|
|
King Rene
|
|
|
hier ben ik weer met mijn weekelijkse column. het word weer niets vandaag. onze spelers zullen als puistende pubers falen zoals in de laatste 4 wedstrijden. ik ga nu alvast op ajax afstellen. ben er klaar mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2014 door King Rene -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 06:31 schreef King Rene het volgende:hier ben ik weer met mijn weekelijkse column. het word weer niets vandaag. onze spelers zullen als puistende pubers falen zoals in de laatste 4 wedstrijden. ik ga nu alvast op ajax afstellen. ben er klaar mee. Wat doe je hier dan? Ga lekker naar die homo's uit Alkmaar-zuid .... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Twente heeft de leukste ploeg, maar dat lekkere Mokhtarretje gaat kansen missen in Nijmegen. Nec gaat puur op karakter met 3-0 winnen van Twente. Feyenoord 2e denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vergeet ook vandaag je kerk niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
King René , volgens mij moet je dit stukje op de PSV site zetten je zit dus verkeerd |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Als het resultaat identiek is aan de laatste 4 wedstrijden, ben ik blij. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En het lijkt er toch wel een beetje op dat Boudewijn idioten verzamelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En iemand anders accounts |
|
|
|
|
Uwe Warstein
|
|
|
Spelfout in de topictitel |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
quote: ik ook els! hahahaha |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Het PSV forum nog niet kunnen vinden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
King Rene
|
|
|
nee man. zou je ook niet moeten willen. zie je niet dat mijn wekelijkse column ons goed doet? 5 op rij man...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 april 2014 door King Rene -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 19:12 schreef King Rene het volgende:nee man. zou je ook niet moeten willen. zie je niet dat mijn wekelijkse column ons goed doet? 5 op rij man... hier vind ik wel dat je een punt hebt rene. ik kon niet eerder steunen door mijn woeste noeste verf arbeit. de mensen zouden je eens op waarde moeten schatten rene. je doet iets met onze club en daardoor ook het forum. ik denk wel 2 keer na voordat ik weer op een zondag ga schilderen. koop ik gewoon een trapje voor leon en een bril. denk dat het dat wel lukt. kan ik gewoon voetbal kijken als jij zegt dat het niets word. bedankt voor je toevoeging hier rene! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2014 - 19:12 schreef King Rene het volgende:nee man. zou je ook niet moeten willen. zie je niet dat mijn wekelijkse column ons goed doet? 5 op rij man... Kan ik je volgend seizoen inhuren voor 34 columns? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
het enige drama is dat we lullige wedstrijden verloren hebben want anders?????????????????????????????????????????????????? ja juist iets met de schaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
open maar weer n's n topic. gaat prima zo. |
|
|
|