BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 oktober 2022 - 17:18   quote  deeplink  
Duidelijk is dat Kokcu de belangrijkste speler is. Szymanski zit in de buurt. Het verschil kan verklaard worden doordat Kokcu de standaardsituaties doet denk ik. Dus het belang van die 2 wordt hiermee nog eens onderstreept.

Danilo is doelgericht, maar doet verder niet mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2022 door T-FeYeN00rD --
bijft007
 bijft007 - dinsdag 25 oktober 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Vergeet traunert nie, samen met kokcu de eersten die slot inhet elftal zet, zover is symanski nog niet, vind szymanski nog wel vrij wisselvallig, wat te verklaren is door zn type spel, wel uiteraard een van de spelers waarvoor je stadion gaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 oktober 2022 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2022 - 17:57 schreef bijft007 het volgende:
Vergeet traunert nie, samen met kokcu de eersten die slot inhet elftal zet, zover is symanski nog niet, vind szymanski nog wel vrij wisselvallig, wat te verklaren is door zn type spel, wel uiteraard een van de spelers waarvoor je stadion gaat.
Klopt, bedoelde meer qua spelaandeel naar voren. Trauner/Hancko zijn m.i. net zo belangrijk voor het elftal, maar meer in verdedigend opzicht dan die andere 2.

En Szymanski legt relatief wat meer risico in zijn spel denk ik. Dat soort spelers is altijd net wat wisselvalliger.

Maar deze spelers zijn met Bijlow de kern van dit Feyenoord denk ik. Deze 5 horen m.i. altijd te spelen.
van geil
 van geil - dinsdag 25 oktober 2022 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2022 - 18:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt, bedoelde meer qua spelaandeel naar voren. Trauner/Hancko zijn m.i. net zo belangrijk voor het elftal, maar meer in verdedigend opzicht dan die andere 2.

En Szymanski legt relatief wat meer risico in zijn spel denk ik. Dat soort spelers is altijd net wat wisselvalliger.

Maar deze spelers zijn met Bijlow de kern van dit Feyenoord denk ik. Deze 5 horen m.i. altijd te spelen.
Ik zou er Geertruida als nummer 6 aan toe voegen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 25 oktober 2022 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2022 - 18:19 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik zou er Geertruida als nummer 6 aan toe voegen.
Het zou kunnen dat hij voor 3 posities de eerste reserve is op een gegeven moment. Maar inderdaad, als iemand er bij hoort is hij het.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 27 oktober 2022 - 22:29   quote  deeplink  
Binnen een week in twee competities de aansluiting laten glippen
MMM
 MMM - donderdag 27 oktober 2022 - 23:10   quote  deeplink  
Elftal vol kutjes helaas. Slappe hap. En te weinig voetballend vermogen.

Dan krijg je dit.
van geil
 van geil - donderdag 27 oktober 2022 - 23:11   quote  deeplink  
Lekker man
CobusIII
 CobusIII - donderdag 27 oktober 2022 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2022 - 18:19 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik zou er Geertruida als nummer 6 aan toe voegen.
?
van geil
 van geil - donderdag 27 oktober 2022 - 23:26   quote  deeplink  
100 procent.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 27 oktober 2022 - 23:27   quote  deeplink  
Het deed pijn aan de ogen..
MMM
 MMM - vrijdag 28 oktober 2022 - 08:24   quote  deeplink  
Geertruida moet gewoon weer naar de rechtsbackpositie, al is het alleen maar om die waardeloze Pedersen op de bank te houden.

Hopen, hopen dat je de 3 Eredivisie potjes voor de winterstop wint en dan de markt op voor een 6. Die moet ook haast wel komen, niets doen is geen optie lijkt mij. Daarmee hoop ik dat er wat meer balans komt maar vraag me af of dit ook meteen het probleem in de voorhoede op kan lossen.

Ik heb steeds meer het idee dat daar gewoon belabberd ingekocht is. Jahanbakhsh, Dilrosun, Danilo voegen niks toe. Dat zijn ook 3 spelers die een leeftijd hebben waarbij ze er moeten staan. Anders is het gewoon klaar.

Walemark is misschien nog te vroeg om af te schrijven maar laat het ook niet zien, al is het ook lastig steeds 20/30 minuutjes. Paixão en Gimenez kunnen we nog geen oordeel over hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 oktober 2022 - 08:41   quote  deeplink  
Geertruida vind ik niet echt vooruitgang boeken. Het blijft sloom, afwezig en is op rechtsback de beste optie wellicht, maar brengt daar aanvallend weinig verrassing en verdedigend geen zekerheid.
kriebel70
 kriebel70 - vrijdag 28 oktober 2022 - 10:51   quote  deeplink  
geertruida moet gewoon door geselecteerd worden , sloop , staat stil , ziet nu zelfs in de aanval het spel niet meer . maar er konden er nog wel een paar uit hoor , en dat het langs de lijn niet gezien werd zegt erg veel .
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 oktober 2022 - 12:11   quote  deeplink  
Wat is dan de opstelling die we graag willen zien?
Bijlow
Hancko/ Trauner ???????!????????????
????????? koczu ????????????????????
?????????? Gimenz/ of Danillo

Optie
Bijvoegen Paxao/ Buillade/ Hartjes/ Simanski, Wiefer??????????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2022 door piet de paler --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 oktober 2022 - 14:10   quote  deeplink  
En kunnen we (als club) eens echt wat gaan doen tegen de teringzooi bij elke Europese wedstrijd. Elke keer is het raak. Het moment dat er gewoon helemaal geen uitsupporters meer mee gaan, komt steeds dichterbij. En het klinkt steeds minder onlogisch.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 28 oktober 2022 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 12:11 schreef piet de paler het volgende:
Wat is dan de opstelling die we graag willen zien?
Bijlow
Hancko/ Trauner ???????!????????????
????????? koczu ????????????????????
?????????? Gimenz/ of Danillo

Optie
Bijvoegen Paxao/ Buillade/ Hartjes/ Simanski, Wiefer??????????
Szymanski en Gimenez zou ik momenteel ook elke keer opstellen. Onze Pool en Kokcu zijn de kern van Feyenoord in balbezit. Die wil ik bij elkaar in de buurt zien spelen. En Gimenez heeft veel meer potentieel dan Danilo. Laat hem dan maar gewoon in ieder geval tot de winterstop staan. En ook niet na 60 minuten al wisselen. In die jongen is geïnvesteerd, veel meer aanvalsleider.

Rechtsachter Geert/Pedersen afhankelijk van de tegenstander.

Linksachter Hartman/Hancko afhankelijk van de tegenstander. Lopez heeft niet het niveau, dan eigen jeugd eerst.

Op het middenveld Geert/Timber/Wieffer afhankelijk van de tegenstander/vorm.

Voorin naast Gimenez waarschijnlijk Dilrosun vanaf links, de enige die nog wel eens wat klaar speelt, al loopt hij er als een dooie bij. Op rechts Walemark/Ali afhankelijk van de tegenstander/vorm.

Paixao/Bullaude zijn wildcards, die lijken wat tijd nodig te hebben, maar die zouden tzt problemen op kunnen lossen. Maar dat lijkt me pas na de winterstop. Overigens is dan ook Idrissi weer terug, die zou ook zomaar weer basisspeler kunnen zijn ipv Walemark/Ali.

Tegen Lazio speel je misschien eerder met Pedersen op rechts, Geert op het middenveld, Hancko op linksback (Rasmussen centraal), Ali op rechtsbuiten. Niet per se allemaal, maar het gaat om het idee. Tegen Cambuur, misschien met Geert op rechts, Timber of Wieffer op het middenveld en Walemark op rechtsbuiten.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 28 oktober 2022 - 14:30   quote  deeplink  
Nachtkaars.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 oktober 2022 - 14:32   quote  deeplink  
Ga er dadelijk een branden ......
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 28 oktober 2022 - 16:47   quote  deeplink  
Ik denk dat het puzzeltje dit seizoen niet meer gelegd gaat worden. Hopen dat we Europees voetbal gaan veiligstellen voor volgend jaar. Ik denk dat menigeen zich te veel heeft laten meeslepen door de mooie uitgaande transfers 60M-70M. Er zat best een grote marge van onzekerheid in van wat we hebben binnengehaald en wat we hebben gehuurd. Dat kan natuurlijk goed uitpakken, maar tot nu toe blijkt daar weinig van. Van de dit seizoen gekochte spelers gaan behoorlijk wat afvallen, van de gehuurde spelers wil je dat ze er meteen staan, want zijn volgend jaar ws weer weg, maar die staan er ook niet (te wisselvallig).
De vraag is of je er nog wat van kan smeden in de lange winterstop. Na gisteren heb ik daar grote twijfels over. Het is kwalitatief niet goed genoeg en het klikt onvoldoende samen.
Belangrijkste voorbeeld is het middenveld, daar is totaal geen chemie en er is een gebrek aan kwaliteit. In mijn beleving ga je dat niet meer rechtbreien dit seizoen. Voor volgend seizoen ben ik wel wat positiever gestemd omdat spelers meer gewend zijn aan hun omgeving en de gewenste spelstijl en je nog wat gerichte aankopen kan doen. Dit seizoen is schade beperken ben ik bang.
De hamvraag is dan wat er mis is gegaan? De scouting werd geprezen, maar ik begrijp niet zo goed waarom. Er is geen speler gehaald die het van nature in zich heeft om hoog en fel druk te zetten voor minimaal een uur per wedstrijd. Een van de speerpunten van het spel van Slot. Het lijkt toch weer allemaal lukraak te zijn aangekocht.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 oktober 2022 - 17:16   quote  deeplink  
8 weken de tijd om de puntjes op de i te gaan zetten
Schade beperkt houden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 november 2022 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2022 - 14:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
En kunnen we (als club) eens echt wat gaan doen tegen de teringzooi bij elke Europese wedstrijd. Elke keer is het raak. Het moment dat er gewoon helemaal geen uitsupporters meer mee gaan, komt steeds dichterbij. En het klinkt steeds minder onlogisch.
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-moet-tonnen-schade-betalen-aan-sturm-graz
VVout
 VVout - vrijdag 11 november 2022 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Man man, zoek die gasten nou toch eens op en stel ze verantwoordelijk. Moeten nu zo zachtjes aan al een boekwerk aan beelden beschikbaar zijn waar ze steeds weer opduiken, met onderliggende documentatie van kaartverkoop en bepaalde diensten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 november 2022 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2022 - 14:36 schreef VVout het volgende:

[..]

Man man, zoek die gasten nou toch eens op en stel ze verantwoordelijk. Moeten nu zo zachtjes aan al een boekwerk aan beelden beschikbaar zijn waar ze steeds weer opduiken, met onderliggende documentatie van kaartverkoop en bepaalde diensten.
Zou je zeggen ja.
van geil
 van geil - vrijdag 11 november 2022 - 16:48   quote  deeplink  
We staan 2de
Overwinteren Europees.
Maar voor mijzelf vind ik het echt n KUTseizoen.
Heb echt de balen van het bizar slechte spel.

Vandaag maakt alles goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2022 door van geil --
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 11 november 2022 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2022 - 16:48 schreef van geil het volgende:
We staan 2de
Overwinteren Europees.
Maar voor mijzelf vind ik het echt n KUTseizoen.
Heb echt de balen van het bizar slechte spel.
Soort F. De Boer seizoen
MMM
 MMM - zondag 13 november 2022 - 21:05   quote  deeplink  
Eerste in de competitie, eerste in de EL.

Het kan en moet zeker nog beter maar ik denk dat we dit allemaal niet verwacht hadden in augustus. Nu 6 weken de tijd om de boel bij te schaven.

Met een fijn gevoel de winterstop in.
CobusIII
 CobusIII - zondag 13 november 2022 - 21:10   quote  deeplink  
Bij mij blijft het gevoel eigenlijk hetzelfde....ik denk nog steeds dat we derde worden en dat het voetballend nog veel beter moet. Dat was ook mijn verwachting. het is wel fijn dat we nu bovenaan staan en door zijn in de EL. Dat is goed voor de club. Maar je kan niet zeggen dat het voetballend gezien een feest is. Ik hoop dat Slot in de winterstop de puntjes op de i kan zetten, zodat er misschien toch een verrassing komt dit seizoen.
MMM
 MMM - zondag 13 november 2022 - 21:10   quote  deeplink  
Meeste goals na hoge verovering:

