BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 augustus 2021 - 06:30   quote  deeplink  
Is volgens mij weer fit hoor. Heeft voorbereiding ook meegedaan
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 augustus 2021 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2021 - 06:30 schreef Stylzz het volgende:
Is volgens mij weer fit hoor. Heeft voorbereiding ook meegedaan
Dat laatste klopt, maar ik meende dat hij recent weer geblesseerd is geraakt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 augustus 2021 - 11:55   quote  deeplink  
Onbekende blessure
Terugkeer onbekend

Staat er inderdaad.
pat
 pat - dinsdag 31 augustus 2021 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2021 - 21:54 schreef CobusIII het volgende:
Ik denk dat de winst voor de korte termijn zit in het versterken van middenveld...Kokcu heeft voor mij definitief afgedaan. Gaat hem niet meer worden. Toornstra moet sowieso vervangen worden, mag blijven voor de breedte. Fer is gelukkig weg. Ausner moeten we nog aankijken. Waar halen wij dynamische creatieve middenvelders vandaan?
De vervanger van toornstra is er toch al met aursnez?
Wat vind je zo veel minder aan kokcu eigenlijk?
Ik heb hem veel risico zien nemen en in de meeste wedstrijden leverde hij veel in.
De laatste tijd is hij minder naar dat soort ballen aan het kijken en kiest hij zijn momenten en heeft dan veel minder balverlies.
Ik zie dus wel dat hij groeit luistert en aan past. Jong mannetje, ik denk juist dat het wel goed komt met hem.
Ook zie je in het begin veel de focus op links voor en dat probeert hij te veranderen dus ik ben juist wel positief

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2021 door pat --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 augustus 2021 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2021 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:
Onbekende blessure
Terugkeer onbekend

Staat er inderdaad.
Wellicht een extra reden waarom Van der Ven gewenst is. Als Hall weer lang eruit is of er twijfels zijn over zijn fysiek/niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2021 door T-FeYeN00rD --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 31 augustus 2021 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2021 - 11:57 schreef pat het volgende:

[..]

De vervanger van toornstra is er toch al met aursnez?
Wat vind je zo veel minder aan kokcu eigenlijk?
Ik heb hem veel risico zien nemen en in de meeste wedstrijden leverde hij veel in.
De laatste tijd is hij minder naar dat soort ballen aan het kijken en kiest hij zijn momenten en heeft dan veel minder balverlies.
Ik zie dus wel dat hij groeit luistert en aan past. Jong mannetje, ik denk juist dat het wel goed komt met hem.
Ook zie je in het begin veel de focus op links voor en dat probeert hij te veranderen dus ik ben juist wel positief
Ik vind hem op alle vlakke middelmatig, behalve op mentaliteit, dat zit wel goed. Hij mist een wapen. Ik vind hem geen strateeg, hij scoort te weinig, te weinig assists, vrije trappen onvoldoende, corners gaat iets beter. Hij gelooft wel in zichzelf en neemt ook wel verantwoordelijkheid. Maar uiteindelijk te weinig talent denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 september 2021 - 17:09   quote  deeplink  
Feyenoord en de KNVB hebben nog altijd geen oplossing kunnen vinden voor de wedstrijd van Feyenoord en Heracles Almelo op zondag 12 september. De Rotterdammers willen de thuiswedstrijd in De Kuip met het oog op de uitwedstrijd tegen Maccabi Haifa op dinsdag 14 september verplaatsen.

Feyenoord wil de wedstrijd verplaatsen naar december, de voetbalbond mikt op zaterdag 11 september. ''Het is een lange reis en de rusttijd gaat voor een deel in de reistijd zitten,'' reageert een woordvoerder van Feyenoord in gesprek met De Telegraaf. ''Verplaatsing lijkt ons juist wegens de afgesproken bescherming van Europese clubs, waar vorige week helaas ook al geen uitvoering kon worden gegeven.''

De KNVB ging eerder al niet akkoord met een verzoek van Feyenoord om de uitwedstrijd tegen FC Utrecht niet om 12:15 te laten beginnen, maar om 16:45 uur. De Rotterdammers verwachten begin volgende week duidelijkheid te geven aan de supporters.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 01 september 2021 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2021 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord en de KNVB hebben nog altijd geen oplossing kunnen vinden voor de wedstrijd van Feyenoord en Heracles Almelo op zondag 12 september. De Rotterdammers willen de thuiswedstrijd in De Kuip met het oog op de uitwedstrijd tegen Maccabi Haifa op dinsdag 14 september verplaatsen.

