|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar koop je bijna een krat van. Je kan beter bier het stadion in smokkelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2022 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vraag me ook af wat daar werkelijk de samenstelling is, maar durf het niet uit mijn tap te laten lopen voor de verkoop. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2022 - 17:22 schreef MMM het volgende:Jahanbakhsh van rugnummer 9 naar 7 Danilo draagt rugnummer 9. Had beide nummers toch liever vrijgehouden voor wat beters. haha inderdaad , ben alleen bang dat het er niet in gaat zitten , krijg steeds meer het gevoel dat we het moeten doen met een afvallertje huur of een transfer vrije speler , de dagen tikken weg en er zijn nog een hoop plaatsen in te vullen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2022 door kenny -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, denk dat er nog wel e.e.a. komt, alleen heb je niet altijd de regie, zeker niet met beperkter middelen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2022 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:Mwah, denk dat er nog wel e.e.a. komt, alleen heb je niet altijd de regie, zeker niet met beperkter middelen. dat is denk ik ook de situatie , ze hebben zat leuke spelers in het vizier die de afgelopen dagen uit lekten in de media maar financieel gewoon niet haalbaar zijn ik vind het zorgelijk worden , je verkoopt voor rond de 40milj en er is nog steeds niks mogelijk , terwijl er nog een hoop plaatsen zijn op te vullen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2022 - 22:48 schreef kenny het volgende:[..] dat is denk ik ook de situatie , ze hebben zat leuke spelers in het vizier die de afgelopen dagen uit lekten in de media maar financieel gewoon niet haalbaar zijn ik vind het zorgelijk worden , je verkoopt voor rond de 40milj en er is nog steeds niks mogelijk , terwijl er nog een hoop plaatsen zijn op te vullen Financieel WANBELEID |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: het lijkt er wel op , anders blijft het onbegrijpelijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een hoop geld verloren met lege stadions en de daarmee gekoppelde flop van een nieuw stadion. Wat de meningen ook zijn hierover, er moet een hoop worden glad gestreken. Ik kan me ook nog wel voor stellen dat er links en rechts wat over geheveld is uit niet te benoemen potjes, transparantie is in tijd van nood ondergeschikt. Nu orde op zaken stellen en de koers is acceptabel tot hoopgevend te noemen en ik kijk uit naar een volgend seizoen. Geen gejammer maar gaan met die banaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goede post VV. Ja in t verleden verkeerde keuzes gemaakt en gewed op een stadion trein die niet meer te stoppen leek. Dat heeft de BVO geld gekost maar t stadion nog veel meer. Ik denk overigens dat ze ook aan t potten zijn om het stadion te kopen om straks zelf in de besluitstoel te zitten.
Technisch beleid holt de goede kant op. Zien we nu al resultaat van terwijl de verwachting nog jaren was. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ali op rechts ipv Wålemark. Treurig. Investeer maar in die jongen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En toch zit 't er nog steeds in bij Ali. Moet gewoon gaan draaien, uit z'n hoofd komen zeg maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind de opstelling vandaag op zich niet eens beroerd. Op Hendricus na
Probleem zit vooral in de wissels
Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Hendrix; Geertruida, Aursnes, Toornstra; Jahanbakhsh, Danilo, Dilrosun
Wissels: Troost, Milambo, Dermane, Walemark en Bannis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 - 13:34 schreef Stylzz het volgende:Vind de opstelling vandaag op zich niet eens beroerd. Op Hendricus na Probleem zit vooral in de wissels Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Hendrix; Geertruida, Aursnes, Toornstra; Jahanbakhsh, Danilo, Dilrosun Wissels: Troost, Milambo, Dermane, Walemark en Bannis. Twee keer 60 minuten. Vandaar krappe bank denk ik? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan. Net nog ff snel kaartjes voor volgende week besteld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ali rent ook alsof zijn bovenlichaam drie keer zwaarder weegt dan zijn onderlichaam |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dilrosun geeft al even een visitekaartje |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die commentator is echt pijnlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: past bij de camerakwaliteit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
LB, RV en 10 Daar moeten de verbeteringen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd vind ik Pedersen ook niet overtuigend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pedersen en Ali zijn een kutcombo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja lijkt altijd alsof ze elkaar vandaag voor het eerst op 't veld ontmoeten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
jahanbaks loopt met een zak aardappelen op zijn rug , lijkt wel of hij steeds slechter wordt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hendrix, Ali en we missen een echte tien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 - 14:22 schreef kenny het volgende:jahanbaks loopt met een zak aardappelen op zijn rug , lijkt wel of hij steeds slechter wordt Is echt mentaal. Doodzonde dat 't niet lukt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arnesen is overigens aanwezig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geert is overigens ook niet best op deze plek |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is nog niet veel. Goede conditietraining zullen we maar zeggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ali, Pedersen, Hendrix en Geert voor mij de minste. Maar goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind Pedersen echt een grote spelverzieker . Word zo moe van dat eeuwige laffe balletje terug. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
jahanbaks eraf en terecht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die mag bij een goed bod vertrekken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is geen slecht team hoor, de tegenstander. Veel body, snelheid en loopvermogen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet voor niets bijna Belgisch kampioen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit soort wedstrijden maakt alleen maar duidelijk waar we moeten verbeteren. De Ork missen we ook echt wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Walemark net zo kleurenblind als Ali |
|
|
|