BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 september 2021 - 07:57   quote  deeplink  
Inderdaad. Willem II staat er bijvoorbeeld ook.
Vergelijk ik ons normaliter niet mee, maar in deze situatie kan t vergelijkbaar zijn
CobusIII
 CobusIII - zondag 26 september 2021 - 09:44   quote  deeplink  
Het is nog veel te slordig, daardoor vaak balverlies met te veel spelers voor de bal. Consequentie is dan dat er gaten vallen bij de omschakeling. Ik zie daar nog geen verbetering in. De energie die geleverd wordt maakt een hoop goed net zoals de mooie goals..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 september 2021 - 18:48   quote  deeplink  
Eredivisie: Feyenoord klimt naar derde plek

032149-DC-4-D0-C-4410-97-FB-7939612-B6-DF3.jpg

Feyenoord heeft door de zwaarbevochten zege op NEC goede zaken gedaan op de ranglijst. PSV verloor namelijk van Willem II, waardoor de Rotterdammers op doelsaldo naar plek drie geklommen zijn. Ajax en Willem II zijn door hun zeges de nummers één en twee, al heeft Feyenoord nog een wedstrijd tegoed.

Donderdag wacht voor Feyenoord alweer een thuiswedstrijd. De Rotterdammers nemen het dan op in de Europa Conference League tegen Slavia Praag. Zondag wacht een lastige thuiswedstrijd tegen Vitesse.

Uitslagen
Zaterdag 25 september
2 - 1 | Willem II - PSV
3 - 0 | Ajax - FC Groningen
1 - 1 | Vitesse - Fortuna
5-3 | Feyenoord - NEC
5-1 | FC Utrecht - PEC Zwolle

Zondag 26 september
0-4 | Sparta - Cambuur
2-3 | Heerenveen - FC Twente
5-0 | AZ - Go Ahead Eagles
1-0 | Heracles - RKC

Programma
Vrijdag 1 oktober
20:00 | FC Groningen - FC Twente

Zaterdag 2 oktober
18:45 | RKC - Go Ahead Eagles
20:00 | Heracles - Willem II
20:00 | PEC Zwolle - SC Heerenveen
21:00 | Fortuna Sittard - NEC

Zondag 3 oktober
14:30 | Cambuur - AZ
14:30 | Ajais - FC Utrecht
16:45 | Vitesse - Feyenoord
20:00 | PSV - Sparta Rotterdam
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 september 2021 - 20:42   quote  deeplink  
19 goals uit zes ook niet slecht. Zeven goals tegen is wel te veel
Leuv
 Leuv - zondag 26 september 2021 - 20:45   quote  deeplink  
Het is na afgelopen zaterdag wel duidelijk dat Geertruida echt te kort komt en dat ze die het beste kunnen verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 september 2021 door Leuv --
van geil
 van geil - zondag 26 september 2021 - 20:51   quote  deeplink  
Schei eens uit ,
Die jongen heeft o ritme .
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 september 2021 - 21:21   quote  deeplink  
Ik blijf t geen back vinden
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 26 september 2021 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 20:45 schreef Leuv het volgende:
Het is na afgelopen zaterdag wel duidelijk dat Geertruida echt te komt en dat ze die het beste kunnen verkopen.
Joh, ga lekker Paris St. Germain supporten.
Geertruida heeft al eerder laten zien dat ie waardevol is in deze selctie.
Leuv
 Leuv - zondag 26 september 2021 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 21:21 schreef Stylzz het volgende:
Ik blijf t geen back vinden
Precies. Hoe vaak is hij opgekomen of heeft hij een goede voorzet gegeven.. Aan alle tegendoelpunten heeft hij schuld.
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 september 2021 - 22:07   quote  deeplink  
Gechargeerd. Maar de eerste goal reageerde hij wel te traag
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 september 2021 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 september 2021 - 22:07 schreef Stylzz het volgende:
Gechargeerd. Maar de eerste goal reageerde hij wel te traag
Een tikje gechargeerd en het gaat zeker niet alleen bij hem fout, maar hij speelt wel een beetje in slowmotion. Bij tweede tegengoal loopt hij rond als een kip zonder kop. Had hij meer kunnen/moeten doen. En bij de derde goal blijft dat gevoel ook een beetje hangen. Al loopt Aursnes daar ook niet goed.

Kortom, bij geen van die situaties heb je het idee dat hij het maximale eruit haalt. Dat heeft voor een deel ook met ritme te maken, dan voel je het allemaal net wat beter aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 september 2021 door T-FeYeN00rD --
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 27 september 2021 - 18:41   quote  deeplink  
Zonder overdrijven, te traag voor een back.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 september 2021 - 14:13   quote  deeplink  
vraagje, mijn zoon wil mij voor mijn verjaardag meenemen naar een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Dat zal dan ws Feyenoord-heracles (1 december) worden. Het is voor mij de eerste keer dat ik überhaupt naar een eredivisie voetbalwedstrijd ga. Welke plek is het beste om te zitten en ook nog betaalbaar?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 september 2021 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 14:13 schreef CobusIII het volgende:
vraagje, mijn zoon wil mij voor mijn verjaardag meenemen naar een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Dat zal dan ws Feyenoord-heracles (1 december) worden. Het is voor mij de eerste keer dat ik überhaupt naar een eredivisie voetbalwedstrijd ga. Welke plek is het beste om te zitten en ook nog betaalbaar?
Ik vind de eerste ring prettig, beter zicht dan de tweede ring, parterre vind ik niks wel eens op Z gezeten/gestaan maar dan kan je niet het hele veld zien. Wil je rustig zitten dan de groene zijde, wil je tussen de fanatiekelingen zitten moet je de gele zijde pakken..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 september 2021 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 14:13 schreef CobusIII het volgende:
vraagje, mijn zoon wil mij voor mijn verjaardag meenemen naar een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Dat zal dan ws Feyenoord-heracles (1 december) worden. Het is voor mij de eerste keer dat ik überhaupt naar een eredivisie voetbalwedstrijd ga. Welke plek is het beste om te zitten en ook nog betaalbaar?
Ik vind de eerste ring prettig, beter zicht dan de tweede ring, parterre vind ik niks wel eens op Z gezeten/gestaan maar dan kan je niet het hele veld zien. Wil je rustig zitten dan de groene zijde, wil je tussen de fanatiekelingen zitten moet je de gele zijde pakken..
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 september 2021 - 15:29   quote  deeplink  
Wat zijn dan de uitvakken?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 september 2021 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 15:29 schreef CobusIII het volgende:
Wat zijn dan de uitvakken?
GG..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2021 door RenatoBos --
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 30 september 2021 - 18:25   quote  deeplink  
T of R Co
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 september 2021 - 18:27   quote  deeplink  
NN of OO als je rustig wilt zitten.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 30 september 2021 - 18:47   quote  deeplink  
Ok, thanks
van geil
 van geil - donderdag 30 september 2021 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 18:27 schreef Stylzz het volgende:
NN of OO als je rustig wilt zitten.
BB ook
ar
 ar - donderdag 30 september 2021 - 19:59   quote  deeplink  
X
MMM
 MMM - zaterdag 02 oktober 2021 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 september 2021 - 19:59 schreef ar het volgende:
X
;)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 oktober 2021 - 14:46   quote  deeplink  
T zit je tegen S aan ( op de trap) staan wel eens wat doorgesnoven , hersendode mensen ( ik sta daar niet bij hahahah
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 oktober 2021 - 15:18   quote  deeplink  
Ik wel
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 02 oktober 2021 - 15:19   quote  deeplink  
Van S naar T, en dan beland je braaf met je gezin op de Maastribune.
VVout
 VVout - zaterdag 02 oktober 2021 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 oktober 2021 - 15:19 schreef Gerard_FR het volgende:
Van S naar T, en dan beland je braaf met je gezin op de Maastribune.
Ken het wel tot de laatste stap, helaas geen uitzicht meer vanuit mijn raam op de Kuip.
ar
 ar - zaterdag 02 oktober 2021 - 19:23   quote  deeplink  
Lekker vakkie Z
Heerlijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 oktober 2021 - 07:52   quote  deeplink  
T aantal tegen doelpunten is echt veel te hoog.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 oktober 2021 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 07:52 schreef Stylzz het volgende:
T aantal tegen doelpunten is echt veel te hoog.
Hoort een beetje bij het hoog druk zetten dat je er meer tegen gaat krijgen, maar inderdaad zijn er wel veel. Ook wel raar als je ziet hoe onze verdediging word geroemd..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 oktober 2021 - 07:58   quote  deeplink  
Twaalf Feyenoorders maken in de interlandbreak deel uit van de definitieve selectie bij nationale teams, zo meldt de officiële clubwebsite van de Rotterdammers.

Justin Bijlow, Tyrell Malacia en Guus Til (Nederland)
Bondscoach Louis van Gaal heeft drie Feyenoorders toegevoegd aan de definitieve selectie van Oranje. Voor de nationale ploeg staan twee WK-kwalificatiewedstrijden op de planning tegen Letland en Gibraltar. Het laatstgenoemde duel wordt op maandag 11 oktober (20:45 uur) in De Kuip gespeeld.

Vrijdag 8 oktober 20:45
Letland – Nederland

Maandag 11 oktober 20:45
Nederland – Gibraltar

Marcus Pedersen en Fredrik Aursnes (Noorwegen)
De twee Feyenoorders maken wederom deel uit van de Noorse selectie. Pedersen en Aursnes kunnen zich voorbereiden op een onderling duel met Orkun Kökcü en de nationale ploeg van Turkije. Daarnaast nemen de Feyenoorders het in een thuiswedstrijd op tegen Montenegro.

Vrijdag 8 oktober
Turkije - Noorwegen 20:45

Maandag 11 oktober
Noorwegen - Montenegro 20:45

Orkun Kökcü (Turkije)
Orkun Kökcü kan zich opmaken voor twee WK-kwalificatiewedstrijden met Turkije. Noorwegen en Letland zijn op 8 en 11 oktober de tegenstanders van de Turken.

Vrijdag 8 oktober
Turkije – Noorwegen 20:45

Maandag 11 oktober
Letland - Turkije 20:45

Luis Sinisterra (Colombia)
De nationale ploeg van Colombia gaat een programma met drie WK-kwalificatiewedstrijden tegemoet. Luis Sinisterra behoort tot de definitieve selectie en zal het tijdens de interlandbreak opnemen tegen Uruguay, Brazilië en Ecuador.

Vrijdag 8 oktober
Uruguay – Colombia 01:00

Zondag 10 oktober
Colombia – Brazilië 01:00

Donderdag 14 oktober
Colombia – Ecuador 23:00

Ofir Maricano (Israël)
Ofir Marciano is opgeroepen voor de nationale ploeg van Israël. De doelman neemt het met zijn land op tegen Schotland en Moldavië in twee WK-kwalificatieduels.

Zaterdag 9 oktober
Schotland – Israël 18:00

Dinsdag 12 oktober
Israël – Moldavië 20:45

Alireza Jahanbakhsh (Iran)
Alireza Jahanbakhsh behoort tot de definitieve selectie van het Iran. De Iraniërs treffer de Verenigde Arabische Emiraten en Zuid-Korea als tegenstanders in de WK-kwalificatieduels.

Donderdag 7 oktober
Verenigde Arabische Emiraten - Iran 18:45

Dinsdag 12 oktober
Iran - Zuid-Korea 15:30

Mimeirhel Benita en Lennard Hartjes (Oranje Onder 19)
De twee Feyenoord-talenten behoren tot de definitieve selectie van Oranje Onder 19. De ploeg reist af naar Slowakije voor het UEFA U19 Pre-Tournament dat voor de Nederlanders op 6 oktober start met een wedstrijd tegen Portugal Onder 19.

Woensdag 6 oktober
Nederland O19 – Portugal O19

Zaterdag 9 oktober
Slowakije O19 – Nederland O19

Dinsdag 12 oktober
Duitsland O19 – Nederland O19

Naoufal Bannis (Marokko Onder 23)
Naoufal Bannis is opgeroepen voor Marokko Onder 23. De aanvaller voegt zich bij het nationale jeugdteam om deel te nemen aan een trainingsstage.
VVout
 VVout - dinsdag 05 oktober 2021 - 08:04   quote  deeplink  
Sini wel een heel druk programma, was naar mijn idee al niet zo heel fris meer. Hoop echt wederom dat iedereen heel blijft, maar ervaring op dat niveau is ook meegenomen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 oktober 2021 - 08:06   quote  deeplink  
Morgen is er een besloten oefenwedstrijd tegen de Graafschap.
Hopelijk krijgt Nelson minuten. En nog een paar die normaal weinig spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 oktober 2021 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 oktober 2021 - 08:06 schreef Stylzz het volgende:
Morgen is er een besloten oefenwedstrijd tegen de Graafschap.
Hopelijk krijgt Nelson minuten. En nog een paar die normaal weinig spelen.
Zoiets gaf slot al aan dat dat vnl bedoeld is voor dat soort spelers..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 06 oktober 2021 - 12:22   quote  deeplink  
Feyenoord Transfermarkt
@FeyenoordTM

#Feyenoord heeft met Balde, Dessers en Nelson afgetrapt op 1908 tegen De Graafschap in een geheim oefenduel.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 oktober 2021 - 13:44   quote  deeplink  
Geheim d:-)))))
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 oktober 2021 - 13:44   quote  deeplink  
Hup Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 oktober 2021 - 13:46   quote  deeplink  
O wedstrijd is zo goed als klaar benieuwd naar de stand
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 oktober 2021 - 14:18   quote  deeplink  
Niets van te vinden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 oktober 2021 - 14:21   quote  deeplink  
3-0 winst.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 oktober 2021 - 14:31   quote  deeplink  
Ok
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 oktober 2021 - 14:31   quote  deeplink  
Ok
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 oktober 2021 - 14:31   quote  deeplink  
Ok
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 oktober 2021 - 14:45   quote  deeplink  
Nelson begon in de basis op een kletsnat Varkenoord, waar De Graafschap tijdens de interlandbreak op bezoek kwam. Trainer Marino Pusic had bij dit duel de leiding en posteerde de Engelsman op de linkerflank. In zijn eerste 45 minuten in dienst van Feyenoord waren de kansen schaars, al werd een doelpunt van Cyriel Dessers nog wel afgekeurd wegens buitenspel.

Na rust kwam Mikael Tørset Johnsen binnen de lijnen als vervanger van Nelson en hij kreeg met hulp van Dessers voor elkaar wat het team voor de pauze niet was gelukt. De Noor zette Feyenoord op voorsprong. In de 53ste minuut tikte hij een lage voorzet van Dessers binnen en twee minuten later knalde hij van afstand de 2-0 op het scorebord.

In de zeventigste minuut kreeg ook Dessers nog de goal waar hij tijdens deze vriendschappelijke wedstrijd zo naar op zoek was geweest. Dankzij een goede onderschepping van Noah Naujoks werd de spits vrij voor het doel gezet en hij rondde dit na een kapbeweging koelbloedig af: 3-0.

Voor de Feyenoorders was het oefenduel met De Graafschap de afsluiting van het blok tussen de eerste en tweede interlandbreak. Komende maandag komt de selectie weer bij elkaar op 1908 voor een openbare training in aanloop naar Feyenoord – RKC Waalwijk (zaterdag 16 oktober).
van geil
 van geil - woensdag 06 oktober 2021 - 15:18   quote  deeplink  
N helft voor Nelson , weinig hoopgevend .
van geil
 van geil - woensdag 06 oktober 2021 - 16:38   quote  deeplink  
Dessers 2 assist en n goal ?
Dacht ik te zien op Feyenoord Twitter
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 oktober 2021 - 16:52   quote  deeplink  
1-A50-F11-A-F7-A0-4973-8803-4-B63295-A8430.png

Feyenoord heeft het besloten oefenduel met De Graafschap woensdagmiddag met 3-0 gewonnen. Bij het officieuze debuut van huurling Reiss Nelson waren de hoofdrollen voor Cyriel Dessers en invaller Mikael Tørset Johnsen.

Nelson begon in de basis op een kletsnat Varkenoord, waar De Graafschap tijdens de interlandbreak op bezoek kwam. Trainer Marino Pusic had bij dit duel de leiding en posteerde de Engelsman op de linkerflank. In zijn eerste 45 minuten in dienst van Feyenoord waren de kansen schaars, al werd een doelpunt van Cyriel Dessers nog wel afgekeurd wegens buitenspel.

Na rust kwam Mikael Tørset Johnsen binnen de lijnen als vervanger van Nelson en hij kreeg met hulp van Dessers voor elkaar wat het team voor de pauze niet was gelukt. De Noor zette Feyenoord op voorsprong. In de 53ste minuut tikte hij een lage voorzet van Dessers binnen en twee minuten later knalde hij van afstand de 2-0 op het scorebord.

In de zeventigste minuut kreeg ook Dessers nog de goal waar hij tijdens deze vriendschappelijke wedstrijd zo naar op zoek was geweest. Dankzij een goede onderschepping van Noah Naujoks werd de spits vrij voor het doel gezet en hij rondde dit na een kapbeweging koelbloedig af: 3-0.

Voor de Feyenoorders was het oefenduel met De Graafschap de afsluiting van het blok tussen de eerste en tweede interlandbreak. Komende maandag komt de selectie weer bij elkaar op 1908 voor een openbare training in aanloop naar Feyenoord – RKC Waalwijk (zaterdag 16 oktober).

Feyenoord – De Graafschap 3-0
Scoreverloop:
53’ Johnsen 1-0
55’ Johnsen 2-0
70’ Dessers 3-0

Opstelling Feyenoord:
Jansen; Hall, Valk, Hendriks, Van der Zeeuw (39’ Skogen); Gündüz (46’ Naujoks), Teixeira, ’t Zand (46’ Zitman); Balde (46’ Zahui), Dessers, Nelson (46’ Johnsen).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 oktober 2021 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 oktober 2021 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 16:38 schreef van geil het volgende:
Dessers 2 assist en n goal ?
Dacht ik te zien op Feyenoord Twitter
Ja dat stond in die lap tekst boven je ;)
van geil
 van geil - woensdag 06 oktober 2021 - 17:43   quote  deeplink  
:) , had ik nog niet gezien .
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 oktober 2021 - 19:16   quote  deeplink  

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0716600