|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk hier word ik opgewonden van.. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 10:18 schreef piet de paler het volgende:Ik zat eens te kijken en te luisteren naar de aankopen, het viel mij op dat het allemaal Harde werkers en lopers zijn, zelfs de spits, schuwt meeverdedigen niet. Dus ( correct me) zijn spelers uit het profiel van Slot.... De Mexicaan, Pool en Timber zeker, klopt helemaal dat dat Slot spelers zijn met zo'n enorme drive. Moet allemaal nog gaan blijken, maar de voortekenen zijn er. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 10:18 schreef piet de paler het volgende:Ik zat eens te kijken en te luisteren naar de aankopen, het viel mij op dat het allemaal Harde werkers en lopers zijn, zelfs de spits, schuwt meeverdedigen niet. Dus ( correct me) zijn spelers uit het profiel van Slot.... Las het verkeerd Piet. Ze passen inderdaad in het profiel van Slot. Ik dacht dat je bedoelde dat ze alleen maar renners en harde werkers waren. Ze kunnen meer dan dat, maar schuwen niet om arbeid te leveren. Ik denk dat Slot dit jaar de boel nog meer naar zijn hand kan zetten dan vorig jaar. Dat beloofd wat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook @renato
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juli 2022 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou twee keer na denken na die bonenschotel. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Damesfietszadelruiker? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooiste is nu al hoe de aankopen van Feyenoord op de socials weggezet worden als bij voorbaat mislukt.
Dit wordt een heerlijk seizoen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juli 2022 - 22:13 schreef Stylzz het volgende:Mooiste is nu al hoe de aankopen van Feyenoord op de socials weggezet worden als bij voorbaat mislukt. Dit wordt een heerlijk seizoen Dat kan hooguit uit de hoek jaloerse neuzen en spermanen komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uiteraard. Ik ben uiterst benieuwd met al die nieuwe spelers, wellicht zelfs wat nerveus. En we zijn nog niet klaar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ben ook erg benieuwd wat Slot hier uit kan halen en hoe we de window verder afsluiten. Ik ben vooral over dat laatste nog wat ongemakkelijk betreft uitgaande spelers. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waar worden de inkomsten van de transfers nu aan besteed buiten de aankoop van andere spelers? Worden er schulden afgelost of alleen rente op schulden? Wordt het salarisplafond ermee opgehoogd? Wordt er geïnvesteerd in infrastructuur? Wordt het op een bankrekening gezet (buffer)? Wordt het afgedragen aan onze Vrienden van Feyenoord? Geen idee. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Timber, Trauner en Idrissi staan op het trainingsveld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat denken jullie ( glazen bol) hoe lang duurt het voordat deze spelers ingespeeld zijn ? Zouden we tegen fietstas al veel spelers zien die ingepast zijn ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 - 13:53 schreef piet de paler het volgende:Wat denken jullie ( glazen bol) hoe lang duurt het voordat deze spelers ingespeeld zijn ? Zouden we tegen fietstas al veel spelers zien die ingepast zijn ? Vitesse zal zelf toch ook spelers moeten inpassen? Het is jammer dat we niet tegen een mindere ploeg mogen openen zodat we in het ritme kunnen komen. Aan de andere kant staan we wel meteen scherp tegen vitesse. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 - 14:10 schreef CobusIII het volgende:[..] Vitesse zal zelf toch ook spelers moeten inpassen? Het is jammer dat we niet tegen een mindere ploeg mogen openen zodat we in het ritme kunnen komen. Aan de andere kant staan we wel meteen scherp tegen vitesse. Ach, 99 punten is ook een mooi eindresultaat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 - 13:53 schreef piet de paler het volgende:Wat denken jullie ( glazen bol) hoe lang duurt het voordat deze spelers ingespeeld zijn ? Zouden we tegen fietstas al veel spelers zien die ingepast zijn ? Gimenez (geen visum) en Szymanski (misschien als invaller) waarschijnlijk niet, de rest van wat er is redelijke kans van wel. Maar er zijn ook een hoop vraagtekens qua fitheid bij de spelers die er al waren (Pedersen, Trauner, Kokcu om een paar te noemen).
Van de nieuwe spelers verwacht ik dat Dilrosun en Danilo bijna zeker starten. Idrissi maakt ook een goede kans, omdat Walemark en Ali nog niet overtuigen. Timber eveneens, zijn wat problemen qua fitheid op het middenveld. En Jens lijkt definitief naar de bank te gaan zodra het redelijkerwijs kan. En Aursnes kan zomaar vertrekken.
