|
|
ar
|
|
|
Extreem fit elftal. Kampioenschap is van ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aftellen en voorspellen? Vanaf 24-04
Feyenoord Tegenstander uit/thuis punten Fortuna U 3 β
Groningen T 3 β
Volendam T 3 β
Ajax U 1 βπ
Sparta U 3 β
RKC T 3 β
Cambuur U 3 β
Utrecht T 3 β
Excelsior U 3 GA Eagles T 3 Emmen U 1 Vitesse T 3 Punten 10 Eindstand 83 punten
Ajax Tegenstander uit/thuis punten Sparta T 3 β
Vitesse U 3 β
NEC T 3 β
Heerenveen U 1 β Feyenoord T 1 βπ
GA Eagles U 3 βπ
Fortuna T 3 β
Emmen T 3 β
PSV U 1 βπ
AZ T 1 Groningen U 3 Utrecht T 3 Twente U 1 Punten 8 Eindstand 70 punten
PSV Tegenstander uit/thuis punten Utrecht U 1 β
Twente T 3 β
RKC U 3 β
Cambuur T 3 β
Vitesse U 3 βπ
NEC U 3 β
Excelsior T 3 β
Volendam U 3 β
Ajax T 1 β Sparta U 3 Fortuna T 3 Heerenveen T 3 AZ U 1 Punten 10 Eindstand: 75 punten
AZ doet er even niet meer toe Tegenstander uit/thuis punten Cambuur T 3 β
Vitesse U 3 β
Groningen T 3 β
Twente U 1 βπ
Heerenveen T 3 βπ
Sparta T βπ
Fortuna U 3 β
RKC T 3 β
Ajax U 1 Emmen T 3 NEC U 3 PSV T 1 Punten 8 Eindstand 68 punten
Op koers. Doelsaldo ook bijna omgedraaid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het gaat een gevecht worden aankomend jaar. dan is het aanhaken of wegvallen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. Enorm knap Van Slot en Feyenoord, Had ik nooit verwacht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Haha, dat is de illusie van nederlandse clubs, je wordt leeggekocht. En vervolgens is het hopen op voltreffers op de transfermarkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We waren nu net juist leeg gekochtβ¦. En de basis is nu beterβ¦ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 20:43 schreef Scout2 het volgende:[..] Haha, dat is de illusie van nederlandse clubs, je wordt leeggekocht. En vervolgens is het hopen op voltreffers op de transfermarkt. Naar verluidt heb je daar diamanten ogen voor nodig, voltreffers op de transfermarkt. Duitse zelfs.. Hij zal eerst een paar vreselijk overprijsde missers moeten slijten, voor jullie aan voltreffers kunnen denken. Ik wens hem daar geen succes bij uiteraard ;) Wel bedankt voor de felicitaties btw |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
ja dat dus een leegekocht feyenoord is kampioen geworden, zoveel spelers er verkocht zijn na n succesvol seizoen is de afgl 20 jaar nie voorgekomen, alleen trauner geert bijlow en alireza pedersen bleven over van het veelal basis eftal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 april 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappig. AZ komt nu op 2 punten van Ajax. Over twee weken spelen ze tegen elkaar. Kan Ajax zo maar naar p4β¦ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 21:21 schreef Stylzz het volgende:Grappig. AZ komt nu op 2 punten van Ajax. Over twee weken spelen ze tegen elkaar. Kan Ajax zo maar naar p4β¦ Worden ze in dat geval daar Europees gezien gered door de finaleplek in de beker. Als het zo mocht uitpakken en PSV houdt de 2e plek vast is het alsnog EL toch ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 21:21 schreef Stylzz het volgende:Grappig. AZ komt nu op 2 punten van Ajax. Over twee weken spelen ze tegen elkaar. Kan Ajax zo maar naar p4β¦ AZ verzaakt meestal als het erop aankomt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 23 april 2023 - 21:38 schreef tomson het volgende:[..] Worden ze in dat geval daar Europees gezien gered door de finaleplek in de beker. Als het zo mocht uitpakken en PSV houdt de 2e plek vast is het alsnog EL toch ? Als Ajax vierde wordt en de beker verliest spelen ze conference |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Weet je dat zeker? Wie krijgt dan die overgebleven EL plaats? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is wat gisteren bij studio voetbal of ESPN gezegd werd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord CL PSV CL Bekerwinnaar EL nummer 3 EL Dus die van de beker lijkt me bij winst PSV naar de verliezer, of de nummer 4 te gaan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De verliezer van de beker krijgt niets, dus nummer 4 volgens mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Even opgezocht, t klopt wat je zei. Op de een of andere manier is er een EL ticket weg, we zouden er eerst een bij krijgen? Anyway, de nummer 4 geen EL. De nummer 3 ook niet meer, alleen als nummer 1 of 2 de beker wint.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 april 2023 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed dat NL nu beter gaat qua punten. Zeker voor ons, Feyenoord!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 24 april 2023 - 19:29 schreef van geil het volgende:[..] Even opgezocht, t klopt wat je zei. Op de een of andere manier is er een EL ticket weg, we zouden er eerst een bij krijgen? Anyway, de nummer 4 geen EL. De nummer 3 ook niet meer, alleen als nummer 1 of 2 de beker wint. Ah lekker voor ze π₯Ά |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
