|
|
van geil
|
|
|
Advies, kom uit je ei. Henk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Elk advies is goed bedoeld. Heb je dat hondje nou al? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een gat van 50 miljoen of meer naar de rest. Man man man , Calimero. Yes we zijn weer derde |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Realiteitszin heet dat. Je hele basis is overhoop gehaald en qua begroting past die plek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lul niet zo dom man. Dat is al jaren. En hebben de andere clubs ook mee te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, jij kunt heel slim uitleggen waarom het beter moet? Kom op, probeer het maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, bedankt weer voor de lol, geile. Zo simpel lukt dat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij heeft wel gelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Welnee, heeft ie nooit. Hij lult over 3e geen prestatie. Lang meedoen voor 2e plek en toch 3e worden is ook prestatie. Gaat om het voetbal, daar ligt de winst ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2022 - 20:19 schreef FR-Henk het volgende:Welnee, heeft ie nooit. Hij lult over 3e geen prestatie. Lang meedoen voor 2e plek en toch 3e worden is ook prestatie. Gaat om het voetbal, daar ligt de winst ook. Eens. Maar Feyenoord hoort ieder jaar minimaal 3e te worden. Standaard. Dus lang meedoen om plek 2, en dan derde worden is in mijn ogen degelijk een teleurstelling |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En we doen al jaren niet mee |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
3de plek is wel de absolute ondergrens met deze selectie/investeringen. Omdat we teveel spelers zijn kwijtgeraakt denk ik dat 1 en 2 moeilijk wordt, maar als je er halverwege nog bij staat, kan je een serieuze gooi doen denk ik.
En Europese overwintering en/of beker succes zouden redelijke aanvullende doelstellingen kunnen zijn. Dat laatste laat zich niet helemaal plannen natuurlijk, ligt ook voor een groot deel aan de loting en vorm van de dag. Maar toch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
3e begroting van Nederland = minimaal 3e |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Precies. Dan presteer je naar behoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet wel meer zijn dan alleen derde worden. Het gat naar de nummer 4 is gigantisch. Terwijl we dicht bij PSV zitten. Dan denk ik aan goed spel, Europees/beker ver komen, waarde creëren op het veld, etc. En/of 1/2 worden natuurlijk.
Met het voetbal van Dickie met hangen en wurgen derde worden is niet goed genoeg, om maar te zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahaha, zegt de meester draaikont.
Je bent echt n meester autist. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha! Je bent ook zo makkelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Begroting hier en daar. Je moet eerst maar een team zien te creëren en als dat op de rails komt wordt je ook eventueel 1e. Er is bv. al een paar jaar z’n Franse club bezig die denken op die manier de CL bij elkaar te kunnen kopen en lopen toch tegen de lamp. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Slot krijgen ze niet gek! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Belangrijke regel ook: De basis van begint dit seizoen is al zo veel sterker dan het vorige |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2022 - 10:41 schreef Stylzz het volgende:[..] Belangrijke regel ook: De basis van begint dit seizoen is al zo veel sterker dan het vorige Exact. We gaan gestaag vooruit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ff tussendoor hé.. dat ajaks gaat gewoon 3e worden. En Schreuder haalt de kerst niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 augustus 2022 door ar -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zo zie ik dat ook :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kom niet keer bij dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord is na speelronde 1 koploper van de Eredivisie. De Rotterdammers wonnen de uitwedstrijd van Vitesse knap met 2-5. Ook de concurrenten, PSV, Ajax, AZ en FC Twente begonnen het seizoen met een overwinning.
Volgende week wacht de eerste thuiswedstrijd van Feyenoord in het nieuwe seizoen. SC Heerenveen, dat vrijdagavond 0-0 gelijkspeelde tegen Sparta Rotterdam, komt dan op bezoek in De Kuip. De aftrap is zaterdagavond om 21:00 uur.
Uitslagen 0-0 | Heerenveen - Sparta Rotterdam 2-3 | Fortuna Sittard - Ajaks 0-2 | Cambuur - Excelsior 4-1 | PSV - Emmen 2-2 | RKC Waalwijk - FC Utrecht 2-2 | FC Groningen - FC Volendam 0-1 | NEC - FC Twente 2-5 | Vitesse - Feyenoord 2-0 | AZ - Go Ahead Eagles
Programma Vrijdag 12 augustus 20:00 | Excelsior - Vitesse
Zaterdag 13 augustus 18:45 | Go Ahead Eagles - PSV 20:00 | FC Utrecht - SC Cambuur 20:00 | FC Emmen - RKC Waalwijk 21:00 | Feyenoord - SC Heerenveen
Zondag 14 augustus 12:15 | FC Volendam - NEC 14:30 | Ajaks - FC Groningen 14:30 | FC Twente - Fortuna Sittard 16:45 | Sparta - AZ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord speelt vanmiddag een oefenwedstrijd af in De Kuip. De Rotterdammers trappen om 13:00 uur af tegen FC Dordrecht, zo meldt 1908.nl. De wedstrijd tussen Feyenoord en de club uit de Keuken Kampioen Divisie is besloten en er zijn dan ook geen supporters welkom. Het duel is niet live te volgen via YouTube.
