|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
KNVB probeert mogelijke kampioenswedstrijd Ajax te verzetten (VoetbalZone)
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 15:04 schreef nora het volgende:Nou Jari volgens mij moest jij het allemaal even kwijt dat zal wel opluchten zo effe die kakkies uitspugen ha ha !!! p.s Schaken wil in iedergeval de tweede plek niet vieren heeft hij aangegeven. Ja Nora lucht enigzins op maar blijf een hekel aan dat zooitje hebben. Sterker nog het is al zo erg dat ik weiger om mee te gaan naar een bedrijfsuitje omdat er 1 of andere monchool van kantoor dat gepland heeft in 010. Voor nog geen miljoen rij ik richting die grafstad. Zullen vast collega's zijn die zich opperbest vermaken maar als ik dat akelige accent hoor met die veel te lange Ow en dat honderd keer joh pleurt op in een zin ben ik al klaar. Dan heb ik gegeten en gedronken. Tis al erg zat dat er twee van dat soort bij ons in Amsterdam werken. Enige discussie die ze voeren is dat Coen beter was dan Johan.. en dat hun de eerste waren met de cup met de grote oren. Nou van harte...wij hebben hem 4 keer gepakt dat soort gesprekken. Pfff Vorige week nog ..Pelle rolt in zijn eentje jullie 020 op. Nou het is drie keer niet gelukt dit seizoen maar zet hem in zijn uppie op het veld. Mij benieuwen die uitslag. Het is echt dom volk en ik ben misschien nog wel dommer dat ik met die insecten brigade in discussie ga maar kan het gewoon niet laten om me mond te houden dan;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2014 door jariheld -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Hahaha die haat naar 010, het is toch ongelooflijk eigenlijk.
Een club die al sinds 1999 niet meer kampioen is geworden. Een club die sindsdien nog maar 1 a 2 keer winterkampioen is geworden. Het niveau van de eredivisie is omlaag gegaan, dan zou het toch makkelijker zijn voor 010 om kampioen te worden.
010 heeft een mooi stadion met vaak een prima grasmat, fanatiek publiek. Prima jeugd opleiding. In 15 jaar niet kampioen worden in een competitie die dalend is.
Hahaha en dan die haat richting die club is eigenlijk ongelooflijk. Ik heb namenlijk gewoon medelijden. Er zijn prima faciliteiten om kampioen te worden en dan vervolgens word je dat niet. Ik lach om medelijden. Haat heb ik niet, medelijden voor kleine kinderen die feyenoord supporter zijn geworden en nooit hun club kampioen heb zien worden. Dan ook nog toe kijken hoe Ajax met echt een matig elftal wel kampioen word. Is denk ik wel pijnlijk om te zien als je 010'er bent. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 16:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Hahaha die haat naar 010, het is toch ongelooflijk eigenlijk. Een club die al sinds 1999 niet meer kampioen is geworden. Een club die sindsdien nog maar 1 a 2 keer winterkampioen is geworden. Het niveau van de eredivisie is omlaag gegaan, dan zou het toch makkelijker zijn voor 010 om kampioen te worden. 010 heeft een mooi stadion met vaak een prima grasmat, fanatiek publiek. Prima jeugd opleiding. In 15 jaar niet kampioen worden in een competitie die dalend is. Hahaha en dan die haat richting die club is eigenlijk ongelooflijk. Ik heb namenlijk gewoon medelijden. Er zijn prima faciliteiten om kampioen te worden en dan vervolgens word je dat niet. Ik lach om medelijden. Haat heb ik niet, medelijden voor kleine kinderen die feyenoord supporter zijn geworden en nooit hun club kampioen heb zien worden. Dan ook nog toe kijken hoe Ajax met echt een matig elftal wel kampioen word. Is denk ik wel pijnlijk om te zien als je 010'er bent. Klopt als een bus wat je zegt. Bij mij is het zo dat ik niet eens zo zeer naar hun resultaten kijk want zoals je zelf al terecht stelt..die zijn er bij hun niet of nauwelijks. Zijn gewoon die rotkoppen van ze met dat kutaccent die grauwe kutstad en dat eeuwige ziekelijke jaloerse gedrag naar Ajax toe..ben