BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wordt bewust kapot gemaakt

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 april 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 08:47 schreef Els het volgende:
In 2007 heeft Feyenoord oudere, dus onverkoopbare, spelers meerjarige contracten met exorbitante salarissen gegeven. In 2007 begon Gudde als algemeen directeur. Heeft hij niet voornamelijk zijn eigen rotzooi moeten saneren?
Fout! Als je goed geïnformeerd was geweest weet je dat Eric Gudde tijdens dat seizoen bij Feyenoord kwam en dat ene Peter Bosz al die contracten had afgesloten ... met instemming van een deel van de RvC. De enige die toen tegen was is Boudewijn Poelmann en die is toen ook vertrokken!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 april 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 08:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Fout!
Maar heet jij Henk?
Fout! Maar wat weet jij er van?
Els
 Els - maandag 21 april 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 09:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Fout! Als je goed geïnformeerd was geweest weet je dat Eric Gudde tijdens dat seizoen bij Feyenoord kwam en dat ene Peter Bosz al die contracten had afgesloten ... met instemming van een deel van de RvC. De enige die toen tegen was is Boudewijn Poelmann en die is toen ook vertrokken!
Je hebt gelijk, Gudde begon pas een half jaar later.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 april 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 april 2014 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Om welke reden is hij ooit bij Feyenoord gehaald?
Gudde had twee hoofdopdrachten: schuldsanering en een nieuw stadion.
Deze zomer is de schuld van 46 miljoen weggewerkt. Idd, met VvF-hulp. Anders had de club nog 10 jaar in de marge moeten opereren.

En inderdaad, Gudde kwam in dec. 2007. Hofland, Makaay cs. zijn in juni 2007 binnengehaald.

Gaat mij niet om Gudde zelf. Gaat mij om goed crisismanagement, en de resultaten.
Wedervraag: hoe had het anders gemoeten?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 april 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:25 schreef Els het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Gudde begon pas een half jaar later.
Goh, krijg ik een keer gelijk! Krijgen ze hier allemaal boter op hun hoofd soms?
Dat wil niet zeggen dat ik mijn meningen ga veranderen, voor de duidelijkheid ...
JanM
 JanM - maandag 21 april 2014 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 13:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goh, krijg ik een keer gelijk! Krijgen ze hier allemaal boter op hun hoofd soms?
Dat wil niet zeggen dat ik mijn meningen ga veranderen, voor de duidelijkheid ...
Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op!
Els
 Els - maandag 21 april 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 13:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goh, krijg ik een keer gelijk! Krijgen ze hier allemaal boter op hun hoofd soms?
Dat wil niet zeggen dat ik mijn meningen ga veranderen, voor de duidelijkheid ...
Wat een rare reactie. Als iemand gelijk heeft, heeft hij gelijk. Zelfs als jij boter op je hoofd hebt. Of gewoon een nare manier van reageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door Els --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 april 2014 - 15:26   quote  deeplink  
Ik denk het laatste..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 april 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 14:51 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een rare reactie. Als iemand gelijk heeft, heeft hij gelijk. Zelfs als jij boter op je hoofd hebt. Of gewoon een nare manier van reageren.
Dat krijg je ervan als je niet weet waar je over praat, beste Els!
van geil
 van geil - maandag 21 april 2014 - 16:32   quote  deeplink  
220px-ManWearingTinFoilHat.jpg
Alles wordt gesloopt .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 april 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 april 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Hey een aluhoedje..
Els
 Els - maandag 21 april 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 16:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je niet weet waar je over praat, beste Els!
Daar hou ik je aan. Ik neem aan dat dit dus jouw laatste post was.
En eigenlijk toch eigenaardig dat jij dat onfatsoenlijke en onaangename gedrag goedpraat door fouten, misvattingen en onvoldoende kennis. Je hanteert dezelfde redeneertrant als de doorsnee doorgesnoven hooligan. Die verklaren hun wangedrag ook altijd uit een kleinigheid bij de tegenpartij. Je bent geen haar beter. Misschien zelfs wel slechter.
Alexi
 Alexi - maandag 21 april 2014 - 18:25   quote  deeplink  
Kijk waar we nu staan!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 april 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 18:14 schreef Els het volgende:

[..]

Daar hou ik je aan. Ik neem aan dat dit dus jouw laatste post was.
En eigenlijk toch eigenaardig dat jij dat onfatsoenlijke en onaangename gedrag goedpraat door fouten, misvattingen en onvoldoende kennis. Je hanteert dezelfde redeneertrant als de doorsnee doorgesnoven hooligan. Die verklaren hun wangedrag ook altijd uit een kleinigheid bij de tegenpartij. Je bent geen haar beter. Misschien zelfs wel slechter.
Haha, jij vergelijk mij met een hooligan? Je ben wel aan het afdwalen qua niveau ....
Ik zei alleen dat je niet iets moeten zeggen als je het hele verhaal niet weet!
Zoals jij dat ook over mij en anderen zegt als wij niet alles weten ...
Dus waar heeft U nu moeite mee?
Els
 Els - maandag 21 april 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 20:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, jij vergelijk mij met een hooligan? Je ben wel aan het afdwalen qua niveau ....
Ik zei alleen dat je niet iets moeten zeggen als je het hele verhaal niet weet!
Zoals jij dat ook over mij en anderen zegt als wij niet alles weten ...
Dus waar heeft U nu moeite mee?
Ik heb, zoals al jaren, moeite met jouw onbeschofte gedrag. Ik dacht dat dat toch wel genoegzaam bekend was.
van geil
 van geil - maandag 21 april 2014 - 21:49   quote  deeplink  
oekie-liefde---tegenpolen.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 21 april 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 12:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gudde had twee hoofdopdrachten: schuldsanering en een nieuw stadion.
Deze zomer is de schuld van 46 miljoen weggewerkt. Idd, met VvF-hulp. Anders had de club nog 10 jaar in de marge moeten opereren.

En inderdaad, Gudde kwam in dec. 2007. Hofland, Makaay cs. zijn in juni 2007 binnengehaald.

