|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben ze de omroeper van de bejaardensoos ingehuurd? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sziemanski greetig, Dilrosun tja weet het nog niet Jahanbaksh wat is er met onze Pers? Aursnes goed ..........zou Timber beter zijn ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aursnes goed???? Vind hem maar matig.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 13:52 schreef piet de paler het volgende:Sziemanski greetig, Dilrosun tja weet het nog niet Jahanbaksh wat is er met onze Pers? Aursnes goed ..........zou Timber beter zijn ? Ik weet ook niet wat ik van Dilrosun moet denken . |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Man is geen spits. Ook raakt hij wel echt te vaak de bal kwijt. Je ziet dribbelen wel kwaliteiten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 13:57 schreef Xapter het volgende:[..] Man is geen spits. Ook raakt hij wel echt te vaak de bal kwijt. Je ziet dribbelen wel kwaliteiten Heeft tijd nodig denk je ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vaardige mensen om m heen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker full screen kijken op Tube, die chat is bloed irritant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuke spelers bij jeugd fris |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tegendoelpunt ingeleid door Boet zijn struikelactie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Boet hebben we niet nodig lijkt me. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Flashback...... Dat hij verdomme weer opgesteld wordt snap ik geen reet van. Echt, in alles snap ik Slot, maar dit jong elke keer maar weer opstellen en onze eigen jongens in de weg staan met hun ontwikkeling..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Slot zal zelf zijn conclusie willen trekken en die lijkt steeds duidelijker te worden lijkt me. Hoorde iets over Hertha toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 14:53 schreef Frobin1974 het volgende:Flashback...... Dat hij verdomme weer opgesteld wordt snap ik geen reet van. Echt, in alles snap ik Slot, maar dit jong elke keer maar weer opstellen en onze eigen jongens in de weg staan met hun ontwikkeling..... Speelde echt maar een stukje mee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Slot ook nog ff ballen na de wedstrijd :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niks gezien, maar ik lees dat het wel redelijk was? En dat er 1ntje gauw moet optyfen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
NAC werkte ook wel lekker mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 11:53 schreef CobusIII het volgende:Wat is nu de verwachte tussenstand met uitgaande en inkomende transfers? Uitgaand: - Til (huur) - Nelson (huur) - Malacia (15M) - Sinisterra (25M) - Aursnes (18M) - Linssen (2M) - Hall (verhuurd) Opbrengst ongeveer 60M tot nu toe. Inkomend: - Sebastian (huur, optie koop) - Geminez (4M) - Idrissi (huur) - Timber (8,5M) - Dilrosun (5M) - Danilo (4M) - Taabouni (Transfervrij) - Mats Wieffer (0,5M) Uitgave ongeveer 22M tot nu toe. Het is vast onvolledig, maar vul maar aan. Tussenstand 60M binnen en 21,5M uitgave. Met nog een goede LB erbij en Gnonto (zeg bij elkaar zo'n 12M) dan hebben we een aardige selectie staan. 60M ontvangen en 34M uitgegeven. Ik denk zelfs dat we er sterker op zijn geworden als alles doorgaat en Slot de boel aan de praat krijgt. De jeugd begint ook aan de deur te kloppen prima. Alle paniek lijkt dus te voorbarig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaan we hier naartoe? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo dat ziet er toch goed uit.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie en hoop toch ook wat jeugd doorbreken, Zou toch grasg NL talenten erbij willen zien, dit is een soort Vitesse.... Niet negatief bedoeld |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 09:19 schreef piet de paler het volgende:Ik zie en hoop toch ook wat jeugd doorbreken, Zou toch grasg NL talenten erbij willen zien, dit is een soort Vitesse.... Niet negatief bedoeld 5/11 eigen jeugd. Ik vind het niet slecht |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 09:19 schreef piet de paler het volgende:Ik zie en hoop toch ook wat jeugd doorbreken, Zou toch grasg NL talenten erbij willen zien, dit is een soort Vitesse.... Niet negatief bedoeld Ff goed kijken Piet, je opmerking slaat dan nergens op.