BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 december 2022 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2022 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Was uitstekend in staat alle balken in te leveren
Alle ballen ook
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 17 december 2022 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2022 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Was uitstekend in staat alle balken in te leveren
Alireza Jahanbalk?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 december 2022 - 13:52   quote  deeplink  
Ali zou zelf ook eens door moeten krijgen dat ie bij Feyenoord niet verder komt.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 17 december 2022 - 15:50   quote  deeplink  
Ik kom ook niet vooruit op m'n werk, blijf lekker zitten.
van geil
 van geil - zaterdag 17 december 2022 - 15:53   quote  deeplink  
Bevalt mij ook prima, als zakkenvuller.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 17 december 2022 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 december 2022 - 15:53 schreef van geil het volgende:
Bevalt mij ook prima, als vakkenvuller.
Wel met de etiketjes naar voren hé!
MMM
 MMM - dinsdag 20 december 2022 - 11:19   quote  deeplink  
https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/honderd-blije-gasten-bij-hartverwarmend-kerstdiner-in-de-kuip---191222

Heel mooi!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 14:08   quote  deeplink  
Wedstrijd tegen Emmen vooralsnog niet best
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 14:14   quote  deeplink  
Goaltje wel aardig
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 14:18   quote  deeplink  
Tweede goal ook oké
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 14:23   quote  deeplink  
Opbouw vanuit achter. Ai Ai ai
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 14:35   quote  deeplink  
Timber stuk. Ik hoor gejuich uit woonkamers
MMM
 MMM - woensdag 28 december 2022 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 14:35 schreef Stylzz het volgende:
Timber stuk. Ik hoor gejuich uit woonkamers
Gaat lekker zo qua blessures.. Hopelijk valt het mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 december 2022 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 14:35 schreef Stylzz het volgende:
Timber stuk. Ik hoor gejuich uit woonkamers
Hij begint juist steeds beter te worden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 15:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij begint juist steeds beter te worden.
Eens
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 15:32   quote  deeplink  
Pedersen is echt slecht aan de bal
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 15:34   quote  deeplink  
Eh Idrissi is een mannetje
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 15:32 schreef Stylzz het volgende:
Pedersen is echt slecht aan de bal
Haha en dan deze goal
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 15:45   quote  deeplink  
Gimenez met prima voorbereiding
DMD
 DMD - woensdag 28 december 2022 - 15:54   quote  deeplink  
Wieffer weer uitstekend op beide posities, die is gewoon veel beter dan timber en hoort in de basis.

Zal mij niks verbazen dat taabouni de opvolger van kokcu wordt. Die wordt door slot nu al een tijdje gebruikt in dezelfde rol als kokcu en begint echt steeds beter te spelen. Die jongen heeft zo een fijne techniek.

Niet normaal dat we er 1 hebben kunnen kopen voor 500k en de ander gratis hebben kunnen oppikken uit alkmaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 december 2022 door DMD --
CobusIII
 CobusIII - woensdag 28 december 2022 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 14:35 schreef Stylzz het volgende:
Timber stuk. Ik hoor gejuich uit woonkamers
Niks aan het handje...we hebben Toubaani en Wieffer achter de hand. Ik hoorde dat de laatste prima speelde tegen Emmen en in Toubaani zit veel voetbal...
CobusIII
 CobusIII - woensdag 28 december 2022 - 15:55   quote  deeplink  
DMD, je bent me net voor...;-)
DMD
 DMD - woensdag 28 december 2022 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 15:55 schreef CobusIII het volgende:
DMD, je bent me net voor...;-)
Haha ik las het net ;)! Roep al een tijdje dat Wieffer onderschat wordt en echt zoveel meer potentie heeft dan timber. Die jongen straalt zoveel rust en zelfvertrouwen uit en laat dat voortvloeien in zijn manier van voetballen.

Zelfde met Taabouni, dat is echt een ruwe diamant.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 december 2022 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 15:54 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Niks aan het handje...we hebben Toubaani en Wieffer achter de hand. Ik hoorde dat de laatste prima speelde tegen Emmen en in Toubaani zit veel voetbal...
Emmen had een dagje verlof.
Niemand speelde prima
CobusIII
 CobusIII - woensdag 28 december 2022 - 16:09   quote  deeplink  
De Timber van de eerste seizoenshelft is vervangbaar, dus geen paniek..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 december 2022 - 17:54   quote  deeplink  
Als Timber er langer uitligt moet je misschien ook op het middenveld iemand erbij hebben. Was al wat dunbezet. Was (nog) geen dragende speler zoals Trauner dat is, maar hij speelde wel alles. En zijn mogelijke vervangers hebben ook nog alles te bewijzen. Wieffer zou er misschien kunnen staan, maar wat zit er verder nog achter? Die in ook in een wat meer verdedigende rol kunnen spelen.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 28 december 2022 - 17:58   quote  deeplink  
Geertruida voor noodgevallen of Hancko...maar zoals eerder gezegd, een echte 6 hebben we vergeten te halen. Anders ander systeem gaan spelen...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 28 december 2022 - 18:01   quote  deeplink  
Wellicht, maar die jongens zijn ook al eerste keus op hun huidige posities. En nog belangrijker geworden daar vanwege het wegvallen van Trauner. Maar goed, we wachten het wel af. Anders moet Karim zijn voetbalschoenen maar weer aantrekken. ;)
kenny
 kenny - woensdag 28 december 2022 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 15:54 schreef DMD het volgende:
Wieffer weer uitstekend op beide posities, die is gewoon veel beter dan timber en hoort in de basis.

Zal mij niks verbazen dat taabouni de opvolger van kokcu wordt. Die wordt door slot nu al een tijdje gebruikt in dezelfde rol als kokcu en begint echt steeds beter te spelen. Die jongen heeft zo een fijne techniek.

Niet normaal dat we er 1 hebben kunnen kopen voor 500k en de ander gratis hebben kunnen oppikken uit alkmaar.
eens , wiefer ipv trauner is prima met geert als 2e man voor die positie , ff afwachten wat timber heeft , taabouni timmert aardig aan de weg maar ik denk beter een middenvelder erbij halen , middenveld is slecht bezet
CobusIII
 CobusIII - woensdag 28 december 2022 - 18:10   quote  deeplink  
Toubaani, Wieffer, Kokcu, Timber, Szymanski, Bullaude, daarnaast heb je nog wat uit de jeugd dat aan de deur klopt en tot slot heb je spelers als Dilrosun, Geertruida die ook nog op het middenveld kunnen spelen. Dan kan je toch niet zeggen dat we dun bezaaid zijn op het middenveld. Je kan je wel afvragen of er genoeg variatie in spelers is gehaald op het middenveld. Echt goede controleurs zitten er niet bij. Weeffoutje bij de samenstelling/scouting begin van het jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 december 2022 door CobusIII --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 28 december 2022 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 17:58 schreef CobusIII het volgende:
Geertruida voor noodgevallen of Hancko...maar zoals eerder gezegd, een echte 6 hebben we vergeten te halen. Anders ander systeem gaan spelen...
En dan is Hancko ook nog erg blessuregevoelig.
kenny
 kenny - woensdag 28 december 2022 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 18:10 schreef CobusIII het volgende:
Toubaani, Wieffer, Kokcu, Timber, Szymanski, Bullaude, daarnaast heb je nog wat uit de jeugd dat aan de deur klopt en tot slot heb je spelers als Dilrosun, Geertruida die ook nog op het middenveld kunnen spelen. Dan kan je toch niet zeggen dat we dun bezaaid zijn op het middenveld. Je kan je wel afvragen of er genoeg variatie in spelers is gehaald op het middenveld. Echt goede controleurs zitten er niet bij. Weeffoutje bij de samenstelling/scouting begin van het jaar.
bullaude en taabouni te ligt , geertruida en dilrosun zijn totaal geen middenvelders heeft slot wel geprobeerd maar is hier vlug vanaf gestapt
hou je wiefer kokcu timber en szymanski over dat zijn 4 volwaardige middenvelders voor 3 posities , tel daar bij op dat timber misschien al geblesseerd is en je wiefer als RcV wil opstellen nou tel uit je winst

