|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
KNVB probeert mogelijke kampioenswedstrijd Ajax te verzetten (VoetbalZone)
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Die aversie tegen Ajax kan ik wel begrijpen. Het is namelijk zo dat als Ajax in zwaar weer zit dan alles en iedereen van de pers over Ajax praat. Als JC van de berg komt en gaat aanschuiven bij P&W dan zit hij alleen, alsof hij een vorst is. Als Ajax wint dan ligt dat aan Ajax Als Ajax verliest dan ligt dat aan Ajax Verliest Ajax in Europa dan ligt het aan de Nederlandse Competitie waar Ajax geen tegenstand kent. Als het nederlands elftal goede periode door maakt dan komt dat door de Ajacieden of Ex-Ajacieden. Berichten over Ex-Ajacieden in europa, dat ajax meeste spelers aflevert voor europa. Daar willen de kranten graag over schrijven. Succes van een Ex-ps'er of van feyenoord dat word wel genoemd maar niet waar die speelde. Robben is een nederlander en sneijder is een ex-ajacied. Gisteren Atletico vs Barca, commentaar van NOS op het einde van de verslaggeving. Altetico van Toby Alderweirld wint van Barca, heel even loopt Toby in het beeld. Terwijl bij Barca affelay in de selectie zat.
Vervolgens word totaal voetbal altijd in verband gebracht met ajax. Dat nederlandse school eigenlijk de ajax school is. Maar welke trainer die nu actief is is een ex-ajacied?
Dat dit allemaal waar kan zijn dan hoef je dat nog niet altijd te benoemen. Vervolgens hoef je ook niet te benoemen wat je successen zijn. Want iedereen weet wel wie Ajax is en wat ze in het verleden hebben gepresteerd. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 10:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Die aversie tegen Ajax kan ik wel begrijpen. Het is namelijk zo dat als Ajax in zwaar weer zit dan alles en iedereen van de pers over Ajax praat. Als JC van de berg komt en gaat aanschuiven bij P&W dan zit hij alleen, alsof hij een vorst is. Als Ajax wint dan ligt dat aan Ajax Als Ajax verliest dan ligt dat aan Ajax Verliest Ajax in Europa dan ligt het aan de Nederlandse Competitie waar Ajax geen tegenstand kent. Als het nederlands elftal goede periode door maakt dan komt dat door de Ajacieden of Ex-Ajacieden. Berichten over Ex-Ajacieden in europa, dat ajax meeste spelers aflevert voor europa. Daar willen de kranten graag over schrijven. Succes van een Ex-ps'er of van feyenoord dat word wel genoemd maar niet waar die speelde. Robben is een nederlander en sneijder is een ex-ajacied. Gisteren Atletico vs Barca, commentaar van NOS op het einde van de verslaggeving. Altetico van Toby Alderweirld wint van Barca, heel even loopt Toby in het beeld. Terwijl bij Barca affelay in de selectie zat. Vervolgens word totaal voetbal altijd in verband gebracht met ajax. Dat nederlandse school eigenlijk de ajax school is. Maar welke trainer die nu actief is is een ex-ajacied? Dat dit allemaal waar kan zijn dan hoef je dat nog niet altijd te benoemen. Vervolgens hoef je ook niet te benoemen wat je successen zijn. Want iedereen weet wel wie Ajax is en wat ze in het verleden hebben gepresteerd. En ik snap de aversie tegen 010 heel goed. Ik kom uit een familie waar mijn opa en later ook mijn vader hun avondeten lieten staan op zondag als Ajax verloren had. Met een 010 shirt kwam je het huis niet eens in en die stad werd gemeden zelfs toen pink Floyd optrad in ahoy terwijl die ouwe helemaal lijp was van hun. Dan heb je misschien enig idee hoe diep het zit. Ik geniet intens als 010 verliest en kan er maar geen genoeg van krijgen als ik die gefrustreerde koppen zie...maar dat doet niks af aan mijn liefde voor Ajax. Heb al tienduizenden gespendeerd aan me cluppie heb tig wedstrijden bekeken en tig jaar van mijn leven eraf door de spanning die ik altijd heb als Ajax speelt. Ajax is op me vrouw en me kids na me alles maar 010 is voor mij echt als water en vuur. Wat ik wel begrijp is dat mensen terecht zeggen een bepaald woord niet te gebruiken wat ik overigens zelf ook niet gebruik. Dat staat er los van maar zover je van haat kunt spreken. ..als dit de definitie is van haat..ok dan beken ik bij deze ...IK HAAT ZE INTENS. Sorry dat ik jullie hiermee lastig gevallen heb. Mijn excuses naar me mede ajacieden★★★
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door jariheld -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mij val je er niet mee lastig en excuses zijn ook niet nodig.....doe lekker je ding zou ik zo zeggen. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Bedoelde meer excuses als in de zin dat ik dat ene woord gebruikte als vb terwijl ik zelf ook hekel aan dat woord heb. Kan me voorstellen zoals je zelf al zei dat jullie lang bezig geweest zijn om dat soort taal te mijden hier en terecht. Dat ik een hekel aan hun heb zal ik nooit me excuses voor aanbieden natuurlijk. En het feit dat ik misschien ff te ver er over doorga en dat dat irritant is ook sorry. Maar me bloed veranderd in karnemelk als ik aan hun denk. Kan er gewoon niks aan doen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door jariheld -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het is goed man;-) Ieder zijn mening en dus jij ook! Zo vind ik feyenoord de 2e club van Nederland en gun ze wel die 2 plek, MAAR ik gun niemand, maar dan ook -h-e-l-e-m-a-a-l- niemand die 1e plek! Die behoort alleen maar toe aan ons ajax!! Voor de rest maakt het mij eigenlijk niet zo veel uit wie uiteindelijk 2e wordt
WZAWZDB***+3
ZIHENA***+3 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Als het om 010 gaat hoeven we niet coulant te zijn;-) Andersom lopen ze ook niet de polonaise als het om ons gaat. Verschil is dat hun met zijn alle elkaar steunen en hier er een paar de zondagse fatsoensrakker uit gaan hangen. Nou ik vertik het no matter what. Fuck them all.★★★ |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Je bent erg tegen ze, maar zegt wel fuck them all. Blijkbaar zit er toch wat liefde verscholen dus haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 18:45 schreef jariheld het volgende:[..] Als het om 010 gaat hoeven we niet coulant te zijn;-) Andersom lopen ze ook niet de polonaise als het om ons gaat. Verschil is dat hun met zijn alle elkaar steunen en hier er een paar de zondagse fatsoensrakker uit gaan hangen. Nou ik vertik het no matter what. Fuck them all.★★★ Dus omdat je niet zo tegen ze bent als jij ben je een fatsoensrakker?? |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote: Nee je bent een fatsoensrakker als je steeds reageert op wat in jou ogen niet correct is. Heb meerdere posts van jou nagelezen en jij schijnt graag je mening te geven en in discussie te gaan. Prima wat mij betreft maar ik ben niet het type dat zich daar iets van aantrekt. Sommige mensen denken dat alles wat hun zeggen evangelie is of dat ze een monopolie op de waarheid hebben. Jou waarheid hoeft niet de norm of die van een ander te zijn. Het feit dat jij tig duizend posts hebt zegt mij alleen maar een aantal dingen. 1. Je heb veel meer vrije tijd als een ander 2. Prive is het niet zo gezellig 3. Of je heb gewoon een heel sterk verlangen om de betweter uit te hangen . In dat laatste geval is het bij mij kansloos want ik ben niet het type dat zijn mening bijstelt omdat iemand toevallig veel vaker achter de pc of zijn tablet zit en denkt iedereen te moeten overtuigen. Bij sommige zal het lukken maar trust me in mijn geval is het echt verspilde moeite. Ik zeg bv niet dat iedereen een hekel aan 010 moet hebben moet ieder voor zich weten maar ik heb het wel en ga dat niet bijstellen. Verbaasd me sowieso dat jij niet op de bank zit naast Frank want gezien jou inzicht had dat wel gemoeten. Je weerlegt zowat alles wat iedereen zegt. Op mijn werk doet mijn chef dat ook alleen heb die thuis niks te vertellen. Veel praten op de vloer maar thuis door het katteluik naar binnen. Hopelijk is dat in jou geval niet zo. Anyway heb respect voor je mening hoor maar ik heb ook mijn eigen visie★★★
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 20:10 schreef jariheld het volgende:Het feit dat jij tig duizend posts hebt zegt mij alleen maar een aantal dingen. 1. Je heb veel meer vrije tijd als een ander 2. Prive is het niet zo gezellig 3. Of je heb gewoon een heel sterk verlangen om de betweter uit te hangen . Whow wat moet ik dan wel niet......mag ik er ff over nadenken welke optie ik kies. Ik heb niet zoveel posts als Remco maar zit toch in de buurt |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Ja haha das appels met peren vergelijken jij gaat niet met iedereen over alles in discussie;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 20:59 schreef jariheld het volgende:Ja haha das appels met peren vergelijken jij gaat niet met iedereen over alles in discussie;-) Klopt, ik ben de trol van het forum......maar het bevestigt wel mijn vermoeden dat jij hier niet voor het eerst ben......ben blij met je nick maar je hebt ook een andere gehad.
