel dus nog een x voor, laat jij mij met rust dan laat ik jou met rust.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:02 schreef Inglourious bastard het volgende:
Ik stel dus nog een x voor, laat jij mij met rust dan laat ik jou met rust.
Hahahaha kleine kindjes taal man, doe ik niet aan mij! Je krijgt antwoord op elke reactie die je geeft, dus ook op deze!
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:59 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Nee, nogmaals ik kom hier voor het voetbalforum en jullie hele discussie en geouwehoer daar, zal me aan mn reet oxideren.
Dat jij je aangevallen voelt op het moment dat ik aangeef het zonde te vinden dat Eide weg is, zal me ook een biet zijn.
Ik kom hier niet voor jou, niet voor kontkruip peter, maar voor de mensen waarvan ik vind, dat je er mee kan discussieren.
Waar jij je agressiviteit hegens mij vandaan haalt is me een raadsel, want ondanks dat je hier het dominante nannetje uithangt, is dit nog altijd een open forum, waar ook ik mag komen.
Je hoeft mij met niemand te vergelijken en helemaal niet op deze manier.
Kan je wel even laten voelen wat een kontkruiper is. Dan laat ik die honkbalknuppel met het dikke deel even heen en weer gaan bij je.
Ga niet ineens stoer lopen doen verkapte alcoholist.
Richt je op de man zelf of hou gewoon je muil.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 07 april 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha kleine kindjes taal man, doe ik niet aan mij! Je krijgt antwoord op elke reactie die je geeft, dus ook op deze!
En dat is kleine kindjes gedrag,maar goed, last jezelf vooral kennen.
Dit was in elk geval mijn laatste reactie op jou, want je brnt wat mij betreft geen knip voor de vinger waard.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 10:59 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Agressiviteit uit mijn post halen, knap man! Whahaha. En heeft niets met dominantie te maken, maar antwoorden kan je krijgen zoals je zelf in een discussie wilt staan! En ik voel me al helemaal niet aangevallen door je reactie over Eide, want zoals ik eerder al stelde weet niemand hier exact waarom hij is weggegaan! En nogmaals heb ik persoonlijk niets tegen jouw of welke andere poster op dit forum dan ook, maar ja dat zal je niet geloven waarschijnlijk! En ik blijf deze reageren op elke post waarvan ik vind dat ik daarop moet reageren! En als het je niet zint, dan tja .....................
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - maandag 07 april 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:06 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Je hoeft mij met niemand te vergelijken en helemaal niet op deze manier.
Kan je wel even laten voelen wat een kontkruiper is. Dan laat ik die honkbalknuppel met het dikke deel even heen en weer gaan bij je.
Ga niet ineens stoer lopen doen verkapte alcoholist.
Richt je op de man zelf of hou gewoon je muil.
Jij hebt al laten zien wat een kontkruiper doet, dus extra demonstratie is overbodig.
En ook op jou zal ik niet meer reageren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:07 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

En dat is kleine kindjes gedrag,maar goed, last jezelf vooral kennen.
Dit was in elk geval mijn laatste reactie op jou, want je brnt wat mij betreft geen knip voor de vinger waard.
Hahahaha wel knap dat je dit uit 20 reacties op het forum kan halen man! Ik ben zoals ik ben en laat me door helemaal niemand vertellen hoe ik mij dien te gedragen op een forum of in mijn reacties!
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:09 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Jij hebt al laten zien wat een kontkruiper doet, dus extra demonstratie is overbodig.
En ook op jou zal ik niet meer reageren.
Dat zullen we nog wel eens zien of je dat idd niet meer gaat doen. Hoop het wel, want er komt toch alleen maar bullshit uit die pratende kringspier van je.
Durf het recht in mijn bek te zeggen, dan piep je wel anders.
Praatjes hebben op een forum is wel makkelijk hé. In het echt zijn types zoals jou ineens een bang muisje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:13 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat zullen we nog wel eens zien of je dat idd niet meer gaat doen. Hoop het wel, want er komt toch alleen maar bullshit uit die pratende kringspier van je.
Durf het recht in mijn bek te zeggen, dan piep je wel anders.
Praatjes hebben op een forum is wel makkelijk hé. In het echt zijn types zoals jou ineens een bang muisje.
Piep piep, hey kontenkruiper! ;-)
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Piep piep, hey kontenkruiper! ;-)
Als je nou nog een lekker kontje had, had ik erover nagedacht, maar ja...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je nou nog een lekker kontje had, had ik erover nagedacht, maar ja...
Nee man, heb gewoon een dikke vatsige reet met donkerrode puisten, bos met haren en mee-eters erop! Daarnaast altijd ouwe poep in mijn bilnaad! ;-)
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee man, heb gewoon een dikke vatsige reet met donkerrode puisten, bos met haren en mee-eters erop! Daarnaast altijd ouwe poep in mijn bilnaad! ;-)
TO MUCH INFORMATION :-D
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Waar gaat dit over??