inderdaad dat ze geen goede 6 gehaald hebben als vervanger van ausners is een foutje maar daar kan je in januari een goede voor halen lijkt mij en dat is ook nodig
Leuv
 Leuv - donderdag 29 december 2022 - 10:18   quote  deeplink  
Ik snap die Slot ook werkelijk niet. Hij doet het goed in de pers maar ik zie het elftal niet groeien maar vooral de basis waar hij mee speelt kan mij niet boeien. Hij geeft maar de voorkeur aan spelers die het vertrouwen naar mijn beperkte mening al lang verspeeld hebben. Hij zou eens simpel moeten denken en een spits een spits laten zijn, een rechtsback een rechtsback enzovoort.
Wie bedenkt het nou met Dilrosun of Paixão in de spits en Rasmussen als rechter centrale verdediger ? Sorry hoor maar dan snap je het werkelijk niet en heb je zomaar 2 maand vergooid met iets dat niet werkt. Bij druk zetten en een klein veld kan het misschien maar speel je tegen een betere tegenstander waarbij automatisch het speelveld groter wordt dan zal je de tekortkomingen gaan zien. Kunnen we niet gewoon afscheid gaan nemen van die Slot en Bosz aantrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2022 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 december 2022 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2022 - 10:18 schreef Leuv het volgende:
Ik snap die Slot ook werkelijk niet. Hij doet het goed in de pers maar ik zie het elftal niet groeien maar vooral de basis waar hij mee speelt kan mij niet boeien. Hij geeft maar de voorkeur aan spelers die het vertrouwen naar mijn beperkte mening al lang verspeeld hebben. Hij zou eens simpel moeten denken en een spits een spits laten zijn, een rechtsback een rechtsback enzovoort.
Wie bedenkt het nou met Dilrosun of Peixao in de spits en Rasmussen als rechter centrale verdediger ? Sorry hoor maar dan snap je het werkelijk niet en heb je zomaar 2 maand vergooid met iets dat niet werkt. Bij druk zetten en een klein veld kan het misschien maar speel je tegen een betere tegenstander waarbij automatisch het speelveld groter wordt dan zal je de tekortkomingen gaan zien. Kunnen we niet gewoon afscheid gaan nemen van die Slot en Bosz aantrekken.
Peixao is toch een lekkere chinese groente?
Leuv
 Leuv - donderdag 29 december 2022 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2022 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Peixao is toch een lekkere chinese groente?
Wat jij wil.
Leuv
 Leuv - donderdag 29 december 2022 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 19:56 schreef kenny het volgende:

[..]

bullaude en taabouni te ligt , geertruida en dilrosun zijn totaal geen middenvelders heeft slot wel geprobeerd maar is hier vlug vanaf gestapt
hou je wiefer kokcu timber en szymanski over dat zijn 4 volwaardige middenvelders voor 3 posities , tel daar bij op dat timber misschien al geblesseerd is en je wiefer als RcV wil opstellen nou tel uit je winst

inderdaad dat ze geen goede 6 gehaald hebben als vervanger van ausners is een foutje maar daar kan je in januari een goede voor halen lijkt mij en dat is ook nodig
Te ligt ja ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 december 2022 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2022 - 13:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat jij wil.
Niet mokken lekker wokken
piet de paler
 piet de paler - donderdag 29 december 2022 - 17:54   quote  deeplink  
Krijgen een nieuwe competitie volgend jaar
020 rommelt, psv verkoopt zijn beste speler, denk ook dat de pony club spelers gaat verkopen aan 020 of ponyclub.
Wij verkopen Alireza..............en Marciano, en ook nog even Azarkan

Met een gerichte aankoop denk ik dat de schaal echt kan ( moet je wel,gefocust blijven )

