BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 06 oktober 2021 - 20:52   quote  deeplink  
Misschien zat t niet in de samenvatting maar geen kans weggegeven
van geil
 van geil - woensdag 06 oktober 2021 - 21:26   quote  deeplink  
Dit ging nergens over , 2 jeugdelftallen .
VVout
 VVout - donderdag 07 oktober 2021 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2021 - 21:26 schreef van geil het volgende:
Dit ging nergens over , 2 jeugdelftallen .
Dat was ook het plan hè, we zouden met de jeugd aan de slag gaan.
MMM
 MMM - donderdag 11 november 2021 - 14:21   quote  deeplink  
Weer lege stadions?
VVout
 VVout - donderdag 11 november 2021 - 15:33   quote  deeplink  
Ga je er niet meer naartoe dan?
MightyAce
 MightyAce - donderdag 11 november 2021 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2021 - 14:21 schreef MMM het volgende:
Weer lege stadions?
Schijnt vanavond al leeg te zijn, echt erg
VVout
 VVout - donderdag 11 november 2021 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2021 - 18:33 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Schijnt vanavond al leeg te zijn, echt erg
T's niet waar hè, terug naar af.
MMM
 MMM - donderdag 11 november 2021 - 20:48   quote  deeplink  
Vind het wel zorgelijk voor Feyenoord. Kan weer punten gaan kosten als ze de maatregelen doorzetten.

Mag hopen dat ze geen lockdown invoeren. Vind sowieso dat ze t niet moeten doen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 november 2021 - 21:10   quote  deeplink  
Eh. Hoe zou je t dan willen oplossen?
MMM
 MMM - donderdag 11 november 2021 - 21:12   quote  deeplink  
Goede. Lastig.

Van mij mogen ze het 2G beleid invoeren.
VVout
 VVout - donderdag 11 november 2021 - 21:18   quote  deeplink  
Capaciteit afdwingen en ondergaan, hier moet je een mobiel hospitaal moeten opzetten desnoods met behulp van een noodteam (leger). Ziekenhuizen grotendeels open houden voor geplande zorg.

Een groot deel is nu ingeënt of van jongere leeftijd of tegen het vaccin, los laten en verder de natuur zijn werk laten doen. Je zou nu niet meer zo ernstig ziek mogen worden, anders is het vaccin fake.
van geil
 van geil - donderdag 11 november 2021 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2021 - 21:12 schreef MMM het volgende:
Goede. Lastig.

Van mij mogen ze het 2G beleid invoeren.
Dat zet echt 0 zoden aan de dijk.
van geil
 van geil - donderdag 11 november 2021 - 21:32   quote  deeplink  
De maatregelen zijn veel te snel losgelaten , terwijl landen met een enorme voorsprong met Vaccineren al leerden dat vaccineren zeker helpt maar helaas niet het wondermiddel is.
Mensen in NL die gevaccineerd zijn wanen zich veilig , aangeleerd door voornamelijk de Jonge, denk aan prikken voor vrijheid, dansen met Jansen etc.
Er bestaat geen vaccin tegen influenza dat was al misleidend .
Het is gewoon n prik met tijdelijk redelijk tot goede bescherming .(met best een hoge serieuze bijwerkingsgraad)
Eigenlijk is ook het moment ven vaccineren onhandig geweest ( de meesten voorjaar en zomer), de werking is straks op het hoogtepunt gewoon weg.
De booster ( raar woord weer) is ook veel te laat , dat hadden ze kunnen weten vanuit Israel en Engeland.
De mensheid moet gewoon beter omgaan met het virus en accepteren dat het niet zomaar weg geprikt kan worden.
Even n prik halen zogenaamd voor de zorg en vervolgens elk feest afgaan ,het vliegtuig instappen,geen afstand houden etc vind ik echt te aso voor woorden.
Blijf gewoon nadenken, geniet uiteraard waar t kan ,maar met mate,en vooral normaal gezond sociaal verstand,

En wat VV zegt.
De zorg in NL is volledig uitgekleed , pak dat eens aan , de minste IC bedden bijna van heel Europa.( incluis personeel)
Preventie, licht mensen voor over gezonde voeding , vitamine's en pak obesitas aan!
Die laatste groep is veruit t meest vertegenwoordigd.
Amen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 november 2021 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 11 november 2021 - 21:50   quote  deeplink  
Personele inzet in de zorg is afgelopen jaren niet beter gefinancierd/gestimuleerd. Dat mag de overheid zich aantrekken.
Zelfde overheid zit ook met spagaat: economie draaiende houden, financiële ondersteuning van bedrijven in lockdown kostte handenvol geld. Zit ook een bodem aan.
Gedrag van mensen is niet stuurbaar. De idioterie om te roepen dat "je vrijheid wordt afgenomen". Flikker op.
Nog steeds veel mensen die geen zelfverantwoordelijkheid kunnen nemen en alleen maar wijzen naar 'de machthebbers.' De schuld ligt nooit bij jezelf.
MMM
 MMM - vrijdag 12 november 2021 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2021 - 21:22 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat zet echt 0 zoden aan de dijk.
Wat echt zoden aan de dijk zet is het investeren in de zorg en zorgpersoneel. Maar dat duurt jaren. En dat is door Rutte juist wegbezuinigd de afgelopen jaren. Zelfs ziekenhuizen gesloten.

En ach, gisteren was het nog 2 weken lockdown. Nu lees je alweer 3 weken. Het zal wel weer heel de winter worden. Prutsers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 november 2021 door MMM --
van geil
 van geil - vrijdag 12 november 2021 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 07:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat echt zoden aan de dijk zet is het investeren in de zorg en zorgpersoneel. Maar dat duurt jaren. En dat is door Rutte juist wegbezuinigd de afgelopen jaren. Zelfs ziekenhuizen gesloten.

En ach, gisteren was het nog 2 weken lockdown. Nu lees je alweer 3 weken. Het zal wel weer heel de winter worden. Prutsers.
De zorg smeekt al een decennia om meer bedden en personeel.
In 2019 was de zorg ook volledig overbelast in de wintermaanden ( griep )
Dus ja, begin daar vandaag aan!
En die lockdown geeft weer aan dat ze steeds te laat anticiperen.
Volgens mij ook uit ego,omdat ondanks de extreem hoge vaccinatiegraad het helemaal fout gaat.
Hun stokpaardje trekt t bij lange na niet.
VVout
 VVout - vrijdag 12 november 2021 - 08:46   quote  deeplink  
In Duitsland ook aan het formeren, drukker met hun eigen partij programma dan met werkelijke oplossingen. Merkel is er maar diep zuchtend bij weg gelopen, kon het ook niet langer meer aanzien.
MMM
 MMM - vrijdag 12 november 2021 - 08:48   quote  deeplink  
Puur even denkend aan voetbal. Dit gaat ons punten kosten, maanden weer in een leeg stadion..

Zo zuur na de geweldige start.
van geil
 van geil - vrijdag 12 november 2021 - 08:54   quote  deeplink  
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat doen, is kolder.
Het wordt weer de middenstand die geraakt wordt.
Flikker gewoon de industrie 2 weken stil, die hebben echt mega spek op de botten.
En als nou ergens mensen elkaar besmetten is het wel daar.
van geil
 van geil - vrijdag 12 november 2021 - 08:55   quote  deeplink  
En is win win, zeer goed voor het milieu, en veel minder energie nodig.
Kunnen die absurde prijzen ook weer zakken.
MMM
 MMM - maandag 15 november 2021 - 08:45   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd.

Zijn jullie voor of tegen het verplaatsen van de komende wedstrijden?
van geil
 van geil - maandag 15 november 2021 - 08:57   quote  deeplink  
Lijkt me lastig, zal wel weer langer gaan duren.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 november 2021 - 17:59   quote  deeplink  
Gewoon doorvoetballen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 november 2021 - 18:01   quote  deeplink  
Verplaatsen het NL elftal gaat ziich niet plaatsen voor het WK ;)
MMM
 MMM - woensdag 17 november 2021 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 november 2021 - 08:45 schreef MMM het volgende:
Ben wel benieuwd.

Zijn jullie voor of tegen het verplaatsen van de komende wedstrijden?
De wedstrijden gaan gewoon door.

Ik hoop dat dit ons geen punten gaat kosten.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 november 2021 - 16:22   quote  deeplink  
Vast wel. Al denk ik dat dit team het publiek minder nodig heeft dan bijvoorbeeld vorig jaar
MightyAce
 MightyAce - woensdag 17 november 2021 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 16:00 schreef MMM het volgende:

[..]

De wedstrijden gaan gewoon door.

Ik hoop dat dit ons geen punten gaat kosten.
Belachelijk.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 17 november 2021 - 17:23   quote  deeplink  
Boeien
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 november 2021 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 17:14 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Belachelijk.
Waarom?
Uitstellen vond ik een groter risico.
Of verwacht jij dat over 2,5 week er weer publiek mag zijn?
Reken er maar niet op. Eerder dat ook de scholen dicht gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2021 door Stylzz --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 17 november 2021 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Waarom?
Uitstellen vond ik een groter risico.
Of verwacht jij dat over 2,5 week er weer publiek mag zijn?
Reken er maar niet op. Eerder dat ook de scholen dicht gaan.
Belachelijk dat er zonder met cijfers of bewijzen zomaar vanalles wordt besloten.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 november 2021 - 19:37   quote  deeplink  
Buiten activiteiten gaan gewoon weer open
Was een trucje om carnaval aan banden te leggen,
Denk ik hoop ik
Stylzz
 Stylzz - woensdag 17 november 2021 - 21:08   quote  deeplink  
Publiek gaat echt niet meer welkom zijn dit jaar. Misschien na de winterstop
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 17 november 2021 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 19:19 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Belachelijk dat er zonder met cijfers of bewijzen zomaar vanalles wordt besloten.
Belachelijk????
MightyAce
 MightyAce - donderdag 18 november 2021 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 november 2021 - 21:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Belachelijk????
Maatregelen nemen is zeker nodig gezien de situatie. Maar het is in het wilde weg schieten wat nu gebeurt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 november 2021 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 22:36 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Maatregelen nemen is zeker nodig gezien de situatie. Maar het is in het wilde weg schieten wat nu gebeurt.
Ja eens..
van geil
 van geil - maandag 22 november 2021 - 21:33   quote  deeplink  
Iemand VI aan ?
Woerts , er staan 5 mensen op met 90 miljoen.
24 voor Goldman, ongeveer 29 voor de vrienden.
De Kuip in eigen beheer. wat natuurlijk wel weer gelijk een enorme investering vraagt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 november 2021 - 21:39   quote  deeplink  
En wat willen die vijf daar dan voor terug.
van geil
 van geil - maandag 22 november 2021 - 21:49   quote  deeplink  
Volgens Woerts clubliefde, lijfsbehoud Feyenoord.
ar
 ar - vrijdag 26 november 2021 - 12:00   quote  deeplink  
My fellow medestrijders,wat denken we.
Ik ga niet opportuun roepen kampioen blabla,Tis nog vroeg maar dit team heeft echt een "wij" gevoel. En heel stiekem doen we uitstekende zaken in binnen en buitenland. We zijn ontzettend fit en blijven maar gaan en knokken voor elke meter. Misschien op 1 clubje na doen we voor niemand onder vind ik. Nu ben ik benieuwd of we dit gecontroleerd onder Slot kunnen volhouden het seizoen, óf dat we na de winterstop het Rutten effect krijgen..
Ik neig naar het eerste.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 november 2021 - 12:03   quote  deeplink  
Hoop op een overwinning op Twente
ar
 ar - vrijdag 26 november 2021 - 12:05   quote  deeplink  
Dat gebeurt sowieso
pat
 pat - vrijdag 26 november 2021 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2021 - 12:00 schreef ar het volgende:
My fellow medestrijders,wat denken we.
Ik ga niet opportuun roepen kampioen blabla,Tis nog vroeg maar dit team heeft echt een "wij" gevoel. En heel stiekem doen we uitstekende zaken in binnen en buitenland. We zijn ontzettend fit en blijven maar gaan en knokken voor elke meter. Misschien op 1 clubje na doen we voor niemand onder vind ik. Nu ben ik benieuwd of we dit gecontroleerd onder Slot kunnen volhouden het seizoen, óf dat we na de winterstop het Rutten effect krijgen..
Ik neig naar het eerste.
nou dat de gedachte steeds vaker in me kop komt te zitten bewijst dat ik dit al helemaal niet had verwacht. ik bestempelde dit als een overgangsjaar en we gaan goed over. wat betreft het kampioensschap houd ik me op de vlakte, na de winterstop kan er iets over gezegd worden...
gaat kokcu?
malacia?
sinistera?
senesi?

wie komen erbij?

maar hoe dan ook we gaan ereg goed ar
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 november 2021 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 november 2021 - 12:00 schreef ar het volgende:
My fellow medestrijders,wat denken we.
Ik ga niet opportuun roepen kampioen blabla,Tis nog vroeg maar dit team heeft echt een "wij" gevoel. En heel stiekem doen we uitstekende zaken in binnen en buitenland. We zijn ontzettend fit en blijven maar gaan en knokken voor elke meter. Misschien op 1 clubje na doen we voor niemand onder vind ik. Nu ben ik benieuwd of we dit gecontroleerd onder Slot kunnen volhouden het seizoen, óf dat we na de winterstop het Rutten effect krijgen..
Ik neig naar het eerste.
Je zou in september verwachten dat vermoeidheid en afnemende scherpte in november z'n kop laat zien.
Niets van dat al.
Er gaat iets heel goed en inzetbaarheid in breedte lijkt ook te groeien.
Behalve de doelman....
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2021 - 19:30   quote  deeplink  
Feyenoord deed zichzelf tekort bij FC Twente (0-0) maar liet opnieuw zien hoezeer het een stabiele ploeg is geworden. Een kampioenskandidaat?

Vanaf het moment dat hij binnen de lijnen kwam, na 66 minuten, leek het wachten tot hij ook dit keer Feyenoord aan de bevrijdende treffer hielp. Cyriel Dessers had de afgelopen weken immers faam verworven als supersub. Koud veertig seconden in het veld leek hij solo al op weg naar een doelpunt. Lars Unnerstall hield hem van het scoren af, waarna de boomlange FC Twente-doelman Dessers nog drie keer van de 0-1 afhield.

Een stunt zoals Dessers eerder uithaalde, toeslaan in de slotfase tegen onder meer Sparta, NEC en Slavia Praag, zat er zondag niet in. Daardoor kreeg Feyenoord niet wat het had verdiend en stapte het teleurgesteld van het veld. Dat gaf nog eens het verschil met vorig seizoen aan, toen het na een beroerd optreden in de Grolsch Veste nog heel blij was met een punt (1-1).

Scorebordjournalistiek
Wie niet aan ‘scorebordjournalistiek’ deed, zoals Guus Til het na afloop formuleerde, moest ondanks het puntverlies ook in Enschede vaststellen dat Feyenoord misschien wel lang om de titel kan meedoen. Dat deed ook Ron Jans die de Rotterdammers complimenteerde vanwege het oerdegelijke collectief. “Feyenoord was niet alleen vandaag goed, maar is dat al de hele competitie. Ze zetten zo verschrikkelijk goed druk dat de tegenstander nooit lang de bal heeft. In december is het Feyenoord-Ajax, ik ben heel benieuwd.”

Jans vond dat FC Twente de handen mocht dichtknijpen dat het een punt had overgehouden aan het duel. Behoudens een schot van Ramiz Zerrouki in de beginfase gaf Feyenoord geen enkele kans weg. Die verdedigende stabiliteit uit zich ook in het aantal tegengoals tot nu toe: slechts dertien.

