BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 juni 2023 - 13:41   quote  deeplink  
Nu to do list don ten kloese als er maar 1 buitenspeler weg gaat nog: dilrosun of ali van hand doen, zoals afgelopen halfjaar zou dat met afstand dilrosun moeten zijn,, en walemark evt verhuren,, rechts buiten en n links halen,, echt wel directe mogelijk (redelijk ervaren) vervanger kokcu, dan uiteraard nog n cv linkspoot voor backup hancko,, en n centrale cv voor backup trauner
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 juni 2023 - 13:43   quote  deeplink  
Of je moet Geert boven trauner cv zetten en rechtsback halen,, kasanwirjo extra multifunctionele keus voor centrum of rechtsback

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - zaterdag 10 juni 2023 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 13:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die op zeker. Timber ook in smiezen houden.
Hoop eigenlijk nog wel wat te zien voor die 8M maar idd. de druk er op houden bij hem.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 10 juni 2023 - 13:55   quote  deeplink  
Die moet je gewoon behouden, talent genoeg, laat hij bij vlagen zien vooral met bal aan de voet loopactie, alleen wat is zn beste positie nu, lijkt allemaal nog niet zo te passen, vond ik bij utrecht ook, goed kunnen voetballen is niet t probleem

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 juni 2023 door bijft007 --
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 10 juni 2023 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 13:41 schreef bijft007 het volgende:
Nu to do list don ten kloese als er maar 1 buitenspeler weg gaat nog: dilrosun of ali van hand doen, zoals afgelopen halfjaar zou dat met afstand dilrosun moeten zijn,, en walemark evt verhuren,, rechts buiten en n links halen,, echt wel directe mogelijk (redelijk ervaren) vervanger kokcu, dan uiteraard nog n cv linkspoot voor backup hancko,, en n centrale cv voor backup trauner
Ik verwacht dat Hancko ook vertrekt deze zomer.
MMM
 MMM - zaterdag 10 juni 2023 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 16:29 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Hancko ook vertrekt deze zomer.
8 miljoen plus 2 miljoen bonussen
tomson
 tomson - zaterdag 10 juni 2023 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 - 11:57 schreef kenny het volgende:
nu geen spelers meer laten gaan , selectie bijeen houden en een paar gerichte versterkingen ,
wel van onderaf gaan snijden , spelers als dilrosen , danilo en jahanbaks zien te verkopen bullaude en walemark verhuren
Bullaude zie ik liever in de Kuip blijven. Ventje is goed genoeg imo.
Die doelpunten bij onder 21 waren ook weer van grote klasse.
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 juni 2023 - 16:09   quote  deeplink  
In de Eredivisie worden vanaf volgend seizoen betere doellijn- en buitenspelcamera's gebruikt, zo is maandag bekendgemaakt. Daarmee kan nog nauwkeuriger worden bepaald of de bal de doellijn is gepasseerd en of een speler buitenspel staat.

In alle achttien Eredivisie-stadions komen vier extra camera's ter hoogte van de doellijn. Dit nieuwe systeem is volgens de Eredivisie CV nauwkeuriger dan de huidige doellijntechnologie, waarbij scheidsrechters een melding op hun horloge ontvangen als een bal de doellijn is gepasseerd.

De buitenspelcamera's krijgen ook een upgrade, van hd- naar 4K-kwaliteit. Daardoor ontstaat een breder zichtveld en kan scherper worden ingezoomd bij buitenspelsituaties, zonder dat de beeldkwaliteit afneemt.

Dit seizoen ontstond een paar keer ophef over de buitenspelcamera's. Zo werd in april een treffer van Ajax tegen Go Ahead Eagles afgekeurd vanwege buitenspel, terwijl het op de beelden geen buitenspel leek. De VAR mocht de treffer alleen niet toekennen omdat hij door de positie van de camera's geen lijntjes kon trekken. Dit tot woede van trainer John Heitinga.