een ras jordanees en wij hebben gewoon een bloedhekel aan ze. PUNT;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 april 2014 door jariheld -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 07:31 schreef jariheld het volgende:Aangezien die kakkies in uitwedstrijden aanzienlijk slechter presteren acht ik de kans echt groot dat ze in Eindhoven en Alkmaar punten verspelen. In dat geval ga ik voor de uitzondering ook wat vieren.. Zijn echte stakkers daar zeg. En dan die kutkabouter van een Clasie roepen dat ze niet onder doen voor ons hahahaha. Halloooo je heb 3 keer verloren van ons dit seizoen en tis vierde titel op rij en je staat 6 punten achter. Hoezo zijn jullie beter? Je bent maar druk met Feyenoord.. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Gaat wel weer over. Duurt meestal paar dagen nadat ik verplicht weer moest werken met die kakkies |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 18:00 schreef jariheld het volgende:[..] Gaat wel weer over. Duurt meestal paar dagen nadat ik verplicht weer moest werken met die kakkies Kan beter druk zijn met Ajax.. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Druk met Ajax ben ik al vanaf 73 het moment dat ik kon lopen haha. Met de paplepel erin gegoten. Weet niet waar jij vandaan komt maar bij ons thuis stond je er mee op en ging je ermee naar bed en das eigenlijk nog steeds zo. Meer dan 400 wedstrijden bezocht alles meegemaakt vanaf de periode de Meer.Wenen en Turijn geweest en zeker nog 22 wedstrijden europees buiten Nederland en regelmatig trainingen bezocht als dat ging met mijn werk dus denk dat ik me meer bezig hou dan de gemiddelde persoon hier op de site:-) Neemt niet weg dat ik gewoon een pl...hekel aan 010 heb en als ik ff me gal wil spugen omtrent dat zooitje dan doe ik dat gewoon. Als jij een echte amsterdammer bent en ajax ook in jou bloed zit dan zou je dat prima moeten begrijpen.
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Iemand in/bij het honk aanwezig zondag??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 20:07 schreef jariheld het volgende:Druk met Ajax ben ik al vanaf 73 het moment dat ik kon lopen haha. Met de paplepel erin gegoten. Weet niet waar jij vandaan komt maar bij ons thuis stond je er mee op en ging je ermee naar bed en das eigenlijk nog steeds zo. Meer dan 400 wedstrijden bezocht alles meegemaakt vanaf de periode de Meer.Wenen en Turijn geweest en zeker nog 12 wedstrijden europees buiten Nederland en regelmatig trainingen bezocht als dat ging met mijn werk dus denk dat ik me meer bezig hou dan de gemiddelde persoon hier op de site:-) Neemt niet weg dat ik gewoon een pl...hekel aan 010 heb en als ik ff me gal wil spugen omtrent dat zooitje dan doe ik dat gewoon. Als jij een echte amsterdammer bent en ajax ook in jou bloed zit dan zou je dat prima moeten begrijpen. Valt op dat je zo druk bent met Feyenoord.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jazeker... Het honk ergens in het midden van nergens in Frankrijk.... Maar ik kijk wel zoals het er nu uitziet..
Slechte planning van mijzelf.. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Ja dat geloof ik best. Meestal hou ik me wel in maar soms heb ik gewoon ff de pleuris op ze in en dat type ik dan ff van me af:-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: In het stadion, weet niet of ik naar het honk ga! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 20:23 schreef jariheld het volgende:Ja dat geloof ik best. Meestal hou ik me wel in maar soms heb ik gewoon ff de pleuris op ze in en dat type ik dan ff van me af:-) Prima hoor.. Zie alleen liever supporters die positief druk met Ajax zijn dan druk met negatief over die andere club..
Mooi voorbeeld is het juichen in Arnhem afgelopen weekend bij de voorsprong van Feyenoord op RKC...
Vitesse had namelijk winst nodig, en dan verlies in Rotterdam.. Ze juichen dus liever tegen Ajax dan voor Vitesse..
Das toch raar.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En? Mag die jongen toch zelf weten! Ik snap zijn haat ook nog eens! Smerige pleuris kakkerlakken! Vies smerige ongedierte! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Gewoon komen man, drinken we een paar biertjes samen! Ik ben 1meter87 en kaal geschoren en knap! Ohja...mn meissie is ook mee!! Jurkje, hakken, grote....handtas |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En? Mag die jongen toch zelf weten! Ik snap zijn haat ook nog eens! Smerige pleuris kakkerlakken! Vies smerige ongedierte! Blablabla.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 20:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Gewoon komen man, drinken we een paar biertjes samen! Ik ben 1meter87 en kaal geschoren en knap! Ohja...mn meissie is ook mee!! Jurkje, hakken, grote....handtas Kan veel bier in.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nu al?? Ik zou ze lekker koud meenemen... Of ligt de tas in de koelkast.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Blablabla? Ik heb een schurfthekel aan die gasten! Klaar! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 20:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Gewoon komen man, drinken we een paar biertjes samen! Ik ben 1meter87 en kaal geschoren en knap! Ohja...mn meissie is ook mee!! Jurkje, hakken, grote....handtas Hehehe ik heb 3 meiden aan mijn zijde die dag! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Blub blub blub ook goed? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Doet HJ zo af en toe wel ja.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou dat bedoel ik! Dacht al dat je flessie leeg was! |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 20:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En? Mag die jongen toch zelf weten! Ik snap zijn haat ook nog eens! Smerige pleuris kakkerlakken! Vies smerige ongedierte! Thnx ouwe jij snapt em gelukkig:-) |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
En zoals eerder gezegd ik hou me al 40 jaar bezig met AJAX vanaf kinds af aan maar neemt niet weg dat ik gewoon ook af en toe me gal wil spuwen wat betreft 010 ongedierte. Tis niet zo dat ik me daardoor niet bezig hou met me cluppie. Dat mopperen op 010 doe ik er gewoon ff bij omdat ik daar zin in heb. Kan me niet voorstellen dat Remco een ras amsterdammer is want er heb nog nooit een stadsgenoot tegen mij gezegd dat ik niet mag zeiken over 010. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
No hard feelings voor de rest maar als iemand ff wil zeiken op 010 moet ie dat lekker zelf weten. Zal de laatste zijn die de moraalridder uithangt. Zie al in een volle kroeg met me makkers he gappies luister ff wat ik te melden heb...laten we ons met zijn alle ff bezig houden met Ajax ipv feyenooit af te zeiken. Dan wordt je hard uitgelachen. Fuck you met je 010 erbij gap zul je horen. Kan ik je op een briefje meegeven
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 22:08 schreef jariheld het volgende:En zoals eerder gezegd ik hou me al 40 jaar bezig met AJAX vanaf kinds af aan maar neemt niet weg dat ik gewoon ook af en toe me gal wil spuwen wat betreft 010 ongedierte. Tis niet zo dat ik me daardoor niet bezig hou met me cluppie. Dat mopperen op 010 doe ik er gewoon ff bij omdat ik daar zin in heb. Kan me niet voorstellen dat Remco een ras amsterdammer is want er heb nog nooit een stadsgenoot tegen mij gezegd dat ik niet mag zeiken over 010. Nu weten we het wel...en je hoeft geen ras amsterdammer te zijn om Ajacied te wezen bijgoochem, van mij mag je een topic openen om te zeiken over 010.....moet jij weten. Ieder is op zijn eigen manier bezig met zijn cluppie.....hebben we jou echt niet voor nodig |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 01:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nu weten we het wel...en je hoeft geen ras amsterdammer te zijn om Ajacied te wezen bijgoochem, van mij mag je een topic openen om te zeiken over 010.....moet jij weten. Ieder is op zijn eigen manier bezig met zijn cluppie.....hebben we jou echt niet voor nodig Je heb helemaal gelijk man..maar heb niet gezegd dat je een ras amsterdammer moet zijn om ajacied te wezen. Vind alleen als ik wil zeiken over 010 dat ik dat ook zelf moet weten. Er is niemand die mij hoeft te vertellen wat ik wel of niet moet schrijven want daar heb ik jou ook niet voor nodig.. ( niet lullig bedoeld) Maar ik ga jou niet zeggen wat jij wel of niet moet schrijven. Schrijf wat je wil daar is zo'n site voor. |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Zo is dat. Niet meteen doen wat de andere zeggen tegen je. Alleen je eigen mening telt. Verder niets anders. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Het is niet dat alleen je eigen mening telt natuurlijk maar het is ook een land met vrijheid van meningsuiting. En je hoeft het gelukkig niet altijd met elkaar eens te zijn. Als iemand mij zegt dat het goed is om met 200 over de weg te razen is het echt niet zo dat ik dat ff ga doen omdat de meerderheid dat Cool vind. Ik doe me ding gewoon moet een ander gewoon ook doen. Bovendien bega ik geen doodzonde of crimineel delict. Ik zeik ff over 010 hun doen niet anders over ons dus persoonlijk zie ik het probleem niet eens. Elk onderwerp gerelateerd aan ons gaat over neuzen kk joden hamas hamas...en jhk. Als je dat vergelijkt met wat ik schrijf is dit een kauwgomballenzaak. Verwens niemand dood een ziekte of wat dan ook vind het gewoon kutvolk thats all. En geloof me dat ze dat ook van ons vinden. Werk in de haven al meer dan 15 jaar en ze hebben het over kk joden uit neuzenstad en nooit over ajacieden. Geloof me maar dat dat zo is. Dagelijks horen we dat in de haven en er is geen 1 010 er die op dat moment zegt tegen zijn maat...joh hou nu maar eens op over de ajax supporters. ....het zijn gewoon vuile vieze kk joduh dat weet je toch uit snavelstad das het enige dat je hoort. Of had je de illusie dat het bij hun anders ging?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2014 door jariheld -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer 010 de voorronde mag spelen van de CL, gaan ze in rotjeknor ff geloven dat ze CL gaan halen. Feitelijk weten wij het antwoord al ( ze gaan toch geen poulefase halen) alleen die geestelijke dwergen daar nog niet. Uiteindelijk worden ze opnieuw blij gemaakt met een dooie mus. En dan zijn ze ook nog verbaast hoe dat kan dat ze het niet halen!! Hoe duidelijk wil je het hebben.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 14:49 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer 010 de voorronde mag spelen van de CL, gaan ze in rotjeknor ff geloven dat ze CL gaan halen. Feitelijk weten wij het antwoord al ( ze gaan toch geen poulefase halen) alleen die geestelijke dwergen daar nog niet. Uiteindelijk worden ze opnieuw blij gemaakt met een dooie mus. En dan zijn ze ook nog verbaast hoe dat kan dat ze het niet halen!! Hoe duidelijk wil je het hebben..... ★★★yep ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 april 2014 - 22:08 schreef jariheld het volgende:En zoals eerder gezegd ik hou me al 40 jaar bezig met AJAX vanaf kinds af aan maar neemt niet weg dat ik gewoon ook af en toe me gal wil spuwen wat betreft 010 ongedierte. Tis niet zo dat ik me daardoor niet bezig hou met me cluppie. Dat mopperen op 010 doe ik er gewoon ff bij omdat ik daar zin in heb. Kan me niet voorstellen dat Remco een ras amsterdammer is want er heb nog nooit een stadsgenoot tegen mij gezegd dat ik niet mag zeiken over 010. Ik ben niet geboren in Adam.. Maar kom er genoeg.. En geloof mij, er werken en wonen genoeg Feyenoorders in de hoofdstad....
Bij onze vestiging in de hoofdstad, werkt alles bij elkaar denk ik 100 jaar bajes aan echte rasamsterdammers en Ajax supporters.... Die jongens zijn enkel en alleen bezig met pro Ajax.... Zoals jij bezig bent hier met Feyenoord heb ik daar nog nooit gehoord.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die zwemmen er wel ja.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 08:09 schreef jariheld het volgende:Het is niet dat alleen je eigen mening telt natuurlijk maar het is ook een land met vrijheid van meningsuiting. En je hoeft het gelukkig niet altijd met elkaar eens te zijn. Als iemand mij zegt dat het goed is om met 200 over de weg te razen is het echt niet zo dat ik dat ff ga doen omdat de meerderheid dat Cool vind. Ik doe me ding gewoon moet een ander gewoon ook doen. Bovendien bega ik geen doodzonde of crimineel delict. Ik zeik ff over 010 hun doen niet anders over ons dus persoonlijk zie ik het probleem niet eens. Elk onderwerp gerelateerd aan ons gaat over neuzen kk joden hamas hamas...en jhk. Als je dat vergelijkt met wat ik schrijf is dit een kauwgomballenzaak. Verwens niemand dood een ziekte of wat dan ook vind het gewoon kutvolk thats all. En geloof me dat ze dat ook van ons vinden. Werk in de haven al meer dan 15 jaar en ze hebben het over kk joden uit neuzenstad en nooit over ajacieden. Geloof me maar dat dat zo is. Dagelijks horen we dat in de haven en er is geen 1 010 er die op dat moment zegt tegen zijn maat...joh hou nu maar eens op over de ajax supporters. ....het zijn gewoon vuile vieze kk joduh dat weet je toch uit snavelstad das het enige dat je hoort. Of had je de illusie dat het bij hun anders ging? Ik zou het erg fijn vinden als je dat KK in je laatste zin eruit haalt, iedereen weet wat je ermee bedoelt en dat hoort hier niet thuis.. Verder moet je uiteraard zelf weten wat je post.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Franse vissen die zwemmen met een franse slag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 18:40 schreef remco k het volgende:[..] Ik zou het erg fijn vinden als je dat KK in je laatste zin eruit haalt, iedereen weet wat je ermee bedoelt en dat hoort hier niet thuis.. Verder moet je uiteraard zelf weten wat je post.. Ehm Remco, dan niet alleen in zijn laatste zin want het staat vaker in zijn tekst! Nou weet ik dat hij het niet zelf bedoeld, maar enkel voorbeelden geeft maar dan toch zou ik inderdaad dit soort woorden liever niet lezen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 09 april 2014 - 19:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ehm Remco, dan niet alleen in zijn laatste zin want het staat vaker in zijn tekst! Nou weet ik dat hij het niet zelf bedoeld, maar enkel voorbeelden geeft maar dan toch zou ik inderdaad dit soort woorden liever niet lezen! JA zie het inderdaad.. En omdat hij het niet hardop bedoeld vraag ik het ook netjes toch.. Zeker voor mijn doen...:-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Beste jariheld,
Wij, mede forumgebruikers, zouden het zeer op prijs stellen als je bovengenoemde afkortingen niet meer wil gebruiken. Wij weten dat je het ook niet zo hard bedoeld, maar deze afkortingen horen niet op ons forum.