Dat is niet alleen te danken aan het sterke centrale duo Senesi - Trauner, maar ook aan Frederik Aursnes. Waar Dessers de blikvanger van de laatste weken was, groeide de Noor op het middenveld uit tot een voorname stille kracht. In Enschede was hij Feyenoords uitblinker. Naast hem liet Orkun Kökcü weer zien dat hij zoveel fitter is dan vorig seizoen.

Vastschroeven op eigen helft
Die fysieke gesteldheid is een ander facet dat ervoor zorgt dat Feyenoord de ondergrens van weleer in uitwedstrijden niet meer opzoekt. Niet zonder reden kon het veel duels in de slotfase beslissen. Ook na de zware Europese pot op donderdagavond in Praag, waar bijna een uur met tien man werd gespeeld, was het elftal van Arne Slot in staat FC Twente zeker na rust vast te schroeven op eigen helft. Het is deels een kwestie van goede trainingsprogramma’s maken, zei Slot.

“Je wilt ze zo lang mogelijk fit houden en dat lukt vrij aardig. Maar dat zit niet alleen in loopvermogen. Dat komt ook omdat we goed aan de bal zijn en de tegenstander daar dan achteraan loopt. Als je zelf veel de bal hebt, geeft dat ook kracht aan een team. Je voelt je mentaal sterker”, zei de Feyenoordtrainer.

Dat gaat gepaard met een gegroeid vertrouwen in eigen kunnen. De gedachte dat Feyenoord lang een rol in de titelrace zou kunnen spelen, werd aan het begin van het seizoen nog door niemand serieus genomen. Het lonkende perspectief van de koppositie na het inhaalduel van woensdag tegen Heracles gaf motivatie, zei Til. “Daarom is dit resultaat teleurstellend. Ik baal ervan. We stonden virtueel bovenaan. Wij moeten totaal niet denken over waar we vandaan komen, we moeten denken aan waar we naartoe moeten.”

Goudhaantje
Die verbeterpunten ziet Slot nog genoeg. Het zat hem dwars dat liefst dertien hoekschoppen tegen FC Twente geen enkele doelpoging opleverden. Bovendien kwamen er pas echt kansen en schoten op doel toen Dessers in het veld was gekomen. Het goudhaantje was opnieuw op de bank begonnen omdat Slot vindt dat Bryan Linssen het ook goed doet. De Limburger verzet bergen werk maar kon nauwelijks gevaarlijk worden.

In blessuretijd leek Dessers alsnog wat extra voeding te geven aan de mythe van de altijd laat scorende pinchhitter. Hij wurmde zich voorbij Robin Pröpper. Waar hij de bal breed had kunnen leggen op Til schoot hij zelf. Op het juiste moment stak Unnerstall zijn been uit. “We hebben al veel geluk verbruikt de laatste weken. Misschien was ons geluk een beetje op”, zei aanvoerder Jens Toornstra.
Stylzz
 Stylzz - zondag 28 november 2021 - 22:01   quote  deeplink  
Negen wedstrijden niet verloren
6-3-0
VVout
 VVout - zondag 28 november 2021 - 22:18   quote  deeplink  
Virtuele koppositie onnodig kwijt geraakt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 november 2021 - 22:46   quote  deeplink  
Alleen oog voor de enorme revival die Feyenoord onder Slot c.s. beleeft.
Qua punten, positie, maar nog meer qua voetbal(visie).
En met toekomstperspectief.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 november 2021 - 09:10   quote  deeplink  
Til zei t wel goed. Dat t nu meer tijd is om niet te kijken waar je vandaan komt, maar waar je heen wilt.
Dus wat we nu zien moet de standaard zijn, t kampioenschap waar je heen wilt.
van geil
 van geil - maandag 29 november 2021 - 09:21   quote  deeplink  
Om te starten met een Cl plaats
Dus eerst maar eens 2de worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2021 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 november 2021 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2021 - 09:21 schreef van geil het volgende:
Om te starten met een Cl plaats
Dus eerst maar eens 2de worden.
Mooie milestones.
Denk ook niet dat t realistisch is om dit jaar kampioen te worden.
Maar nastreven mag nu zeker.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0706629