Er voor gaan Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2022 door piet de paler --
Leuv
 Leuv - donderdag 29 december 2022 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2022 - 17:54 schreef piet de paler het volgende:
Krijgen een nieuwe competitie volgend jaar
020 rommelt, psv verkoopt zijn beste speler, denk ook dat de pony club spelers gaat verkopen aan 020 of ponyclub.
Wij verkopen Alireza..............en Marciano, en ook nog even Azarkan

Met een gerichte aankoop denk ik dat de schaal echt kan ( moet je wel,gefocust blijven )

Er voor gaan Feyenoord
Ik moet het allemaal eerst nog maar eens zien. Eind januari kunnen we beter de balans opmaken.
Wat ik nu zie met de oefenpartijtjes die gespeeld zijn kan ik niet echt zeggen dat ze progressie maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 december 2022 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2022 - 17:54 schreef piet de paler het volgende:
Krijgen een nieuwe competitie volgend jaar
020 rommelt, psv verkoopt zijn beste speler, denk ook dat de pony club spelers gaat verkopen aan 020 of ponyclub.
Wij verkopen Alireza..............en Marciano, en ook nog even Azarkan

Met een gerichte aankoop denk ik dat de schaal echt kan ( moet je wel,gefocust blijven )

Er voor gaan Feyenoord
Psv haald Karlsson op bij AZ ,draaid nu nog wat stroef na zijn blessure
maar was vorig en het seizoen daarvoor niet minder dan Gakpo.
kenny
 kenny - donderdag 29 december 2022 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2022 - 17:54 schreef piet de paler het volgende:
Krijgen een nieuwe competitie volgend jaar
020 rommelt, psv verkoopt zijn beste speler, denk ook dat de pony club spelers gaat verkopen aan 020 of ponyclub.
Wij verkopen Alireza..............en Marciano, en ook nog even Azarkan

Met een gerichte aankoop denk ik dat de schaal echt kan ( moet je wel,gefocust blijven )

Er voor gaan Feyenoord
als trauner en timber (gerucht gebroken middenvoets beentje)niet geblesseerd waren had ik er nog wel in geloofd , nu wordt het een moeilijk verhaal natuurlijk moet feyenoord nu de markt op maar haal je buitenlanders die hebben ook tijd nodig om aan te passen

feyenoord moet er zeker voor gaan en laten we hopen dat het gaat lukken , zou fantastisch zijn om die CL miljoenen bij te gaan schrijven
Bowie
 Bowie - donderdag 29 december 2022 - 19:08   quote  deeplink  
Ben 't met je eens Piet.
Heb die oefenwedstrijdjes gezien en het ziet er gewoon goed uit.
Walemark komt los. Dilrosun was ik niet zo van overtuigd in het begin, maar dit gaat een heel stabiele speler worden met heel veel assists. En dan hebben we nu al 3 spitsen, voor ieder soort wedstrijd een eigen spits. Thuis rammen met Giminez. Uit, en dan vooral de toppers en Europees gaan de snelle Brazilianen scoren.
Middenveld staat, mocht Timber er ff uit zijn dan staat Wieffer er, en gaan we er mi niet op achteruit.
Achterin is stabiel, ook zonder Trauner.
Hancko is al een beest en gaat alleen nog maar meer beest worden.
Respect voor Hartman. Over een half jaar zijn we Malacia helemaal vergeten.
Bylow gaat na WK weinig tot niks meer doorlaten.
Rasmussen gaat Trauner vervangen, met steeds beter wordende Geertruida hoewel rechtsback deels in de rol van opbouw vanuit rechts.

En dan op de bank voldoende spelers om wedstrijden te doen kantelen. Twee van de 3 spitsen, Idrissi, Boulade, Alizera plus snel ontwikkelende Lopez, bevalt me zeer centraal achterin met zijn heerlijke pass.
Komt er ook nog versterking bij de komende weken.