Gaat mij niet om Gudde zelf. Gaat mij om goed crisismanagement, en de resultaten.
Wedervraag: hoe had het anders gemoeten?
Klopt helemaal Henk integenstelling tot wat L.Lijdensweg probeerd te beweren..
Dat saneren is voor mij een wassen neus want Feyenoord kon niet anders omdat
zij nu eenmaal verplicht werden door de knvb,waardoor er geen spelers meer gekocht
mochten worden....Was Gudde toen verantwoordelijk voor de grandioze jeugdopleiding?
Nee maar dat is de redding van Feyenoord geweest...
Is hij een vriend van Feyenoord ?Nee dus hij heeft geen eigen gelden ingebracht!
Tot 2x toe is het nieuwe stadion afgeserveerd...Eerst via de meest arrogante wijze
waarop dat nieuwe presentatie werd gepresenteerd tegenover de gemeenteraad...
Nu weer omdat het te duur is bevonden...Vervolgens verzinnen ze een trucje om
het afgeserveerde stadion er toch weer in te duwen wat door Feyenoord hun eigen troyka
is afgeserveerd....
Nu gaan mensen hier beweren dat het een kans moet hebben hahaha
DAT NIEUWE STADION IS TE DUUR EN FEYENOORD HEEFT NIET DE CENTEN OMDAT HOK TE HUREN.
WAAROM? OMDAT MENEER VAN SLUIS VAN HET AANGEWEZEN TROJKA DIT HEEFT GEMELD.
Als van der Sluis en het Trojka liegen is Gudde eindverantwoordelijke..Als Gudde liegt
is het van hetzelfde laken en pak.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 april 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 21:26 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb, zoals al jaren, moeite met jouw onbeschofte gedrag. Ik dacht dat dat toch wel genoegzaam bekend was.
Ach, dat je niet tegen mensen kan die de waarheid vertellen en er niet omheen draaien is jouw probleem, niet de mijne ...
Els
 Els - maandag 21 april 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 22:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach, dat je niet tegen mensen kan die de waarheid vertellen en er niet omheen draaien is jouw probleem, niet de mijne ...
Met de waarheid heb ik geen problemen, het komt alleen, plat gezegd, zo rot je strot uit. En daar heb ik moeite mee, ja.
ar
 ar - maandag 21 april 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Rustig blijven ademhalen Els.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 april 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt helemaal Henk integenstelling tot wat L.Lijdensweg probeerd te beweren..
Dat saneren is voor mij een wassen neus want Feyenoord kon niet anders omdat
zij nu eenmaal verplicht werden door de knvb,waardoor er geen spelers meer gekocht
mochten worden....Was Gudde toen verantwoordelijk voor de grandioze jeugdopleiding?
Nee maar dat is de redding van Feyenoord geweest...
Is hij een vriend van Feyenoord ?Nee dus hij heeft geen eigen gelden ingebracht!
Tot 2x toe is het nieuwe stadion afgeserveerd...Eerst via de meest arrogante wijze
waarop dat nieuwe presentatie werd gepresenteerd tegenover de gemeenteraad...
Nu weer omdat het te duur is bevonden...Vervolgens verzinnen ze een trucje om
het afgeserveerde stadion er toch weer in te duwen wat door Feyenoord hun eigen troyka
is afgeserveerd....
Nu gaan mensen hier beweren dat het een kans moet hebben hahaha
DAT NIEUWE STADION IS TE DUUR EN FEYENOORD HEEFT NIET DE CENTEN OMDAT HOK TE HUREN.
WAAROM? OMDAT MENEER VAN SLUIS VAN HET AANGEWEZEN TROJKA DIT HEEFT GEMELD.
Als van der Sluis en het Trojka liegen is Gudde eindverantwoordelijke..Als Gudde liegt
is het van hetzelfde laken en pak.
We verschillen in de rol die Gudde inneemt, maar eens: e.e.a. is op z'n minst rommelig en roept meer vraagtekens dan helderheid op.
Gudde heeft zwaar op personeel bezuinigd, is ook saneren. Ook In categorie 2 de hand op de knip, geen zwaar kostende transfers. Is dat door Gudde's harde hand? Misschien wel/niet, maar hij is wel verantwoordelijk voor het beleid. En dat is wat ik beoordeel.

Overigens: als de schulden zijn weggewerkt (dit jaar nog? al is VvF aandelen pakket er ook nog) en als duidelijk is geworden ja/nee (ver)nieuwbouw stadion, is Gudde klaar met zijn opdracht.
Feitelijk wordt het dan dit jaar tijd om uit te kijken naar een creatieve opbouwer als opvolger van Gudde.

Ik had die Gerbrands (AZ) wel willen zien komen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 april 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 22:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ach, dat je niet tegen mensen kan die de waarheid vertellen en er niet omheen draaien is jouw probleem, niet de mijne ...
Er niet omheen draaien: niks mis mee.
Stevige mening hebben: niks mis mee.

Dat 9 van de 10 van jouw meningen gepaard gaan met nodeloos omlaaghalen van de ander waarop je reageert, maakt je sociaal gezien behoorlijk armoedig. Althans op dit Forum.

Daar kunnen mensen zich aan storen. Je zou daar iets aan kunnen doen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 21 april 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 23:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Er niet omheen draaien: niks mis mee.
Stevige mening hebben: niks mis mee.

Dat 9 van de 10 van jouw meningen gepaard gaan met nodeloos omlaaghalen van de ander waarop je reageert, maakt je sociaal gezien behoorlijk armoedig. Althans op dit Forum.

Daar kunnen mensen zich aan storen. Je zou daar iets aan kunnen doen.
Waarom zou ik, zij hebben hier toch al een mening .....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 21 april 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 23:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom zou ik, zij hebben hier toch al een mening .....
Dan blijft het zoals het is.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 22 april 2014 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 14:47 schreef JanM het volgende:

[..]

Huh? Echt? Serieus? Meen je dat nou?! Hou eens op!
overstappen dan!
(kutweken)
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 22 april 2014 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 23:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom zou ik, zij hebben hier toch al een mening .....
Omdat het enorm irritant is en je dan altijd de schijn tegen hebt.
Je zeurt altijd dat je aangevallen wordt door iedereen maar daar zorg je zelf voor en krijg je door mij ook zo nu en dan een ban voor. Dat je mij dan weer vanalles toewenst werkt dan ook niet mee om de ban er weer snel af te halen.

Hou het gewoon bij het netjes verwoorden van jouw mening en stop met het onnodig negatief aanspreken van iemand anders (zijn mening). Het wordt steeds erger en op een gegeven moment is het wel genoeg geweest.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 april 2014 - 06:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 01:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Omdat het enorm irritant is en je dan altijd de schijn tegen hebt.
Je zeurt altijd dat je aangevallen wordt door iedereen maar daar zorg je zelf voor en krijg je door mij ook zo nu en dan een ban voor. Dat je mij dan weer vanalles toewenst werkt dan ook niet mee om de ban er weer snel af te halen.

Hou het gewoon bij het netjes verwoorden van jouw mening en stop met het onnodig negatief aanspreken van iemand anders (zijn mening). Het wordt steeds erger en op een gegeven moment is het wel genoeg geweest.
Ja natuurlijk moet jij weer eens opdraven om je 'vriendjes' te beschermen, chapeau!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 april 2014 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 06:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja natuurlijk moet jij weer eens opdraven om je 'vriendjes' te beschermen, chapeau!!!
Hahahahaha.