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wat ik ook aangaf, het ziet er helemaal niet zo slecht uit. Wat wel belangrijk is hoe de tweede bezetting er uit ziet (de bank). Hoe sterk zijn we in de breedte? Kan je daar ook een plaatje van maken. Ik denk namelijk dat de bank er ook aardig uitziet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als we nog 2 LB aantrekken moet er minimaal een daarvan ook in het centrum kunnen spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 09:45 schreef CobusIII het volgende:[..] Wat ik ook aangaf, het ziet er helemaal niet zo slecht uit. Wat wel belangrijk is hoe de tweede bezetting er uit ziet (de bank). Hoe sterk zijn we in de breedte? Kan je daar ook een plaatje van maken. Ik denk namelijk dat de bank er ook aardig uitziet. Bank: Marciano Jansen Pedersen Wieffer Bassett Taabouni Walemark Danilo
Wat we nog missen: Een LCV, twee LB's. Wat nog zou kunnen een talentvolle LV/RV
Vanuit O21 kan nog aanschuiven: Valk Candelaria (mits weer op oude niveau) Benita Hartjes Karim (Sportschool in en dan hebben we er weer 1 hoor) Kleijn Naujoks Hartman Milambo
De rest is nog heel jong, maar let dit jaar bij de O21 vooral op de ontwikkeling van: Slory Sauer (groot talent met 16 bij O21)
Denk dat t zo een beetje gaat worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja je hebt gelijk, Ik hoop dat Hartjes zich ook naar een basisplaats knokt , werd blij van het ventje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een ervaren LB en Quilindschy Hartman inpassen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hopen dat we Hancko nog naar binnen kunnen hengelen of is daar definitief een streep door? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja zie de andere post, Candelaria komt er ook aan. Die was echt aan t doorbreken voor zijn blessure |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 09:58 schreef CobusIII het volgende:Hopen dat we Hancko nog naar binnen kunnen hengelen of is daar definitief een streep door? Wat ik begreep momentum gepasseerd omdat zijn club een grote verkoop gedaan heeft en geen geld nodig heeft.
Wel spelen ze vanavond voor plaatsing Europa, als dat misloopt weet je t nooit... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 09:58 schreef Stylzz het volgende:[..] ja zie de andere post, Candelaria komt er ook aan. Die was echt aan t doorbreken voor zijn blessure Is te hopen dat Candelaria het weer oppakt kan die rustig opbouwen in O21 en mede aansluiten. Op basis daarvan zou je met 1 ervaren LB er bij moeten kunnen redden. Zou je beter nog voor een talent in O21 kunnen gaan zoeken misschien. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Hoe komt het toch dat onze talenten altijd zo verdomd klein en iel zijn? Benita, Karim, Azarkan. Allemaal spelertjes in de dop, maar komen nog gemiddeld 10 kilo spierbundel te kort. Dat is wel anders dan de Gravenbergh's, Bazoers en Lammersen van de andere clubs. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien te eenzijdige training en selectie in de Feijenoordjeugd? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zat eens te kijken en te luisteren naar de aankopen, het viel mij op dat het allemaal Harde werkers en lopers zijn, zelfs de spits, schuwt meeverdedigen niet. Dus ( correct me) zijn spelers uit het profiel van Slot.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 10:10 schreef Xapter het volgende:Hoe komt het toch dat onze talenten altijd zo verdomd klein en iel zijn? Benita, Karim, Azarkan. Allemaal spelertjes in de dop, maar komen nog gemiddeld 10 kilo spierbundel te kort. Dat is wel anders dan de Gravenbergh's, Bazoers en Lammersen van de andere clubs. scouting |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 10:18 schreef piet de paler het volgende:Ik zat eens te kijken en te luisteren naar de aankopen, het viel mij op dat het allemaal Harde werkers en lopers zijn, zelfs de spits, schuwt meeverdedigen niet. Dus ( correct me) zijn spelers uit het profiel van Slot.... Sebastian is meer dan dat, die kan een steekpass geven, Idrissi heeft een dribbel net zoals Dilrosun... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Taabouni is ook geen sjouwer, meer verfijnd, dus het valt wel mee Piet. |
|
|
|