Feyenoord: 10
PSV: 5
Ajax: 3
AZ: 3
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 november 2022 - 12:49   quote  deeplink  
Hajduk, Stade Rennes en Emmen de oefenwedstrijden
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2022 - 14:23   quote  deeplink  
Leo Sauer, 16 jaar speelt mee en scoort
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2022 - 14:25   quote  deeplink  
Slory ook in t veld
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 10 december 2022 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2022 - 14:23 schreef Stylzz het volgende:
Leo Sauer, 16 jaar speelt mee en scoort
Gelukkig geen Leo sawyer ( kon alleen zingen ) maar oostende staat 13 e in Belgie.
Maar wel leuk
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2022 - 15:14   quote  deeplink  
Bij ons ook niet echt een top opstelling.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 december 2022 - 17:29   quote  deeplink  
Live op YouTube tegen Strasbourg

Opstelling Feyenoord
Marciano; Benita, Wieffer, Hancko, Hartman, Karim, Bullaude, Kökcü, Wålemark, Dilrosun, Sauer.

Wissels Feyenoord
Wellenreuther, Berger, Pedersen, Rasmussen, Lopez, Kleijn, Timber, Taabouni, Milambo, Alireza, Paixão, Gimenez, Slory.
VVout
 VVout - donderdag 15 december 2022 - 14:31   quote  deeplink  

https://youtu.be/1EG5jh5uPWs
VVout
 VVout - donderdag 15 december 2022 - 19:40   quote  deeplink  
Vriendschappelijke wedstrijden deze maand

16 December / Stade Rennais - Feyenoord
23 December / Feyenoord - Go Ahead
28 December / Feyenoord - Emmen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2022 door VVout --
van geil
 van geil - vrijdag 16 december 2022 - 18:45   quote  deeplink  
verloren
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 16 december 2022 - 18:50   quote  deeplink  
We hebben het hele weekend om ons bij elkaar te rapen....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 december 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Gezien. T was oké tot Ali erin kwam
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 16 december 2022 - 23:40   quote  deeplink  
Nog opvallende spelers? Zit er bij bijvoorbeeld Gimenez verbetering in?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2022 - 07:16   quote  deeplink  
Was niet echt waar te nemen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2022 - 08:50   quote  deeplink  
Een assist op Kökcü was het enige hoogtepunt volgens mij
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2022 - 09:14   quote  deeplink  
Ja volgens mij ook. Camera was voor de rest dusdanig ruk dat Kökcü op Pedersen leek
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2022 - 09:21   quote  deeplink  
Hahaha ja fel zonnetje vol in de lens
van geil
 van geil - zaterdag 17 december 2022 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 december 2022 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
Gezien. T was oké tot Ali erin kwam
Volgens Slot bewees hij deze wedstrijd maar weer eens waarom hij niet weg mag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2022 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2022 - 10:46 schreef van geil het volgende:

[..]

Volgens Slot bewees hij deze wedstrijd maar weer eens waarom hij niet weg mag.
Politiek correct antwoord van Slot
bijft007
 bijft007 - zaterdag 17 december 2022 - 11:16   quote  deeplink  
Hoe ik er tegenaan kijk is dat hij gewoon ali verdedigt, zeker als mens, werkt hard, en prima kerel in groep, maar mocht n panathinaikos of andere club zich melden en doorzetten gaan ze er echt niet voorliggen hoor, dan alleen de vraag wat ali zelf wil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 december 2022 door bijft007 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 december 2022 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2022 - 11:16 schreef bijft007 het volgende:
Hoe ik er tegenaan kijk is dat hij gewoon ali verdedigt, zeker als mens, werkt hard, en prima kerel in groep, maar mocht n panathinaikos of andere club zich melden en doorzetten gaan ze er echt niet voorliggen hoor, dan alleen de vraag wat ali zelf wil
Eens
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2022 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2022 - 10:46 schreef van geil het volgende:

[..]

Volgens Slot bewees hij deze wedstrijd maar weer eens waarom hij niet weg mag.
Was uitstekend in staat alle balken in te leveren

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0947470