Kortom Kameraden. Als er een mogelijkheid is om écht snel door te groeien. dan is het komende maanden. Als je kampioen wordt, dan gloren opeens de miljoenen van de CL en dan is de club al op het niveau waar we vorig seizoen nog 4 jaar voor nodig dachten te hebben.

Te Kloese zie het deze week al in VI dat er Europees gezien opeens heel anders naar Feyenoord wordt gekeken door de finaleplaats. Volgens hem gaan er nu al deuren open die voorheen dicht bleven.

Samen met een aanstaand kampioenschap, zijn we opeens weer de topclub die we ooit waren!!!
Leuv
 Leuv - donderdag 29 december 2022 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2022 - 19:08 schreef Bowie het volgende:
Ben 't met je eens Piet.
Heb die oefenwedstrijdjes gezien en het ziet er gewoon goed uit.
Walemark komt los. Dilrosun was ik niet zo van overtuigd in het begin, maar dit gaat een heel stabiele speler worden met heel veel assists. En dan hebben we nu al 3 spitsen, voor ieder soort wedstrijd een eigen spits. Thuis rammen met Giminez. Uit, en dan vooral de toppers en Europees gaan de snelle Brazilianen scoren.
Middenveld staat, mocht Timber er ff uit zijn dan staat Wieffer er, en gaan we er mi niet op achteruit.
Achterin is stabiel, ook zonder Trauner.
Hancko is al een beest en gaat alleen nog maar meer beest worden.
Respect voor Hartman. Over een half jaar zijn we Malacia helemaal vergeten.
Bylow gaat na WK weinig tot niks meer doorlaten.
Rasmussen gaat Trauner vervangen, met steeds beter wordende Geertruida hoewel rechtsback deels in de rol van opbouw vanuit rechts.

En dan op de bank voldoende spelers om wedstrijden te doen kantelen. Twee van de 3 spitsen, Idrissi, Boulade, Alizera plus snel ontwikkelende Lopez, bevalt me zeer centraal achterin met zijn heerlijke pass.
Komt er ook nog versterking bij de komende weken.

Kortom Kameraden. Als er een mogelijkheid is om écht snel door te groeien. dan is het komende maanden. Als je kampioen wordt, dan gloren opeens de miljoenen van de CL en dan is de club al op het niveau waar we vorig seizoen nog 4 jaar voor nodig dachten te hebben.

Te Kloese zie het deze week al in VI dat er Europees gezien opeens heel anders naar Feyenoord wordt gekeken door de finaleplaats. Volgens hem gaan er nu al deuren open die voorheen dicht bleven.

Samen met een aanstaand kampioenschap, zijn we opeens weer de topclub die we ooit waren!!!
En toen ging de wekker.
Alles droog gehouden ?
Bowie
 Bowie - donderdag 29 december 2022 - 19:47   quote  deeplink  
En dat voor iemand die Slot wil inruilen voor Bosz.
Jouw wekker moet nog afgaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 december 2022 - 20:50   quote  deeplink  
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 december 2022 - 20:56   quote  deeplink  
Over een maand is de wereld heel anders
van geil
 van geil - donderdag 29 december 2022 - 21:03   quote  deeplink  
Ik schat in dat t dan 2023 is.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 december 2022 - 21:24   quote  deeplink  
En kan t zo maar ander weer zijn
MMM
 MMM - vrijdag 30 december 2022 - 10:40   quote  deeplink  
Pedersen en Benita dus voor de rechtsback positie
Geertruida naar centraal, Wieffer als back-up
Hancko en Rasmussen
Hartman en Lopez

Dat word m dan achterin. Niet ideaal en heel krap. Maar dan is er dus wel ruimte om een extra middenvelder te halen
Leuv
 Leuv - vrijdag 30 december 2022 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2022 - 10:40 schreef MMM het volgende:
Pedersen en Benita dus voor de rechtsback positie
Geertruida naar centraal, Wieffer als back-up
Hancko en Rasmussen
Hartman en Lopez

Dat word m dan achterin. Niet ideaal en heel krap. Maar dan is er dus wel ruimte om een extra middenvelder te halen
Toornstra

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0916469