Hahaha, discussie voeren over hoe je discussie moet voeren.
Zo laag niveau zie je niet vaak op een forum, haha.

Ipv het echte discussie voeren blijkbaar wilt dat niet echt lukken haha.
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 11:27   quote  deeplink  
WHATEVER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2014 door Peterhs --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Waar gaat dit over??

Hahaha, discussie voeren over hoe je discussie moet voeren.
Zo laag niveau zie je niet vaak op een forum, haha.

Ipv het echte discussie voeren blijkbaar wilt dat niet echt lukken haha.
Hey PA, even het onderwerp veranderen! Wat vond jij van de wedstrijd van gisteren?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:26 schreef Peterhs het volgende:

[..]

TO MUCH INFORMATION :-D
Whahahahaha sorry ouwe!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey PA, even het onderwerp veranderen! Wat vond jij van de wedstrijd van gisteren?
Het in de 1ste helft weg gespeeld.

In de 2de helft waren wij de betere.

In de rust had vitesse met 3 of 4 0 voor moeten staan.
Door de goal meteen na de rust, kon vitesse zich niet meer opladen. Die goal bepaalde alles.

Ik denk dat ik maar 1 wedstrijd is waarvan ik echt gelukkig ben geworden dit seizoen qua spel en dat was tegen barca natuurlijk.

Daarna ben ik wel blij geworden van een aantal uitslagen maar we zijn geen italiaanse ploeg, die alles op resultaat speelt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het in de 1ste helft weg gespeeld.

In de 2de helft waren wij de betere.

In de rust had vitesse met 3 of 4 0 voor moeten staan.
Door de goal meteen na de rust, kon vitesse zich niet meer opladen. Die goal bepaalde alles.

Ik denk dat ik maar 1 wedstrijd is waarvan ik echt gelukkig ben geworden dit seizoen qua spel en dat was tegen barca natuurlijk.

Daarna ben ik wel blij geworden van een aantal uitslagen maar we zijn geen italiaanse ploeg, die alles op resultaat speelt.
Dat Vitesse zich na onze goal niet helemaal meer kon opladen ben ik niet met je eens! Ze hebben getracht hetzelfde spel te spelen als Salzburg dat eerder dit jaar deed tegen ons, echter is Salzburg daarin zowel fysiek als mentaal al een stap of 3 verder en weet je dat het spel kracht kost. Vitesse was gewoon al leeg en dat zag je eigenlijk na 35 tot 40 minuten al. Er zijn meerdere ploegen geweest die het hebben getracht te doen tegen Ajax, waaronder onze grootste rivaal in de beker! Ook toen was zichtbaar dat de passie en inzet kracht kostten en dat de pijp na 35 tot 40 minuten leeg was aan hun zijde. Verder ben ik het wel met je eens dat we de eerste helft gezwijnd hebben en al op een onoverbrugbare achterstand hadden moeten staan.

Ik verbaasde mij wederom over een aantal spelers, waarvan je toch mag verwachtten dat ze al wat verder zijn in hun ontwikkeling. Maar ook een Denswil, waarvan je natuurlijk niet alles mag verwachtten, wist niet om te gaan met de druk als verdediger! En dat baart me zorgen voor het Europese toneel van volgend jaar.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat Vitesse zich na onze goal niet helemaal meer kon opladen ben ik niet met je eens! Ze hebben getracht hetzelfde spel te spelen als Salzburg dat eerder dit jaar deed tegen ons, echter is Salzburg daarin zowel fysiek als mentaal al een stap of 3 verder en weet je dat het spel kracht kost. Vitesse was gewoon al leeg en dat zag je eigenlijk na 35 tot 40 minuten al. Er zijn meerdere ploegen geweest die het hebben getracht te doen tegen Ajax, waaronder onze grootste rivaal in de beker! Ook toen was zichtbaar dat de passie en inzet kracht kostten en dat de pijp na 35 tot 40 minuten leeg was aan hun zijde. Verder ben ik het wel met je eens dat we de eerste helft gezwijnd hebben en al op een onoverbrugbare achterstand hadden moeten staan.

Ik verbaasde mij wederom over een aantal spelers, waarvan je toch mag verwachtten dat ze al wat verder zijn in hun ontwikkeling. Maar ook een Denswil, waarvan je natuurlijk niet alles mag verwachtten, wist niet om te gaan met de druk als verdediger! En dat baart me zorgen voor het Europese toneel van volgend jaar.
Je kunt na een goed seizoen ook een kut seizoen draaien, zie fisher. Maar dat geld natuurlijk ook andersom. Ze zijn dan weer een paar maandjes ouder, mensen raken gewend om te spelen in het 1ste. Hebben hoge of lage verwachtingen van een seizoen.