De nieuwe camera's worden bij de strijd om de Johan Cruijff Schaal op 4 augustus voor het eerst gebruikt. Dat duel gaat tussen kampioen Feyenoord en bekerwinnaar PSV. De Eredivisie CV maakte ook bekend dat de VAR in de KNVB-beker al vanaf de achtste finales wordt ingezet. Dit seizoen was dat vanaf de kwartfinales.
VVout
 VVout - maandag 12 juni 2023 - 18:26   quote  deeplink  
Hou gewoon een marge aan en bij twijfel niets. Hier word je moe van en gaat er nooit beter op worden.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 12 juni 2023 - 18:36   quote  deeplink  
We gaan naar een werkelijkheid die niet van schijn is te onderscheiden.
bijft007
 bijft007 - maandag 12 juni 2023 - 18:44   quote  deeplink  
Hoorde dat v Basten wat verbeteringen aan gekaart had bij de Uefa,, waarvan onder ander zuivere speeltijd,, heel leuk en aardig maar dan zitten er wedstrijden tussen die anderhalf uur langer duren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 juni 2023 door bijft007 --
VVout
 VVout - maandag 12 juni 2023 - 18:50   quote  deeplink  
Ik denk dat vooral de spelers ook bij tijds naar huis willen, dus zit er maar één ding op. Ook één persoon die zaken op een ordelijke manier mag aanvechten bij de scheids, n.l. de aanvoerder vind ik een goede zaak. Zo klaar met dat gejank.
bijft007
 bijft007 - maandag 12 juni 2023 - 18:56   quote  deeplink  
Dat was er ook 1 punt van, dat zou niet verkeerd zijn dat alleen aanvoerder de discussie mag aangaan.
van geil
 van geil - maandag 12 juni 2023 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 18:56 schreef bijft007 het volgende:
Dat was er ook 1 punt van, dat zou niet verkeerd zijn dat alleen aanvoerder de discussie mag aangaan.
Dat was eigenlijk al 80 jaar de bedoeling.
VVout
 VVout - maandag 12 juni 2023 - 20:11   quote  deeplink  
Ja dat dacht ik ook ja.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 12 juni 2023 - 20:13   quote  deeplink  
Dat is ook zo makkelijk te handhaven, dat is alleen een kwestie van een paar keer geel of zelfs rood geven en je bent er grotendeels vanaf. Maar die FIFA/UEFA wil er om onduidelijke redenen niet aan.
VVout
 VVout - maandag 12 juni 2023 - 20:15   quote  deeplink  
Onrust is geld in de lade, teren ze goed op!
van geil
 van geil - maandag 12 juni 2023 - 20:15   quote  deeplink  
Mekkeren is gewoon een kaart.
Doen scheidsrechters ook vrij weinig.
Maar dit is een maatregel die eigenlijk de FIFA en UEFA moeten doorvoeren, en snel.
Net als al die idioten van trainers, aanpakken.
van geil
 van geil - maandag 12 juni 2023 - 20:15   quote  deeplink  
Ah, T was me al voor :)
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 12 juni 2023 - 20:15   quote  deeplink  
Er zijn wel meer regels die verwateren en weer toegepast worden als de tijd erom vraagt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 12 juni 2023 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 20:15 schreef van geil het volgende:
Mekkeren is gewoon een kaart.
Doen scheidsrechters ook vrij weinig.
Maar dit is een maatregel die eigenlijk de FIFA en UEFA moeten doorvoeren, en snel.
Net als al die idioten van trainers, aanpakken.
eens! ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 12 juni 2023 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 juni 2023 - 20:15 schreef van geil het volgende:
Mekkeren is gewoon een kaart.
Doen scheidsrechters ook vrij weinig.
Maar dit is een maatregel die eigenlijk de FIFA en UEFA moeten doorvoeren, en snel.
Net als al die idioten van trainers, aanpakken.
In t amateur voetbal heb je m sneller te pakken dan bij de profs
van geil
 van geil - maandag 12 juni 2023 - 20:30   quote  deeplink  
Ja klopt, eens Stylzz.
Daar is ook op veel plaatsen gelukkig nog een zelf-corrigerende clubcultuur.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 12 juni 2023 - 20:31   quote  deeplink  
Mekkeren tegen een beslissing in Feyenoord's voordeel is direct rood.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 07:07   quote  deeplink  
Na twee succesvolle seizoenen onder trainer Arne Slot zal Feyenoord volgend seizoen uitkomen in de Champions League. Een gevolg van het sportieve succes is dat er ook meer geld binnenkomt in het Maasgebouw.

"Ze hebben een tweesporenbeleid bij Feyenoord", begint Woerts tegenover Vandaag Inside. "Ze willen verstandig omgaan met het geld. Er komt zo’n 35 miljoen binnen van de Champions League en 30 miljoen van Benfica. Ze hebben met Zerrouki en Van den Belt al geïnvesteerd in twee spelers die gaan komen. Er zullen nog wel meer spelers komen, maar ze gaan geen krankzinnige bedragen betalen voor bijvoorbeeld zo’n Pepi. Het kan wel, maar dat gaan ze gewoon niet doen."

Volgens Woerts zijn ze bij Feyenoord het geld verstandig aan het besteden. "Het meeste geld zal gaan in het verwerven van aandelen van De Kuip, zodat je baas in eigen huis bent. Ze hebben nog een lening lopen bij Goldman Sachs. Ik denk dat Feyenoord er alles aan gelegen is om die lening af te lossen en de aandelen van De Kuip in eigen handen te krijgen. Die lening is rond de twintig miljoen. Dan hebben ze controle over de kwaliteit van het eten, omgangsruimtes en Toiletten. Het heeft een upgrade nodig, maar dat kun je pas doen als je baas in eigen huis bent. Dat gaat Feyenoord regelen."
MightyAce
 MightyAce - woensdag 14 juni 2023 - 07:49   quote  deeplink  
Gestopt met lezen bij "Woerts".
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 juni 2023 - 12:39   quote  deeplink  
Maar wel een aannemelijk verhaal.
De club wilde verder in de huidige Kuip. Dat komt denmk ik wel voort uit de visie om volledig zelfbeheer na te streven: Kuip, facilitair, diensten.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 14 juni 2023 - 17:47   quote  deeplink  
Steentjes=geld Onderpand= investeerders, en lagere rente voor leningen
Versimpeling dagelijks bestuur = sneller beslissingen kunnen nemen
Minder pluce zitters en hoge vergoedingen.
Daadkracht is het woord voor bvo en 1908 en stadion

Gewoon wat voordelen, en Woerts is geen mongool en weet heus wat hij zegt
bijft007
 bijft007 - woensdag 14 juni 2023 - 18:41   quote  deeplink  
Weet iemand van jullie hoeveel schuld in totaal stadion feyenoord heeft? ik dacht iets van 35 milj, en mocht je dus stadion wil overnemen je de schulden ook overneemt, lijkt me dan momenteel alles bij elkaar nog wel n brug te ver maar mogelijk in ons tempo met verdienen redelijk snel kan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door bijft007 --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 juni 2023 - 18:44   quote  deeplink  
36 miljoen totaal dacht ik en 17,5 miljoen bij GS
bijft007
 bijft007 - woensdag 14 juni 2023 - 18:46   quote  deeplink  
Thanks😀
tomson
 tomson - woensdag 14 juni 2023 - 18:56   quote  deeplink  
Allemaal over de balk gesmeten "ontwikkelingskosten". Dood en doodzonde.
Dat geld richting GS zal toch op korte termijn moeten worden opgehoest.
Na 2025 worden de voorwaarden van de Goldman Sachs deal een stuk ongunstiger als ik het goed begreep.
coenjo
 coenjo - woensdag 14 juni 2023 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 18:41 schreef bijft007 het volgende:
Weet iemand van jullie hoeveel schuld in totaal stadion feyenoord heeft? ik dacht iets van 35 milj, en mocht je dus stadion wil overnemen je de schulden ook overneemt, lijkt me dan momenteel alles bij elkaar nog wel n brug te ver maar mogelijk in ons tempo met verdienen redelijk snel kan
gelijk overnemen dat stadion voor 35 miljoen.
die stadionhuur is nu 4.5 miljoen per jaar.
als je dat stadion overneemt kun je veel meer verdienen aan de catering enz ook.
en maak het weer geschikt voor concerten en dergelijke.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 juni 2023 door coenjo --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 15 juni 2023 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 juni 2023 - 19:38 schreef coenjo het volgende:

[..]

gelijk overnemen dat stadion voor 35 miljoen.
die stadionhuur is nu 4.5 miljoen per jaar.
als je dat stadion overneemt kun je veel meer verdienen aan de catering enz ook.
en maak het weer geschikt voor concerten en dergelijke.
Juist, dus Woerts ziet dat niet zo verkeerd.
Maar ik dacht dat het bedrag hoger ligt dan 35 milj.
Je kan dan ook deel voor deel gaan verbouwen ...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 juni 2023 - 09:37   quote  deeplink  
Ik zou t niet zo doen, geld wat in steen zit kan je nu niet investeren.
Dus ik zou dat gefaseerd doen.

t.i:
Ruim 36 miljoen euro bedraagt de schuld van Stadion Feijenoord, staat in de laatste jaarrekening (2022). Dit komt hoofdzakelijk door de hoge aanloopkosten voor het inmiddels geklapte stadionplan Feyenoord City.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 15 juni 2023 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 juni 2023 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:
Ik zou t niet zo doen, geld wat in steen zit kan je nu niet investeren.
Dus ik zou dat gefaseerd doen.

t.i:
Ruim 36 miljoen euro bedraagt de schuld van Stadion Feijenoord, staat in de laatste jaarrekening (2022). Dit komt hoofdzakelijk door de hoge aanloopkosten voor het inmiddels geklapte stadionplan Feyenoord City.
Nu is korte termijn toch................en we gaan toch voor visie ?
bijft007
 bijft007 - donderdag 15 juni 2023 - 10:24   quote  deeplink  
Volgens mij moet er eerst hoop aan gedaan worden eer feyenoord daarna er op kan verdienen of überhaupt er echt wat mee kan, dus eer feyenoord geen flink start kapitaal heeft opgebouwd beginnen ze er niet aan gok ik, daarnaast ook de vraag wat eigenaar stadion wil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 juni 2023 door bijft007 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 juni 2023 - 14:23   quote  deeplink  
De oefenwedstrijd tegen Villarreal CF zal plaatsvinden op donderdagavond 27 juli, zo weet 1908.nl. Feyenoord zal later zelf het officiële tijdstip en details over de kaartverkoop communiceren.

Chris Woerts meldde eerder deze week dat de wedstrijd tegen de nummer vijf van Spanje de officiële openingswedstrijd zal zijn, maar volgens het medium blijft dat de wedstrijd tegen SL Benfica op zondag 30 juli. De 'officiële' openingswedstrijd is gratis voor seizoenskaarthouders. De oefenwedstrijd tussen Feyenoord en Villarreal zal, net als die tegen de kampioen van Portugal, in De Kuip worden gespeeld.

Eerder werd al bekend dat Club Brugge, Hertha BSC en Royale Union Saint-Gilloise ook naar Rotterdam zullen komen. Van alle bovenstaande wedstrijden is echter alleen de wedstrijd tegen Club Brugge officieel bevestigd door de Belgen. Feyenoord komt later deze maand met een definitief speelschema. Nu de Rotterdammers geen voorrondes voor Europees voetbal hoeven te spelen, is er langer de tijd om in een goed ritme te komen tegen grote tegenstanders.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2023 - 16:06   quote  deeplink  
Feyenoord en PEC Zwolle zullen het op 8 juli in een besloten oefenwedstrijd tegen elkaar opnemen, zo is te zien op de clubkanalen van PEC. Voor Feyenoord-aanwinst Thomas van den Belt zal het een eerste ontmoeting zijn met zijn oude club.

Nadat Club Brugge, Hertha BSC, Royale Union Saint-Gilloise, Villarreal en Benfica eerder al bekend waren, is het programma van de voorbereiding nu bijna compleet. De verwachting is dat Feyenoord wel op het trainingskamp in Oostenrijk nog zal willen oefenen. Van alle bovenstaande wedstrijden is echter alleen de wedstrijd tegen Club Brugge officieel bevestigd door de Belgen. Feyenoord komt later deze maand met een definitief speelschema. Nu de Rotterdammers geen voorrondes voor Europees voetbal hoeven te spelen, is er langer de tijd om in een goed ritme te komen tegen grote tegenstanders.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2023 - 16:06   quote  deeplink  
RKC Waalwijk heeft de komst van Sport- en data scientist Folkert Boer naar Feyenoord bevestigd. Boer was afgelopen vijf seizoenen actief in Waalwijk en zal nu de technische staf in Rotterdam versterken.

Frank van Mosselveld, algemeen directeur van RKC Waalwijk, ziet de overstap als een groot compliment, zo vertelt hij op de clubwebsite. ''Folkert is de afgelopen jaren belangrijk geweest in het opzetten en verder vormgeven van onze datastrategie. Samen met hem hebben we data geïmplementeerd binnen onze voetbaltechnische afdeling en is ons scoutingssysteem verder geoptimaliseerd. Het feit dat een club als Feyenoord bij Folkert uitkomt is voor ons als organisatie een groot compliment. Wij wensen Folkert veel succes toe bij zijn nieuwe club. Met Bram van de Water halen we een opvolger in huis die de afgelopen jaren Folkert heeft ondersteund en zodoende de werkwijze al eigen is.''
piet de paler
 piet de paler - maandag 19 juni 2023 - 18:44   quote  deeplink  
Jammer dat er nooit meer een AD toernooi is , was altijd wel leuk
Voor de ouderen onder ons weten wat ik bedoel
VVout
 VVout - maandag 19 juni 2023 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 18:44 schreef piet de paler het volgende:
Jammer dat er nooit meer een AD toernooi is , was altijd wel leuk
Voor de ouderen onder ons weten wat ik bedoel
Inderdaad, mooie manier voor een oefenserie. Maar zal wel niet meer te doen zijn met die drukke programma's. Je moet er met een aantal clubs toch een paar dagen voor uittrekken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 19 juni 2023 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 18:44 schreef piet de paler het volgende:
Jammer dat er nooit meer een AD toernooi is , was altijd wel leuk
Voor de ouderen onder ons weten wat ik bedoel
Een toernooi van grote clubs uit havens of zoiets..
coenjo
 coenjo - maandag 19 juni 2023 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 19:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Een toernooi van grote clubs uit havens of zoiets..
de havens leaque?
prijzenpot 500 miljoen
er mogen maar 2 mee doen, feyenoord en antwerp.
van geil
 van geil - maandag 19 juni 2023 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 21:00 schreef coenjo het volgende:

[..]

de havens leaque?
prijzenpot 500 miljoen
er mogen maar 2 mee doen, feyenoord en antwerp.
Je vergeet de Chinezen, die hebben bijna alles in bezit in Europa wat in de haven gevestigd zit.
coenjo
 coenjo - maandag 19 juni 2023 - 21:07   quote  deeplink  
doen we shanghai shenhua en shenzen ook in de poule:)
van geil
 van geil - maandag 19 juni 2023 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 juni 2023 - 21:07 schreef coenjo het volgende:
doen we shanghai shenhua en shenzen ook in de poule:)
En de prijzenpot kan omhoog :)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 juni 2023 - 12:16   quote  deeplink  
Tja veel bedrijven in de haven zijn in Chinese handen dus
Waar een wil is is een weg denk ik
VVout
 VVout - dinsdag 20 juni 2023 - 13:10   quote  deeplink  
Sambal-bij.jpg

Das dan geregeld toch?
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 20 juni 2023 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2023 - 13:10 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]

Das dan geregeld toch?
Kippenvel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.0928969