|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een van de sterkste teams uit deze pot duidelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Okay, we ontlopen ten minste Atletico en Arsenal, dat zijn de sterkste uit deze pot denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bayern Leverkusen, das geen pindakaas ook. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zit nu op 9 punten. Dat gaat goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veelbelovend potje tegen gehad in de voorbereiding.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Redelijk gemiddelde loting uit deze pot denk ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen ja. Zijn bonuspunten als je wat aan deze wedstrijden over gaat houden. De punten moeten tegen die andere 4 teams gepakt worden. Punt of 9 is genoeg normaal gesproken. 3x winnen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 18:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zou zomaar kunnen ja. Zijn bonuspunten als je wat aan deze wedstrijden over gaat houden. De punten moeten tegen die andere 4 teams gepakt worden. Punt of 9 is genoeg normaal gesproken. 3x winnen. De thuiswedstrijden misschien een puntje. Met geluk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Benfica gelijk door onderschatting van ons....10 punten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Had Benfica liever thuis gehad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mwah Benfica misschien. Maar Leverkusen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien ja. Aan de andere kant, je kunt je afvragen of Leverkussen weer zo goed gaat zijn als vorig jaar. Toen wonnen ze ook heel veel in de absolute slotfase. Dus er is misschien wat mogelijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik snap niet dat dit serieus genomen wordt. We hebben helemaal niks te zoeken in de CL. Het enige positieve is de bak met geld. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 18:52 schreef CobusIII het volgende:Ik snap niet dat dit serieus genomen wordt. We hebben helemaal niks te zoeken in de CL. Het enige positieve is de bak met geld. Tja, je kan er ook 18 jaar niet spelen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
City uit voor ons op weg naar de finale |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hmmm, niet geweldig nee. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet de meest makkelijke loting.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Salzburg thuis, Sparta Praag thuis de enige waarbij je denkt daar moet je winnen
De rest heel lastig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan er niet veel van zeggen. Veel van de teams weet je niet van hoe ze er nu voorstaan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Punten sprokkelen en dan zien we wel! Mooie clubs om tegen te spelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker geld hamsteren toch. Een utopie dat je hier sowieso wat in de melk te brokkelen hebt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Uit pot 3 hebben we vrij zwaar geloot denk ik. Uit pot 1 ook geen hulp. De twee ploegen met de hoogste coefficenten. Pot 2 en 4 zijn okay denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tussen 0 en 4 punten zou nog kunnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat zeg ik toch ook |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die twee wedstrijden moet je winnen inderdaad. En dan nog een paar keer gelijkspelen of nog ergens winnen. En anders ben je meestal eind januari klaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We gaan er compleet aan hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Qua sterkte zwaarder dan de gemiddelde loting waarschijnlijk ja. Wel over het algemeen redelijk aansprekende tegenstanders en voetballende ploegen ook. We konden vorig jaar in veel wedstrijden goed mee. Daar moet je weer bij in de buurt komen als je wat wil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Waarom? Twee van de clubs die we geloot hebben hadden vorig jaar een fantastisch seizoen Dat hoeft dit jaar echt niet zo te zijn
Gewoon elke wedstrijd op zich en we zien wel.
We maken onszelf wel erg klein hoor. |
|
|
|