|
|
Nenam_tiL
|
|
|
zullen we eens gaan kijken hoe dat zit....in gradaties.
De grootste groep...(A) Zijn de mensen die ver van de Arena wonen, ...Fox hebben en alles kunnen kijken....
De mensen die Fox hebben maar daardoor het kaartje ver weg is.....of het een of het ander (B)
Jongens/Meiden die af en toe een kaart kopen (C)
Mensen die elke week (thuis) een kaart kopen (D)
Mensen die uit ook een kaart kopen (E)
Tot zover de regulieren brave burgers....die hun club net zo hard steunen en graag hun kinderen mee willen nemen die hun shirtje trotser dragen dan hun papa of mama
Nu gaat het moeilijker worden en ga ik me op heel glad ijs bewegen.....
Ik zit niet op 410 of F-side...
Mannen die al 40+ zijn.....pfff ben er klaar mee ga lekker naar mijn kind (1)
De bijna oude mannen van 28 tot 40....(2)
Door gesnoven bufnukkels (3)
Ik ben Ajacied al 40 jaar....maar niet ten koste van alles... Oude logo direct terug, is zoveel mooier |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
En.. Wat wil je dat we doen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hihihi...slotje erop gooien, wat een oude wijven topic |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha zeer nuttig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe je had zeker weer niets te doen ouwe? Beetje pyro erop gap! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe ik in groep 0! ;-)
O wacht, die is er niet! Maken we voor mij een uitzondering?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Een groep die elke thuis wedstrijd van onze club in de ArenA zit en af en toe wedstrijden uit de CL/EL bezoekt en voor de rest alles thuis kijkt, omdat het gewoon weg niet te betalen is als je ook nog een gezin hebt!
Ik ben nu 53 jaar, ajacied van af m'n 8e.
Ik ben ajacied, niet voor even, maar voor het leven!!
...en heel graag het oude logo terug!!!
oh ja, ik ben waarschijnlijk een zo genoemde 'brave burger' ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
B) met uitzondering af en toe een wedstrijd bezoeken en af en toe naar de toekomst zoals afgelopen Zondag en daar genoten van de B junioren waar weer een aantal extreme talenten tussen zitten. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Waar staat de "groep" stadionverbod en leip van Ajax tot en na de dood en iedere week agressief op het leidse? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 21:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Waar staat de "groep" stadionverbod en leip van Ajax tot en na de dood en iedere week agressief op het leidse? Dat is geen groep maar 1 uniek persoon gap....en quess what laat tie nu APIK heten ( Wouter mag ook ).....;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Groep A Ik ben Ajacied al 40 jaar....ten koste van alles... Oude logo direct terug, is zoveel mooier |
|
|
|
|
bully
|
|
|
groep A denk ik drie jaar terug wel aantal jaren seisoenskaart gehad. 50 jaar en mijn hele leven al voor ajax. en net als Nora was ik afgelopen zondag op de toekomst. over logo heb ik eigenlijk geen mening. wel over dat nieuwe roze lelijke uit tenue. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Veel van rond de 50 op het forum....verwende ouwe Ajacieden ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Maak er maar rond de 30 van... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 30 vijftigers wauw....1963/64....goed bouwjaar |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Dat bedoelde ik niet, maar dat weet je best :-p |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Groep A... Laat vrijwel alles om Ajax te kunnen zien.. Laat de verjaardagen van fammilie schieten als ze spelen.. Kijk alles wat met Ajax te maken heeft.
En pak af en toe een wedstrijdje mee.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik heb geen Fox, maar bekijk alles via een livestream want ik heb niet eens TV. Pak verder soms een wedstrijdje mee.
Oftewel ik ben niet echt geclassificeerd haha |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 21:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Waar staat de "groep" stadionverbod en leip van Ajax tot en na de dood en iedere week agressief op het leidse? Mis em ook ouwe...;) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik was E ben nu D. Vroeger van mijn 15e/16e tot 27e jaar echt overal geweest met de club. Kon ook want kon het geld makkelijk missen Sinds mijn huidige relatie met twee koters kan ik nog steeds doodziek zijn van een nderlaag maar mijn kids laten dat een stuk sneller verdwijnen. Ben nog wel zo "kinderachtig" dat wanneer ajax punten laat liggen dan kijk ik niet naar Studio sport, studio voetbal en VI.
ps Ouwe logo heeeeeel snel terug!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 april 2014 door Brandje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Zit in Groep B. Helaas door werk en andere dingen kan ik niet alles zien. Verliefd geworden op de club toen het heel goed ging, begin en midden de jaren 90. Ja, ben niet zo oud als de vele hier.
Mij kan die ouwe logo vrij weinig schelen, ik heb ze er nooit in zien spelen. Dat het ouwe logo er beter uitziet dan een bord spaghetti, dat is wel duidelijk.
