BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB beoordeelt Feyenoord als financieel gezond

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 13:36   quote  deeplink  
KNVB beoordeelt Feyenoord als financieel gezond

600x400-psvjuichenuitvak.JPG

Feyenoord is door de KNVB beoordeeld als financieel gezond. De voetbalbond promoveert de club naar categorie 3, de hoogst mogelijke categorie. In die groep zitten de clubs die volgens KNVB gezond zijn en een gezond beleid voeren.
Feyenoord heeft de afgelopen jaren grote stappen gemaakt om de financiële huishouding op orde te krijgen. Drie jaar geleden verkeerde de club nog in financiële problemen waardoor de club in de laagste categorie werd ingedeeld. Clubs in categorie 1 kunnen zelfs hun licentie verliezen.

Algemeen directeur Eric Gudde is blij met het goede nieuws, maar legt ook uit dat de club nog verder zal moeten werken aan de financiële situatie: "Uiteraard zijn we tevreden met de enorme verbetering in een relatief kort tijdsbestek. Het is een bewijs dat ons beleid vruchten afwerpt, maar we hebben nog steeds een negatief eigen vermogen."

De club stond in juni 2013 nog zes miljoen euro in het rood, volgens Gudde is de club eigenlijk pas gezond wanneer er een positief eigen vermogen is. De directeur weet ook niet of de club zich consequent in de hoogste groep kan handhaven: "We zitten nu op de grens tussen categorie 2 en 3, dus afhankelijk van het meetmoment kan het zijn dat we nog regelmatig wisselen van categorie."

Gudde zegt dan ook dat Feyenoord de komende jaren zal blijven werken aan het verbeteren van de financiële situatie van de club.
Bron:Rijnmond
hotjumper
 hotjumper - maandag 14 april 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Goed nieuws!
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 april 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Kut Gudde
adje
 adje - maandag 14 april 2014 - 14:17   quote  deeplink  
Prima werk directie, laatste jaren 2-2-en 3e geworden dank Koeman en Gudde en alle andere trainers en bestuursleden volgend jaar 1e?
dobias
 dobias - maandag 14 april 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Misschien Gudde zijn naam maar eens scanderen in de kuip!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 13:51 schreef hotjumper het volgende:
Goed nieuws!
Supernieuws inderdaad..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 april 2014 - 14:36   quote  deeplink  
Feyenoord naar rijtje meest gezonde clubs

media_xll_2208342.jpg

Feyenoord promoveert naar de categorie voor meest gezonde profclubs. Dat heeft de KNVB de Rotterdamse club vandaag laten weten.
Eric Gudde, directeur van Feyenoord, vertelde vorige week al dat hij goed nieuws verwachtte van de licentiecommissie van de KNVB. Hij waakt echter voor al te veel optimisme, ondanks de promotie naar de zogenoemde categorie 3. Feyenoord heeft namelijk nog steeds een negatief eigen vermogen van een kleine 6 miljoen euro.

'Aangezien je in mijn ogen pas gezond bent als je een stevig positief eigen vermogen hebt, vind ik de indeling in categorie 3 zelfs enigszins onlogisch', reageert Gudde. 'Anderzijds is deze promotie natuurlijk wel een zoveelste bewijs dat het gevoerde beleid in hoog tempo zijn vruchten afwerpt.'

Gudde verwacht dat Feyenoord de komende jaren zal pendelen tussen categorie 3 en categorie 2. 'Met de ene keer een indeling in categorie 2 en de andere keer weer in 3 is overigens niks mis', zegt hij. 'De promotie naar categorie 3 beschouw ik vooral als een enorme stimulans voor iedereen om door te gaan op de weg die we een paar jaar geleden met elkaar succesvol zijn ingeslagen.'

Ruim 3 jaar geleden zat Feyenoord nog in categorie 1, de gevarenzone van het betaalde voetbal. Onder leiding van Gudde heeft de directie een schuld van tientallen miljoenen euro's inmiddels vrijwel weggewerkt, ook dankzij de hulp van onder meer de Vrienden van Feyenoord.
Bron:AD
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 14 april 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Nou, zwarte cijfers schrijven en de VVF afbetalen. Hopen dat je daar ook gauw vanaf bent.
de bluffer
 de bluffer - maandag 14 april 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Feyenoord met dit goeie nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 april 2014 - 15:15   quote  deeplink  
Hahaha, saneren kun je wel aan Gudde over laten.
Dát heeft ie goed gedaan, met hulp van VvF, maar goed gedaan.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 april 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:
Kut Gudde
Prima gedaan door Gudde en consorten! Nu zo doorgaan om de financiële positie nog meer te verbeteren ... En op naar een nieuw stadion wat mij betreft !!!
Sensi
 Sensi - maandag 14 april 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Topnieuws! En dat te bedenken dat we helemaal niet zo lang geleden nog in de slechtste categorie zaten. Petje af!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 april 2014 - 17:50   quote  deeplink  
Hierom is Gudde cs. dan wel weer te waarderen.
Effe Gudde liken.

Like.
piet de paler
 piet de paler - maandag 14 april 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Het ziet er als volgt uit, man die feyenoord heeft komt bij de dokter, en nadat ze beide benen en armen heeft afgezet en de man alleen kan rollen en met zijn mond dingen doen, zegt de dokter u bent weer gezond. Moraal van het verhaal het is een goed teken maar we kunnen er weinig mee.
adje
 adje - maandag 14 april 2014 - 18:41   quote  deeplink  
Nu op naar een nieuw stadion en voorronde CL en ons gedragen in die wedstrijden zodat het werk van het bestuur, technische staf en niet te vergeten de vrienden van Feyenoord voor niets is geweest
freduc
 freduc - maandag 14 april 2014 - 18:53   quote  deeplink  
alle credits voor gudde en zijn mede collega's , ik vind het knap dat deze man geruisloos zijn werk zo goed doet zonder zich elke op de borst te kloppen
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 april 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 18:21 schreef piet de paler het volgende:
Het ziet er als volgt uit, man die feyenoord heeft komt bij de dokter, en nadat ze beide benen en armen heeft afgezet en de man alleen kan rollen en met zijn mond dingen doen, zegt de dokter u bent weer gezond. Moraal van het verhaal het is een goed teken maar we kunnen er weinig mee.
Dan kunnen nu de armen en benen weer eraan gaan groeien !! Fantastisch gedaan , Eric Gudde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 april 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Graag wil ik de knvb bedanken voor de druk die zij destijds Feyenoord hebben opgelegt.
Dankzij deze druk werd Feyenoord verplicht om afscheid te nemen van dure spelers..
Ook dankzij deze druk kon Feyenoord geen aankopen meer doen waardoor zij
genoodzaakt werden om met eigen jeugd verder te gaan.
Graag zou ik de knvb bij deze willen bedanken...Ook gaat mijn dank uit naar
de fantastische jeugdopleiding en het oude hoofd Henk Fräser waar onder zijn leiding,de talenten
De Guzman Wijnaldum Fer enzo hun kans konden pakken in Feyenoord 1.
Ook wil ik de vvf bedanken omdat zij hun geleende geld aan de club om hebben gezet in aandelen.
"
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 april 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 17:13 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Prima gedaan door Gudde en consorten! Nu zo doorgaan om de financiële positie nog meer te verbeteren ... En op naar een nieuw stadion wat mij betreft !!!
dat is ook wat ik er mee bedoelde.

Was zeg maar cynisch.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 april 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Is niet zo moeilijk hoor....
Als je geen geld heb voor aardappels moet je ze poten,en als je dat
door iemand nog eens verplicht word kan je niet anders..
Alleen heb je als je Gudde heet nog het geluk dat hij 6 ton per jaar krijgt
en per toeval een paar hele goede kwekers in huis heeft.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 april 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Dat is te makkelijk. Ik denk wel dat Gudde een goede bestuurder is. In een organisatie is Feyenoord is t moeilijk om de boel bij elkaar te houden als er eerst alleen maar gesneden moet worden en er geen stuiver is om uit te geven.

Dat nooit de pleuris is uitgebroken valt alleen maar te prijzen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 april 2014 - 19:54   quote  deeplink  
Zo makkelijk is het.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 april 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 19:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
Graag wil ik de knvb bedanken voor de druk die zij destijds Feyenoord hebben opgelegt.
Dankzij deze druk werd Feyenoord verplicht om afscheid te nemen van dure spelers..
Ook dankzij deze druk kon Feyenoord geen aankopen meer doen waardoor zij
genoodzaakt werden om met eigen jeugd verder te gaan.
Graag zou ik de knvb bij deze willen bedanken...Ook gaat mijn dank uit naar
de fantastische jeugdopleiding en het oude hoofd Henk Fräser waar onder zijn leiding,de talenten
De Guzman Wijnaldum Fer enzo hun kans konden pakken in Feyenoord 1.
Ook wil ik de vvf bedanken omdat zij hun geleende geld aan de club om hebben gezet in aandelen.
"
Oude hoofd Henk Fraser ???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 april 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 19:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Oude hoofd Henk Fraser ???
Fräser ja,die was hoofd opleidingen voor Brard..
Met jongen binnen zijn selecties als Wijnaldum Fer de Guzman...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 april 2014 - 20:06   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - maandag 14 april 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
-
eens.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 april 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
-
Oneens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 april 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 20:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat was toch Henk van Stee?
T-FeYeN00rD
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 20:09 schreef van geil het volgende:

[..]