Overigens kies ik voor optie 2......tot de 30.000 dan daarna niet meer |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Hahahaha hier hebben we het al een keer over gehad remember?;-) Heb geen eerdere account gehad hier. Vraag boudewijn maar die kan het zo checken op ip adres. Maar goed je bent idd wel een goeie vent:-D |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Wat optie 2 betreft ach...hebben we allemaal wel eens last van. Ik duik ook wel eens achter de tablet als ze gaat mauwen;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:13 schreef jariheld het volgende:Wat optie 2 betreft ach...hebben we allemaal wel eens last van. Ik duik ook wel eens achter de tablet als ze gaat mauwen;-) Ik zat vijf jaar alleen op een flatje in Weesp ouwe.....zat tot diep in de nacht op het forum......nu allang niet meer |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Beetje mijn ding!;-) nenam!!!ouwe rukker |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahaha ouwe sloopkogel....proost ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 20:10 schreef jariheld het volgende:[..] Nee je bent een fatsoensrakker als je steeds reageert op wat in jou ogen niet correct is. Heb meerdere posts van jou nagelezen en jij schijnt graag je mening te geven en in discussie te gaan. Prima wat mij betreft maar ik ben niet het type dat zich daar iets van aantrekt. Sommige mensen denken dat alles wat hun zeggen evangelie is of dat ze een monopolie op de waarheid hebben. Jou waarheid hoeft niet de norm of die van een ander te zijn. Het feit dat jij tig duizend posts hebt zegt mij alleen maar een aantal dingen. 1. Je heb veel meer vrije tijd als een ander 2. Prive is het niet zo gezellig 3. Of je heb gewoon een heel sterk verlangen om de betweter uit te hangen . In dat laatste geval is het bij mij kansloos want ik ben niet het type dat zijn mening bijstelt omdat iemand toevallig veel vaker achter de pc of zijn tablet zit en denkt iedereen te moeten overtuigen. Bij sommige zal het lukken maar trust me in mijn geval is het echt verspilde moeite. Ik zeg bv niet dat iedereen een hekel aan 010 moet hebben moet ieder voor zich weten maar ik heb het wel en ga dat niet bijstellen. Verbaasd me sowieso dat jij niet op de bank zit naast Frank want gezien jou inzicht had dat wel gemoeten. Je weerlegt zowat alles wat iedereen zegt. Op mijn werk doet mijn chef dat ook alleen heb die thuis niks te vertellen. Veel praten op de vloer maar thuis door het katteluik naar binnen. Hopelijk is dat in jou geval niet zo. Anyway heb respect voor je mening hoor maar ik heb ook mijn eigen visie★★★ Ben blij dat je me denkt te kennen...
Niet dus..
1 2 en 3 zijn namelijk allemaal fout.. Eigenlijk is je gehele post over mij niet correct..
Mensenkennis heb je in ieder geval dus niet.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] Ben blij dat je me denkt te kennen... Niet dus.. 1 2 en 3 zijn namelijk allemaal fout.. Eigenlijk is je gehele post over mij niet correct.. Mensenkennis heb je in ieder geval dus niet.. Hahaha 3 is fout?
kan wel iets anders uit mijn gedachte halen.
Ken je de discusies over blind en eriksen? altijd maar je standpunt herhalen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hahaha 3 is fout? kan wel iets anders uit mijn gedachte halen. Ken je de discusies over blind en eriksen? altijd maar je standpunt herhalen. Reageren op iets wat een ander zegt..
Volgens mij bewijzen ze trouwens beiden ook hele goede voetballers te zijn..
Een ander hoeft echt mijn mening niet over te nemen hoor.. Praat gewoon graag en veel over Ajax..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door remco k -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Niet alleen meer ROFL. Nu zelf all over the floor :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Hahaha 3 is fout? kan wel iets anders uit mijn gedachte halen. Ken je de discusies over blind en eriksen? altijd maar je standpunt herhalen. Hehehehe....vergeet Urby niet en Schone |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Overdrijven is ook een vak... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Is dat zo? Hoeveel valt daar mee te verdienen en waar/hoe kan je solliciteren? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zat vijf jaar alleen op een flatje in Weesp ouwe.....zat tot diep in de nacht op het forum......nu allang niet meer gouwe tijden vrind! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] Ben blij dat je me denkt te kennen... Niet dus.. 1 2 en 3 zijn namelijk allemaal fout.. Eigenlijk is je gehele post over mij niet correct.. Mensenkennis heb je in ieder geval dus niet.. Ja hoor daar gaan we weer... ik zeg niet dat ik jou denk te kennen maar ik meld wat mijn gedachte is erover als ik jou zo hoor. Begrijpend lezen niet je sterkste kant he? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:40 schreef remco k het volgende:[..] Ben blij dat je me denkt te kennen... Niet dus.. 1 2 en 3 zijn namelijk allemaal fout.. Eigenlijk is je gehele post over mij niet correct.. Mensenkennis heb je in ieder geval dus niet.. zover zit hijer niet naast denk ik hahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en ovr die fatsoenrakkers heeft hij ook wel een punt hahahahahahaha val jij niet onder nenam!;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:46 schreef remco k het volgende:[..] Reageren op iets wat een ander zegt.. Volgens mij bewijzen ze trouwens beiden ook hele goede voetballers te zijn.. Een ander hoeft echt mijn mening niet over te nemen hoor.. Praat gewoon graag en veel over Ajax.. ik twijfelde ook niet aan de kwaliteiten van eriksen toen. Maar als een jonge speler al op jonge leeftijd gevolgd word grote clubs dan verwacht je gewoon meer. Ik vond dat hij in de 1ste paar jaar gewoon niet uit haalde wat er in zat.
overigens wil ik de discussies niet heropenen.
Ik praat overigens ook graag over Ajax. Ik wil namelijk dat Ajax terug komt naar de top van de wereld en ik denk dat dat kan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja rellen.....toen gingen we nog los gap, had Boudewijn slapeloze nachten |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
En ik had echt niet de illusie dat je zou zeggen ja klopt. Je moet wel je filosofie handhaven ..een ander ziet het altijd verkeerd toch? Wil ook geen gelijk hoor lekker je mening hebben ouwe;-) Dus beter kun je zeggen ik vind dat je er naast zit. Dan geef je je mening. Door te zeggen dat het überhaupt niet klopt val je weer terug op dat evangelie stukje. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 10 april 2014 - 21:56 schreef joduh het volgende:en ovr die fatsoenrakkers heeft hij ook wel een punt hahahahahahaha val jij niet onder nenam!;-) voel me ook niet aangesproken....ik doe het met een kakkie, hahahaha in de hol van de leeuw(in) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De jaren dat 010 het heel matig deed waren de klassiekers tegen Ajax ook niet echt spannend. En dan is de waarde van zo'n wedstrijd ineens minder waard. Wees blij dat Feyenoord nog een klein beetje tegenstand kan bieden. Anders hoefden we niet eens naar dit soort wedstrijden te kijken. |
|
|
|