Grootste vraag is vooralsnog wie er linksachter gaat staan. Zal iemand zijn die normaal gesproken op rechts staat denk ik.
En de opstelling zal nog flink veranderen van wedstrijd 1 richting pakweg wedstrijd 5. Zal een paar maanden duren voordat we helemaal ingespeeld zijn. Dus het begin van het seizoen is het zaak niet teveel schade op te lopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juli 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee we gaan het zien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Net m'n seizoenkaart binnen.. En als ik het ontwerp bekijk, beloofd het niet veel goeds! pffff |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 - 18:38 schreef ar het volgende:Net m'n seizoenkaart binnen.. En als ik het ontwerp bekijk, beloofd het niet veel goeds! pffff Hendrix die rondvliegt op een meeuw? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Donderwolken boven de kuip! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Stand van zaken volgens 1908.nl.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die verwachten nog vier aankopen??? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Missen we nog een LB...Maar voor de rest een leuk elftal op het eerste gezicht. Redelijke bank. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik kan er twee verzinnen...LB en CV, misschien nog een keeper? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Voor Toornstra zou ik Taabouni neerzetten.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Blijkbaar ja. En dat is nog exclusief Rasmussen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou goed kunnen inderdaad. Afwachten hoe die twee ervoor staan in serieuze wedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat hebben jullie toch tegen Toornstra? Hij heeft Feyenoord nog nooit laten vallen, en zo slecht is hij niet Op dit moment is hij mister Feyenoord |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tja, aan iedere actieve carrière komt een end. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 11:08 schreef piet de paler het volgende:Wat hebben jullie toch tegen Toornstra? Hij heeft Feyenoord nog nooit laten vallen, en zo slecht is hij niet Op dit moment is hij mister Feyenoord Ik heb niks tegen hem. Integendeel. En hij heeft inmiddels inderdaad zijn plaats in de geschiedenis wel verworven.
Maar zoals bij elke speler wordt het op een gegeven moment elk jaar een beetje minder. Zou jij hem opstellen als iedereen fit is dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 11:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik heb niks tegen hem. Integendeel. Maar het wordt elk jaar een beetje minder. Zou jij hem opstellen als iedereen fit is dan? Het gekke bij Toornstra is als iedereen echt zijn best doet dan is Toornstra de beste in het elftal. Doet niet iedereen zijn best dan is Toornstra de slechtste op het veld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er zijn maar heel weinig spelers die zo trouw zijn aan een ploeg. Gewoon houden , en invalbeurten laten maken , en kijken of hij een baan kan krijgen in staf. Hij heeft het verdient vind ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 11:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gekke bij Toornstra is als iedereen echt zijn best doet dan is Toornstra de beste in het elftal. Doet niet iedereen zijn best dan is Toornstra de slechtste op het veld. Maar ook dat is nu aan t veranderen. Zag je vorig jaar al, als t te snel gaat is hij gezien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 11:26 schreef piet de paler het volgende:Er zijn maar heel weinig spelers die zo trouw zijn aan een ploeg. Gewoon houden , en invalbeurten laten maken , en kijken of hij een baan kan krijgen in staf. Hij heeft het verdient vind ik Dat was ook t plan na de laatste verlenging |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra wordt wel minder waardevol. Maar blijft ideaal in je selectie, maar steeds meer als invaller. Daarna behouden bij de club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik ben zeer benieuwd, als je deze namen zo leest dan staat er al heel wat, met Kokcu/Trauner/Giminez nog erbij dan wordt het indrukwekkend, zie ook de namen op de bank.
En jij Leon, slaat de spijker op de kop met je opmerking over Toornstra, vooral de 6-2 tegen 020 is een mooi voorbeeld hiervan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die Noor weer een slaapmoment |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Middenveld verliest t weer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2022 - 16:39 schreef Bowie het volgende:Ik ben zeer benieuwd, als je deze namen zo leest dan staat er al heel wat, met Kokcu/Trauner/Giminez nog erbij dan wordt het indrukwekkend, zie ook de namen op de bank. En jij Leon, slaat de spijker op de kop met je opmerking over Toornstra, vooral de 6-2 tegen 020 is een mooi voorbeeld hiervan. Das t was in 2019 Inmiddels drie jaar slechter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz