BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - ado verplaatst naar 16.30 uur! (UPDATE)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 06 april 2014 - 17:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

KNVB probeert mogelijke kampioenswedstrijd Ajax te verzetten (VoetbalZone)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 april 2014 - 18:12   quote  deeplink  
De KNVB gaat kijken of het mogelijk is om het aanvangstijdstip van de wedstrijd tussen Ajax en ADO Den Haag te wijzigen. De koploper moet eigenlijk op zondagmiddag half een in actie komen, maar heeft aan alleen een zege niet voldoende om het kampioenschap te vieren. Daarvoor moet Feyenoord ook punten verspelen tegen PSV, maar dit duel begint pas om half vijf.

De KNVB laat aan Voetbal International weten in gesprek te zijn met de lokale autoriteiten, zendgemachtigde FOX Sports en de clubs om te kijken of het mogelijke kampioensduel van Ajax aanstaande zondag op een ander tijdstip afgewerkt kan worden. Later deze week hoopt de bond meer duidelijkheid te kunnen geven.

Frank de Boer liet na het gelijkspel tegen Vitesse al weten dat hij hoopt dat de wedstrijd tegen ADO verplaatst kan worden. "Een tipje: laat Ajax-ADO en PSV-Feyenoord allebei om half drie beginnen", reageerde de Ajax-coach voor de camera van FOX Sports. "Het scenario is simpel, wij moeten winnen en dan zien wel. Maar je hebt met 50.000 toeschouwers in het stadion ook te maken met de veiligheid van die mensen."

UPDATE

Ajax ADO Den Haag om 16:30 uur

De wedstrijd Ajax ADO Den Haag (zondag) is verplaatst van 12:30 uur naar 16:30 uur. Daarmee heeft het duel in de Amsterdam ArenA hetzelfde aanvangstijdstip als PSV Feyenoord. Bij winst op ADO Den Haag en puntenverlies van Feyenoord, is Ajax landskampioen.

Alle betrokken partijen (KNVB, betrokken clubs, gemeenten, zendgemachtigde) zijn het er over eens dat - door de wedstrijden van beide titelkandidaten gelijktijdig te laten beginnen - er nu sprake is van het meest sportieve en spannende scenario in de ontknoping van de Eredivisie. Tevens heeft de gemeente Amsterdam laten weten dat 16.30 uur het meest optimale aanvangstijdstip is op het gebied van openbare orde en veiligheid.

Over een eventuele huldiging van Ajax wordt naar verwachting vandaag meer duidelijk.

Bron: Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 april 2014 - 18:12   quote  deeplink  
BETER!!!! Zou mooi wezen als die gerealiseerd kan worden!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 06 april 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Zou wel zo eerlijk zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 06 april 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Allebei half 3 zou mooi zijn. Hoef ik ook niet zo vroeg op 😭
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 april 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 19:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Allebei half 3 zou mooi zijn. Hoef ik ook niet zo vroeg op ��
Das inderdaad het beste. Gaan al die kakkies weer janken dat het de KNJB is! Whahaha
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 06 april 2014 - 19:29   quote  deeplink  
Zou toppie zijn als de knvb de tijden aanpast en zou reëel zijn....dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 april 2014 door verbrande harry --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 06 april 2014 - 19:30   quote  deeplink  
Is gewoon een kwestie van fair play, lijkt mij.
Het is aan de KNVB om dat na te komen, als voorbeeldfunctie.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 april 2014 - 23:26   quote  deeplink  
Volgende week toch geen kampioen.. Die week erop pas, officieel dan, als we winnen van ado !!! Doelsaldo dan igg al wel
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 07 april 2014 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:
Volgende week toch geen kampioen.. Die week erop pas, officieel dan, als we winnen van ado !!! Doelsaldo dan igg al wel
Oh nee? Bij winst van ajax en punt verlies van feyenoord is ajax kampioen.

Dit zijn de mogelijkheden: Na volgende week nog 2 wedstrijden te gaan en dan is meer dan 6 punten genoeg
Doelsaldo is +10 in het voordeel

Ajax wint en feyenoord verliest: Gat is 9 punten Ajax kampioen
Ajax wint en feyenoord gelijk: gat is 8 punten Ajax kampioen
Ajax wint en feyenoord wint: Gat is 6 punten Officieuze kampioen

Ajax gelijk en feyenoord verliest gat is 7 punten ajax kampioen
Ajax gelijk en feyenoord gelijk gat is 6 punten Officieuze kampioen
Ajax gelijk en feyenoord wint gat is 4 punten. Daarna mag ajax nog 2 keer gelijk spelen en feyenoord alles winnen en dan moeten ze doelsaldo van 10+ verbeteren. betekend meer dan 3 doelpunten per wedstrijd. Az uit nog te gaan dat word lastig dan.

Ajax verliest en feyenoord wint gat is 3 punten. Word knap lastig maar nog 2 wedstrijden te gaan is het gat nog ruim voldoende om kampioen te worden.
ajax verliest en feyenoord gelijk gat is 5 punten
ajax verliest en feyenoord verliest gat is 6 punten.

Welke situatie is logisch als Ajax tegen ado thuis speelt en feyenoord uit bij psv.

Ado al 9 wedstrijden ongeslagen. Ajax won bij ado met 0-4.
Feyenoord wint al een aantal keren achter elkaar.
Psv verliest nu al 3keer op rij.

Dus wat is logisch?

Ik denk echt dat ajax kampioen word. Omdat feyenoord niet wint en ajax wel wint.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 april 2014 - 23:26 schreef nummer10 het volgende:
Klopt niet wat je zegt, maar PA heeft het hierboven al helemaal perfect geschreven. Vandaar ook dat ze graag willen dat beide duels tegelijk gespeeld worden!
dntjl
 dntjl - maandag 07 april 2014 - 05:54   quote  deeplink  
Zal dan wel beiden 16.30 worden. Of beiden 12.30. Om 14.30 zijn al 3 potjes. Zal voor de KNVB vast geen punt zijn. Maar weet niet of Fox het tof vind. Zij betalen flink voor live uitzendingen en wie betaalt bepaald. En aangezien ajax graag wil verplaatsen lijkt het logischer allebei 16.30 uur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2014 door dntjl --
nummer10
 nummer10 - maandag 07 april 2014 - 08:15   quote  deeplink  
Had het erover dat als beide winnen je kampioen bent op doelsaldo, maar zal de schaal nog niet uutgereikt worden.. en ik ga ervan uit dat feyenoord wint...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2014 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 07 april 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Op basis waarvan. Feyenoord heeft daar al even niet gewonnen. En na twee slechte potten is psv er alles aan gelegen deze pot te winnen. Ik denk dan ook dat het logischer ia dat feyeNoord wint dan psv.
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 07 april 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Ajax ook naar half vijf mannen...gezellig:)
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:23 schreef verbrande harry het volgende:
Kort feestje dan voor ze :-p
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 april 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:23 schreef verbrande harry het volgende:
Mooi geregeld :-))
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 april 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Moet psv natuurlijk niet expres verliezen zoals feyenoord wel een paar jaar geleden deed tegen twente....

Maar eigenlijk is de uitslag al bekend van deze wedstrijd: (0)4(0)-(0)1(0), of gewoon
4-1.

Wij winnen zondag wel van Den Haag!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Super geregeld door de KNVB! 1 voordeel is gelijk dat ik kan uitslapen zondagmorgen en niet om 07.30 uur mijn nest uit moet, maar gewoon lekker kan blijven liggen tot een uurtje of 10!! En dan lekker met vrouw en kids afreizen naar de ArenA voor een geweldig feest!!

WZAWZDB!
remco k
 remco k - maandag 07 april 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Ik zit zondag ergens in frankrijk. Wel wifi dus zou moeten kunnen kijken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:47 schreef remco k het volgende:
Poeh, dat is een endje weg! Die Fransen zullen wel niet snappen wanneer jij daar staat te juichen midden in de wijnvelden! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 april 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:47 schreef remco k het volgende:
Hahaha, dan zit jij zondag op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats ;-)
remco k
 remco k - maandag 07 april 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Poeh, dat is een endje weg! Die Fransen zullen wel niet snappen wanneer jij daar staat te juichen midden in de wijnvelden! ;-)
We zitten in een heerlijk huisje met veranda boven het meer. Heerlijk maar wel verkeerde weekend. Kom de zaterdag erna terug dus kan de bekerfinale zeker zien.
remco k
 remco k - maandag 07 april 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:50 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hahaha, dan zit jij zondag op het verkeerde tijdstip op de verkeerde plaats ;-)
Locatie kan niet mooier. Alleen de plek is niet juist. Maar we hebben als het goed is wifi. Alleen altijd maar afwachten in het buitenland Hoe snel dat is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

