|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Lekker waar naar toe..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wat zegt je me noe? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aaah Limburgs water.. Lakker wa |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heerlijk was het, 17 dagen Kos. Helemaal top.
Nu fijn om weer thuis te zijn.
Waar ga jij heen? Alvast een hele fijne vakantie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahaha klopt helemaal maatje.
Thanks!!
Wanneer ga jij weer naar onze Griekse vrienden? Welk eiland? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Welkom terug. Wij zitten ong. 1 week op de camping en blijven nog 'n week. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ga over zes weken naar Chalkidiki, schijnt daar heel mooi te zijn.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Lekker. Geniet nog even! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ziet er schitterend uit! Grenst aan het vaste land als ik het goed zie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja klopt, is het vasteland helemaal zuidelijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat lijkt me echt helemaal geweldig. Stuur je wat foto's door, opperhoofd? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Word mooi weer volgende week ,en dan is er geen betere plek dan Nederland. Zeker met kinderen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2022 - 18:28 schreef MMM het volgende:[..] Heerlijk was het, 17 dagen Kos. Helemaal top. Nu fijn om weer thuis te zijn. Waar ga jij heen? Alvast een hele fijne vakantie! Geen aardbeving gehad dit jaar? Haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Potloodventer opgepakt in Schotland. Een Nederlander volgens de geruchten, Mac H. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pffff nee gelukkig niet haha. Vreselijk toen.
Nu helemaal top! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt! Schijnt ook een veels te kleine kilt te dragen, met de kleuren rood, wit, zwart |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi man,en Kos is heel gezellig en leuk ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gekke malle wereld is het toch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet te hard van bil gaan. Anders kan t zomaar weer los gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De pups vermaken zich prima :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooi maat, enjoy.....!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Perez is vaak wel de meest verstandige daar. Die weet door die oefenpotjes zonder complete selectie heen te prikken
Kwakman begint en zet Feyenoord op plaats drie: 'Ik hoop dat Feyenoord aan kan hakken en dat ze toch mee kunnen blijven doen (om plek één red.), maar ze hebben toch wel een jasje uitgedaan.' Vink verwacht Feyenoord terug te zien op de vierde plaats. Hij heeft de wedstrijd tegen CA Osasuna gezien. 'Daar zat gewoon geen pit in, er zat helemaal niks in', zegt Vink.
Perez is wat optimistischer over de Rotterdammers: 'Ik denk namelijk dat Feyenoord het heel goed gaat doen.' Hij twijfelt tussen plek één, twee en drie, maar gaat uiteindelijk voor de tweede plek. 'Ze hebben echt een fantastische trainer', zegt hij. Daarbij kaart hij aan dat hij het van de nieuwe trainers van Ajax en PSV, Alfred Schreuder en Ruud van Nistelrooij nog maar moet zien. Kraaij Jr. is kort maar krachtig: 'Feyenoord wordt weer heel keurig met aantrekkelijk voetbal derde'. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahaha. Je bent eindelijk grappig! Ga zo door. Je kan het! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat Is wel lekker in de wind, man! Heb er een grote vlag aan hangen. Stok had ik al. Serieus, geweldig hier. Woest, enorme historie, fantastisch volk, droge humor. Iets duurder dan Nederland en links rijden…. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van dat links rijden merk je weinig van met al die lekkere whiskey toch? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Rasmussen; Aursnes, Timber, Szymanski; Dilrosun, Danilo, Idrissi. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik verwacht zelf eigenlijk nog even Toornstra aan de start (ipv Szymanski), vanwege het gegeven dat achter meerder spelers nog een vraagteken staat qua conditie. En om een stukje vastigheid te bewaren. Maar misschien dat Slot het al direct aandurft. Want het zou een kwestie van tijd moeten zijn voordat Szymanski erin komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2022 - 18:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Rasmussen; Aursnes, Timber, Szymanski; Dilrosun, Danilo, Idrissi. 0-5 T, mooi begin van het seizoen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zo zien we het graag ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2022 - 18:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Rasmussen; Aursnes, Timber, Szymanski; Dilrosun, Danilo, Idrissi. Veel buitenlanders,meeste ooit? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Denk het niet, zijn nog 5 Nederlanders (inclusief Idrissi die weliswaar voor Marokko uitkomt maar in NL is geboren). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2022 - 20:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Denk het niet, zijn nog 5 Nederlanders (inclusief Idrissi die weliswaar voor Marokko uitkomt maar in NL is geboren). 5? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dilrosun Timber Bijlow Geertruida Idrissi |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah ok, dacht echt dat de eerste en de vijfde geen Nederlander waren,maar dus wel. Dat valt t nog mee inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2022 - 20:59 schreef van geil het volgende:Ah ok, dacht echt dat de eerste en de vijfde geen Nederlander waren,maar dus wel. Dat valt t nog mee inderdaad. Uiteindelijk zijn karakters het belangrijkste toch Geile ..
Kuyt maakt overigens ook een aardig debuut met Ado ,staat na 45 minuten al 4 - 0 achter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2022 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Uiteindelijk zijn karakters het belangrijkste toch Geile .. Kuyt maakt overigens ook een aardig debuut met Ado ,staat na 45 minuten al 4 - 0 achter. Ik heb t altijd een raar fenomeen gevonden, al die buitenlanders bij teams. Maar het is nu eenmaal zo, ik vond de maximaal drie-regel beter voor het voetbal en identiteit van clubs.
Kuyt heeft volgens mij geen best team. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2022 - 21:14 schreef van geil het volgende:[..] Ik heb t altijd een raar fenomeen gevonden, al die buitenlanders bij teams. Maar het is nu eenmaal zo, ik vond de maximaal drie-regel beter voor het voetbal en identiteit van clubs. Kuyt heeft volgens mij geen best team. Is ook zo maar goed dan moet je boord op schoot scouting gaan doen en dat willen we ook weer niet.
Kuijt heeft zeker geen best team en ik denk dat ze met het treffen van Heracles gelijk de sterkste treffen in de kkd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Derde worden is eigenlijk zo simpel. Dat mag helemaal geen prestatie genoemd worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 augustus 2022 - 21:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is ook zo maar goed dan moet je boord op schoot scouting gaan doen en dat willen we ook weer niet. Kuijt heeft zeker geen best team en ik denk dat ze met het treffen van Heracles gelijk de sterkste treffen in de kkd Als alle clubs dat deden, zoals vroeger, dan is het geen bord op schoot.
Heracles is denk ik inderdaad een van de top favorieten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Advies: koop een lief hondje. Geen dank. |
|
|