BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is de mol? Speelronde 32

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 10 april 2014 - 23:44   quote  deeplink  
In de knock-out fase van de Europese competities worden de wedstrijden steeds aantrekkelijker en hebben de clubs met een kleinere begroting toch nog steeds een redelijke kans een ronde verder te komen. Groepsfases maar weer afschaffen dan?

Met Atletico Madrid in de halve finale hoop ik dat er een kans kan komt voor deze Madrilenen om zich tegen Bayern Munchen te revancheren voor de verloren finale van 1974 die over twee wedstrijden ging.  De eerste wedstrijd eindigde toen in de 120ste minuut in 1-1 na een zondagsschot van Schwarzenbeck ( de sidekick in de verdediging van Beckenbauer). In de replay werd Atletico vervolgens met 4-0 opgerold door 2 doelpunten elk  van der Bomber en Uli Hoeness. Bayern en Atletico zijn na die wedstrijd in tegengestelde richting gegaan. Misschien dan nu de ommekeer. Franco en Carrero Blanco zouden zich omdraaien in hun graven als Atletico het kampioenenbal zou winnen. Mooi toch.






franco+y+carrero.jpg

                                                      Boeventuig in de kantine van Real Madrid (ergens in de 70er jaren vorige eeuw)


Over naar het vaderland waar bijna alle clubs nog iets hebben om voor te strijden en dat maakt het allemaal zo leuk. Goed voetbal is 1 een leuke wedstrijd is nog mooier.  Alleen PEC speelt om den keizer's baard en dat is dan mooi mazzel voor RKC deze week.

Feyenoord dat inmiddels weer volop in beeld is bij de getalenteerde jeugd in den lande moet maar weer eens winnen in Eindhoven. Zou moeten kunnen lukken deze keer. Als ADO onder leiding van ex-werknemer Fraser voor een stunt zou kunnen zorgen worden de laatste speelronden nog leuker worden. Ik blijf dromen.

Mooi nieuws is dat er een mol in of rond de selectie van Feyenoord zit met lijntjes naar het AD. Pierre van H. speelt zijn rol nog slechter dan Susan Visser.

Groot nieuws is er uit Amerika. De major league baseball overweegt om honkbalwedstrijden in te korten tot 7 innings om het spelletje aantrekkelijker te maken voor publiek. Ben benieuwd of het gaat lukken.

Hier dan maar weer mijn tips op hoop en gevoel voor speelronde 32:


FC Groningen - NAC Breda 3-1

Ondanks leegloop van jeugd moet NAC te pakken zijn in €borg waar het veld het ergst getroffen lijkt door de aardbevingen in de regio.

Go Ahead Eagles - SC Heerenveen 1-3

Met de aanstaande komst van \Dwight Lodewegers wil iedereen zich bij Heerenveen in de kijkert spelen.

SC Cambuur - Vitesse 3-3

Een ouderwetse beuk en heukpartij. Hoofdrollen voor iedereen.

FC Twente - Roda JC 1-1

Na het makkie in Breda voor de Enschedeërs volgt er een harde landing tegen de koempels.

AZ - NEC 3-0

Ff uitbollen na het uitstapje in Lisboa.

FC Utrecht - Heracles Almelo 2-1

Dit is geregeld door de besturen.

RKC Waalwijk -PEC Zwolle 4-1

Het bij PEC om niks meer.

Ajax - ADO Den Haag 3-6

Nadat Veltman eruit gestuurd is bij een 2-0 voorsprong stort Rood Wit uit Amsterdam in. Iedereen heeft het altijd over het voordeel van kunstgras. Geldt dat niet ook voor die grasmat in de Arena?

PSV - Feyenoord 0-10

Dat zal ze leren!

Eet tip voor bord op schoot: Javaanse kipsaté met boontjes witte rijst en een kratje bier.

Uit de oude doos:


sabrina-salerno-20.jpg


Disclaimer:
Sportdwaas is linksbenig en gescheiden en vindt Bas Nijhuis een ongelooflijke flapdrol  die onmiddelijk moet worden teruggezet naar de 3e klasse KNVB Zuid-Oost. Over Guusebujuuk wil ik het niet eens hebben.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2014 door sportdwaas --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 11 april 2014 - 06:51   quote  deeplink  
Rubben Schaken praat nogal graag en veel (onzin)
Ik gok op hem!
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 11 april 2014 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 april 2014 - 23:44 schreef sportdwaas het volgende:
In de knock-out fase van de Europese competities worden de wedstrijden steeds aantrekkelijker en hebben de clubs met een kleinere begroting toch nog steeds een redelijke kans een ronde verder te komen. Groepsfases maar weer afschaffen dan?

Met Atletico Madrid in de halve finale hoop ik dat er een kans kan komt voor deze Madrilenen om zich tegen Bayern Munchen te revancheren voor de verloren finale van 1974 die over twee wedstrijden ging.  De eerste wedstrijd eindigde toen in de 120ste minuut in 1-1 na een zondagsschot van Schwarzenbeck ( de sidekick in de verdediging van Beckenbauer). In de replay werd Atletico vervolgens met 4-0 opgerold door 2 doelpunten elk  van der Bomber en Uli Hoeness. Bayern en Atletico zijn na die wedstrijd in tegengestelde richting gegaan. Misschien dan nu de ommekeer. Franco en Carrero Blanco zouden zich omdraaien in hun graven als Atletico het kampioenenbal zou winnen. Mooi toch.






franco+y+carrero.jpg

                                                      Boeventuig in de kantine van Real Madrid (ergens in de 70er jaren vorige eeuw)


Over naar het vaderland waar bijna alle clubs nog iets hebben om voor te strijden en dat maakt het allemaal zo leuk. Goed voetbal is 1 een leuke wedstrijd is nog mooier.  Alleen PEC speelt om den keizer's baard en dat is dan mooi mazzel voor RKC deze week.

