BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - maandag 04 juli 2022 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 11:48 schreef MMM het volgende:
Hieronder alle 24 spelers waarmee Feyenoord deze week naar Oostenrijk reist:
Justin Bijlow
Ofir Marciano
Thijs Jansen
Tein Troost
Marcus Pedersen
Lutsharel Geertruida
Gernot Trauner
Denzel Hall
Mimeirhel Benita
Sem Valk
Marcos Senesi
Jens Toornstra
Fredrik Aursnes
Jorrit Hendrix
Mats Wieffer
Mike Kleijn
Cole Bassett
Orkun Kökcü
Noah Naujoks
Mohamed Taabouni
Patrik Wålemark
Alireza Jahanbakhsh
Róbert Bozeník
Danilo

Brrrrrr
Maken we best kans mee. Om de playoffs net te halen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 11:54   quote  deeplink  
Feyenoorders en hun defaitisme :)
MMM
 MMM - maandag 04 juli 2022 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 11:54 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoorders en hun defaitisme :)
Haha ah, het is moeilijk om positief te blijven na de afgelopen periode.

Beetje hetzelfde gevoel als na het kampioenschap, er word of kan maar niet doorgepakt worden. Nu ook weer niet na een Europese finale en een seizoen met eindelijk eens leuk voetbal.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 12:02   quote  deeplink  
Ach zo begonnen er tegen Drita
Bijlow; Pedersen, Fer, Senesi, Malacia; Toornstra, Til, Kökçü; Sinisterra, Bannis, Linssen.
Haps en Bozenik vielen in.
Laten we t over de rest van de bank maar niet hebben
Nick4F
 Nick4F - maandag 04 juli 2022 - 16:21   quote  deeplink  
Ik denk niet dat er leden zijn die zich mij nog herinneren, maar ik heb jaren geleden regelmatig gepost op dit Feyenoord Forum. Heb het al die tijd wel gevolgd, en meld mezelf nu graag weer aan, omdat ik zeer enthousiast ben over wat er allemaal gaande is met betrekking tot onze geliefde club.
Natuurlijk gaan we Sini missen, maar mensen: als iemand aan het begin van dit jaar had voorspeld dat we 40mln.+ voor Malacia en Sini zouden vangen, hadden we hem met z'n allen heel hard uitgelachen, en die persoon nooit meer serieus genomen. De club kan er nu voor kiezen om Kökcü, Senessi en Geertruida te verlengen met een deel van de transferinkomsten; op de normale manier via de begroting zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Maar waarom zou je daar geen transferinkomsten voor gebruiken? Gaat dat toch nog een moeilijk verhaal worden, dan kun je ze misschien wel beter verkopen. 90mln is m.i. dan toch wel haalbaar. Maal 40%, zit je in de buurt van de 40mln. Overigens is die 60% natuurlijk ook geen eeuwig durende rem op eventuele inkomsten/uitgaven. Ik neem toch wel aan dat de schulden te overzien zijn? Zo niet, dan zou de onrust toch al lang uitgebroken zijn? De onrust vanwege ernstige zorgen over de door de KNVB te verstrekken licentie? Wanneer is het moment aangebroken dat we niet langer meer 60% van de transfers hoeven te investeren om tekorten/schulden af te betalen? Als er 90mln binnenkomt en je zou dan nog maar 36mln kunnen investeren, dan zou de club dus minimaal 54mln schuld hebben?! Ik denk niet, dat de situatie zo ernstig is op dit moment. Feyenoord had bovendien op 2 transfers gerekend. We hebben in Europa ook nog eens 20mln extra verdiend. Het kan volgens mij gewoon niet. Dus: bijna alles verkopen en vervolgens Arne Slot voor 5 jaar vastleggen, met een Feyenoord boven gemiddeld salaris, en hem een heel belangrijke stem geven in het aankoopbeleid. De kern is dan met Bijlow, Trauner, Pedersen, Aursness en Wälemark(?) weliswaar erg mager, maar dan heb je wel alles uit ons puike Europese seizoen gepeurd. Slot heeft al bewezen dat hij, met de juiste type spelers, heel snel zijn systeem erin kan krijgen. Wat is wijsheid?
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 16:25   quote  deeplink  
Welkom terug. Goede post
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 16:28   quote  deeplink  
Ik herinner me je zeker nog, welkom terug! :)
MMM
 MMM - maandag 04 juli 2022 - 16:30   quote  deeplink  
Ik denk dat iedereen het verstandig vind om nu te cashen. Het ijzer smeden wanneer het heet is.