Namens ons allemaal vast bedankt voor je medewerking ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hey Remco, over netjes vragen gesproken....;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik geloof in de oprechtheid en eerlijkheid van jariheld.....laat ik dat voorop stellen....daarom wordt het ook vriendelijk verzocht. We hebben er aardig voor geknokt om het woord kanker als scheldwoord van ons forum te krijgen en ik denk dat het ook goed gelukt is....ik ben geen heilige hoor ik scheld en tier als een ouwe ketellapper maar het woord kanker zal je bij mij nooit horen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ben geboren en getogen in Friesland, maar spreek ABN. Omdat ik een hekel heb aan fries accent. Toen ik ouder werd en uitging escaleerde dit enorm. Friestalige mensen hadden moeite met het feit dat ik ABN sprak. Daardoor kreeg ik een hekel aan provocerende boeren. Ik ging krachttraining doen en begon met kickboksen. Op een gegeven moment sportte ik 20 uur per week. Ineens kon ik nagenoeg iedere man binnen no time knock out slaan. En je raad het al....wanneer een boer mij ging provoceren; sloeg ik hem in elkaar. Omdat je geen tegenstand had. OOk ik werd extreem agressief van die boeren. Ik liep er niet mee te koop dat ik fysiek sterker was. Maar liep er ook niet voor weg om provocerende boeren een pak slaag te geven. Nu ik 41 ben denk ik van; het had ook anders gekund. Haat en agressie lijden tot niks. Een ander iets niet gunnen is gebaseerd op egoisme. En dat is de grootste tekortkoming van de mens in het algemeen. Hoe meer je hieraan toe geeft, hoe meer je faalt als mens. Ik noem het tegenwoordig de weg van de minste weerstand. Omdat wij primitief zo reageren. Het is juist de kunst om verder te kijken en er boven te staan. In feite ben je dan juist een sterker mens!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 april 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ook ik kom dus niet uit Amsterdam. Maar ben al vanaf mijn 6e Ajacied. Dat zit in je bloed en gaat er nooit meer uit. Uiteindelijk gaat het om loyaliteit en de emotie die Ajax ons geeft. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Snap jullie wel ik gebruik het woord zelf ook nooit. Heb me beide ouders eraan verloren op jonge leeftijd. Ik gaf hier zoals warrior en nenam eerder al aangaven precies weer hoe er in 010 door sommige wordt gesproken over Ajax. Maar natuurlijk zul je mij dit woord nooit zelf horen gebruiken. Ik weet tenslotte zelf wel beter |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Wat ik ook even recht wil zetten is dat ik nooit gezegd heb dat je alleen ajacied kunt zijn als je uit Amsterdam komt. Ik zei dat ik zelf nog nooit van een amsterdammer persoonlijk iets gehoord heb als het over 010 afzeiken ging. Denk namelijk nog steeds dat die aversie naar 010 toe over het algemeen iets dieper zit bij een ras amsterdammer dan bij iemand van daarbuiten. Dat wil niks zeggen over de liefde voor Ajax maar waar ik vandaan kom zit die aversie er al een beetje ingebakken. Maw het zijn meestal mensen van buiten Amsterdam die dan er iets van zeggen en ik denk echt dat dat is omdat die er iets anders tegen aan kijken. Maar liefde voor Ajax staat daar compleet los van. Dat snap ik echt wel hoor mannen. ★★★
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door jariheld -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Amen fijnedag allemaal langzaam toewerken naar ons vierde kampioenschap van de afgelopen 4 seiz. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Jariheld/////HELD
Tiefus 010ers!!!!
Gun ze alleen degradatie!!! |
|