Feyenoord dat inmiddels weer volop in beeld is bij de getalenteerde jeugd in den lande moet maar weer eens winnen in Eindhoven. Zou moeten kunnen lukken deze keer. Als ADO onder leiding van ex-werknemer Fraser voor een stunt zou kunnen zorgen worden de laatste speelronden nog leuker worden. Ik blijf dromen.

Mooi nieuws is dat er een mol in of rond de selectie van Feyenoord zit met lijntjes naar het AD. Pierre van H. speelt zijn rol nog slechter dan Susan Visser.

Groot nieuws is er uit Amerika. De major league baseball overweegt om honkbalwedstrijden in te korten tot 7 innings om het spelletje aantrekkelijker te maken voor publiek. Ben benieuwd of het gaat lukken.

Hier dan maar weer mijn tips op hoop en gevoel voor speelronde 34:


FC Groningen - NAC Breda 3-1

Ondanks leegloop van jeugd moet NAC te pakken zijn in €borg waar het veld het ergst getroffen lijkt door de aardbevingen in de regio.

Go Ahead Eagles - SC Heerenveen 1-3

Met de aanstaande komst van \Dwight Lodewegers wil iedereen zich bij Heerenveen in de kijkert spelen.

SC Cambuur - Vitesse 3-3

Een ouderwetse beuk en heukpartij. Hoofdrollen voor iedereen.

FC Twente - Roda JC 1-1

Na het makkie in Breda voor de Enschedeërs volgt er een harde landing tegen de koempels.

AZ - NEC 3-0

Ff uitbollen na het uitstapje in Lisboa.

FC Utrecht - Heracles Almelo 2-1

Dit is geregeld door de besturen.

RKC Waalwijk -PEC Zwolle 4-1

Het bij PEC om niks meer.

Ajax - ADO Den Haag 3-6

Nadat Veltman eruit gestuurd is bij een 2-0 voorsprong stort Rood Wit uit Amsterdam in. Iedereen heeft het altijd over het voordeel van kunstgras. Geldt dat niet ook voor die grasmat in de Arena?

PSV - Feyenoord 0-10

Dat zal ze leren!

Eet tip voor bord op schoot: Javaanse kipsaté met boontjes witte rijst en een kratje bier.

Uit de oude doos:


sabrina-salerno-20.jpg


Disclaimer:
Sportdwaas is linksbenig en gescheiden en vindt Bas Nijhuis een ongelooflijke flapdrol  die onmiddelijk moet worden teruggezet naar de 3e klasse KNVB Zuid-Oost. Over Guusebujuuk wil ik het niet eens hebben.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 april 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Moet dat kratje bier ook op schoot trouwens?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 11 april 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Ik wil Sabrina wel op schoot nemen hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 april 2014 door hotjumper --
van geil
 van geil - zaterdag 12 april 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 april 2014 - 17:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Moet dat kratje bier ook op schoot trouwens?
Goede vraag!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 13 april 2014 - 22:23   quote  deeplink  
Jan Mulder in Studio Voetbal: die 2-0 van Feyenoord voelde als 10-0. En zo is het..
van geil
 van geil - zondag 13 april 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 22:23 schreef sportdwaas het volgende:
Jan Mulder in Studio Voetbal: die 2-0 van Feyenoord voelde als 10-0. En zo is het..
T eerste zinnige wat die verstrooide lul op tv zegt.
tomson
 tomson - zondag 13 april 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Heerlijke dag. En of we dat nu te danken hebben aan het feit dat PSV nu zo slecht was, of dat we zelf zo geweldig liepen te ballen zal me worst wezen. Als we over 2 weken Cambuur verslaan kunnen we met een gerust hart naar Alkmaar. Dan hebben we (ondanks het verspeelde kampioenschap) het maximale er nog uitgehaald. En daar verandert welke haatcampagne naar eigen spelers toe dan ook geen ene sodemieter aan. Complimenten aan de hele selectie, inclusief Muldertje, Lexie en Ruben. Punt ! ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 april 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 22:23 schreef sportdwaas het volgende:
Jan Mulder in Studio Voetbal: die 2-0 van Feyenoord voelde als 10-0. En zo is het..
Om vervolgens te kletsen over het lamlendige spel van psvee. Van tv af, die zak!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 13 april 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 23:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Om vervolgens te kletsen over het lamlendige spel van psvee. Van tv af, die zak!
Het ging er mij natuurlijk om dat mijn voorspelling van een 10-0 Feyenoord1 overwinning in Eindhoven feitelijk juist was
tomson
 tomson - maandag 14 april 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Your argument is valid.
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 april 2014 - 00:16   quote  deeplink  
Sabrina-Salerno-Italian-singer-from-the-eighties-21.jpg
tomson
 tomson - maandag 14 april 2014 - 00:19   quote  deeplink  
Facebook_like_thumb.png
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 april 2014 - 09:48   quote  deeplink  
Vanochtend gehoord op radio1: Feyenoord heeft PSV in eigen huis vernederd en PSV kwam er zelfs nog genadig van af...

Mooi.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 april 2014 - 10:39   quote  deeplink  
0-2 was een magere afspiegeling.
tomson
 tomson - maandag 14 april 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Was veuls te lief..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie is de mol? Speelronde 32









0.0068490