Ik hoop wel dat het bedrag van Sini hoger is dan de genoemde 21 + 4 van het AD. Want anders vind ik het weer belachelijk onderhandeld.
Leuv
 Leuv - maandag 04 juli 2022 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 16:21 schreef Nick4F het volgende:
Ik denk niet dat er leden zijn die zich mij nog herinneren, maar ik heb jaren geleden regelmatig gepost op dit Feyenoord Forum. Heb het al die tijd wel gevolgd, en meld mezelf nu graag weer aan, omdat ik zeer enthousiast ben over wat er allemaal gaande is met betrekking tot onze geliefde club.
Natuurlijk gaan we Sini missen, maar mensen: als iemand aan het begin van dit jaar had voorspeld dat we 40mln.+ voor Malacia en Sini zouden vangen, hadden we hem met z'n allen heel hard uitgelachen, en die persoon nooit meer serieus genomen. De club kan er nu voor kiezen om Kökcü, Senessi en Geertruida te verlengen met een deel van de transferinkomsten; op de normale manier via de begroting zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Maar waarom zou je daar geen transferinkomsten voor gebruiken? Gaat dat toch nog een moeilijk verhaal worden, dan kun je ze misschien wel beter verkopen. 90mln is m.i. dan toch wel haalbaar. Maal 40%, zit je in de buurt van de 40mln. Overigens is die 60% natuurlijk ook geen eeuwig durende rem op eventuele inkomsten/uitgaven. Ik neem toch wel aan dat de schulden te overzien zijn? Zo niet, dan zou de onrust toch al lang uitgebroken zijn? De onrust vanwege ernstige zorgen over de door de KNVB te verstrekken licentie? Wanneer is het moment aangebroken dat we niet langer meer 60% van de transfers hoeven te investeren om tekorten/schulden af te betalen? Als er 90mln binnenkomt en je zou dan nog maar 36mln kunnen investeren, dan zou de club dus minimaal 54mln schuld hebben?! Ik denk niet, dat de situatie zo ernstig is op dit moment. Feyenoord had bovendien op 2 transfers gerekend. We hebben in Europa ook nog eens 20mln extra verdiend. Het kan volgens mij gewoon niet. Dus: bijna alles verkopen en vervolgens Arne Slot voor 5 jaar vastleggen, met een Feyenoord boven gemiddeld salaris, en hem een heel belangrijke stem geven in het aankoopbeleid. De kern is dan met Bijlow, Trauner, Pedersen, Aursness en Wälemark(?) weliswaar erg mager, maar dan heb je wel alles uit ons puike Europese seizoen gepeurd. Slot heeft al bewezen dat hij, met de juiste type spelers, heel snel zijn systeem erin kan krijgen. Wat is wijsheid?
Leuk verhaal maar Slot is geen Harry Potter. Toveren kan hij natuurlijk niet. Het enige dat hij doet is trainen en een systeem bedenken met de spelers die er zijn.
VVout
 VVout - maandag 04 juli 2022 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 16:21 schreef Nick4F het volgende:
...
Wat is wijsheid?
Idd "als iemand aan het begin van dit jaar had voorspeld dat we 40mln.+ voor Malacia en Sini zouden vangen", dat hadden ze in augustus 2021 nog geen eens voor het hele eerste gegeven. Belangrijk is nu dat je met goed gescoute spelers voor de dag gaat komen en je weer net zo gaat verrassen als afgelopen seizoen.

Natuurlijk is dit spannend, maar wel de enige manier om waarde te kweken wat bittere noodzaak is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 16:30 schreef MMM het volgende:
Ik denk dat iedereen het verstandig vind om nu te cashen. Het ijzer smeden wanneer het heet is.

Ik hoop wel dat het bedrag van Sini hoger is dan de genoemde 21 + 4 van het AD. Want anders vind ik het weer belachelijk onderhandeld.
Cashen moet wel. Maar je mist al een half basiselftal t.o.v. van vorig seizoen (ook omdat alle huurspelers niet terugkomen). Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat teveel is. Ook omdat de vervangers nog niet binnen zijn, waardoor het bouwen aan een nieuw elftal extra vertraging oploopt. Zelfs al komen er adequate vervangers, dit is waarschijnlijk allemaal van grote invloed op de eerste seizoenshelft.

