|
|
RenatoBos
|
|
|
Boëtius: Ze zijn nog niet weg, al gun ik het ze van harte
Feyenoord komt vrijdag te weten tegen welke club het aan zal treden in de derde voorronde voor de Champions League. De Rotterdammers finishten vorig seizoen als tweede in de Eredivisie en mogen zodoende in het voorlaatste voorportaal voor het miljoenenbal beginnen. De tegenstander zal ongetwijfeld sterk zijn en Feyenoord is al een paar bepalende spelers kwijtgeraakt, maar Jean-Paul Boëtius blijft het positief bekijken.
Standard Luik, Lille, Besiktas, FC Kopenhagen of Zenit Sint-Petersburg zal de tegenstander van Feyenoord worden. Boëtius kwalificeert ze in het Algemeen Dagblad allen als pittige tegenstanders. De vleugelaanvaller benadrukt echter dat zijn club voor geen van de vijf bang hoeft te zijn. Het Nederlands elftal op het WK 2014 moet als voorbeeld dienen. Dat werd immers als outsider gezien in de poule stoomde op naar de halve finale. Zo is het ook voor Feyenoord, denkt Boëtius.
Feyenoord raakte de voorbije dagen Graziano Pellè, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat al kwijt. Daar zal Stefan de Vrij waarschijnlijk nog bijkomen en wie weet gaat Jordy Clasie ook nog weg. Bovendien is Ronald Koeman niet meer de trainer in Rotterdam-Zuid. Boëtius heeft gehoord dat de belangstelling voor De Vrij serieuzer en groter is dan die voor Clasie. En ik heb gehoord dat we Jordy erg graag willen houden.
Voorlopig zijn ze allebei nog niet weg en melden ze zich hier volgende week. Al gun ik het ze van harte, geeft Boëtius aan in de ochtendkrant. Die jongens spelen nu al zon vier jaar bij Feyenoord en zijn na een zevende plaats vervolgens als tweede, derde en tweede geëindigd in de Eredivisie. Na dit toernooi vind ik dat ze een mooie transfer hebben verdiend. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk eerst uit! Anders mis ik de wedstrijd in de Kuip.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Je hoopt op de sterkst mogelijke tegenstander? Logisch. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
svp Standaard Luik. Niet zo ver en volgens mij te doen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Besiktas dus.. Klote zooi, mis de thuiswedstrijd |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Maak je borst maar nat, Besiktas, maar gelukkig eerst thuis. En voor de notoire relschoppers hopelijk iets te ver. Een tegenstander om niet te onderschatten, maar het moet kunnen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Liggen we er gelijk weer uit ... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Teletekst meldt het nog eerder dan Feyenoord.headliner |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Niet zo negatief. Komt goed thuis 2-0 uit 0-0 |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Had liever eerst uit gespeeld. Toch blij dat het niet Zenit of Djnepr is geworden |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Dit wordt de slag om het Hofplein, jaren terug al deze slag gewonnen van Fenerbahce....eerst thuis is gunstig als zij hier niet weten te scoren .... Helaas voor mij een nadeel...ben dan op vakantie net als velen daar de vakanties pas nu zijn begonnen in Rotterdam. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Niet zo pessimistisch L. Ik denk dat we best een kans maken tegen hun. Waarom niet? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Als Besiktas nu nog even een spits voor 10 miljoen haalt, kan van Geel dan achterblijven, al is maar het een spitsje voor een miljoentje of zes. Hopelijk denken die Turken nu dat ze met deze aankoop onoverwinnelijk zijn en gaan ze ons onderschatten. Laten we dat maar hopen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Niet zo pessimistisch L. Ik denk dat we best een kans maken tegen hun. Waarom niet? Dan kan het alleen maar mee vallen ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 12:44 schreef daan limbos het volgende:Als Besiktas nu nog even een spits voor 10 miljoen haalt, kan van Geel dan achterblijven, al is maar het een spitsje voor een miljoentje of zes. Hopelijk denken die Turken nu dat ze met deze aankoop onoverwinnelijk zijn en gaan ze ons onderschatten. Laten we dat maar hopen. 'een miljoentje of zes'
Heb je enig besef van geld? :') |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Besiktas niet echt n hoogvlieger. mag geen probleem zijn. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nee maar ik baal er echt van dat we voor 30 miljoen verkocht hebben en misschien zo nog meer als de Vrij of Clasie nog weggaan. Maar wat hebben we terug boular ok goede speler maar transfervrij gekomen. Kunnen we dan verd... niet 1 speler terugkopen dat we een beetje team hebben om tegen Besiktas een kans te hebben. Echt waardeloos dat ze alleen maar spelers verkopen en op geld uit zijn. Spelen we het hele jaar en worden we keurig 2e en geven het dan zo cadeau omdat we zo nodig moeten cashen. Ik heb al meer dan 40 jaar seizoenkaart maar ik zou nu eindelijk wel weer eens championsleage willen spelen. Ziek van die van Geel dat hij er niet voor zorgt of in ieder geval veel te laat om respectabele vervangers te krijgen. Ik ben in hart en ziel een feyenoorder maar dit doet me zeer. Hoop uiteraard toch op een beetje resultaat. Kijk iedere dag of we eindelijk een nieuwe speler hebben nee achebar terug en woudenberg nou nou. Ben ik nu de enige die er zo over denkt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nee hoor, er zijn er veel meer die nu al klagen terwijl er nog van alles kan gebeuren. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ja maar dan hebben we al lang veloren van Besiktas dat slappe gedoe van het bestuur ben ik zat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hadden we beter maar ook slechter kunnen treffen. Maar goed, als je iets wil in Europa, dan moet je dit soort clubs uitschakelen, anders hebben we er niets te zoeken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Niet zo pessimistisch L. Ik denk dat we best een kans maken tegen hun. Waarom niet? Misschien kunnen we Besiktas hebben, maar in de volgende ronde staat Bouhlarouz met Sven van Beek en Nelom tegenover Europese topspitsen. Gaan we zwaar afleggen...
En poen uitgeven aan goede spelers doen ze liever niet, lijkt het. Dus... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 16:33 schreef Barabas het volgende:[..] Misschien kunnen we Besiktas hebben, maar in de volgende ronde staat Bouhlarouz met Sven van Beek en Nelom tegenover Europese topspitsen. Gaan we zwaar afleggen... En poen uitgeven aan goede spelers doen ze liever niet, lijkt het. Dus... Dus... what the fuck? Europese topspitsen? Jij bedoel die op het WK ook actief waren en tegen NL weinig in te brengen hadden ... Bedoel je die? Ik heb er ook weinig vertrouwen in , maar er is altijd een kansje ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Begreep dat besiktas nog nooit een wedstrijd in de CL heeft gewonnen, dus appeltje eitje.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 20:39 schreef RenatoBos het volgende:Begreep dat besiktas nog nooit een wedstrijd in de CL heeft gewonnen, dus appeltje eitje.. en buiten dat, nog nooit wat gepresteerd europees. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een keer gelijk meen ik.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Statistisch gezien is Besiktas het Excelsior van Istanbul. Geen probleem dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens Rutten is er de mogelijkheid, t ONMOGELIJKE mogelijk te maken. Hopelijk roept van Geel hem gelijk even op het matje. Besiktas pfffffffffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij winnen niet van Besiktas hoor, dan vergis je je toch echt. We spelen met een veredeld jeugdelftal aangevuld met wat oude vandagen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
en we maken jacht op een spits die niet eens fucking fit is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:06 schreef Stylzz het volgende:Wij winnen niet van Besiktas hoor, dan vergis je je toch echt. We spelen met een veredeld jeugdelftal aangevuld met wat oude vandagen. als je daar niet van kunt winnen. dan mag je je afvragen wat onze td aan het doen is. meer van dit soort laagvliegers kom je niet tegen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:09 schreef van geil het volgende:[..] als je daar niet van kunt winnen. dan mag je je afvragen wat onze td aan het doen is. meer van dit soort laagvliegers kom je niet tegen. Dan zal ik je een geheim vertellen, we gaan er niet van winnen met deze selectie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aan het begin van het seizoen staat hier ook altijd dezelfde plaat op he :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 - 21:02 schreef van geil het volgende:Volgens Rutten is er de mogelijkheid, t ONMOGELIJKE mogelijk te maken. Hopelijk roept van Geel hem gelijk even op het matje. Besiktas pfffffffffff overigens volgens mij zei hij dat over t aantrekken van Dost. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou er zal nog wel wat moeten gebeuren, want we weten dat met wat we op de bank hadden we kwalitatief minder werden. en er zijn nu al drie basisspelers vertrokken en hoogstwaarschijnlijk vertrekt er nog 1. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dost was ook onmogelijk. Laat ze dat dan ook effe mogelijk maken ja. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We hebben nu tenminste nog zoiets als een (bescheiden) oorlogskasje. VGeel hoeft niet wanhopig op zoek naar een overschotje. En de aantrekkingskracht naar evt nieuwe spelers lijkt me ook sterk verbeterd. Feyenoord heeft de laatste jaren toch weer wat meer goodwill opgebouwd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zit ook te wachten op goed nieuws. Maar ik wil er wel positief tegenaan blijven kijken. Ik hoor die van de Gijp nog lachen toen Pelle kwam. Maar aan het eind van het seizoen moest ie dat achterlijke gilette ding wel naar de Kuip brengen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja das waar, maar de selectie, exclusief de Vrij, is op deze wijze de ondergrens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik snap best dat voor sommige evt aankopen even de tijd moet worden genomen. types als bv Ziyech. maar voor de rest hadden spelers als Verhoek Goossens Schaken etc al lang elders ondergebracht moeten zijn desnoods met gedeeltelijke mee betaling van het salaris. dat scheelt ook weer op de begroting, en er hadden mede daarmee wat verse twintigers aangetrokken kunnen worden, wat hard nodig is! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er komt heus nog wel wat bij hoor. En ik vertrouw er op dat andere jongens zichzelf meer kunnen gaan manifesteren, iedereen cijferde zichzelf toch een beetje weg ten faveure van de Pelléshow, was toch een dominante jongen he. Heeft allemaal een beetje tijd nodig, en ik weet wat Besiktas betreft hebben we die helaas niet.. |
|
|
|