Ik maak mij geen zorgen over de toekomst, zolang de boer de trainer is in ieder geval niet.

Ik weet niet of de pijp echt leeg was. Dat ze mentaal niet sterk zijn geweest dat klopt.
Als je na 40 min 3 a 4 grote kansen hebt gekregen en je maakt er maar 1. Dan neem je wat gas terug om na de rust weer druk te zetten. Maar na rust scoort Ajax bij de 1ste en de beste kans. Tjonge, wat klote is dat. Heb je lopen werken als een trek paard en met resultaat dat je na 50 min met 1-1 staat. Je hebt je tegenstander 40 min lang overklast en dan ga je gas terug nemen Omdat het idd lastig is om dat de hele 1ste helft te doen. Na rust wil je dat hervatten want je hebt 15 min stil gezeten. Maar bij de 1ste en de beste aanval scoort de tegenstander. Veel clubs komen dat niet te boven.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 april 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Wat mij vooral opvalt bij ajax, is dat ze zo rustig blijven bij een achterstand! Ik denk toch dat dat de hand van Frank de Boer is. En als dan idd ajax gelijk maakt, lijkt de tegenstand idd gebroken. Eigenlijk kan je hoe dan ook stellen:

WZAWZDB***
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 11:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je kunt na een goed seizoen ook een kut seizoen draaien, zie fisher. Maar dat geld natuurlijk ook andersom. Ze zijn dan weer een paar maandjes ouder, mensen raken gewend om te spelen in het 1ste. Hebben hoge of lage verwachtingen van een seizoen.

Ik maak mij geen zorgen over de toekomst, zolang de boer de trainer is in ieder geval niet.

Ik weet niet of de pijp echt leeg was. Dat ze mentaal niet sterk zijn geweest dat klopt.
Als je na 40 min 3 a 4 grote kansen hebt gekregen en je maakt er maar 1. Dan neem je wat gas terug om na de rust weer druk te zetten. Maar na rust scoort Ajax bij de 1ste en de beste kans. Tjonge, wat klote is dat. Heb je lopen werken als een trek paard en met resultaat dat je na 50 min met 1-1 staat. Je hebt je tegenstander 40 min lang overklast en dan ga je gas terug nemen Omdat het idd lastig is om dat de hele 1ste helft te doen. Na rust wil je dat hervatten want je hebt 15 min stil gezeten. Maar bij de 1ste en de beste aanval scoort de tegenstander. Veel clubs komen dat niet te boven.
Kijk PA, ik kan ook gewoon normaal discussiëren man! ;-)

Maar dat de pijp leeg was hebben ze bij Vitesse zelf toegegeven. Ze hebben het geprobeerd te doen als Salzburg het deed, maar daar ligt nu net het verschil! Hun doen het eenmaal in de competitie tegen Ajax en Salzburg doet het al bijna 1,5 jaar!

Natuurlijk kan ik ook wel wat vinden in jouw gedachtegang. Ik zou mezelf als speler ook zo voelen, maar je zag aan bepaalde spelers van Vitesse gewoon dat ze kapot zaten! Dat was ook goed zichtbaar bij de 1-1 en in het vervolg want ineens werden ze er diverse malen uitgelopen!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk PA, ik kan ook gewoon normaal discussiëren man! ;-)

Maar dat de pijp leeg was hebben ze bij Vitesse zelf toegegeven. Ze hebben het geprobeerd te doen als Salzburg het deed, maar daar ligt nu net het verschil! Hun doen het eenmaal in de competitie tegen Ajax en Salzburg doet het al bijna 1,5 jaar!

Natuurlijk kan ik ook wel wat vinden in jouw gedachtegang. Ik zou mezelf als speler ook zo voelen, maar je zag aan bepaalde spelers van Vitesse gewoon dat ze kapot zaten! Dat was ook goed zichtbaar bij de 1-1 en in het vervolg want ineens werden ze er diverse malen uitgelopen!
Daar was ik ook niet bang voor dat je niet normaal zou kunnen discussiëren.
Hou zo vol he;)

In ieder geval wat de rede ook was Vitesse werd minder na de 1ste helft.

Het is niet de wedstrijd wat ik zal onthouden.

Ps. Het is wel een van de slechtste wedstrijden die Kuipers gefloten heeft.
Dat zegt genoeg lijkt mij hoe hoog zijn niveau eigenlijk is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vitesse - Ajax (zondag 6 april 2014, 14:30); 1 - 1

0.0110428