21 + 4 lijkt me ook net wat laag, buitenspelers liggen beter in de markt dan linksbacks. Bovendien had Sini m.i. een beter seizoen dan Malacia gedraaid. Maar met alle verschillende bedragen die voorbij komen en toch wel ruime belangstelling (zo lijkt het), zal het wel wat hoger uitvallen. Maar als het echt richting de 30 miljoen gaat (inclusief bonussen), is het wel beklonken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 juli 2022 - 16:57   quote  deeplink  
Welkom back Nick..d:-)
kriebel70
 kriebel70 - maandag 04 juli 2022 - 17:10   quote  deeplink  
90 milj, min30 milj goldman sucks , min 35 milj achterstallig in de kuip , min achter de handje is ook maar 15 milj in nieuwe spelers ..
maar dan heb je wel een schone lei ..
Xapter
 Xapter - maandag 04 juli 2022 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 16:21 schreef Nick4F het volgende:
Ik denk niet dat er leden zijn die zich mij nog herinneren, maar ik heb jaren geleden regelmatig gepost op dit Feyenoord Forum. Heb het al die tijd wel gevolgd, en meld mezelf nu graag weer aan, omdat ik zeer enthousiast ben over wat er allemaal gaande is met betrekking tot onze geliefde club.
Natuurlijk gaan we Sini missen, maar mensen: als iemand aan het begin van dit jaar had voorspeld dat we 40mln.+ voor Malacia en Sini zouden vangen, hadden we hem met z'n allen heel hard uitgelachen, en die persoon nooit meer serieus genomen. De club kan er nu voor kiezen om Kökcü, Senessi en Geertruida te verlengen met een deel van de transferinkomsten; op de normale manier via de begroting zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Maar waarom zou je daar geen transferinkomsten voor gebruiken? Gaat dat toch nog een moeilijk verhaal worden, dan kun je ze misschien wel beter verkopen. 90mln is m.i. dan toch wel haalbaar. Maal 40%, zit je in de buurt van de 40mln. Overigens is die 60% natuurlijk ook geen eeuwig durende rem op eventuele inkomsten/uitgaven. Ik neem toch wel aan dat de schulden te overzien zijn? Zo niet, dan zou de onrust toch al lang uitgebroken zijn? De onrust vanwege ernstige zorgen over de door de KNVB te verstrekken licentie? Wanneer is het moment aangebroken dat we niet langer meer 60% van de transfers hoeven te investeren om tekorten/schulden af te betalen? Als er 90mln binnenkomt en je zou dan nog maar 36mln kunnen investeren, dan zou de club dus minimaal 54mln schuld hebben?! Ik denk niet, dat de situatie zo ernstig is op dit moment. Feyenoord had bovendien op 2 transfers gerekend. We hebben in Europa ook nog eens 20mln extra verdiend. Het kan volgens mij gewoon niet. Dus: bijna alles verkopen en vervolgens Arne Slot voor 5 jaar vastleggen, met een Feyenoord boven gemiddeld salaris, en hem een heel belangrijke stem geven in het aankoopbeleid. De kern is dan met Bijlow, Trauner, Pedersen, Aursness en Wälemark(?) weliswaar erg mager, maar dan heb je wel alles uit ons puike Europese seizoen gepeurd. Slot heeft al bewezen dat hij, met de juiste type spelers, heel snel zijn systeem erin kan krijgen. Wat is wijsheid?
Ha Nick! Zeker wel! Zelfde periode als ik actief was toen. Heb mij hier 3 dagen geleden ook weer stilletjes ingevoegd :)

Laat maar weer zien hoe snel het kan verkeren. Half het legioen schreeuwde een jaar geleden nog dat Kokcu naar Telstar kon. 40 voor onze beste 2 spelers lijkt weinig, maar we moeten niet vergeten waar we vandaan komen.
Wanneer we weer een keer in de champions League meedoen, en mocht er een godswonder plaats vinden dat we doorgaan naar de knock-outs, komen pas transfersommen waar die mensen nu schreeuwen
Xapter
 Xapter - maandag 04 juli 2022 - 17:12   quote  deeplink  
Double post