Feyenoord bereidt zich op deze manier voor op het nieuwe Europese seizoen. De spelersgroep kan hierdoor alvast wennen aan het spelen van meerdere duels per week. Trainer Arne Slot liet tijdens de start van de voorbereiding weten dat er in de maand augustus een aantal oefenwedstrijden afgewerkt gaan worden.
"Zodat wanneer die fase aanbreekt, we ook klaar zijn om dat aan te kunnen'', vertelde Slot juli in gesprek met RTV Rijnmond. ''Vorig jaar moesten we dat programma al na vier weken aankunnen, dus moesten we in week twee en drie van de voorbereiding dat oefenprogramma al aanbieden." De loting voor de Europa League is op 26 augusts en de eerste groepswedstrijd staat op 8 september in de agenda. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze selectie kan zo veel gaan opleveren, die leeftijden: Danilo (23) Szymanski (23) Pedersen (22) Lopez (22) Geertruida (22) Wieffer (22) Bassett (21) Gimenez (21) Kokcu (21) Timber (21) Hartman (21) Walemark (20) Taabouni (20) Jansen (20) Valk (20) Naujoks (20) Benita (18) Kleijn (17) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord Dordrecht nu oefenduel Feyenoord: Marciano, Jahanbakhsh, Bassett, Taabouni, Toornstra, Benita, Hartman, Dermane, Naujoks, Valk, Van der Zeeuw |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
3-0 ofzo is de tussenstand |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5-0 Feyenoord heeft in een besloten oefenduel met 5-0 gewonnen van FC Dordrecht. Coach Arne Slot liet in de wedstrijd in De Kuip tegen de eerstedivisionist reserves en jeugdspelers in actie komen. Cole Bassett opende de score voor de Rotterdammers. Daarna scoorde Alireza Jahanbakhsh in de eerste helft nog twee keer, de eerste uit een strafschop, de tweede uit een vrije trap. In de tweede helft waren Noah Naujoks en Aliou Baldé nog trefzeker.
Feyenoord neemt het zaterdag in de Eredivisie thuis in de Kuip op tegen sc Heerenveen. De ploeg van Slot staat door de 5-2-zege op Vitesse bovenaan. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Blij dat Slot Baldé kennelijk nog serieus neemt; hij scoorde onlangs ook nog 2x in een oefenwedstrijd. Leen die jongen uit in de eredivisie, en begeleid hem dan goed, zou ik zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door Nick4F -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2022 - 11:28 schreef Stylzz het volgende:Deze selectie kan zo veel gaan opleveren, die leeftijden: Danilo (23) Szymanski (23) Pedersen (22) Lopez (22) Geertruida (22) Wieffer (22) Bassett (21) Gimenez (21) Kokcu (21) Timber (21) Hartman (21) Walemark (20) Taabouni (20) Jansen (20) Valk (20) Naujoks (20) Benita (18) Kleijn (17) Robert Lewandowski 33 voor 45M€ naar Barcelona. Het gaat gelukkig dus nog altijd om de kwaliteit en niet de leeftijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2022 - 17:11 schreef Leuv het volgende:[..] Robert Lewandowski 33 voor 45M€ naar Barcelona. Het gaat gelukkig dus nog altijd om de kwaliteit en niet de leeftijd. Meest zinloze opmerking van de dag, tnx |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Leuv heeft een beetje last van de warmte denk ik. Neem een lekker biertje en je ziet het allemaal weer positief in! Proost Leuv! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan komt er een hittegolf aan, dat beloofd wat |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Even wegdromen...stel Slot maakt er weer een leuk team van en we komen goed door de groepsfase EL en we pakken nog een extra ronde en we eindigen bij de eerste 2 van de competitie en wie weet nog wat met de beker, dan maken we volgend seizoen financieel een megaklapper. ten eerst CL=kassa, ten tweede staat er weer enorm veel kapitaal op het veld (zomaar 60-100M). Natuurlijk veel als als, maar zo onrealistisch is het nou ook weer niet.
Ms ik ook een beetje last van de warmte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2022 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De huidige selectie zonder de nog komende spelers is 123,30 mln. waard… |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: ik bedoel dan meer spelers die je gaat verkopen, dat zal toch niet weer de hele selectie zijn. Maar zo'n 4-5 spelers (70M-100M). Dan ga je echt voortbouwen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2022 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We zijn 1,623 miljard rijker dan Barcelona yeaahhhhh |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Spelers die het in mijn optiek niet gaan redden dit seizoen of het niveau niet hebben (natuurlijk voorbarig allemaal bla bla): - Rasmussen - Idrissi - Ali - Walmark (verhuren) - Pedersen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft pedersen het verleden seizoen niet goed gedaan ? Rasmussen heb je pas een keer gezien op zijn positie Ali weet ik niet Walmark indien mogelijk ja verhuren kan wat worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Pedersen was goed….Tot januari. Daarna stokte het. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 14 augustus 2022 - 17:22 schreef piet de paler het volgende:Heeft pedersen het verleden seizoen niet goed gedaan ? Rasmussen heb je pas een keer gezien op zijn positie Ali weet ik niet Walmark indien mogelijk ja verhuren kan wat worden Rasmussen heeft zowel tegen Vitesse als Heerenveen op zijn eigen positie gespeeld. En beide keren ver ondermaats. |
|
|
|