Feyenoord wil de wedstrijd verplaatsen naar december, de voetbalbond mikt op zaterdag 11 september. ''Het is een lange reis en de rusttijd gaat voor een deel in de reistijd zitten,'' reageert een woordvoerder van Feyenoord in gesprek met De Telegraaf. ''Verplaatsing lijkt ons juist wegens de afgesproken bescherming van Europese clubs, waar vorige week helaas ook al geen uitvoering kon worden gegeven.''

De KNVB ging eerder al niet akkoord met een verzoek van Feyenoord om de uitwedstrijd tegen FC Utrecht niet om 12:15 te laten beginnen, maar om 16:45 uur. De Rotterdammers verwachten begin volgende week duidelijkheid te geven aan de supporters.
MaAr HeT iS gOeD vOoR hEt NeDeRlAnDsE vOeTbAl
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 september 2021 - 16:13   quote  deeplink  
Wedstrijd tegen Heracles alsnog verplaatst naar december. Volgende wedstrijd is dus uit tegen Maccabi Haifa dinsdag de 14de. Oer een kleine 2 weken, is wel lekker na de drukke seizoensstart. Sini zal er dan normaal gesproken weer terug zijn van Colombia, Jahanbakhsh waarschijnlijk dan weer niet. Hopelijk Senesi dan ook weer fit. Debuut Nelson?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 september 2021 - 16:27   quote  deeplink  
Mooi zo..ja denk dat Reiss wel speelt als Alireza er niet bij is..hij was fit zei hij..
MMM
 MMM - donderdag 02 september 2021 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 16:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Wedstrijd tegen Heracles alsnog verplaatst naar december. Volgende wedstrijd is dus uit tegen Maccabi Haifa dinsdag de 14de. Oer een kleine 2 weken, is wel lekker na de drukke seizoensstart. Sini zal er dan normaal gesproken weer terug zijn van Colombia, Jahanbakhsh waarschijnlijk dan weer niet. Hopelijk Senesi dan ook weer fit. Debuut Nelson?
Jahanbakhsh fit voor PSV uit :) Ook lekker.

Nelson zal wel debuteren inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 september 2021 - 16:47   quote  deeplink  
Vind t ruk.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 02 september 2021 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 16:47 schreef Stylzz het volgende:
Vind t ruk.
Kleven ook nadelen aan ja. December wordt drukker, je hebt een aantal maanden een wedstrijd minder gespeeld dan veel andere clubs, een aantal spelers is gebaat bij minuten. En dan is Heracles thuis meestal een prettige wedstrijd. En je staat wat langer stil als club nu opeens. Ruim 2 weken geen wedstrijd, een periode waarin je tot nog toe normaal een handvol speelt.

Maar er zat zo weinig tijd tussen die pot en Haifa uit, dat de voorbereiding niet lekker is. Persoonlijk had ik het liefst die wedstrijd op vrijdag gespeeld, als het had gekund. Maar ook dan zit je met de interlands geloof ik. En ja Sini was er dan niet bij geweest, maar vooruit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 september 2021 door T-FeYeN00rD --
ar
 ar - donderdag 02 september 2021 - 16:59   quote  deeplink  
Ja, dat wordt hem niet voor mij om naar toe te gaan.
Veel te laat man.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 september 2021 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 16:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kleven ook nadelen aan ja. December wordt drukker, je hebt een aantal maanden een wedstrijd minder gespeeld dan veel andere clubs, een aantal spelers is gebaat bij minuten. En dan is Heracles thuis meestal een prettige wedstrijd. En je staat wat langer stil als club nu opeens. Ruim 2 weken geen wedstrijd, een periode waarin je tot nog toe normaal een handvol speelt.

Maar er zat zo weinig tijd tussen die pot en Haifa uit, dat de voorbereiding niet lekker is. Persoonlijk had ik het liefst die wedstrijd op vrijdag gespeeld. Weet eigenlijk niet of dat mogelijk was. En ja Sini was er dan niet bij geweest, so be it.
Precies dit. Heracles was ideaal om spelers in te passen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2021 - 12:37   quote  deeplink  
Als die Nelson zo goed is als men ons doet voorspiegelen.
Wie speelt er dan niet van:
Sini
Linssen
Jahan
Dessers
Baldé
Nelson
Bannis

Wordt t
Sini Dessers Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Sini Nelson Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Zou 1 van deze ook op tien kunnen?
kenny
 kenny - vrijdag 03 september 2021 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Als die Nelson zo goed is als men ons doet voorspiegelen.
Wie speelt er dan niet van:
Sini
Linssen
Jahan
Dessers
Baldé
Nelson
Bannis

Wordt t
Sini Dessers Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Sini Nelson Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Zou 1 van deze ook op tien kunnen?
sini dessers jahan en nelson gaan veel spelen , wie basis hangt veel af van tegenstander , vorm van de dag fitheid

kind van de rekening gaat linssen worden , bannis gaat heel weinig aan bod komen en had eigenlijk verhuurd moeten worden
kenny
 kenny - vrijdag 03 september 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2021 - 17:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies dit. Heracles was ideaal om spelers in te passen
een groot voordeel is dat Slot nu tijd heeft om verder aan zijn systeem te werken en meer tijd heeft om dingen erin te slijpen
ook dessers en nelson hebben nu de tijd om te wennen en spelers en systeem beter te leren kennen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 september 2021 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Als die Nelson zo goed is als men ons doet voorspiegelen.
Wie speelt er dan niet van:
Sini
Linssen
Jahan
Dessers
Baldé
Nelson
Bannis

Wordt t
Sini Dessers Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Sini Nelson Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Zou 1 van deze ook op tien kunnen?
Sini heeft een van zijn eerste wedstrijden na zijn blessure op 10 gespeeld dacht ik. Heb het even nagezocht, was tegen PEC direct na de winterstop. Hij viel na rust in en scoorde. Maar die heeft er verder weinig daar gespeeld.

Jahanbakhsh heeft ook maar een handvol wedstrijden achter de spits gespeeld.

Nelson daarentegen heeft er wel een hoop op het middenveld gespeeld. Meestal in het tweede van Arsenal, maar ook in de Bundesliga een aantal en een paar in de Premier League en Europa League. En daarnaast ook op andere posities op het middenveld trouwens.

Zelfde geldt voor Linssen die heeft in zijn carriere ook een flink aantal op het middenveld gespeeld, waarvan het meest aanvallend.

Bij Linssen en Nelson hebben we het dan respectievelijk over een wedstrijd of 50 en 40.

Dessers speelt 99% (als het niet meer is) van zijn potjes in de spits. Dus die is het minst flexibel zo lijkt het.

Bannis en Balde moeten eerst op hun eigen positie meer gaan brengen voordat ze elders gebruikt kunnen gaan worden lijkt me.

Maar goed, de meest voor de hand liggende opties op 10 zijn m.i. Linssen en Nelson. Alleen kijkend naar de aanvallers dan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 september 2021 - 13:53   quote  deeplink  
Linssen en Til zijn ook vergelijkbare types, dus zeker als Antonucci er nog niet klaar voor is, dan zou Slot wellicht al snel bij Bryan uitkomen.
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 03 september 2021 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Als die Nelson zo goed is als men ons doet voorspiegelen.
Wie speelt er dan niet van:
Sini
Linssen
Jahan
Dessers
Baldé
Nelson
Bannis

Wordt t
Sini Dessers Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Sini Nelson Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Zou 1 van deze ook op tien kunnen?
Lastige vraag......
Jahanbaks op 10 zou ik wel willen proberen/zien.
Nelson wil ik eerst zien spelen voordat ik over hem kan praten en hem een plek in het elftal kan geven.
Dessers is een spits, moet je niet willen om ergens anders neer te zetten.

Ben ook erg benieuwd naar wat Slot gaat doen als iedereen fit is.
Wel mooi dat je voorin genoeg kan wisselen met zicht op europees voetbal, achterin daarentegen......
VVout
 VVout - vrijdag 03 september 2021 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Als die Nelson zo goed is als men ons doet voorspiegelen.
Wie speelt er dan niet van:
Sini
Linssen
Jahan
Dessers
Baldé
Nelson
Bannis

Wordt t
Sini Dessers Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Sini Nelson Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Zou 1 van deze ook op tien kunnen?
Zoals ik en ook Geile al eerder opperde, verstandiger wisselen en de energie van al je spelers doordacht doseren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2021 - 17:12   quote  deeplink  
Ja maar je moet een basis hebben
VVout
 VVout - vrijdag 03 september 2021 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 17:12 schreef Stylzz het volgende:
Ja maar je moet een basis hebben
Dat zou tot de basis moeten horen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 september 2021 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2021 - 12:37 schreef Stylzz het volgende:
Als die Nelson zo goed is als men ons doet voorspiegelen.
Wie speelt er dan niet van:
Sini
Linssen
Jahan
Dessers
Baldé
Nelson
Bannis

Wordt t
Sini Dessers Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Sini Nelson Jahan?
Sini Dessers Nelson?
Zou 1 van deze ook op tien kunnen?
Vraag komt te snel om daar een overtuigend antwoord op te kunnen geven. Inderdaad afhankelijk van tegenstander, en samenhang en structureel presteren. En blessure(gevoeligheid)
Redelijke luxe qua mogelijkheden.
Niemand weet nu of Dessers of Nelson beter rendeert in de spits
Idem mbt. Nelson en Jahanbakhsh.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 september 2021 - 13:47   quote  deeplink  
Juventus, Internazionale, Napoli, Fiorentina, Bologna, Eintracht Frankfurt, FC Porto, Racing Genk en Feyenoord werken samen om hun internationals eerder terug de krijgen in Europa. Ook De Rotterdammers werken mee ondanks dat ze dit weekend niet in actie komen.

Het Italiaanse La Gazzetta dello Sport maakt melding dat de clubs een privévliegtuig hebben geregeld voor spelers die deelnemen aan de wedstrijd tussen Colombia en Chili. Door de samenwerking is het mogelijk dat de spelers dit weekend weer beschikbaar zijn voor hun clubs.

Luis Sinisterra kan hierdoor deelnemen aan de voorbereiding op de uitwedstrijd tegen Maccabi Haifa van dinsdag 14 september om 16:30 uur. De Rotterdammers vertrekken vermoedelijk zondag al naar Israël en werken maandag een training af in het stadion van de tegenstander.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 september 2021 - 17:31   quote  deeplink  
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia ; Aursnes, Kokcu, Til; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

Dit lijkt de opstelling te worden, als je Rijnmond mag geloven.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 september 2021 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 17:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia ; Aursnes, Kokcu, Til; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

Dit lijkt de opstelling te worden, als je Rijnmond mag geloven.
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia ; Toornstra, Kokcu, Til;Dessers, Linssen, Sinisterra.
Is de andere optie
van geil
 van geil - maandag 13 september 2021 - 17:34   quote  deeplink  
Verkeerde topic T
Slot twijfelt inderdaad over fitheid Dessers
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 september 2021 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 17:34 schreef van geil het volgende:
Verkeerde topic T
Slot twijfelt inderdaad over fitheid Dessers
Nog geen wedstrijdtopic aangemaakt. Dus dan maar hier. ;)
van geil
 van geil - maandag 13 september 2021 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 17:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia ; Toornstra, Kokcu, Til;Dessers, Linssen, Sinisterra.
Is de andere optie
Sini op rechts ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 september 2021 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 17:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia ; Toornstra, Kokcu, Til;Dessers, Linssen, Sinisterra.
Is de andere optie
Jup. Met Dessers in de punt en Linssen op rechts uiteraard.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 september 2021 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 17:37 schreef van geil het volgende:

[..]

Sini op rechts ?
Nee ik had de posities niet aangepast
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 13 september 2021 - 18:42   quote  deeplink  
Die spelers zijn net auto's, je koopt ze met een nieuwe APK,
en als je er mee gaat rijden rollen de wielen eraf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 september 2021 door Gerard_FR --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 13 september 2021 - 19:15   quote  deeplink  
Dan ben je bij een malafide autodealer geweest.
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 september 2021 - 21:28   quote  deeplink  
Vast uit Twente
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 september 2021 - 18:14   quote  deeplink  
Feyenoord in officiële wedstrijden met Bijlow Traunert en Senesi:

Luzern - Feyenoord 0-3
Feyenoord- Luzern 3-0
Willem ll - Feyenoord 0-4
Feyenoord - Elfsborg 5-0
Feyenoord- Go Ahead 2-0
Haifa - Feyenoord 0-0

Doelsaldo 17 voor 0 Tegen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2021 door Stylzz --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 september 2021 - 18:23   quote  deeplink  
Kom niet aan het gouden trio!
CobusIII
 CobusIII - donderdag 16 september 2021 - 09:49   quote  deeplink  
Ben erg onder de indruk van Traunert..De beste cv die we gehad hebben sinds jaren.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 september 2021 - 20:53   quote  deeplink  
Eredivisie: Feyenoord naar vijfde plek; AZ verliest weer

23828990-F959-4882-BC59-227-C2718-B217.jpg

De Eredivisie-weekend zit er weer op. Bij Feyenoord kijkt iedereen tevreden terug op de uitwedstrijd tegen PSV. De Rotterdammers wonnen met maar liefst 4-0 in Eindhoven en stijgen hierdoor naar de vijfde plek. De ploeg van Arne Slot heeft wel een wedstrijd minder gespeeld dan de bovenste vier ploegen.

Bij AZ zijn ze minder tevreden. De Alkmaarders verloren in de slotfase van Heracles Almelo en staan hierdoor zeventiende op de ranglijst. Aankomende week staat er een midweekse speelronde op het programma. Feyenoord speelt een thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. De aftrap in De Kuip is om 21:00 uur.

Uitslagen
1-1 | Sparta - NEC
1-0 | Heerenveen - Fortuna Sittard
2-1 | Willem II - FC Groningen
9-0 | Ajaks - Cambuur
2-2 | FC Utrecht - RKC Waalwijk
1-0 | Go Ahead Eagles - PEC Zwolle
0-4 | PSV - Feyenoord
1-4 | Vitesse - FC Twente
3-2 | Heracles - AZ

Programma
Dinsdag 21 september
18:45 | Fortuna - Ajaks
21:00 | RKC - Willem II

Woensdag 22 september
18:45 | NEC - FC Utrecht
18:45 | Go Ahead Eagles - PSV
20:00 | FC Groningen - Vitesse
21:00 | PEC Zwolle - Sparta
21:00 | Feyenoord - SC Heerenveen

Donderdag 23 september
18:45 | Cambuur - Heracles
21:00 | FC Twente - AZ
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 21 september 2021 - 12:33   quote  deeplink  
Zonder bal is Feyenoord dit seizoen erg sterk, goed verdedigend in alle linies van het elftal, veel intensiteit en loopvermogen. Aan de bal is het vaak nog te matig. Te veel slordigheden en het vaak niet kiezen voor de juiste oplossingen. Als Slot dat er ook in krijgt, gaan we psv voorbij.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 september 2021 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 18:14 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord in officiële wedstrijden met Bijlow Traunert en Senesi:

Luzern - Feyenoord 0-3
Feyenoord- Luzern 3-0
Willem ll - Feyenoord 0-4
Feyenoord - Elfsborg 5-0
Feyenoord- Go Ahead 2-0
Haifa - Feyenoord 0-0

Doelsaldo 17 voor 0 Tegen!
Doen we erbij:
PSV - Feyenoord 0 -4
Doelsaldo 21 voor 0 Tegen!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 september 2021 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 september 2021 - 12:33 schreef CobusIII het volgende:
Zonder bal is Feyenoord dit seizoen erg sterk, goed verdedigend in alle linies van het elftal, veel intensiteit en loopvermogen. Aan de bal is het vaak nog te matig. Te veel slordigheden en het vaak niet kiezen voor de juiste oplossingen. Als Slot dat er ook in krijgt, gaan we psv voorbij.
Is snel op te lossen, handelingssnelheid en vooruit denken.
Dat gaan ze krijgen wanneer t systeem een automatisme wordt.
Nu merk je dat ze er nog te veel over moeten nadenken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 23 september 2021 - 08:43   quote  deeplink  
Kijkende naar ‘t proces’ is 12 uit vijf helemaal niet slecht en misschien wel boven verwachting
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 september 2021 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 september 2021 - 08:43 schreef Stylzz het volgende:
Kijkende naar ‘t proces’ is 12 uit vijf helemaal niet slecht en misschien wel boven verwachting
Denk het wel ja. Kijkend naar de vorm van de tegenstanders was dit ook geen gemakkelijk programma. We hebben de huidige nummer 2, 3, 5, 6 en 11 gehad. Uitwedstrijden tegen de bovenste 3 van dit rijtje bovendien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 september 2021 - 08:54   quote  deeplink  
Het huidige gemiddelde zou je 82 punten opleveren na 34 wedstrijden trouwens.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 23 september 2021 - 16:21   quote  deeplink  
Al met al hebben we nu toch wel een aardige bank. Het is geen brede selectie maar toch.
Dessels
Geertruida
Ausners (hoort bij de eerste 11)
Hendriks
Antonucci
Texeira (mwah)

en nog wat jeugd zoals Hartjes
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 september 2021 - 23:06   quote  deeplink  
Virtueel tweede
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 25 september 2021 - 23:42   quote  deeplink  
Ver boven verwachting toch met nieuwe trainer en nieuw systeem. Uitstekend voor zo'n korte tijd al.
MightyAce
 MightyAce - zondag 26 september 2021 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 september 2021 - 23:42 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ver boven verwachting toch met nieuwe trainer en nieuw systeem. Uitstekend voor zo'n korte tijd al.
Zeker. Verwacht niet dat we dit volhouden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0746409