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juli 2022 door Xapter --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 18:14   quote  deeplink  
Kopenhagen nog steeds pissed dat Feyenoord geen serieuze weerstand bood. Vind/vond het ook een raar verhaal. Totaal onlogisch moment voor de wedstrijd (gezien het gegeven dat zij bijna moeten beginnen) en wij net een paar dagen aan het trainen waren, met een b/c selectie.
Stylzz
 Stylzz - maandag 04 juli 2022 - 18:21   quote  deeplink  
Denk dat op moment van maken afspraak Feyenoord niet gedacht had zo veel afwezigen te hebben
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 04 juli 2022 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juli 2022 - 18:21 schreef Stylzz het volgende:
Denk dat op moment van maken afspraak Feyenoord niet gedacht had zo veel afwezigen te hebben
Misschien, maar dat was niet al te moeilijk in te schatten lijkt me. Dus als Feyenoord dat dacht, dan hebben er een paar totaal niet op zit letten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 13:33   quote  deeplink  
Opstelling:
1. Justin Bijlow (K)
2. Marcus Pedersen
3. Lutsharel Geertruida
4. Marcos Senesi
6. Jorrit Hendrix
9. Alireza Jahanbakhsh
17. Fredrik Aursnes
18. Gernot Trauner
23. Patrik Wålemark
26. Danilo
28. Jens Toornstra (C)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 13:37   quote  deeplink  
Het trainingskamp van Feyenoord in Oostenrijk is bijna ten einde, maar trainer Arne Slot moet nog altijd wachten op verdere versterkingen. Nu de competitie over iets minder dan een maand begint en er nog altijd zeven spelers bij zullen moeten, neemt het ongeduld langzaam toe. Slot kon echter goed uitleggen waarom zijn selectie er op dit moment zo voor staat.

Slot sprak eerder de wens uit om minimaal zeven versterkingen te halen, maar voegde daar in gesprek met RTV Rijnmond aan toe dat dat alleen is om een soortgelijke selectie als vorig seizoen te hebben. Dat terwijl de breedte van de selectie toen al vaak als probleem werd aangestipt. "Dat is het interessante van deze periode: je hebt transfergeld binnen, je hebt salarisbudget, maar hoe ga je dat op de beste manier inzetten? Kies je voor nu tien spelers, of geef je per speler iets meer uit om de spelers van vorig seizoen één op één te vervangen? Het is een ongelofelijk belangrijke fase voor de club, ook voor mij als trainer, omdat de huidige keuzes veel invloed gaan hebben op de prestaties van het komende seizoen."

Hoe dan ook moeten er veel versterkingen komen, terwijl de tijd begint te dringen. Slot wijst er echter op dat de club moest wachten tot er spelers - uiteindelijk dus Tyrell Malacia en Luis Sinisterra - zouden worden verkocht. "Wie exact weg zouden gaan wisten we niet. Er stonden meerdere spelers in de belangstelling, onder wie bijvoorbeeld Senesi. Wat als we al een linker centrale verdediger hadden gehaald, en het vervolgens Sinisterra en Malacia zijn die weg gaan? Dat Dessers, Til en Nelson weggingen, wisten we wel. Dat zijn posities waar we al nadrukkelijk mee bezig zijn geweest en nog steeds zijn, maar het is nog niet gelukt om daar een keuze in te maken die zowel financieel als sportief wenselijk is."

Slot wil niet mee in de bewering dat Feyenoord door de leegloop helemaal opnieuw moet beginnen. "Daar kun je niet over spreken als je zelf al een jaar werkzaam bent bij Feyenoord. De staf is voor 99% gelijk gebleven en we hebben nog een aantal spelers die er vorig seizoen ook waren. Sterker nog: de jongens die zijn gebleven, hebben zich afgelopen seizoen verder ontwikkeld. Als individu en ook in de speelwijze. Dan vind ik dat we verder zijn dan vorig seizoen. Het positieve is ook dat we toen maar een marginaal transfer- en salarisbudget hadden. Nu hebben we een behoorlijk salarisbudget, en een meer dan behoorlijk transferbudget. Wel moeten we ook veel spelers aantrekken, dus je kunt niet verwachten dat Feyenoord tientallen miljoenen gaat besteden aan één speler."
MMM
 MMM - zaterdag 09 juli 2022 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 13:33 schreef Stylzz het volgende:
Opstelling:
1. Justin Bijlow (K)
2. Marcus Pedersen
3. Lutsharel Geertruida
4. Marcos Senesi
6. Jorrit Hendrix
9. Alireza Jahanbakhsh
17. Fredrik Aursnes
18. Gernot Trauner
23. Patrik Wålemark
26. Danilo
28. Jens Toornstra (C)
Hendrix..
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 13:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Hendrix..
Die is alvast goed voor 2 of 3 tegengoals
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juli 2022 - 14:03   quote  deeplink  
0-7.
en dan de zwaar overspannen reacties.
Godverredomme, lachen man.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juli 2022 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 13:53 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Die is alvast goed voor 2 of 3 tegengoals
Sven van Beek die schoot ze er tenimnste nog zelf in Sven///held!!!
kenny
 kenny - zaterdag 09 juli 2022 - 14:07   quote  deeplink  
Dat wordt weer ergeren aan die hendrix pfffff , ik zie liever wieffer spelen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 14:08   quote  deeplink  
Hup Jorrit
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 09 juli 2022 - 14:10   quote  deeplink  
Stikstofcrisis, boerencrisis....
Die Hendrix is echt een ramp.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 juli 2022 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:10 schreef FR-Henk het volgende:
Stikstofcrisis, boerencrisis....
Die Hendrix is echt een ramp.
Stikstofcrisis is de boerencrisis en Hendrix is een boer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2022 door Leon FR1908 --
ar
 ar - zaterdag 09 juli 2022 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:10 schreef FR-Henk het volgende:
Stikstofcrisis, boerencrisis....
Die Hendrix is echt een ramp.
Apenpokken, varkenspest rukt weer op.
Hendrix basis... zucht
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 14:31   quote  deeplink  
Weer zo'n lage kwaliteit stream :(
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 14:34   quote  deeplink  
Dat deed Danilo netjes
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 14:35   quote  deeplink  
Huilen dit
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 14:35   quote  deeplink  
Joh
kenny
 kenny - zaterdag 09 juli 2022 - 14:37   quote  deeplink  
hendrixje is weer op gang pffff
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 14:37   quote  deeplink  
Moet zeggen dat Trauner ook niet best oogde
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 14:37   quote  deeplink  
Wil niet meteen naar 1 persoon wijzen maar
vvvvv
—-> Hendrix <———
^^^^^
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 09 juli 2022 - 14:37   quote  deeplink  
1-0.....
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 14:40   quote  deeplink  
Hendrix geeft er bijna weer 1 weg
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 09 juli 2022 - 14:41   quote  deeplink  
Mooi shirt.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 14:41   quote  deeplink  
Kunstgras zeker?
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 14:41   quote  deeplink  
Je ziet ook dat Kökcü enorm gemist wordt, is totaal geen idee op 't middenveld
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:41 schreef Leonidas1 het volgende:
Mooi shirt.
Echt spuuglelijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 juli 2022 - 14:43   quote  deeplink  
Oef bijna Hendrix
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:43 schreef RenatoBos het volgende:
Oef bijna Hendrix
Knap bijna de goede kant op geschoten
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 09 juli 2022 - 14:44   quote  deeplink  
Ja joh, over smaak valt niet te twisten.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:44 schreef Leonidas1 het volgende:
Ja joh, over smaak valt niet te twisten.
Is gewoon bijna identiek aan dat gore neuzenshirt van een paar jaar terug.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 14:49   quote  deeplink  
Prima aanvallen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 juli 2022 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:41 schreef Leonidas1 het volgende:
Mooi shirt.
Prachtig. Ik ga er binnenkort drie halen
Leonidas1
 Leonidas1 - zaterdag 09 juli 2022 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juli 2022 - 14:45 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Is gewoon bijna identiek aan dat gore neuzenshirt van een paar jaar terug.
Nou en, wat kan mij dat nou schelen.Misschien heeft FC Groningen jaren geleden ook zo'n soort shirt gehad.moeten we daar dan jaren later over gaan zeuren?
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 09 juli 2022 - 14:51   quote  deeplink  
Ali trekt z'n vorm van vorig seizoen door :(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0779571