We zitten in een heerlijk huisje met veranda boven het meer. Heerlijk maar wel verkeerde weekend. Kom de zaterdag erna terug dus kan de bekerfinale zeker zien.
Hehehe ik zou iets anders gezegd hebben tegen het vrouwtje! Zoiets van, donderstraal op we worden kampioen! Ga maar met je vriendinnen! ;-)
remco k
 remco k - maandag 07 april 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe ik zou iets anders gezegd hebben tegen het vrouwtje! Zoiets van, donderstraal op we worden kampioen! Ga maar met je vriendinnen! ;-)
Ze gaat met mij mee. Niet andersom.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze gaat met mij mee. Niet andersom.
Dan zou ik vanavond bij thuiskomst melden dat de vakantie een weekie of 3 is uitgesteld! ;-)
jariheld
 jariheld - maandag 07 april 2014 - 14:03   quote  deeplink  
Top geregeld;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 14:05   quote  deeplink  
Even een Update geplaatst!
Aartus
 Aartus - maandag 07 april 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Locatie kan niet mooier. Alleen de plek is niet juist. Maar we hebben als het goed is wifi. Alleen altijd maar afwachten in het buitenland Hoe snel dat is.
Er is vast wel een kroeg in de buurt met een voetbalkanaal.Die Fransen zullen alleen wel raar opkijken als jij de polonaise in je eentje gaat lopen.In ieder geval veel plezier alvast in Frankrijk.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 april 2014 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 14:05 schreef Ajax Warrior het volgende:
Even een Update geplaatst!
Jij bent goed bezig ouwe ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 april 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 15:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Jij bent goed bezig ouwe ;-)
Altijd! En ben ook altijd heel lief! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2014 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 april 2014 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 15:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Altijd! En ben ook altijd heel lief! ;-)
Ho ho, dat zeg ik niet, daar kan ik niet over oordelen, dat laat ik wel aan je vrouwtje over ;-=)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 07 april 2014 - 16:44   quote  deeplink  
Dat is een hele goede keuze, eerlijkheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fair Play noemen we dat maar, denk ik.
Peterhs
 Peterhs - maandag 07 april 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 16:44 schreef nieuwe ajax het volgende:
Denk je?
Of wil je graag bevestiging.....?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 april 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 17:14 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Denk je?
Of wil je graag bevestiging.....?
Ja!!!111!!111!EEN!!!11ELF!11
remco k
 remco k - maandag 07 april 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 14:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan zou ik vanavond bij thuiskomst melden dat de vakantie een weekie of 3 is uitgesteld! ;-)
Nee sorry, wil er zelf graag heen.. En ben er ook aan toe..
remco k
 remco k - maandag 07 april 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 15:40 schreef Aartus het volgende:

[..]

Er is vast wel een kroeg in de buurt met een voetbalkanaal.Die Fransen zullen alleen wel raar opkijken als jij de polonaise in je eentje gaat lopen.In ieder geval veel plezier alvast in Frankrijk.
Whahaha, zie je het al voor je..
remco k
 remco k - maandag 07 april 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 16:44 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ik denk dat ze het tijdstip gehuurd hebben.. Al 28 jaar ofzo..
jariheld
 jariheld - maandag 07 april 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Dat we weer kampioen worden dat staat vast maar ik vraag me af of die ranzige kakkerlakken zichzelf weer gaan huldigen bij een eventuele tweede plek.
Wat ik niet hoop overigens en ook niet denk aangezien ik denk dat ze uit bij resp. Psv en Az gaan verliezen
Aartus
 Aartus - maandag 07 april 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 19:28 schreef jariheld het volgende:
Dat we weer kampioen worden dat staat vast maar ik vraag me af of die ranzige kakkerlakken zichzelf weer gaan huldigen bij een eventuele tweede plek.
Wat ik niet hoop overigens en ook niet denk aangezien ik denk dat ze uit bij resp. Psv en Az gaan verliezen
Mooi.Dan worden wij tweede.
jariheld
 jariheld - maandag 07 april 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 20:22 schreef Aartus het volgende:

[..]

Mooi.Dan worden wij tweede.
Van mij mogen jullie tweede worden hoor. Liever Twente dan die kakkerlakken!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 07 april 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 19:28 schreef jariheld het volgende:
Ja daar vieren ze het wel hoor stond laatst al iets over een speler die
dat wilde..
jariheld
 jariheld - dinsdag 08 april 2014 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 22:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja daar vieren ze het wel hoor stond laatst al iets over een speler die
dat wilde..
Die stumperds vieren zelfs al iets als ze zelf hun eigen veters kunnen strikken:-D
Aangezien ze geen prijs kunnen pakken zoeken ze steeds weer naar nieuwe redenen om 'iets' te kunnen vieren.
Ik bedoel je bent een kakkerlak of je bent het niet. Het is en blijft ongedierte.
Buiten het kampioenschap van ons hoop ik echt dat die kakkies naast de tweede plek grijpen.
Nu hebben ze het steeds over kampioen van de armoede maar geloof me maar als ze tweede worden is dat in hun ogen een prestatie van wereldformaat gezien hun financiële positie bla bla bla. Op me werk gisteren ook twee van die kakkies....ja en als wij tweede worden is dat meer een prestatie van ons dan dat jullie eerste worden. Ik bedoel wat een moncholen zijn het ook. Alsof wij in de tijd dat Psv steeds kampioen werd gingen roepen dat die tweede of derde plek knapper is van ons dan de titel van hun omdat hun Romario of Ronaldo hadden. Jantje had gewoon gelijk. ..het zijn maar kut kakkerlakken. Gvd wat heb ik toch een pesthekel aan dat volk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2014 door jariheld --
jariheld
 jariheld - dinsdag 08 april 2014 - 07:31   quote  deeplink  
Aangezien die kakkies in uitwedstrijden aanzienlijk slechter presteren acht ik de kans echt groot dat ze in Eindhoven en Alkmaar punten verspelen.
In dat geval ga ik voor de uitzondering ook wat vieren.. Zijn echte stakkers daar zeg. En dan die kutkabouter van een Clasie roepen dat ze niet onder doen voor ons hahahaha. Halloooo je heb 3 keer verloren van ons dit seizoen en tis vierde titel op rij en je staat 6 punten achter. Hoezo zijn jullie beter?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2014 door jariheld --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 april 2014 - 09:29   quote  deeplink  
En Foxy en Foxy en Foxy moet niet zeiken
En Foxy en Foxy BEKKEN DICHT!!!

Door dat gekut van jullie als voetbalzender moeten wij al jaren op de meest klote tijdstippen naar het stadion komen om een wedstrijd te bekijken, dus nu voor 1 keer niet zeiken als je andersom eens een keer een dienst kan verlenen! Stelletje jankballen!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 08 april 2014 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 april 2014 - 09:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
En Foxy en Foxy en Foxy moet niet zeiken

Door dat gekut van jullie als voetbalzender moeten wij al jaren op de meest klote tijdstippen naar het stadion komen om een wedstrijd te bekijken, dus nu voor 1 keer niet zeiken als je andersom eens een keer een dienst kan verlenen! Stelletje jankballen!
He ouwe, welke melodielijn hoort er bij: En Foxy en Foxy en Foxy moet niet zeiken
jariheld
 jariheld - dinsdag 08 april 2014 - 10:11   quote  deeplink  
Nog een voorbeeld van die smerige kakkerlakken...zelfs de trainer van ado heeft er begrip voor dat de wedstrijd verzet wordt en dat dat in het kader van oa eerlijkheid veiligheid en het vieren van een feestje heel normaal is.En wie lopen er weer te janken? ? Die kakkies. .
Ga maar janken de komende vijf jaar want er komen nog meer titels bij.
Als we met dit zoals dat gesteld wordt middelmatige elftal al kampioen worden half april ken je nagaan wat er gebeurt als het elftal enigszins bij elkaar blijft met een aantal versterkingen volgend seizoen. Ken het AD het hele jaar gaan janken alvast over de slechtste competitie in Europa over de KNJB over competitie vervalsing en 020 minded. Als ze dat nu alvast ff gaan doen hoeven we het er straks niet meer over te hebben. Pelle weg dan zijn ze gelijkwaardig aan fc Rijnmond. Toen Jan weg ging waren we kansloos vd titel volgens hun toen Christian wegging dito en kijk ons staan op die eerste plek:-) met een middelmatig team kampioen van de armoede haha. Nou als dat het geval is loopt er daar dus echt alleen maar bagger rond bij fc pelle. Overigens wel de beste spits vd eredivisie
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 april 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 april 2014 - 10:11 schreef jariheld het volgende:
Nog een voorbeeld van die smerige kakkerlakken...zelfs de trainer van ado heeft er begrip voor dat de wedstrijd verzet wordt en dat dat in het kader van oa eerlijkheid veiligheid en het vieren van een feestje heel normaal is.En wie lopen er weer te janken? ? Die kakkies. .
Ga maar janken de komende vijf jaar want er komen nog meer titels bij.
Als we met dit zoals dat gesteld wordt middelmatige elftal al kampioen worden half april ken je nagaan wat er gebeurt als het elftal enigszins bij elkaar blijft met een aantal versterkingen volgend seizoen. Ken het AD het hele jaar gaan janken alvast over de slechtste competitie in Europa over de KNJB over competitie vervalsing en 020 minded. Als ze dat nu alvast ff gaan doen hoeven we het er straks niet meer over te hebben. Pelle weg dan zijn ze gelijkwaardig aan fc Rijnmond. Toen Jan weg ging waren we kansloos vd titel volgens hun toen Christian wegging dito en kijk ons staan op die eerste plek:-) met een middelmatig team kampioen van de armoede haha. Nou als dat het geval is loopt er daar dus echt alleen maar bagger rond bij fc pelle. Overigens wel de beste spits vd eredivisie
Rustig maar joh.. Lekker laten janken wij zijn het grote boze Ajax.
Wij zijn groter doordat we niet zo druk met de rest zijn.
Er is nog genoeg te verbeteren bij ons ondanks dat we kampioen worden.
Heb toch weinig genoten dit seizoen de rest is pas armoede omdat ze het ons niet moeilijk
genoeg kunnen maken.
jariheld
 jariheld - dinsdag 08 april 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 april 2014 - 13:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rustig maar joh.. Lekker laten janken wij zijn het grote boze Ajax.
Wij zijn groter doordat we niet zo druk met de rest zijn.
Er is nog genoeg te verbeteren bij ons ondanks dat we kampioen worden.
Heb toch weinig genoten dit seizoen de rest is pas armoede omdat ze het ons niet moeilijk
genoeg kunnen maken.
Ja ik had ook liever een sprankelend Ajax gezien en natuurlijk kan en moet het veel beter. Ben ik honderd procent met je eens.
Hopelijk komen er nog een paar goeie versterkingen bij en legt Ajax volgend seizoen het voetbal op de mat waar we van weten waar ze toe in staat zijn.
En je heb ook gelijk dat ik me niet zo druk moet maken om die kakkies maar ik kan het niet helpen ik heb gewoon een pl...hekel aan ze door hun gezeik en altijd afschuiven op ons. Zie het zo als er weer een Marokkaan een overval zet dan kennen ze tegen mij zeggen joh maak je niet druk ze zijn niet allemaal hetzelfde maar op dat moment heb ik een hekel aan alles wat daarvandaan komt. Ik weet het is kort door de bocht maar tis de aard van het beestje. Zo zullen er ook wel goeie kakkies zijn ( al betwijfel ik het) maar voor mij is alles daar gewoon ongedierte

nora
 nora - dinsdag 08 april 2014 - 15:04   quote  deeplink  
Nou Jari volgens mij moest jij het allemaal even kwijt dat zal wel opluchten zo effe die kakkies uitspugen ha ha !!!
p.s Schaken wil in iedergeval de tweede plek niet vieren heeft hij aangegeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - ado verplaatst naar 16.30 uur! (UPDATE)

0.0101900