eens.
Dank!
T-FeYeN00rD
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 20:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Oneens.
BelacheLIJK!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 april 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 20:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat was toch Henk van Stee?
Ook maar hij ook en toen had Wim Jansen zijn zwager Brard naar voren geschoven.
Die 2 kregen ruzie en Fräser kon vertrekken.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 april 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 20:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Volgens mij nooit, van Stee, Brard en Hertog. Ik geloof niet dat Fraser ooit hoofd opleidingen is geweest!!
soccer
 soccer - maandag 14 april 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Volgens mij nooit, van Stee, Brard en Hertog. Ik geloof niet dat Fraser ooit hoofd opleidingen is geweest!!
jammer dan maar leon FR1908 heeft gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door soccer --
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 april 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:33 schreef soccer het volgende:

[..]

ik ben bang helaas van niet. Scholten en Fräser zijn eruit gewerkt door Brard.
Waren toen jeugd trainers bij de beloften.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 april 2014 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 april 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 21:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ook maar hij ook en toen had Wim Jansen zijn zwager Brard naar voren geschoven.
Die 2 kregen ruzie en Fräser kon vertrekken.
mmmmm, ik meende met te herinneren wat Stylzz zegt. Dat Fräser nooit meer dan jeugdtrainer is geweest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 14 april 2014 - 23:15   quote  deeplink  
Ik niet ;-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 14 april 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 23:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik niet ;-)
Fräser maar effe vragen dan? ;)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 april 2014 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 23:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik niet ;-)
ik heb gegoogled :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 april 2014 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 23:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Fräser maar effe vragen dan? ;)
Heb al 2x met hem gepraat...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 april 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 08:57 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb gegoogled :)
En wie was er hoofdtrainer in die periode?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 april 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 10:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

En wie was er hoofdtrainer in die periode?
Brard. Maar het technisch plan kwam uit de hoed van...

rapapa rapapa

Peter Bosz!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 15 april 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 10:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Brard. Maar het technisch plan kwam uit de hoed van...

rapapa rapapa

Peter Bosz!
Nee want toen Wim Jansen in zijn ivoren toren plaats nam werd Peter Bosz
op zijn advies TD en had Wim Jansen zijn zwager Brard aangenomen als hoofd jeugdopleiding.
Daardoor werd de huidige hoofd Fräser genaait en geloosd..
Onder Henk Fräser liepen er talenten als Drenthe en de Guzman er al..
En waar dacht je waar de huidige talenten toen al waren?Ook al bij Feyenoord.

Fräser is een topper met een ontzettend hoog Feyenoordgehalte
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 april 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 12:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee want toen Wim Jansen in zijn ivoren toren plaats nam werd Peter Bosz
op zijn advies TD en had Wim Jansen zijn zwager Brard aangenomen als hoofd jeugdopleiding.
Daardoor werd de huidige hoofd Fräser genaait en geloosd..
Onder Henk Fräser liepen er talenten als Drenthe en de Guzman er al..
En waar dacht je waar de huidige talenten toen al waren?Ook al bij Feyenoord.

Fräser is een topper met een ontzettend hoog Feyenoordgehalte
Alles klopt, behalve dat Fräser ooit hoofd opleidingen was!

quote:

Henk Fräser kwam in 1990 naar Feyenoord. Als jonge speler was hij lid van RFC uit Rotterdam. Betaald voetbal speelde hij sinds 1984. Hij begon met twee jaar Sparta, daarna volgden twee jaar FC Utrecht en twee jaar Roda JC. Toen trok Feyenoord hem aan, dat veel van hem verwachtte.

Samen met John de Wolf vormde hij enige tijd een ijzersterk en bikkelhard verdedigingsduo, dat bij de oudere supporters herinneringen opriep aan het legendarische tweetal Israel-Laseroms. Door schorsingen, blessures en spanningen bracht hij toch niet wat men had gehoopt. Bij Feyenoord raakte hij ook zijn plaats in Oranje kwijt.

Tijdens het seizoen 1995-96 was Henk Fräser langdurig geblesseerd. Even werd zelfs serieus voor zijn loopbaan gevreesd. Aan het begin van het seizoen 1996-97 was Fräser echter weer terug in het eerste elftal of hij nooit was weggeweest. De lange blessure had hem zowel lichamelijk als geestelijk veranderd: Lichamelijk omdat ik toch noodgedwongen heel wat tijd in het krachthonk heb gezeten. Geestelijk omdat ik me realiseer dat ik mezelf niet onder druk hoef te zetten om goed te presteren.

Doordat hij zolang voor zijn loopbaan heeft moeten vrezen, genoot hij daarna van ieder moment dat hij op het veld stond. Daarna ging het toch weer mis met zijn knie en werd hij uiteindelijk afgekeurd. In de rust van de wedstrijd Feyenoord Vitesse nam Fräser afscheid van het betaalde voetbal.

Na zijn actieve periode was hij tot vorig seizoen werkzaam bij de jeugd op Varkenoord. Na een conflict met hoofd-opleidingen Stanley Brard moest hij bij zijn grote liefde vertrekken. Dit zorgde voor hevige protesten onder de Feyenoord-aanhang, die Fräser nog steeds als een clubicoon beschouwde. De fans maakten hun ongenoegen kenbaar door middel van protestspandoeken tijdens wedstrijden. Nadat deze in eerste instantie werden verwijderd leverde ook dat weer problemen op met de achterban. Op sommige fora werd de club zelfs aangeduid als FeyeNoord-Korea.

T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 april 2014 - 15:20   quote  deeplink  
Henk van Stee ruilt Feyenoord in voor Shaktar

25/01/06, 12:03

(Novum) - Henk van Stee stopt per direct als hoofd jeugdopleiding bij Feyenoord. Hij verlaat de Rotterdamse club om bij Shaktar Donetsk als directeur jeugdopleidingen een opleiding op te zetten. Van Stee tekende een contract voor drie jaar bij de voetbalclub uit de Oekraïne. .

"Ik verlaat Feyenoord met pijn in mijn hart", zegt de 44-jarige Van Stee woensdag op de website van Feyenoord. "Maar het is ook een enorme uitdaging om de jeugdopleiding neer te zetten bij Shaktar." .

Volgens commercieel directeur Chris Woerts is het niet meer dan logisch dat Feyenoord Van Stee laat gaan. "Als iemand zo'n kans krijgt, moet je dat nooit blokkeren. Het kan ook heel goed zijn in de toekomst voor Feyenoord." Het is nog niet bekend wie de opvolger van Van Stee wordt bij Feyenoord. .

Voor Van Stee hoofd opleidingen werd bij Feyenoord, was hij trainer van Sparta, VVV, Feyenoord, AZ en Excelsior. Als speler voetbalde hij voor Sparta en De Graafschap.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4508/Sport/article/detail/1465516/2006/01/25/Henk-van-Stee-ruilt-Feyenoord-in-voor-Shaktar.dhtml

------------------------------------------------------------------

Brard volgt Van Stee op bij Feyenoord

07/02/06, 10:26

(Novum) - Stanley Brard is het nieuwe hoofd opleidingen bij Feyenoord. Hij is aangesteld tot het einde van het seizoen. Dat meldt een woordvoerder van de club dinsdag. De 47-jarige oud-voetballer van Feyenoord volgt Henk van Stee op, die vorige maand vertrok naar Shaktar Donetsk in Oekraïne. Brard en de Rotterdamse club praten in de zomer over een mogelijke contractverlenging. .

Brard is momenteel coördinator van de jeugdopleiding van Feyenoord. Hij speelde negen seizoenen voor de Rotterdammers in het betaalde voetbal. Later kwam hij uit voor RKC Waalwijk. .

Brard was eerder werkzaam als hoofd opleidingen bij het Japanse Grampus Eight. Ook was hij trainer bij onder meer Vitesse en ADO Den Haag.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1475174/2006/02/07/Brard-volgt-Van-Stee-op-bij-Feyenoord.dhtml
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 april 2014 - 15:21   quote  deeplink  
Wanneer zou Fräser dan hoofd jeugdopleiding geweest zijn Leon?!
sportverteller
 sportverteller - dinsdag 15 april 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 15:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
(Nog) niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2014 door sportverteller --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 15 april 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:33 schreef soccer het volgende:

[..]

Die weet er geen ene reet van blijkbaar ...
Els
 Els - dinsdag 15 april 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 15:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ik kan de opmerking van Leon wel plaatsen. Hoewel Fräser nooit hoofd opleiding is geweest, was hij succesvol en invloedrijk op Varkenoord. Zijn elftallen deden het goed, hij had een ijzersterke visie en was onwaarschijnlijk goed met de moeilijke jongens. Hij was populair bij spelers en ouders. Maar ook bij de supporters die regelmatig op Varkenoord rondliepen. Ongetwijfeld vanwege zijn populariteit als eerste elftalspeler, maar ook vanwege zijn no-nonsense aanpak en zijn overduidelijke liefde voor Feyenoord. Door velen, ook buitenstaanders, werd hij, al dan niet terecht, gezien als de drijvende kracht van de opleiding. Er werd hem een grote toekomst toegedacht. In de opleiding en mogelijk als trainer in De Kuip.
En toen kwam Stanley Brard.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 april 2014 - 20:19   quote  deeplink  
Nou eigenlijk kwam toen Peter Bosz... EN Stanley Brard.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 april 2014 - 20:21   quote  deeplink  
Ik zie het wel zitten om hem in de toekomst het eerste te laten trainen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB beoordeelt Feyenoord als financieel gezond

0.0059001