|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuws þ@FR1908Nieuws · 10m Opstelling Feyenoord volgens AD: Mulder; Janmaat, De Vrij, Kongolo, Nelom; Clasie, Immers, Vormer; Verhoek, Pellè en Boëtius. #feyrkc |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koeman wil geen tweede worden? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat wilt ie het hele seizoen al niet, anders had ie Erwin Mulder er allang eruit gegooid! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 16:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat wilt ie het hele seizoen al niet, anders had ie Erwin Mulder er allang eruit gegooid! Dat had hij met z'n aanstelling moeten doen.
ontopic, t lijkt er op dat er instructies zijn van hoger hand. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 16:51 schreef van geil het volgende:[..] Dat had hij met z'n aanstelling moeten doen. ontopic, t lijkt er op dat er instructies zijn van hoger hand. Om bepaalde spelers te verkopen zeker? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat Schaken zijn basisplaats verliest is wel te begrijpen. Die komt geen stoeptegel voorbij, dus dan wordt zelfs Verhoek weer een optie. Pellè ipv Te Vrede is logisch. Nelom vooruit, vanwege zijn voorzet. Maar om met twee controleurs te spelen tegen RKC? Zit wel wat weinig creativiteit op dit middenveld.
Maar goed, afwachten of het AD gelijk gaat krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 april 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een onzin, Vilhena speelt de afgelopen twee wedstrijden prima. En Verhoek viel dramatisch in woensdag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 17:45 schreef MMM het volgende:Wat een onzin, Vilhena speelt de afgelopen twee wedstrijden prima. En Verhoek viel dramatisch in woensdag Vormer ook slecht |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zet het maar gewoon hier neer, maar een tabel hoe er gescoord wordt. Ik sta er van te kijken dat we toch nog 8 keer uit een hoekschop hebben gescoord, dacht dat dit veel minder was.
En hoeveel penalty's hebben we eigenlijk gemist, als er maar 3 in zijn gegaan? :')
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 april 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vilhema staat op scherp, misschien wilt Koeman geen risico nemen aangezien alle 3 de middenvelders op scherp staan?
Keuze voor Nelom en Verhoek blijft vreemd |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Opvallend dat nec 12x scoorde uit een indirecte vrije trap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BMI natuurlijk niet helemaal fris he. Geen risico voor pisvee? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twente lijkt de grootste concurrent. grote overwinning dan maar. voor het doelsaldo. dus 5-0 (of meer)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 april 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk inderdaad dat het met de kaarten te maken heeft. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
7-0 met 4 x Pellè lijkt me wel wat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Even met Blom bellen en zeggen geen geel geven aan de middenvelders want volgende week moet het een mooie wedstrijd worden voor de rest van Nederland |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik denk dat Ronald Koeman al bezig is met volgende week speler met een vierde gele kaart niet direct laten spelen |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Alleen Vilhena staat op scherp van de gepasseerden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2014 - 23:57 schreef de bluffer het volgende:Ik denk dat Ronald Koeman al bezig is met volgende week speler met een vierde gele kaart niet direct laten spelen Dan zou Clasie en Immers er ook uit moeten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tegen met alle respect RKC hoef je geen enkele kaart te pakken |
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
|
|
|
CeessieX
|
|
|
denk dat het eerder bedoeld is om de boel op scherp te krijgen. Vilhena, BMI en Schaken prikkelen voor volgende week. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Keuzes Koeman:
Verhoek i.p.v. Schaken - Onbegrijpelijk wat mij betreft. Verhoek liet afgelopen woensdag weer zien waarom hij nooit speelt. Hoe is het mogelijk dat Koeman het hele seizoen geen beroep op hem doet, maar juist NU in de belangrijkste fase wel? Ik vind een Schaken uit vorm nog gevaarlijker
Vormer i.p.v. Vilhena - Snap ik ook niets van. Vilhena begint steeds meer in vorm te komen en gaat nu ook scoren.
Pellè i.p.v. Te Vrede - Logisch, fenomeen.
Nelom i.p.v. Indi - Aanvallende omzetting of toch de knie van Indi rust geven?
Hopelijk pakt alles goed uit maar vooral de wissels van Vilhena en Schaken (ook al bakt hij er weinig van) vind ik niet prettig.
Come on Feyenoord!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga richting de Kuip..
Goede wedstrijd allen.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Al zou je iedereen rust geven dit rkc moet je oprollen in de kuip! |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Van mij mag het nu al beginnen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
feyelinde
|
|
|
het vermoeden bij mij is ,dat Immers word gewisseld en dat zijn plek word ingenomen door Vilhena.
hopelijk als voorbode richting een positie op de 10 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 11:55 schreef feyelinde het volgende:het vermoeden bij mij is ,dat Immers word gewisseld en dat zijn plek word ingenomen door Vilhena. hopelijk als voorbode richting een positie op de 10 nee dan zal Goossens komen, bij genoeg voorsprong. Clasie zal ook nog wel gewisseld worden indien gunstige stand. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
quote:Op zondag 06 april 2014 - 11:59 schreef Stylzz het volgende:[..] nee dan zal Goossens komen, bij genoeg voorsprong. Clasie zal ook nog wel gewisseld worden indien gunstige stand. Goossens is geblesseerd he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik dacht dat die al weer mee trainde, verkeerd gelezen, vul voor Goossens dan andere middenvelder op de bank in, verhaal blijft t zelfde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zo, nou, ik ben benieuwd. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Verhoek laat wel zien waarom ie zo weinig minuten maakt. Maakt echt 0 indruk op mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt geen bal knap voor, van beide vleugels. |
|
|
|