BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 juni 2023 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2023 - 13:10 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]

Das dan geregeld toch?
😂
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 juni 2023 - 14:54   quote  deeplink  
Misschien leest teKloese wel mee.
De Chinezen in ieder geval hahaha
van geil
 van geil - dinsdag 20 juni 2023 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 juni 2023 - 13:10 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]

Das dan geregeld toch?
Cunst.
MMM
 MMM - vrijdag 23 juni 2023 - 08:36   quote  deeplink  
Ik twijfel wel een beetje over de samenwerking met Dordrecht op deze manier. Geld uitgeven, spelers op de pay-roll van Feyenoord die dan bij Dordrecht gaan spelen. Lijken ook niet de allergrootste talenten, dus toekomst bij Feyenoord??
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 juni 2023 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juni 2023 - 08:36 schreef MMM het volgende:
Ik twijfel wel een beetje over de samenwerking met Dordrecht op deze manier. Geld uitgeven, spelers op de pay-roll van Feyenoord die dan bij Dordrecht gaan spelen. Lijken ook niet de allergrootste talenten, dus toekomst bij Feyenoord??
Is inderdaad een aparte manier van samenwerken, zie ook Pascal Bosschaart. De tijd zal het uitwijzen of het z’n vruchten afwerpt..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 juni 2023 - 15:07   quote  deeplink  
Feyenoord en Verloning.nl hebben hun partnership met drie seizoenen verlengd. Verloning.nl is sinds 2019 Partner van Feyenoord vanuit het Feyenoord Accelerator-programma. De succesvolle samenwerking tussen beide partijen leidde er afgelopen seizoen al toe dat Verloning.nl in de partnerpiramide doorgroeide naar Strategisch Partner. Deze overeenkomst is nu opengebroken en verlengd met drie seizoenen.

Dennis van Keulen, Manager Business Relations & Partnerships van Feyenoord, is erg blij met de verlenging. "Het Partnership met Verloning.nl is het schoolvoorbeeld van wat Feyenoord met een startende onderneming kan doen als exposure platform. Verloning.nl heeft, mede door de betrokkenheid van Feyenoord, een enorme groei doorgemaakt. Geweldig dat zij de komende jaren als Strategisch Partner aan de club verbonden blijven."

Sinds de handen in 2019 ineen zijn geslagen zijn de conversiecijfers van Verloning.nl verdubbeld en het aantal registraties zelfs ruim verdrievoudigd van 20.000 naar 66.000 freelancers. De samenwerking heeft het Rotterdamse bedrijf een landelijk platform gegeven om freelancers in heel Nederland te bereiken.

Edward Belgraver, oprichter en CEO van Verloning.nl, is daarom enorm trots op de ontwikkeling van het Partnership: "De samenwerking met Feyenoord motiveert ons om onze doelstellingen te realiseren en onze impact op de arbeidsmarkt voor freelancers te vergroten. Ik ben heel blij en dankbaar om deze nieuwe fase in onze samenwerking met Feyenoord in te gaan en kijk uit naar de komende jaren met hopelijk nog meer gezamenlijk succes."

"Onze focus blijft liggen op innovatie, groei en het verbeteren van de voorwaarden voor freelancers in Nederland. De samenwerking met Feyenoord geeft ons een uniek podium om ons verhaal te vertellen en is van cruciaal belang om deze doelen te bereiken. We wilden niet alleen de eerste zijn met onze propositie, maar ook de beste in het land, net als Feyenoord op het voetbalveld."

Bij Verloning.nl is iedereen welkom die freelance wil werken, maar tegelijkertijd de zekerheid wil hebben dat alles goed geregeld is. Er is geen Kamer van Koophandel of BTW-nummer meer nodig en de belastingen zijn voor de ZZP’er altijd goed geregeld, maar ook voor de opdrachtgever. Met ruim 66.000 registraties heeft Verloning.nl de beste deals op het gebied van onder meer verzekeringen en opleidingen. Hierdoor kan iedereen onbezorgd doen waar hij of zij goed in is.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 juni 2023 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juni 2023 - 08:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is inderdaad een aparte manier van samenwerken, zie ook Pascal Bosschaart. De tijd zal het uitwijzen of het z’n vruchten afwerpt..
Tja als het om de 2 jaar 1-2 spelers voor het eerste opleverd hoor je me niet klagen,, Excelsior als satelietclub in 7-8 jaar oa: Jordy Clasie, Royston Drenthe, Salomon Kalou en Andwele Slory v persie Bruins en connolly
bijft007
 bijft007 - vrijdag 23 juni 2023 - 17:29   quote  deeplink  
Dat dan uiteraard de meest gunstige gevallen, ook hoop prut uitgeleend geweest
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 20:32   quote  deeplink  
De KNVB moet veel harder optreden tegen kwetsende spreekkoren. Clubs die daar geen einde aan weten te maken moeten puntenaftrek krijgen. Dat zegt de Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme, Rabin Baldewsingh. Bij herhaling moet de voetbalbond clubs uit de competitie nemen, vindt hij. Zijn oproep voor puntenaftrek krijgt bijval van de Commissie Mijnals, die door de KNVB zelf in het leven is geroepen.

Volgens Baldewsingh is de KNVB veel te laks als het gaat over kwetsende spreekkoren. "Die spreekt alleen verbazing uit, maar er is geen bestraffing. Wie niet horen wil moet voelen. En voelen betekent niet even de wedstrijd staken voor een paar minuten en daarna vrolijk doorspelen."

Baldewsingh is sinds oktober 2021 Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme, een functie die tot dat moment nog niet bestond. Hij mag onafhankelijk adviezen uitbrengen, maar valt onder de verantwoordelijkheid van het ministerie van Binnenlandse Zaken.

Mijnals

Ook de Commissie Mijnals vindt dat de KNVB harder moet optreden. Die commissie is in het leven geroepen door de voetbalbond zelf en adviseert bij het bestrijden van racisme en discriminatie. Commissielid Jacinta Lieuwes pleit ook voor puntenaftrek. "Ik kan me voorstellen dat dit een goede prikkel kan zijn om er daadwerkelijk wat mee te doen."

Actieplan racisme 'weerbarstig'

Drie jaar geleden startte de KNVB het actieplan 'Ons voetbal is van iedereen'. Door middel van voorlichting, sancties en technische maatregelen (zoals gericht cameratoezicht) wil de voetbalbond racisme en discriminatie op en langs de velden aanpakken. Maar volgens het sociaalwetenschappelijke onderzoeksinstituut Mulier is de uitvoering van dat actieplan "weerbarstig".

"Juist binnen het betaald voetbal verlopen de ontwikkelingen beduidend trager dan aanvankelijk beoogd", staat in de jaarlijkse voortgangsrapportage over het actieplan van de KNVB. Ook bij amateurclubs kan het beter: "Bij sommige clubs nam de weerstand tegen antidiscriminatiemaatregelen juist toe", schrijft het Mulier Instituut.

Reactie KNVB

De voetbalbond voelt vooralsnog niets voor de oproep van de Nationaal Coördinator tegen Discriminatie en Racisme. "Als een club gewoon meewerkt met het opsporen van de daders, dan hoeven we die club niet te sanctioneren", zegt Houssin Bezzai, programmamanager racisme en discriminatie.

Racistische en discriminerende leuzen zijn al jarenlang aan de orde van de dag in Nederlandse voetbalstadions. Sinds 2019 is veel aandacht voor de bestrijding van kwetsende spreekkoren nadat Excelsior-speler Ahmad Mendes Moreira van het veld stapte omdat hij werd uitgescholden door fans van FC Den Bosch.

Maar ook afgelopen seizoen waren weer meerdere incidenten. Zo maakten FC Utrecht-supporters oerwoudgeluiden als Ajaks-spits Brobbey aan de bal was en bij amateurclub Spakenburg zongen fans tijdens de bekerwedstrijd tegen PSV 'Xavi Simons is homo'.

Wel streng over voorwerpen op veld

Waar de KNVB volgens critici niet hard genoeg optreedt tegen kwetsende spreekkoren, is het beleid op een ander gebied wél zeer streng. Sinds dit seizoen staakt de scheidsrechter een wedstrijd tijdelijk als iemand een voorwerp, zoals een biertje, op het veld gooit. Gebeurt het een tweede keer, dan staakt de scheidsrechter definitief.

Dat is behoorlijk streng, vindt hoogleraar Jacco van Sterkenburg, die onderzoek doet naar racisme en voetbal. "Een leeg bierglas, er is niemand geraakt. En vervolgens hoor je massaal antisemitische spreekkoren in een stadion en daar wordt dan niet tegen opgetreden. Dat is wrang en heel dubbel. Het is niet de juiste proportionaliteit."
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 juni 2023 - 20:32   quote  deeplink  
Nou Feyenoord uit de competitie dan als dit mocht doorgaan..
MMM
 MMM - maandag 26 juni 2023 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 20:32 schreef RenatoBos het volgende:
Nou Feyenoord uit de competitie dan als dit mocht doorgaan..
Totaal debiel deze mensen. Ongelooflijk dat dit soort mensen een podium krijgen om hun mening te geven. Compleet gestoord deze standpunten.
Stylzz
 Stylzz - maandag 26 juni 2023 - 21:10   quote  deeplink  
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2023 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 20:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Totaal debiel deze mensen. Ongelooflijk dat dit soort mensen een podium krijgen om hun mening te geven. Compleet gestoord deze standpunten.
Bijna allemaal D'66 freaks.
Doorgeslagen na wat ze zelf mede veroorzaakt hebben.
En het dan op de verkeerde groepen verhalen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 juni 2023 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 20:50 schreef MMM het volgende:

[..]

Totaal debiel deze mensen. Ongelooflijk dat dit soort mensen een podium krijgen om hun mening te geven. Compleet gestoord deze standpunten.
Worden 2 voorbeelden genoemd waarmee ik het redelijk eens bent
MMM
 MMM - maandag 26 juni 2023 - 21:14   quote  deeplink  
Ik krijg weleens het idee dat het grootste probleem in dit land de voetballerij is. Laat ze zich lekker eens druk maken om andere dingen.

Die commissie Mijnals is sowieso een lachertje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 juni 2023 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 21:13 schreef van geil het volgende:

[..]

Bijna allemaal D'66 freaks.
Doorgeslagen na wat ze zelf mede veroorzaakt hebben.
En het dan op de verkeerde groepen verhalen.
Ik kan die hele commisie niet maar oerwoudgeluiden gericht op 1 speler
of massaal iemand homo noemen zijn voorbeelden die niet normaal zijn.

En als er gezongen word Nijhuis je moeder is een hoer klinkt leuk natuurlijk
maar zolang als ik in het stadion heb gezeten nog nooit aan meegedaan,of wie niet springt
die is een Jood .Nooit aangedacht ook om daar aan mee te doen.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 26 juni 2023 - 21:25   quote  deeplink  
Dit opent weer een luik naar willekeur.
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2023 - 21:25   quote  deeplink  
Kijk eens om je heen wat er in de samenleving gebeurt.
Pak dat eens aan.
Dit is afleiding voor de bühne voor de shit die ze binnengehaald hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 juni 2023 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 21:25 schreef van geil het volgende:
Kijk eens om je heen wat er in de samenleving gebeurt.
Pak dat eens aan.
Dit is afleiding voor de bühne voor de shit die ze binnengehaald hebben.
Ja kom maar een avondje bij mij dan kan je zien dat het te laat is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 juni 2023 - 22:06   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2023 - 22:13   quote  deeplink  
Het is een grote teringzooi in NL.
En we horen alleen maar over stikstof, verkeersovertreders, demonstranten en wappies.
TBS'ers en multiculti wordt hardnekkig over gezwegen, en weggestopt.
Ondertussen worden we ook allemaal gekortwiekt om die onzin te betalen.
T ligt allemaal aan Poetin,voetbalsupporters, stikstof, en t weer
Mafkezen, zal mij benieuwen hoe lang de samenleving die onzin slikt.
CobusIII
 CobusIII - maandag 26 juni 2023 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 22:13 schreef van geil het volgende:
Het is een grote teringzooi in NL.
En we horen alleen maar over stikstof, verkeersovertreders, demonstranten en wappies.
TBS'ers en multiculti wordt hardnekkig over gezwegen, en weggestopt.
Ondertussen worden we ook allemaal gekortwiekt om die onzin te betalen.
T ligt allemaal aan Poetin,voetbalsupporters, stikstof, en t weer
Mafkezen, zal mij benieuwen hoe lang de samenleving die onzin slikt.
gaat het zo slecht met je?
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2023 - 22:18   quote  deeplink  
Is het niet waar dan?
CobusIII
 CobusIII - maandag 26 juni 2023 - 22:22   quote  deeplink  
Heb jij een leuk huis?
Heb je een aardige baan en een aardig inkomen?
hoeveel keer per jaar kan je op vakantie?
Heb je goede vrienden en familie/gezin?
Heb je een leuke auto?
Ben je opgepakt en opgesloten omdat je ergens een mening over hebt?
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2023 - 22:23   quote  deeplink  
T zal mij in principe een rotzorg wezen, al 20 jaar de schaapjes op het droge.
Maar wat een samenleving is er tegenwoordig, om te janken.
En ja, ik laat t links liggen.
Maar wordt eens wakker, wat een fake-nieuws krijgen we om de oren.
Om te lachen, en te huilen voor de mensen die er last van hebben, helaas de meesten.
van geil
 van geil - maandag 26 juni 2023 - 22:26   quote  deeplink  
Wil er nog wel aam toevoegen, hoe sneu ben je, als dat je standaard van geluk is.
Je huis, baan, en auto.
CobusIII
 CobusIII - maandag 26 juni 2023 - 22:33   quote  deeplink  
Ik ga niet zeggen dat alles koek en ei is, maar ik snap het gejank van mensen die behoorlijk in weelde leven niet. Dat is nog steeds het overgrote deel in Nederland. Voor de mensen die tussen wal en schip zijn geraakt, daar kan ik me om bekommeren de rest moet zich maar eens beseffen onder welke gelukkige omstandigheden ze eigenlijk leven (helemaal als je het globaal bekijkt). Natuurlijk mag je kritisch zijn, maar houd het even in perspectief. De meeste (actieve)hier op het forum gaan volgens mij 2-3 keer per jaar op vakantie en hebben het aardig voor elkaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 juni 2023 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 22:16 schreef CobusIII het volgende:

[..]

gaat het zo slecht met je?
In een straal van een kilometer om me heen ,patatzaak eigenaar vermoord door 2 minderjarige meisjes en een jongen.
Bareigenaar vermoord ,vrouwtje bij de AH vermoord door een tbser.Vrijdag nog 1 vermoord in zijn auto .De enne laffe overval na de andere ,dagelijks !
Zit geen jan of een Cobus tussen.
2 weken terug vrouw mishandeld en beroofd nadat ze gepinned had.
Ik kan nog wel even doorgaan zo .
Geile heeft een punt maar dat wil niet zeggen dat oerwoud geluiden naar een persoon in een stadion normaal gevonden kan worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 juni 2023 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 22:16 schreef CobusIII het volgende:

[..]

gaat het zo slecht met je?
In een straal van een kilometer om me heen ,patatzaak eigenaar vermoord door 2 minderjarige meisjes en een jongen.
Bareigenaar vermoord ,vrouwtje bij de AH vermoord door een tbser.Vrijdag nog 1 vermoord in zijn auto .De enne laffe overval na de andere ,dagelijks !
Zit geen jan of een Cobus tussen.
2 weken terug vrouw mishandeld en beroofd nadat ze gepinned had.
Ik kan nog wel even doorgaan zo .
Geile heeft een punt maar dat wil niet zeggen dat oerwoud geluiden naar een persoon in een stadion normaal gevonden kan worden.
tomson
 tomson - maandag 26 juni 2023 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

In een straal van een kilometer om me heen ,patatzaak eigenaar vermoord door 2 minderjarige meisjes en een jongen.
Bareigenaar vermoord ,vrouwtje bij de AH vermoord door een tbser.Vrijdag nog 1 vermoord in zijn auto .De enne laffe overval na de andere ,dagelijks !
Zit geen jan of een Cobus tussen.
2 weken terug vrouw mishandeld en beroofd nadat ze gepinned had.
Ik kan nog wel even doorgaan zo .
Geile heeft een punt maar dat wil niet zeggen dat oerwoud geluiden naar een persoon in een stadion normaal gevonden kan worden.
Het beste wat ik in de laatste 20 jaar gedaan heb is Rotterdam terug in te ruilen voor een zeeuws dorpje....
Al zie ik hier in de grotere kernen de samenstelling veranderen en de mentaliteit verharden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 juni 2023 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 juni 2023 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 22:42 schreef tomson het volgende:

[..]

Het beste wat ik in de laatste 20 jaar gedaan heb is Rotterdam terug in te ruilen voor een zeeuws dorpje....
Al zie ik hier in de grotere kernen de samenstelling veranderen en de mentaliteit verharden.
Ik denk dat je een juiste en begrijpelijke goede keuze gemaakt heb toen.
Ik ben een stadje en was zondag nog bij kenissen die aan verhuisen zijn van Den Haag
naar S gravenzande ..Zo schoon mooi groen dorp aan zee .
Als ik de kans krijg ga ik daar ook voor .Landelijk maar 20 minuten weg van het mooie Den Haag centrum dat ik dan wel elk weekend zal opzoeken haha
CobusIII
 CobusIII - maandag 26 juni 2023 - 23:04   quote  deeplink  
https://longreads.cbs.nl/integratie-2020/criminaliteit/
Allochtonen hebben het grootste aandeel, maar het aantal misdrijven neemt al jaren af. Neemt niet weg dat het hier om een ernstig probleem gaat waar je wat mee moet. Een goed migratiebeleid zou daar denk ik goed bij helpen.
tomson
 tomson - maandag 26 juni 2023 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 23:04 schreef CobusIII het volgende:
https://longreads.cbs.nl/integratie-2020/criminaliteit/
Allochtonen hebben het grootste aandeel, maar het aantal misdrijven neemt al jaren af. Neemt niet weg dat het hier om een ernstig probleem gaat waar je wat mee moet. Een goed migratiebeleid zou daar denk ik goed bij helpen.
Statistieken dalen mee met de aangiftebereidheid.
Aangifte doen is tegenwoordig ook al een avontuur op zich.
CobusIII
 CobusIII - maandag 26 juni 2023 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 23:08 schreef tomson het volgende:

[..]

Statistieken dalen mee met de aangiftebereidheid.
Aangifte doen is tegenwoordig ook al een avontuur op zich.
Aangifte is niet de enige factor om te bepalen of er sprake is van een daling of een stijging. lees het maar eens rustig door.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 juni 2023 - 23:21   quote  deeplink  
Sec aangaande huidige migratiebeleid moet wel de discussie op tafel komen of dit wel zo door kan gaan.
De instroom is relatief hoog, alsmede de huidige populatie migranten. op een beperkt grondgebied met ook nog eens een enorm woningtekort, gaan spanningen snel toenemen want grondslag voor toenemende intolerantie, afkeuring, vooroordelen aan weerszijden.

Wat kan een gemeenschap dragen? In ieder geval gaan veranderingen te snel. En ja, deze overheid pampert, is vrij besluiteloos. En daar zijn 4 partijen debet aan.
VVout
 VVout - maandag 26 juni 2023 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 juni 2023 - 22:13 schreef van geil het volgende:
Het is een grote teringzooi in NL.
En we horen alleen maar over stikstof, verkeersovertreders, demonstranten en wappies.
TBS'ers en multiculti wordt hardnekkig over gezwegen, en weggestopt.
Ondertussen worden we ook allemaal gekortwiekt om die onzin te betalen.
T ligt allemaal aan Poetin,voetbalsupporters, stikstof, en t weer
Mafkezen, zal mij benieuwen hoe lang de samenleving die onzin slikt.
Al de tendens zo door zet is het zorgelijk en geef ik maar weinig garanties voor wat er nog te wachten staat. Soms wel heel erg makkelijk om te zeggen allemaal wel goed komt en het veel slechter kan ja.

Vooral het gebrek aan inzicht hoe we kennis inzetten en geld over de balk smijten voor zaken die veel menselijk leed opleveren, slaat echt helemaal nergens op.

Als je het zo vanuit een ver perspectief bekijkt is het niet zo gek dat bepaalde normen en waarden afglijden dan, door de ons verwekte generatie inclusief je zelf.

Mag je je best voor schamen eigenlijk als samenleving.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 juni 2023 - 05:53   quote  deeplink  
Ik word net wakker en lees het nieuws ,binnen een straal van een km van me huis een redelijke buurt.
https://twitter.com/POL_OC_Den_Haag/status/1673401931425783822?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1673401931425783822%7Ctwgr%5E7b2a913a2c2e84452d2091737b46edd11b5caffd%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2F
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2023 - 06:24   quote  deeplink  
Ik zie al decennia dezelfde types op opsporing verzocht.
Ook regionaal zijn de daders gelijkwaardig.

Is een feit.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2023 - 06:57   quote  deeplink  
Ik snap niet dat die mensen gewoon niet terug naar land van herkomst worden gestuurd. Iedereen is welkom in ons land begrijp me niet verkeerd, maar als je je eigen niet kan gedragen lekker optyften die hebben we hier niet nodig me ik heb echt geen zin om voor die lui kost en inwoning te moeten betalen voor hun gevangenisverblijf
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2023 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 06:57 schreef RenatoBos het volgende:
Ik snap niet dat die mensen gewoon niet terug naar land van herkomst worden gestuurd. Iedereen is welkom in ons land begrijp me niet verkeerd, maar als je je eigen niet kan gedragen lekker optyften die hebben we hier niet nodig me ik heb echt geen zin om voor die lui kost en inwoning te moeten betalen voor hun gevangenisverblijf
Waarschijnlijk omdat ze formeel Nederlander zijn inmiddels.

https://www.cbs.nl/nl-nl/dossier/dossier-asiel-migratie-en-integratie/hoe-verschillen-veiligheid-en-criminaliteit-naar-herkomst-
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2023 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Stuur je de ouders ook met ze mee..dan denken ze misschien wel twee keer na voor ze een misdrijf plegen..
En zitten de ouders er ook boven op om ze op het rechte pad te behouden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juni 2023 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2023 - 18:13   quote  deeplink  
Feyenoord en het Korps Mariniers zijn een samenwerkingsverband aangegaan. De Rotterdamse voetbalclub en het keurkorps van de Koninklijke Marine willen de komende twee jaar op maatschappelijk gebied hun voorbeeldfunctie ten goede inzetten en zo jongeren begeleiden in hun ontwikkeling.

''Een mooie samenwerking tussen twee betrouwbare instituten'', zo typeert Ton Strooband, manager maatschappelijke zaken de overeenkomst. ''Via de diverse projecten die we als Feyenoord uitrollen in Rotterdam en omstreken geven we jongeren op dagelijkse basis handvatten, waarbij een sportieve en gezonde leefstijl, onderwijs en stages en werkgelegenheid centraal staan.''

''Dat het Korps Mariniers vanuit hun opleidingscentrum in de historische Van Ghentkazerne in Rotterdam ons daarbij komt ondersteunen met voor Feyenoord herkenbare kernwaarden als kameraadschap, geloof in eigen kunnen en doorzettingsvermogen is in onze ogen een win-win-situatie.''

Naast de betrokkenheid op maatschappelijk gebied is het eveneens de bedoeling dat het Korps Mariniers onder andere alternatieve trainingen op het gebied van teambuilding gaat verzorgen voor de jeugdelftallen van Feyenoord Academy. Ook zullen het Korps Mariniers en het safety- en security personeel dat tijdens thuiswedstrijden in De Kuip werkt de komende twee jaar kennis gaan delen op het gebied van veiligheid en speciale teambuildingsoefeningen organiseren in zowel stadion als kazerne.
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2023 - 18:34   quote  deeplink  
Ik vind t wel wat, al zijn het 2 totaal verschillende werelden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2023 - 18:45   quote  deeplink  
Feyenoord begint met uitkopen VvF
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2023 - 19:01   quote  deeplink  
Regels staken versoepeld.
Bij meteen oppakken dader wordt wedstrijd voortgezet
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2023 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 19:01 schreef Stylzz het volgende:
Regels staken versoepeld.
Bij meteen oppakken dader wordt wedstrijd voortgezet
Netten weg dan?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 juni 2023 - 19:19   quote  deeplink  
Denk t wel. Behalve Europees misschien
Bowie
 Bowie - dinsdag 27 juni 2023 - 19:21   quote  deeplink  
We beginnen thuis tegen Fortuna Sittard.
Da's lekker.
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2023 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 19:19 schreef Stylzz het volgende:
Denk t wel. Behalve Europees misschien
Nooit doen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juni 2023 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 19:21 schreef Bowie het volgende:
We beginnen thuis tegen Fortuna Sittard.
Da's lekker.
Drie punten in de pocket..morgen weten we het hele programma..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Seizoen 2024- 2025









0.1002659