|
|
MightyAce
|
|
|
PSV veel beter geloot man |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als het januari is weer minder wedstrijden. Kan selectie weer herstellen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat we achter Bayern,2e in de poule worden 👍 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:01 schreef Stylzz het volgende:[..] Waarom? Twee van de clubs die we geloot hebben hadden vorig jaar een fantastisch seizoen Dat hoeft dit jaar echt niet zo te zijn Gewoon elke wedstrijd op zich en we zien wel. We maken onszelf wel erg klein hoor. We kunnen nog amper mee in de eredivisie op dit moment. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar ga ik me aan vast houden 😁 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Qua sterkte zwaarder dan de gemiddelde loting waarschijnlijk ja. Wel over het algemeen redelijk aansprekende tegenstanders en voetballende ploegen ook. We konden vorig jaar in veel wedstrijden goed mee. Daar moet je weer bij in de buurt komen als je wat wil. PSV heeft gunstiger geloot moet ik zeggen.
We gaan het zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Iets ja, vooral ook omdat ze Shakhtar hebben geloot. En misschien dat hun uit/thuis wedstrijden wat gunstiger zijn verdeeld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Bayern gaat niet zo lekker hoor de laatste tijd, moet je kunnen pakken! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als ik jou reacties zo lees wel ja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In principe niet. Meer kans op n verrassing moet je maar denken. Je moet alleen geen 4 potjes met 5-0 of meer eraf gaan, want dan stort de waarde van de selectie volledig in. 3-4-3 maar effe niet aan denken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Chagrijnige meeuw, lach ik n keer is het weer niet goed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor de volledigheid (via fr12):
De tegenstanders van Feyenoord Manchester City (uit) SL Benfica (uit) LOSC Lille (uit) Girona (uit) Bayern München (in De Kuip) Bayer 04 Leverkusen (in De Kuip) Sparta Praag (in De Kuip) RB Salzburg (in De Kuip) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Voor de volledigheid (via fr12): De tegenstanders van Feyenoord Manchester City (uit) SL Benfica (uit) LOSC Lille (uit) Girona (uit) Bayern München (in De Kuip) Bayer 04 Leverkusen (in De Kuip) Sparta Praag (in De Kuip) RB Salzburg (in De Kuip) Mooie affiches ❤️ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met deze selectie ( tot nu toe) en de vraag of de gehuurden meerwaarde zijn ............ Zie ik geen perspectief. Alleen boetes van UEFA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:08 schreef piet de paler het volgende:Met deze selectie ( tot nu toe) en de vraag of de gehuurden meerwaarde zijn ............ Zie ik geen perspectief. Alleen boetes van UEFA Jij bent echt een hit op feestjes zeker |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen Italiaanse ploegen voor de verandering, allemaal voetballende teams ook. Dus wat dat betreft kon het een stuk slechter. Aantal leuke, aansprekende potjes. Hopelijk houden we er wat punten aan over. Ik vind dat je ten minste voor overwintering moet strijden. Dat je in de buurt komt daarvan althans of je dat nu haalt of net niet. Punt of 9 (wat je ongeveer nodig hebt) is zeker niet onmogelijk. Maar je moet wel op niveau zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat vooral,beter dan NEC uit! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aansprekende tegenstanders. Met redelijke resultaten kom je Europees nog beter in beeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zin geen poules maar 1 grote competitie Moet bij top 24 zijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja maar ben realistisch, en zie het beleid niet zo zitten. Had hoop op een spetterende selectie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prachtig. Heb alleen geen ziggo,dus hmmmmm .. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Punt of 8 moet mogelijk zijn in theorie
Weet natuurlijk niet hoe sterk die op papier mindere tegenstanders zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lille vierde in Frankrijk. Hoezo moeten we daar van beven? Girona draaide een top seizoen, staat nu na drie wedstrijden bijna onderaan
We kunnen ook doorslaan hoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:16 schreef Stylzz het volgende:Lille vierde in Frankrijk. Hoezo moeten we daar van beven? Girona draaide een top seizoen, staat nu na drie wedstrijden bijna onderaan We kunnen ook doorslaan hoor. Ja want wij hebben een speler uit de 3e divisie gekocht... Realistisch blijven, het is al snel de eerste wedstrijd, en stel je voor dat ik het mis heb, en de nieuwe spelers zijn goed. Dan is er te weinig tijd om een nieuw systeem in te slijpen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: City op volle sterkte wordt echt dubbele cijfers hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, als je tegen de lamme en de blinde wil spelen in Europa, dan kan je je beter voor die andere CL plaatsen. Om dit soort mooie potjes te spelen, daar doe je het toch voor? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee dit kan de harde waarheis zijn. Ik hoop dat ik het fout heb, maar je overschat ons ( Situatie nu) En iemand die denkt dat Lille een mindere ploeg is ????????????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En toch krijgen ze daar maar 3 punten voor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, als je tegen de lamme en de blinde wil spelen in Europa, dan kan je je beter voor die andere CL plaatsen. Om dit soort mooie potjes te spelen, daar doe je het toch voor? Zeker, maar had niet verwacht dat her verval nu al zo groot zou zijn. Het is echt bizar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook dit is overdreven |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lekkere loting psv,, wij flink stuk lastiger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord in goede doen ( verleden seizoen) had wat puntjes kunnen pakken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En zelfs toen lukte dat niet echt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:24 schreef piet de paler het volgende:Nee dit kan de harde waarheis zijn. Ik hoop dat ik het fout heb, maar je overschat ons ( Situatie nu) En iemand die denkt dat Lille een mindere ploeg is ????????????? Ik ben er van overtuigd dat we er over een paar weken beter voorstaan dan nu. En degenen die alleen maar willen somberen en huilen. Prima.
Realistisch gezien zijn t zware potten.. allemaal. Wie je ook loot. Ze staan er niet voor niets.. maar wij ook niet. En vooralsnog zijn we maar een paar spelers kwijt en is t nog steeds geen einde window. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wel een wat overhaaste conclusie denk ik, na zo weinig wedstrijden. En op die wedstrijd tegen Sparta na, ook wel een aantal goede dingen gezien. En vorig jaar startte we hetzelfde he en toen verloren we ook nog eens van PSV, notabene thuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mooie potten dat zoiezo🥳, ben niet zeker van we finale halen nu overgens hoor😏😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 - 19:26 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik ben er van overtuigd dat we er over een paar weken beter voorstaan dan nu. En degenen die alleen maar willen somberen en huilen. Prima. Realistisch gezien zijn t zware potten.. allemaal. Wie je ook loot. Ze staan er niet voor niets.. maar wij ook niet. En vooralsnog zijn we maar een paar spelers kwijt en is t nog steeds geen einde window. Vertel mij dan is, wat wordt de omslag ????????? Maak mij blij ( en vele anderen ) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wanneer de selectie rond is en de vastigheid erin komt. Dus na dit weekend gaat t gestaag beter Hoeveel zal de tijd uitwijzen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We zullen zien, hoop dat je gelijk hebt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T kan niet anders Piet. De vraag gaat zijn hoe hoog of laag is t plafond |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In ieder geval zo hoog dat vele er nog niet bij kunnen, vooral Leon dacht ik. Heb ik wel eens horen vallen althans 😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben zoveel cash dat we nu vast wat arbitrage kunnen omkopen. Om wat punten te sprokkelen. |
|
|
|