Ik heb veel liever dat we terug gaan naar het niveau van de jaren 70. Dat de Bernabeu voor ons gaat klappen ipv voor Real. Dat munchen en de rest van Europa bang is om naar Amsterdam te komen. Niet vanwege vuurwerk maar vanwege dat ze een pak slaag krijgen. Zoals wij die zondag hebben gekregen.
Daar verlang ik naar en niet perse dat ouwe logo. Ik wil de oude tijden terug. Met dat bord spaghetti kunnen we ook de ouwe tijden laten herleven. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 23:15 schreef remco k het volgende:Groep A... Laat vrijwel alles om Ajax te kunnen zien.. Laat de verjaardagen van fammilie schieten als ze spelen.. Kijk alles wat met Ajax te maken heeft. En pak af en toe een wedstrijdje mee.. Ik pak af een toe een agentje mee 😄 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 april 2014 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat is geen groep maar 1 uniek persoon gap....en quess what laat tie nu APIK heten ( Wouter mag ook ).....;-) Ja dat is juist geformuleerd ouwe!
Ik ben wel beetje zenuwachtig voor komende zondag :) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 23 april 2014 - 16:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ja dat is juist geformuleerd ouwe! Ik ben wel beetje zenuwachtig voor komende zondag :) Beetje? De zenuwen gieren door mijn lijf! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een agentje pakt af en toe jou mee.. Dat is wat anders he...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Totaal niet man... 100% zeker dat we zondag kampioen zijn... |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Waarom zenuwen je word gewoon kampioen zondag, niks zenuwen feeeeesje..... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
100 procent zeker dat we kampioen worden want zondag gaan ze er wel voor , Anders slaat de Boer ze echt voor hun bek. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zenuwachtig mannen? Schei uit!
WZAWZDB!!!
En dat PECZwolle zondag toevallig won? Ik heb er een beetje om gelachen (als een boer met kiespijn) Ik had het al een beetje voorspeld. Zwolle klapte er lekker bovenop na de 0-1 van van Rhijn en de extra theepauze;-) Wel lekker voor Zwolle dat de eerste 4 kansen ook gelijk doelpunten waren..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nou kogel is door de kerk..
Vanuit Ajax zelf het besluit genomen minimaal de komende 3 jaar geen uit supporters mee te nemen naar de Klassieker..
Jammer voor de mensen die dit wel graag zouden willen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zeg je inderdaad tegen die politie agent.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Waar is je bijgeloof? Nu weet ik bijna zeker dat we geen kampioen worden zondag! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ga europees alle thuiswedstrijden pak soms een topper eredivisie mee en de rest kijk ik op Fox. Ben al meer dan 25 jaar Ajacied maar dat is logisch als je stiefvader een Kakkerlak is! :-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, ik krijg ook wel een beetje argwaan als Remco zo gaat lullen ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sorry... Maar ik ze alleen verlies in veel topwedstrijden.... Bj de "kleine" wedstrijden zet ik Ajax normaal altijd op winst.. Simpelweg omdat we normaal gesproken winst verplicht zijn.. |
|
|
|
|
bifi 1954
|
|
|
wat ik vind van het vuurwerk van de beker tegen pec zwolle ze moeten de daders gelijk een stadion verbod geven want naar het vuurwerk is de ellende pas begonnen ze konde geen bal meer raken en dat heeft ons wel de beker gekost |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik ben niet zenuwachtig voor de wedstrijd maar wel wat er na of voor de wedstrijd gaat gebeuren.
Na zondag komt Ajax wel elke keer in het nieuws. Gisteren kwam het nieuws naar buiten dat ajax zijn supporters niet naar de kuip gaat meenemen bij een volgende klassieker. Vandaag is geheel vak 410 uitgesloten voor de wedstrijd tegen Heracles.
Ik vind dit een beetje hypocriet. Na de dood van grensrechter Nieuwhuize moesten er meer respect komen voor iedereen. Dat was na 3 weken alweer bijna vergeten. Nu gaat Ajax publiek duidelijk over de streef. Word nu voor even tegengehouden. Maar voor volgend jaar, zijn ze dan wel weer welkom? Ik heb precies het zelfde gevoel over. Het is nu even hot maar daarna is het weer de orde van de dag. Er is verder niks gebeurd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2014 - 13:55 schreef remco k het volgende:[..] Sorry... Maar ik ze alleen verlies in veel topwedstrijden.... Bj de "kleine" wedstrijden zet ik Ajax normaal altijd op winst.. Simpelweg omdat we normaal gesproken winst verplicht zijn.. Hap hap hap;-) Ik snap alleen nog steeds niet waarom jij je eigen club tegen topclubs op verlies zet, ik noem dat een beetje indekken voor het geval je idd een keer verliest ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 april 2014 - 14:24 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hap hap hap;-) Ik snap alleen nog steeds niet waarom jij je eigen club tegen topclubs op verlies zet, ik noem dat een beetje indekken voor het geval je idd een keer verliest ;-) Nee joh, kan me niet zo veel schelen hoor als ik dat fout voorspel..
Is gewoon een beetje bijgeloof.. |
|
|
|