Vechten tegen windmolens lijkt me hopeloos vermoeiend Don.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 april 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 april 2014 - 09:19 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Fout! Als je goed geïnformeerd was geweest weet je dat Eric Gudde tijdens dat seizoen bij Feyenoord kwam en dat ene Peter Bosz al die contracten had afgesloten ... met instemming van een deel van de RvC. De enige die toen tegen was is Boudewijn Poelmann en die is toen ook vertrokken!
Neem niet weg dat hij niet foutloos is..
Alleen het vergeten om de Guzman te verkopen was al een misser van 14 miljoen euro...
Wil nog wel ff doorgaan hoor maar ik heb geen ww uitkering net zoals jou en dus ook minder tijd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Leon FR1908 --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 22 april 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 13:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Neem niet weg dat hij niet foutloos is..
Alleen het vergeten om de Guzman te verkopen was al een misser van 14 miljoen euro...
Wil nog wel ff doorgaan hoor maar ik heb geen ww uitkering net zoals jou en dus ook minder tijd!
Heb ik ooit beweerd dat Eric Gudde foutloos is? En ik heb gelukkig ook geen WW uitkering.
Doe wel vrijwilligers werk ... En die misser van 14 miljoen is ook maar gissen!
ar
 ar - dinsdag 22 april 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Feyenoord wilde toendertijd een bankgarantie van City die de Guzman op de laatste transferdag wilde wegkapen..die kreeg het niet dus ketste de deal af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 april 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 19:11 schreef ar het volgende:
Feyenoord wilde toendertijd een bankgarantie van City die de Guzman op de laatste transferdag wilde wegkapen..die kreeg het niet dus ketste de deal af.
Precies Ar !
Tja hoe kan er dan gesproken worden over een goede saneerder..
Hij heeft mensen onder aan de ladder ontslagen ...ik dacht van 30 personen om
te bezuinigen maar als hij die 14 miljoen had gepakt hadden die 30 mensen nog net zo goed 15 jaar
hun baantje kunnen houden...
Sorry ik heb niks persoonlijks tegen die man maar ik heb niet de behoefte om
hem te gaan ophemelen...
Een mooi feitje is zelfs nog dat hij ervoor gezorgd heeft dat zijn salaris van 4 ton naar 6 ton is opgekrikt...
En ook van de rest van de directie...Wat nou goede saneerder pffffffff
Zak je broek toch vanaf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Leon FR1908 --
ar
 ar - dinsdag 22 april 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Salarisverhoging van de directie had (nog) niet gemogen vind ik.Aan de andere kant is een bankgarantie wel handig op de laatste dag.Er zijn gevalletjes geweest dat clubs jarenlang op hun poen moesten wachten..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 april 2014 - 06:44   quote  deeplink  
Plus de man in de regenjas was nooit herkenbaar als officiële medewerker van city en dan de fax die nooit kwam...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 april 2014 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 april 2014 - 23:09 schreef ar het volgende:
Salarisverhoging van de directie had (nog) niet gemogen vind ik.Aan de andere kant is een bankgarantie wel handig op de laatste dag.Er zijn gevalletjes geweest dat clubs jarenlang op hun poen moesten wachten..
Ja ze hadden een fax ontvangen maar als je s'middags vroeg naar huis gaat op de laatste transferdag..
Als je dan dat ding vind de volgende morgen in de fax,dan zeg je gewoon dat
je nooit iets ontvangen heb...
Daarbij ging hij een jaar later toch gratis de deur uit en lag hij al niet zo lekker meer bij de supporters..
Ook nog eens ging hij naar man city en geen turkse of spaanse laagvlieger..
Kortom ik had de gok wel genomen.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 23 april 2014 - 07:58   quote  deeplink  
Dat hele M. City gebeuren is toch voornamelijk giswerk. Vanuit Manchester is nooit bevestigd dat ze een bod op De G. hebben uitgebracht. Je kunt ook redeneren dat als City hem echt had willen hebben, als ze echt 14 miljoen hadden geboden, dan hadden ze wel doorgepakt. En hoe kun je nu het ene jaar 14 miljoen bieden op een speler om hem een jaar later niet gratis op te halen? Dat hele verhaal rammelt aan alle kanten. Natuurlijk zal Gudde fouten hebben gemaakt, maar iemand afrekenen op basis van vage geruchten gaat mij veel te ver.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 april 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Als je een hond wilt slaan zul je altijd een stok vinden.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 april 2014 - 08:37   quote  deeplink  
En z'n resultaten benne goed...
Milo
 Milo - woensdag 23 april 2014 - 08:41   quote  deeplink  
Passé next! Niet meer van toepassing! Als, als....
SteeFR
 SteeFR - woensdag 23 april 2014 - 09:30   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/feyenoord/22540044/__Feyenoord-_verkenners_onder_druk__.html

Druk op Feyenoord-verkenners
Van onze Telesportredactie

De verkenners van Feyenoord moeten komende week meer uitleg geven waarom zij geen nieuwbouwvariant hebben willen meenemen naast de door hen geselecteerde twee renovatieprojecten voor De Kuip. Die vraagt dringt zich op bij een aantal vermogende vrienden van Feyenoord en een deel van de achterban nu het verdienmodel van nieuwbouw dat van renovatie ver lijkt te kunnen overstijgen.

Foto: telegraaf

Feyenoord kan bij nieuwbouw van het stadion 10 miljoen euro per jaar meer aan inkomsten halen door de hogere opbrengsten uit de huur van businessunits en businessseats, alsmede de verhuur van zalen bij evenementen. Daarbij heeft de club ook het voordeel van inkomsten uit naamgeving, die meer dan 2 miljoen euro bedragen.

Die extra inkomsten heeft Feyenoord gedurende 75 jaar. Bij renovatie zijn de inkomsten voor ongeveer dertig jaar verzekerd, daarna is mogelijk weer een grote investering nodig. Het kostenverschil tussen nieuwbouw en het opknappen van De Kuip kan daardoor in recordtijd worden weggewerkt.

Mét een schuifdak kost de nieuwbouw van de super-Kuip 265 miljoen euro. Dat is inclusief 1500 parkeerplaatsen in een parkeergarage onder het stadion. De renovatieplannen van BAM en Red de Kuip liggen nagenoeg gelijk qua kosten, ongeveer 200 miljoen euro. Inclusief parkeerplaatsen (20.000 euro per plek) komt de opknapbeurt dan op 230 miljoen euro.

De omzet van het stadion zal bij renovatie rond de 50 miljoen euro zijn. Gezamenlijk met de huidige omzet van de profclub Feyenoord, die rond de 40 miljoen euro is, komt het totaal op zon 90 miljoen euro. Bij nieuwbouw gaat Feyenoord door extra inkomsten dus ruim boven de 100 miljoen euro.

Aan de hand van de cijfers van onderzoeksbureau Hypercube en de getallen bij de businesscase van de super-Kuip, die nagenoeg gelijk zijn aan die van het vorig jaar afgeschoten nieuwe stadion op Varkenoord, is vast te stellen dat het operationeel resultaat (nog geen rente en aflossing betaald) ongeveer 31 miljoen euro is. Bij Red de Kuip en BAM bedraagt het operationele resultaat zon 21 miljoen euro.

Red de Kuip en BAM geven in hun plannen aan dat zij minimaal 12,5 miljoen euro van het resultaat naar het spelersbudget laten gaan. Daardoor blijft er dus een slordige 8 miljoen euro over voor rente en aflossing. Bij nieuwbouw blijft er 18 miljoen euro over voor rente en aflossing.

Bronnen:

HNS Cijfers

Hypercube second opinion
Nick4F
 Nick4F - woensdag 23 april 2014 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 08:41 schreef Milo het volgende:
Passé next! Niet meer van toepassing! Als, als....
Was dat maar waar. Uit de hoek van RDK wordt Gudde geassocieerd met VW, = nieuw stadion. Dat is tegen de belangen van RDK, en dus wordt alles uit de kast gehaald om Gudde als een misdadiger neer te zetten. Verleden jaar heeft dat gewerkt, en men hoopt op een herhaling van datzelfde effect.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 april 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Oké, plausibel.
Milo
 Milo - woensdag 23 april 2014 - 09:54   quote  deeplink  
ik word een beetje moe van al die verhalen! gewoon rustig afwachten!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 april 2014 - 10:18   quote  deeplink  
De Guzman: 'Vertrek bij Feyenoord deed pijn'

Door: Erwin18 maart 2013 16:0912 reacties

Jonathan de Guzman kijkt met veel plezier naar de huidige ontwikkelingen bij Feyenoord. De middenvelder van Swansea City, die zich momenteel met het Nederlands elftal voorbereid op de twee kwalificatieduels tegen Estland en Roemenië, schat de kansen voor zijn oude club in de strijd om het kampioenschap hoog in.

'Ze hebben alles in huis om kampioen te worden. Het is mooi om te zien dat veel jonge spelers belangrijk zijn in het eerste. Ze zijn voetballend goed, spelen constant en hebben een goed aanspeelpunt,' zegt De Guzman tegenover RTV Rijnmond. Bij een titel van Feyenoord zal hij zelf ook een fles champagne opentrekken. 'Zeker weten. Als ik tijd heb ga ik ook naar Rotterdam toe.'De 25-jarige international bracht vijf jaar van zijn tijd in Rotterdam door op Varkenoord. Hij is louter positief over de jeugdopleiding van Feyenoord. 'Het voelde als thuis. Je bent heel veel met voetbal bezig en je wordt snel volwassen als speler. Alles was altijd goed geregeld, maar het is moeilijk om te vergelijken met andere jeugdopleidingen. Ik ken natuurlijk alleen Feyenoord,' vervolgt De Guzman.In 2008 leek de geboren Canadees op weg naar Manchester City. Feyenoord ging echter niet akkoord met een bod van ongeveer twaalf miljoen euro. 'Dat was een teleurstelling. Uiteindelijk zijn dat keuzes in het voetbal. Het is misschien verkeerd uitgepakt voor Feyenoord, maar dat is nu het verleden. Ik ben nu hier bij Swansea en voel me goed. en heb mijn debuut gemaakt voor het Nederlands elftal. Daar doe ik het voor.'De mislukte transfer naar Engeland heeft invloed gehad op de beslissing van De Guzman om zijn aflopende contract bij Feyenoord destijds niet te verlengen. 'Een beetje wel, maar ik was sowieso toe aan iets nieuws. Dat heb ik ook aangegeven toen ik geblesseerd raakte in mijn laatste jaren. Daarna kwam Real Mallorca in de zomer. Mijn broer speelde bij Deportivo La Coruña en hij zei dat het Spaanse voetbal goed bij mij zou passen. Ik heb goed naar hem geluisterd.'Na zijn vertrek uit De Kuip waren de reacties van met name de supporters niet altijd even warm. 'Dat heeft zeker pijn gedaan, maar natuurlijk kreeg ik ook goede berichten mee. Ik heb tien jaar bij Feyenoord gezeten. Het is niet alleen een club geweest voor mij, maar ook een familie. Jammer genoeg heb ik ook geen afscheid kunnen nemen. Het is moeilijk om te bepalen, maar ik zou het liefst mijn carrière willen afsluiten bij Feyenoord of Toronto FC,' aldus De Guzman.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 april 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Je kan je gelijk willen halen Leon, maar in deze situatie is er helaas te weinig duidelijk. Ook in dit stuk gaat de Guzman in op het feit dat de transfer niet door ging, maar maakt de schrijver op hoe dat niet door ging. Dat is geen quote.

ik vind de Guzman nog steeds een goed ventje. Als ik een zoon gehad had in 2008 in plaats van een dochter had hij Jonathan geheten, geen gelul is een feit :)
Milo
 Milo - woensdag 23 april 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 10:34 schreef Stylzz het volgende:
Je kan je gelijk willen halen Leon, maar in deze situatie is er helaas te weinig duidelijk. Ook in dit stuk gaat de Guzman in op het feit dat de transfer niet door ging, maar maakt de schrijver op hoe dat niet door ging. Dat is geen quote.

ik vind de Guzman nog steeds een goed ventje. Als ik een zoon gehad had in 2008 in plaats van een dochter had hij Jonathan geheten, geen gelul is een feit :)
gelukkig heb je een dochter gekregen!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 april 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 11:42 schreef Milo het volgende:

[..]

gelukkig heb je een dochter gekregen!
:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 april 2014 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 10:34 schreef Stylzz het volgende:
Je kan je gelijk willen halen Leon, maar in deze situatie is er helaas te weinig duidelijk. Ook in dit stuk gaat de Guzman in op het feit dat de transfer niet door ging, maar maakt de schrijver op hoe dat niet door ging. Dat is geen quote.

ik vind de Guzman nog steeds een goed ventje. Als ik een zoon gehad had in 2008 in plaats van een dochter had hij Jonathan geheten, geen gelul is een feit :)
Het gaat niet om gelijk halen maar om de feitjes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 april 2014 - 16:26   quote  deeplink  
Ps en idd niks is duidelijk dus spreek dan ook niet over een goede saneerder.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 april 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 april 2014 - 08:29 schreef Stylzz het volgende:
Als je een hond wilt slaan zul je altijd een stok vinden.
Ik ga even een stok zoeken.... ben zo terug...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wordt bewust kapot gemaakt









0.0089290