We staan toch in een mooi rijtje clubs Stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad, ook mooi dat ze ons als voorbeeld nemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuk om vast te stellen dat we serieus bekeken worden idd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Seizoenkaart verlengen of niet. Ik twijfel. Mede door die kut tijden elke keer weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2023 - 17:14 schreef ar het volgende:Seizoenkaart verlengen of niet. Ik twijfel. Mede door die kut tijden elke keer weer. Dito hier, we hebben nog ruim een week bedenktijd.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: We gaan er samen over nadenken maat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha okay, maar inderdaad met al die kuttijden mis je haast de helft van de thuiswedstrijden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 01 mei 2023 - 17:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha okay, maar inderdaad met al die kuttijden mis je haast de helft van de thuiswedstrijden Ja precies. Er is altijd wel iets dan. Maar eenmaal aanwezig is het weer super gezellig. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Daar mogen we dan ook trots op zijn! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die schaal zo snel mogelijk binnenhalen!!!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben er nog niet uit maar ik neig ernaar om nog een seizoen te nemen, anders ben je je plekke kwijt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aftellen en voorspellen? Vanaf 07-05
Feyenoord Tegenstander uit/thuis punten Fortuna U 3 β
Groningen T 3 β
Volendam T 3 β
Ajax U 1 βπ
Sparta U 3 β
RKC T 3 β
Cambuur U 3 β
Utrecht T 3 β
Excelsior U 3 β
GA Eagles T 3 Emmen U 1 Vitesse T 3 Punten 7 Eindstand 83 punten
Ajax Tegenstander uit/thuis punten Sparta T 3 β
Vitesse U 3 β
NEC T 3 β
Heerenveen U 1 β Feyenoord T 1 βπ
GA Eagles U 3 βπ
Fortuna T 3 β
Emmen T 3 β
PSV U 1 βπ
AZ T 1 β
Groningen U 3 Utrecht T 3 Twente U 1 Punten 7 Eindstand 70 punten
PSV Tegenstander uit/thuis punten Utrecht U 1 β
Twente T 3 β
RKC U 3 β
Cambuur T 3 β
Vitesse U 3 βπ
NEC U 3 β
Excelsior T 3 β
Volendam U 3 β
Ajax T 1 β Sparta U 3 β
Fortuna T 3 Heerenveen T 3 AZ U 1 Punten 7 Eindstand: 75 punten
AZ doet er even niet meer toe Tegenstander uit/thuis punten Cambuur T 3 β
Vitesse U 3 β
Groningen T 3 β
Twente U 1 βπ
Heerenveen T 3 βπ
Sparta T βπ
Fortuna U 3 β
RKC T 3 β
Ajax U 1 β
Emmen T 3 NEC U 3 PSV T 1 Punten 7 Eindstand 68 punten
Op koers. Doelsaldo ook bijna omgedraaid. Gimenez wordt topscorer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord gaat bij Emmen verliezen. Om Excelsior te pesten. Verdienen die Kralingers na vandaag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2023 - 18:57 schreef FR-Henk het volgende:Feyenoord gaat bij Emmen verliezen. Om Excelsior te pesten. Verdienen die Kralingers na vandaag. Ik herhaal...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tis dat het n Rotterdamse club is maar enorm treurig zulke stadions en entourage in eredivisie, al stik blij we daar geen kampioen zijn geworden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 mei 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2023 - 19:18 schreef bijft007 het volgende:Tis dat het n Rotterdamse club is maar enorm treurig zulke stadions en entourage in eredivisie, al stik blij we daar geen kampioen zijn geworden. Waarschijnlijk hadden we t stadion afgebroken en t veld in de fik gestoken. Achteraf jammer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Chris Woerts kondigde groot nieuws aan waar supporters van Feyenoord 'heel blij' van zouden worden. De oud-commercieel directeur bracht het nieuws dat algemeen directeur Dennis te Kloese Γ©n trainer Arne Slot de Rotterdamse club trouw blijven.
"Aan Te Kloese werd getrokken vanuit Mexico, maar hij blijft," vertelt Woerts in het praatprogramma Vandaag Inside. "Slot blijft ook trainer van Feyenoord volgend jaar. Al zijn wensen worden ingewilligd. Hij heeft al twee nieuwe spelers gehaald en ze zijn volop bezig met de opbouw voor volgend seizoen."
"Slot denkt ook: ik kan wel naar Engeland gaan, maar daar zijn dertien managers ontslagen dit jaar. Slot gaat zeker met Feyenoord de Champions League in. Kokcu gaat verkocht worden, maar de rest van de selectie blijft intact. Slot kiest voor nog één jaar bij Feyenoord." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik ook Werkelijk net π |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
In de lengte der dagen niet aan beginnen penis verlenginge hoor, is ook niet alles je mo pisse van die pisbakken hij continuu in het water valt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De hoofdscout van Feyenoord, Mark Ruijl, heeft bedankt voor de functie als Technisch Directeur bij ADO Den Haag. Afgelopen maandagavond meldde Chris Woerts nog dat er waarschijnlijk een akkoord was, maar dit blijkt niet waar. In een interview in het Algemeen Dagblad is te lezen dat de hoofdscout klaar is om mooie stappen te maken met Feyenoord.
"ADO is in de basis een speciale club voor mij, echter denk ik niet dat mijn visie hier nu past", vertelt Ruijl in het Algemeen Dagblad. "Daarnaast ben ik zeer op mijn plek bij de mooiste club van Nederland en ben ik dankbaar dat mijn CEO (Dennis te Kloese, red.) altijd zijn volste vertrouwen in mij heeft uitgesproken. Wij gaan binnen Feyenoord nog mooie stappen maken de komende tijd." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz