|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 17:09 schreef Bobby1972 het volgende:als Feyenoord wint, en we winnen ook zijn we officieus kampioen. Dat is pas kut. Je vrouw doet net of ze klaarkomt, maar in feite heeft ze geen orgasme gehad......schiet niet op!! Hahahaha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Was en zeer magere wedstrijd mannen, je wint dan wel maar et was op sommige momenten bille knijpen. Vond poulsen echt een van de betere vanmiddag kirkic mocht er ook zijn. Maar als je de wedstrijd bekijkt mager mager en nog eens mager... Ooh ja dan maar over 2 weken OFFICIEEL kampioen...;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2014 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 20:19 schreef verbrande harry het volgende:Was en zeer magere wedstrijd mannen, je wint dan wel maar et was op sommige momenten bille knijpen. Vond poulsen echt een van de betere vanmiddag kirkic mocht er ook zijn. Maar als je de wedstrijd bekijkt mager mager en nog eens mager... Ooh ja dan maar over 2 weken OFFICIEEL kampioen...;) Billenknijpen? Volgensmij totaal niet geloof ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 20:19 schreef verbrande harry het volgende:Was en zeer magere wedstrijd mannen, je wint dan wel maar et was op sommige momenten bille knijpen. Vond poulsen echt een van de betere vanmiddag kirkic mocht er ook zijn. Maar als je de wedstrijd bekijkt mager mager en nog eens mager... Ooh ja dan maar over 2 weken OFFICIEEL kampioen...;) Ik vond Poulsen ook prima spelen vandaag..
Vond heel Ajax wel redelijk ondanks dat je gewoon 5 basisspelers mist.
De Jong, Fischer, Moisander, Blind en van Rhijn spelen normaal gewoon basis, gezien dat feit is het best aardig dat Ajax wederom niet door een ondergrens zakt.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ik heb echt billen geknepen van die 2 Ado kansen.... :-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Billen knijpen ? Waarom ? ADO scoort uit een eigen goal en een van richting veranderde bal. Verder zijn ze niet bij Cillissen in de buurt gekomen. Ik vond Ajax prima spelen. Op 1 man na en dat was wederom Sigthorsson. Heb me weer kapot geërgerd aan het vele balverlies van hem. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Beugelsdijk///HELD......kopen die gozer ;-) |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Hahaha, hij haalde wel veel weg bij ADO. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gelukkig...nog een kenner |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 18:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] luister mongool.....want dat bedoel jij met je chromosoom.....als jij de afstand Amsterdam/Rotterdam niet eens kan overbruggen zegt mij al hoe wereld vreemd jij bent, na driemond houd Amsterdam op en dan begint de grote boze buitenwereld....daar praten ze niet meer plat en daar gaat het voor jou eng worden.....daar rijd de politie nog op varkens en spreken ze in een dialect.....dat kan jij niet verstaan en vinden in je pinkeltje encyclopedie en tsja dan moet je terug vallen op je mede Mokummers.....die toevallig marokaans praten en dan weet je het helemaal niet meer..... Kortom jij kent mij niet dus ff die grote bek van je dimmen.....en ik ken jou niet, en dat wil ik graag zo houden Kijk de invloed van het vrouwtje doet zich gelden. Komt ze uit brabant? en ze is voor Feyenoord hele goede combinatie. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 19:40 schreef nummer10 het volgende:Iedereen zegt week wachten... Ik wacht wel 2 weken.. eerst de beker volgende week, en dan hier in almelo de schaal in ontvangst nemen.. mooi dicht bij de deur.. nog meer mensen die gaan ? Ik zit er weer met mijn client, wel bij heracles in het vak (vak p naar het fanatieke deel) maar ik zit er wel met ajax shirt (y) We gaan je in de gaten houden ouwe, ik zal niet in Almelo aanwezig, maar kijk zeker wel naar Fox Sports. Toon dan ook ff een doek met je nick name ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 20:59 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] We gaan je in de gaten houden ouwe, ik zal niet in Almelo aanwezig, maar kijk zeker wel naar Fox Sports. Toon dan ook ff een doek met je nick name ;-) We = Ik |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij kijkt te veel naar Beugelsdijk..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het niveau hier heeft inmiddels wel de ondergrens bereikt. Wat een communicatieniveau. Ook al win je met 3-2. Het spel was eerder matig dan redelijk. Het geeft wederom aan dat Ajax kwaliteit mist om dit soort wedstrijden al in het begin te beslissen. Wat moet gebeuren tegen een team als Du Haag.
Ik vind de selectie in de breedte Ajax onwaardig. En Ajax moet voor het nieuwe seizoen diverse aanpassingen doen wil je het beter en overtuigender doen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 20:27 schreef Oceanu het volgende:Billen knijpen ? Waarom ? ADO scoort uit een eigen goal en een van richting veranderde bal. Verder zijn ze niet bij Cillissen in de buurt gekomen. Ik vond Ajax prima spelen. Op 1 man na en dat was wederom Sigthorsson. Heb me weer kapot geërgerd aan het vele balverlies van hem. Ligeon was ook zeer matig. Vaak balverlies met passes over tien meter. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Ok mannen het was dus zeer matig tot slecht, ook als ploeg wat et zeer matig tot slecht. en wat had je nou op de reservebank zitten?? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 19:40 schreef nummer10 het volgende:Iedereen zegt week wachten... Ik wacht wel 2 weken.. eerst de beker volgende week, en dan hier in almelo de schaal in ontvangst nemen.. mooi dicht bij de deur.. nog meer mensen die gaan ? Ik zit er weer met mijn client, wel bij heracles in het vak (vak p naar het fanatieke deel) maar ik zit er wel met ajax shirt (y) Doe mijn best. ben diverse lijntjes uit aan het gooien voor kaarten maar blijkt lastig te zijn tot nu toe |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 21:03 schreef Bobby1972 het volgende:Het niveau hier heeft inmiddels wel de ondergrens bereikt. Wat een communicatieniveau. Ook al win je met 3-2. Het spel was eerder matig dan redelijk. Het geeft wederom aan dat Ajax kwaliteit mist om dit soort wedstrijden al in het begin te beslissen. Wat moet gebeuren tegen een team als Du Haag. Ik vind de selectie in de breedte Ajax onwaardig. En Ajax moet voor het nieuwe seizoen diverse aanpassingen doen wil je het beter en overtuigender doen. De selectie in breedte vind ik zo slecht nog aangezien je het missen van 5 basisspelers op kan vangen en vrij gemakkelijk wint van een ADO in vorm wat ook nog eens met 9 man voor de goal hing. Ze moeten een beetje geluk hebben dat de eerste kans gelijk raak is dan loop je erover heen. Ik heb geen moment in de zenuwen gezeten vandaag maar daar was ik ook te dronken voor ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Steek het mes in het vlees van die tyfushagenaas! Trap hem neer, pak hem maar, het is toch maar een ooievaar! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 18:15 schreef nieuwe ajax het volgende:De 3 punten worden een feit, de kampioenschap niet. Nu maar op naar Heracles, de volgende week. Nog dommer, zie pagina 2! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit niveau hoop ik in het nieuwe seizoen niet meer wekelijks te hoeven aangluren. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 20:59 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] We gaan je in de gaten houden ouwe, ik zal niet in Almelo aanwezig, maar kijk zeker wel naar Fox Sports. Toon dan ook ff een doek met je nick name ;-) Helaas mag dat niet van het vrijwilligers werk.. dus te fanatiek mag helaas niet.. (gaat wel om die andere jongen met een beperking) maar is me nooit gezegt dat een ajax shirt niet mag 😁 anyway vak p dus vlak naar het "sfeervak" van heracles mag de naam sfeer overgens niet hebben dooie bende.. weet alleen dat een groep ajacieden uit almelo en omstreken savonds in almelo blijft hangen naar een verzamelpunt in een cafe in almelo en dan met een groep richting amsterdam.. dus da word client wegbrengen en door feesten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 21:24 schreef Brandje het volgende:[..] Doe mijn best. ben diverse lijntjes uit aan het gooien voor kaarten maar blijkt lastig te zijn tot nu toe Heb 2 seizoenskaarten van mijn client dus appeltje eitje haha.. maar heracles controleerd echt zwaar op moment ivm die kut kakkerlakken die er viavia aan kwamen.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hebben jullie nog een beetje genoten vandaag in de ArenA? |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 20:51 schreef soccer het volgende:[..] Kijk de invloed van het vrouwtje doet zich gelden. Komt ze uit brabant? en ze is voor Feyenoord hele goede combinatie. Zie je wel vaker hoor op het werk of van achter de tablet zogenaamd de stoere vent uithangen maar thuis geen moer te vertellen. Vraag me in sommige gevallen af of dat misschien wel de reden is dat sommige zo vaak posten maar dat terzijde. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
Ow ..enne accent is van geen enkel belang ..niemand hoeft van mij plat Amsterdams te lullen.. klopt wel dat de mentaliteit van de meeste amsterdamse vrouwen recht voor zijn raap is..tja als je dan in werkelijkheid zelf een zacht gekookt ei bent ( op internet kan iedereen de stoere jongen uithangen tenslotte) dan is dat misschien enigszins een verklaring waarom .....vul ut zelf maar in. Heb er al genoeg over gezegd;-)★★★
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door jariheld -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op [=/topic-280971163050]zondag 13 april 2014 - 22:16[/url] schreef Bobby1972 het volgende: Dit niveau hoop ik in het nieuwe seizoen niet meer wekelijks te hoeven aangluren.
Ik ook erger me wekelijks kapot en niet al 1 seizoen maar geruime tijd. Je gaat het bijna jammer vinden dat we kampioen zo makkelijk kampioen worden. Hoop dat ze nu echt een keer willen doorgroeien en niet alleen centjes willen sparen. Dat we er gezond opstaan is top maar dat we voetballend niet vooruit gaan is ruk.
Weg: de Jong, Sigthorsson, Schone (of 12de man), Vermeer, Poulsen (mag blijven lees ik net) Duarte (heeft mij nog niet overtuigd) de Sa en Lukoki (weet niet of dat ze ooit indruk gaan maken)
Spelers die ik graag zie komen: Heitinga ( rol van Poulsen kan ook cv) Vd Vaart(spits) Obeche (cambuur ervaren Pinchitter) Atsu ( zal niet lukken) Kostic en Promes |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik ook erger me wekelijks kapot en niet al 1 seizoen maar geruime tijd. Je gaat het bijna jammer vinden dat we kampioen zo makkelijk kampioen worden. Hoop dat ze nu echt een keer willen doorgroeien en niet alleen centjes willen sparen. Dat we er gezond opstaan is top maar dat we voetballend niet vooruit gaan is ruk. Weg: de Jong, Sigthorsson, Schone (of 12de man), Vermeer, Poulsen (mag blijven lees ik net) Duarte (heeft mij nog niet overtuigd) de Sa en Lukoki (weet niet of dat ze ooit indruk gaan maken) Spelers die ik graag zie komen: Heitinga ( rol van Poulsen kan ook cv) Vd Vaart(spits) Obeche (cambuur ervaren Pinchitter) Atsu ( zal niet lukken) Kostic en Promes Schone zie ik liever blijven dan poulsen.. gister toevallig 1 goeie pot.. en ik vind indd heitinga en vdvaart een goeie optie om de jonkies op sleeptouw te nemen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 07:32 schreef jariheld het volgende:[..] Zie je wel vaker hoor op het werk of van achter de tablet zogenaamd de stoere vent uithangen maar thuis geen moer te vertellen. Vraag me in sommige gevallen af of dat misschien wel de reden is dat sommige zo vaak posten maar dat terzijde. En hoe zit dat in jouw situatie dan? Ook geen drol meer te vertellen thuis? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep man, was geweldig! De kinderen hebben genoten en dat is het allerbelangrijkste! Nog steeds ongeslagen in eigen huis wanneer de kinderen mee waren! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 08:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Schone zie ik liever blijven dan poulsen.. gister toevallig 1 goeie pot.. en ik vind indd heitinga en vdvaart een goeie optie om de jonkies op sleeptouw te nemen Poulsen 1 goede pot? Alsjeblieft zeg, kijk eens normaal naar voetbal! Het werk van Poulsen is effectief en erg belangrijk! Jullie willen enkel mooiweer voetballers die als balletdansers over het veld bewegen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 07:40 schreef jariheld het volgende:Ow ..enne accent is van geen enkel belang ..niemand hoeft van mij plat Amsterdams te lullen.. klopt wel dat de mentaliteit van de meeste amsterdamse vrouwen recht voor zijn raap is..tja als je dan in werkelijkheid zelf een zacht gekookt ei bent ( op internet kan iedereen de stoere jongen uithangen tenslotte) dan is dat misschien enigszins een verklaring waarom .....vul ut zelf maar in. Heb er al genoeg over gezegd;-)★★★ Houd dan eens je mond man! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Poulsen 1 goede pot? Alsjeblieft zeg, kijk eens normaal naar voetbal! Het werk van Poulsen is effectief en erg belangrijk! Jullie willen enkel mooiweer voetballers die als balletdansers over het veld bewegen! Poulsen: De man die vorig seizoen psv de mond snoerde direct in het begin van de wedstrijd door toivonen en v.Bommel even te laten zien dat er maar 1 echte kampioen is: ajax!!!
Poulsen////Held!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:22 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Poulsen: De man die vorig seizoen psv de mond snoerde direct in het begin van de wedstrijd door toivonen en v.Bommel even te laten zien dat er maar 1 echte kampioen is: ajax!!! Poulsen////Held!!!! Helemaal mee eens man! Ik snap die kritiek op hem ook niet! Die jongen doet wat hem wordt opgedragen, klaagt nooit en speelt gewoon zijn spel! Tja, dat sommigen zulke spelers liever niet zien zal mij een worst wezen! Effectief is het wel! En daarnaast mag Poulsen volgens mij ook wel eens een keer een offday hebben, zie dat namelijk wel vaker bij spelers.
Want wat die Denswil gisteren allemaal liet zien was ook niet wat we ervan wilden zien! Sjonge jonge man, en dat moet onze centrale verdediger worden van de toekomst? Veel te vaak foute passes en erg onrustig in zijn spel! |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En hoe zit dat in jouw situatie dan? Ook geen drol meer te vertellen thuis? Eerlijk ???? Ik hoef niet door het katteluikje naar binnen en tis beetje geven en nemen bij ons. Maar die van mij is afgestudeerd en is pedagogisch medewerkster bij een landelijk instituut voor moeilijk opvoedbare kids dus die hoef ik idd niks wijs te maken;-) Praat alleen nooit over voetbal thuis want dat intereseert haar geen ruk. Voor de rest betaal ik de rekeningen gaan we af en toe op vakantie en ben goed voor onze kids en meestal is dat genoeg zodat ze niet gaat mauwen. Enigste waar ik niet veel over te vertellen heb is de inrichting van het huis simpelweg omdat zij daar oog voor heb en ik niet. |
|
|
|
|
jariheld
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Helemaal mee eens man! Ik snap die kritiek op hem ook niet! Die jongen doet wat hem wordt opgedragen, klaagt nooit en speelt gewoon zijn spel! Tja, dat sommigen zulke spelers liever niet zien zal mij een worst wezen! Effectief is het wel! En daarnaast mag Poulsen volgens mij ook wel eens een keer een offday hebben, zie dat namelijk wel vaker bij spelers. Want wat die Denswil gisteren allemaal liet zien was ook niet wat we ervan wilden zien! Sjonge jonge man, en dat moet onze centrale verdediger worden van de toekomst? Veel te vaak foute passes en erg onrustig in zijn spel! Poulsen was zeker goed gisteren★★★ Misschien plakt ie er nog 1 seizoen aan vast. Best een nuttige speler |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ben zo te lezen nie de enige ajacied bij heracles in het thuis vak hahah kaarten worden massaal aangeboden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:29 schreef jariheld het volgende:[..] Eerlijk ???? Ik hoef niet door het katteluikje naar binnen en tis beetje geven en nemen bij ons. Maar die van mij is afgestudeerd en is pedagogisch medewerkster bij een landelijk instituut voor moeilijk opvoedbare kids dus die hoef ik idd niks wijs te maken;-) Praat alleen nooit over voetbal thuis want dat intereseert haar geen ruk. Voor de rest betaal ik de rekeningen gaan we af en toe op vakantie en ben goed voor onze kids en meestal is dat genoeg zodat ze niet gaat mauwen. Enigste waar ik niet veel over te vertellen heb is de inrichting van het huis simpelweg omdat zij daar oog voor heb en ik niet. Ben ik blij dat ik thuis wel over voetbal kan praten! ;-)
Ze is ook Ajacied en de kinderen inmiddels ook! Heel voordelig daar ze gelijk mijn emoties tijdens een wedstrijd begrijpt, in tegenstelling tot buren of mensen die geen verstand van voetbal hebben! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:Ben zo te lezen nie de enige ajacied bij heracles in het thuis vak hahah kaarten worden massaal aangeboden Had je anders verwacht dan? Maar ik vind dat je geen echte supporter van je club bent als je jouw seizoenskaart of wedstrijdkaartje te koop aanbiedt! Persoonlijk zou ik dat nooit doen! En als het fout gaat allemaal weer janken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Je moet de fanatieke lui is horen hier uit almelo.. hopen da et rustig blijft |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Never nooit niet dat ik mijn plaats zou doorverkopen aan een supporter van een andere club. Nu zijn er natuurlijk maar weinig clubs die tegen ons in de ArenA kampioen kunnen worden, maar als dat zo zou zijn, dan nog verkoop ik nooit mijn kaart! Ik ben ajacied! Voor het leven!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 10:26 schreef Ronald 1960 het volgende:Never nooit niet dat ik mijn plaats zou doorverkopen aan een supporter van een andere club. Nu zijn er natuurlijk maar weinig clubs die tegen ons in de ArenA kampioen kunnen worden, maar als dat zo zou zijn, dan nog verkoop ik nooit mijn kaart! Ik ben ajacied! Voor het leven!!! Helemaal eens ouwe! Mensen die dat doen zijn hun seizoenskaart of wedstrijdkaart niet waard! En kan je niet dan laat je iemand die dezelfde club als jouw aanhangt gaan en geen kaart heeft, maar nooit een supporter van een andere club! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ze vragen waarschijnlijk de hoofdprijs hebben ze hun seizoen kaart er voor een groot deel uit. Tja |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 11:34 schreef Hummel10 het volgende:Ze vragen waarschijnlijk de hoofdprijs hebben ze hun seizoen kaart er voor een groot deel uit. Tja Dan nog! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik ook erger me wekelijks kapot en niet al 1 seizoen maar geruime tijd. Je gaat het bijna jammer vinden dat we kampioen zo makkelijk kampioen worden. Hoop dat ze nu echt een keer willen doorgroeien en niet alleen centjes willen sparen. Dat we er gezond opstaan is top maar dat we voetballend niet vooruit gaan is ruk. Weg: de Jong, Sigthorsson, Schone (of 12de man), Vermeer, Poulsen (mag blijven lees ik net) Duarte (heeft mij nog niet overtuigd) de Sa en Lukoki (weet niet of dat ze ooit indruk gaan maken) Spelers die ik graag zie komen: Heitinga ( rol van Poulsen kan ook cv) Vd Vaart(spits) Obeche (cambuur ervaren Pinchitter) Atsu ( zal niet lukken) Kostic en Promes De boer had het over dat er niet veel spelers zouden vertrekken. Ik denk idd dat de jong, Sigthorsson en vermeer vertrekken.
De vraag is of de poulsen nog een jaar wil aanplakken. Als hij dat gaat doen dan is het de vraag of hij dat bij ajax doet of in denenmarken. De Sa daar word ik niet warm of koud van als hij speelt. Lukoki speelt bij cambuur echt wel goed, een van de sterke mensen daar bij cambuur. Duarte heeft mij niet overtuigd maar echte ritme kunnen ze ook niet echt opbouwen en dat zelfde geld ook voor van der hoorn. Een grote stap van middenmoot naar de top.
Over je aanwinsten valt ook wel wat te zeggen. Heintiga lijkt leuk maar 3 rechter centrale verdededigers in je selectie lijkt mij een beetje veel. Zeker als moisander vertrekt lijkt mij dat je eerder een linker centrale verdediger nodig moet hebben. Van der vaart, ik weet het niet. Ik vind dat hij een beetje te snel en te vaak geblesseerd is. Lijkt mij een dat je daarmee een groot risco neemt. Obeche, zo speler hoeven we toch niet. Dan kan je nog beter Sigthorsson houden. Atsu, wat je al zei die komt niet. Chelsea betaalde 4.1 miljoen voor atsu. Kostic en promes zijn te duur voor ajax, gezien hun kwaliteiten en het prijskaartje. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 14 april 2014 - 11:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] De boer had het over dat er niet veel spelers zouden vertrekken. Ik denk idd dat de jong, Sigthorsson en vermeer vertrekken. De vraag is of de poulsen nog een jaar wil aanplakken. Als hij dat gaat doen dan is het de vraag of hij dat bij ajax doet of in denenmarken. De Sa daar word ik niet warm of koud van als hij speelt. Lukoki speelt bij cambuur echt wel goed, een van de sterke mensen daar bij cambuur. Duarte heeft mij niet overtuigd maar echte ritme kunnen ze ook niet echt opbouwen en dat zelfde geld ook voor van der hoorn. Een grote stap van middenmoot naar de top. Over je aanwinsten valt ook wel wat te zeggen. Heintiga lijkt leuk maar 3 rechter centrale verdededigers in je selectie lijkt mij een beetje veel. Zeker als moisander vertrekt lijkt mij dat je eerder een linker centrale verdediger nodig moet hebben. Van der vaart, ik weet het niet. Ik vind dat hij een beetje te snel en te vaak geblesseerd is. Lijkt mij een dat je daarmee een groot risco neemt. Obeche, zo speler hoeven we toch niet. Dan kan je nog beter Sigthorsson houden. Atsu, wat je al zei die komt niet. Chelsea betaalde 4.1 miljoen voor atsu. Kostic en promes zijn te duur voor ajax, gezien hun kwaliteiten en het prijskaartje. Weet je wat het is PA. Teveel supporters leven in een droomwereld! Denken dat we iedereen maar kunnen halen, uiteindelijk is de Nederlandse competitie helemaal niet meer zo interessant. Spelers vluchten veel sneller naar buitenlandse clubs, ipv doorstromen naar een topclub in Nederland! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje