|
Ajax we love you
|
|
|
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/106468/harde-kern-ajax-hekelt-de-snoeiharde-kritiek-op-pyroshow?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ik vind deze statement wel grappig. Ik ben het helemaal eens dat vuurwerk bij voetbal hoort en al helemaal voor een finale en ook andere dingen die er geschreven worden ben ik het wel mee eens.
Wat ik niet snap is dat die gasten het over vroeger hadden, dat er nooit iets gebeurde, geen gewonden vielen etc, maar vroeger hielden we die fakkels in onze handen!!!!! We bekogelde niet het veld of onze eigen spelers, natuurlijk het moment van die idioot met die staaf daargelaten, want dat is ook vroeger gebeurt.
Ik ben een van die gasten die heeft geschreven "doorgesnoven idioten met 2 hersencellen" naar aanleiding van die pyroshow. Ik ben zelf ook wel eens zo naar het voetbal gegaan en ja je beleefd het daardoor iets anders, maar toch hield ik teveel van Ajax om iets te doen wat de club zou schade en als je dat niet begrijpt, dan heb je in mijn ogen maar 2 hersencellen (al is het maar beeldspraak).
Ik ging naar Ajax voor Ajax, het voetbal, de spelers en de geweldige sfeer, het vuurwerk en ik hoop dat de sfeer door dit gebeuren hier niet onder zal leiden en het vuurwerk zal blijven.
Het is allemaal heel simpel: Wil je sfeer, dan hou je het vuurwerk in stand, maar hou het wel in de hand!!!!!! net zoals vroeger!!!
Er is niets mooiers dan naar aangestoken fakkels te kijken in het publiek, maar ik ben bang dat deze actie de volgende consequenties gaat hebben: - Klassiekers langer zonder uitsupporters - Geen publiek bij de volgende bekerwedstrijd - Strengere controle vuurwerk in de Arena - Geen 410 of F-site zal welkom zijn in Heracles - Boete van weet ik veel hoeveel euro voor Ajax - Netten komen weer terug in het uitvak als we op bezoek gaan
Allemaal komt dit niet ten goede van de sfeer en daar baal ik nog het meeste van en ja het oude logo MOET ook terug!!
Als ik Ajax was, dan zou ik afspreken dat het vuurwerk gedoogd wordt, zolang het maar niet gegooid wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 april 2014 door Ajax we love you -- |
|
|