|
|
jonass
|
|
|
ENSCHEDE - FC Twente-verdediger Roberto Rosales vervolgt zijn carriere waarschijnlijk in Spanje.
De rechtsback zou volgens de krant Malaga Hoy een principe-akkoord hebben bereikt met Málaga. Voorwaarde is wel dat de club niet degradeert uit de Primerá Division.
Malaga, waar tegenwoordig ook Nordin Amrabat en Mounir El Hamdaoui voor uitkomen, staat momenteel op een elfde plaats in de Spaanse hoogste divisie. Dat lijkt een veilige klassering, maar het gat naarnaar onder toe is klein. Malaga heeft acht punten voorsprong op de nummer 19.
Rosales heeft een aflopend contractcontract bij FC Twente en kan dus transfervrij vertrekken. De club nam de Venezolaanse international in 2010 over van AA Gent. Met FC Twente won Rosales in 2011 de KNVB-beker en de Johan Cruijff Schaal.
Het gaat weer beginnen wie volgt,.............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 april 2014 door jonass -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Mooi laten gaan.Hij wil niet bijtekenen dus weg ermee. Je speelt graag voor FC Twente of helemaal niet. En daarbij Spanje is veel te hoog gegrepen voor hem. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 14:57 schreef Aartus het volgende:Mooi laten gaan.Hij wil niet bijtekenen dus weg ermee. Je speelt graag voor FC Twente of helemaal niet. En daarbij Spanje is veel te hoog gegrepen voor hem. Castanje mogelijk naar duitsland ga vast vlag kopen en uithangen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kun je de centjes meteen gebruiken om te proberen de boekhouding weer op orde te krijgen. .. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2014 - 04:32 schreef tomson het volgende:Kun je de centjes meteen gebruiken om te proberen de boekhouding weer op orde te krijgen. .. Zit jij daarmee dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nog minder dan jullie. Munsterman kwam dan ook heel geloofwaardig over bij nieuwsuur :) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Geloof er niks van. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Volgens mij ben je geen echter supporter Je hebt zeker ook geen 14 keer gejuicht dit seizoen toen Castaignos gescoord had |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2014 - 15:24 schreef de bluffer het volgende:[..] Volgens mij ben je geen echter supporter Je hebt zeker ook geen 14 keer gejuicht dit seizoen toen Castaignos gescoord had Ben je nog steeds niet gesprongen rotjong,kruip dan maar terug in die blufkut waar je uit gekropen bent. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 april 2014 - 15:24 schreef de bluffer het volgende:[..] Volgens mij ben je geen echter supporter Je hebt zeker ook geen 14 keer gejuicht dit seizoen toen Castaignos gescoord had Nee wel gelachen als ie weer eens een kans miste voor open doel of dat ie weer eens over z,n eigen benen struikelde.En dan praat ik nog niet over die 600 keer dat ie buitenspel stond.Man man de slechste voetballer die FC Twente ooit heeft gehad.Hij heeft nog kapsones ook.Dan ben je hier in Twente gauw uitgekakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Was die gozert al vergeten ja nou moet ik me weer helemaal opladen om hem opnieuw te vergeten dank je. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass